Feikki napalävistys/napakoru

JustLikeMe

Eli onko olemassa feikki-napalävistyksiä?
Kuulin sattumalta ohimennen että niitä olisi olemassa ja kiinnostuin koska olisin halukas napalävistyksen ottamiseen mutta porukat eivät oikein innostuneet asiasta:D
Ystäväni kertoi että oli jenkeissä ollessaan ollut töissä lävistys-liikkeessä jolloin oli tavannut näitä feikkejä,jos tietäist jonkun netti-kaupan missä näitä myytäisiin olisin kiitollinen.
Tuhannet kiitokset vastaajille

26

4682

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O_____o

feikki läväreitä on kyllä, siskollani on sellanen ja osti sen muistaakseni europe housesista??!!! tosin siskoni oma on huuliläväri joten en tiedä myydäänkö napakorui mut suosittelen käymään katsomassa :D

• NIIIIIII

AITOJA NE KUULUU OLLA. AITO TAI SITTEN EI MITÄÄN.PISTE.

• JustLikeMe

HUOH.
        -Kuka päästää näitä ala-asteelaisia tänne inisemään?

• ,.-.,.-.,.-.,.-.,.
        JustLikeMe kirjoitti:

HUOH.
        -Kuka päästää näitä ala-asteelaisia tänne inisemään?

kyllä olen itse törmännyt netissä semmoseen mistä voi tilata feikki napakoruja

• rAsberrry
        ,.-.,.-.,.-.,.-.,. kirjoitti:

muistatko sitä sivua vielä??

• lottaheei
        ,.-.,.-.,.-.,.-.,. kirjoitti:

mistä paikasta löytäis niitä ?

• rjhe
        lottaheei kirjoitti:

mistä paikasta löytäis niitä ?

meeppäs sellaselle ihmesivulle kuin www.google.fi ja kirjota hakuun jotain feikki napakoru, tms!

• Korut <3

No yks nettisivu olisi tiedossa, mutta se on Iso-Britanniassa: www.JoBananas.com ;)

• ♥ someoneprincess ♥

pystyykö niitä sisi sitte tilata tänne suomee ?

• nolot (:

no vittu yleensä . -.- oottekste ihmiset vähä pellei ? xdxd jjotai feikkei ? öööö , ottakaa vaa iha oikeet . nolaatte ittenne noil .

• Jokujännä

Tiiätkös ku joillain ihmisillä täälä on semmone sairas ku, keloidiarpikudoskaisvain, ja tämän takia ei pysty ottamaan MITÄÄÄN lävistyksiä/tatuointeja. Vittu menee hermot sunlaiste paskiaiste kanssa....

• joo moro

samaa mieltä todellaki ottakaa aidot

• anonyyyyymiiiiii

www.savanni.com tuolta löytyy niitä feikki napakoruja

• Barbie:D:D:D

Mkäki oon ettiny just tollasta jotain ja kiitti osotteista oon nytte onnelline;)

• atfhns

Feikkilävistykset on mun mielestä noloja...

Tämä kommentti on erittäin merkittävä.

• tyhmät

Katoin napakorun laitto videon ja meinasin oksentaa ): napakoru ois niiiiiin ihana mut täytyy nyt kattoo et tyydynkö vaan feikkeihin koska mulla todellakin on kova piikkikammo.

• minäävainn

mun kaveri otti just napakorun ja sillä oli jotin puudutus rasvaa ni puudutti kuulemma kokonaan eikä tuntenu mtn (:

• minäävainn kirjoitti:

mun kaveri otti just napakorun ja sillä oli jotin puudutus rasvaa ni puudutti kuulemma kokonaan eikä tuntenu mtn (:

Kaverillasi oli todennäköisesti hyvä kipukynnys koska nämä voiteet eivät pysty puuduttamaan kokonaan..

• SmileyLover

Kaikille niille joita ei kiinnosta jotku feikkilävistykset, nii mitä kommentoitte tänne ?!?! Esimerkiksi itse en uskalla ottaa mitään muuta oikeaa lävistystä kuin Smileyn, koska pelkään kipua. Haluaisin oikean ja niin ees päin mutta en myöskään uskalla mennä lävistysliikkeeseen koska kaikki tapahtuu siellä niin nopeasti omistan matalan kipukynnyksen.. Lävistykset on hienoja mutta jotkut eivät vain uskalla ottaa.. ottakaa kantaa !

• vituttaaaaaa

Mitä vittua te tuutte aukoon päätä ? Se on oma asiansa jos esim. pelkää piikkejä tai ei haluu ikuista hommaa ! Piettäkää kommannne ihan sielä vitun ihanassa päässäänne!

• jeajeajojuojou

ainaki savanni.com ja on kai niitä muitaki ku laittaa vaa hakuun "feikki napakoru" tai sit käyttää feikkirengasta..:D

• poppersson

savanni netti kaupassa on ainakin joitain :)

• Fake is not realy
      • Joooofeikkimulle

Kannattaa kattoo sieltä Jobananas koska siellä ne näyttää aidommilta ku svannissa svannissa se näyttää siltä ku ois laittanu avaimenperän napaan:D
        Käykää kattoon!!!:)

• Anonyymi

Sheinistä tai temusta löytyy jos kirjotat että fake belly ring mut en kyl tiiä uskon et kukaan ei oo tilaamassa sieltä

• Anonyymi

Liimaa nappi napaan! Se on paras feikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      90
      3436
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      346
      3017
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      192
      1608
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      1434
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1312
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1061
    7. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1027
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1020
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      980
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      944
    Aihe