Kun mies himoitsee mielessään muista naisista vaikka onkin naimisissa.

mielensä pahoittanut

Mieheni ei petä mutta katsoo paljon muita naisia,ilmi sitten käynnyt myös että himo nousee myös mielessään esiin tätä naista kohtaan,mitään sen enempää asia ei kuitenkaan etene....
Tämä kuitenkin tuntuu todella pahalta minusta,mieheni mielestä se on normaalia ja tapahtuu ihan jokaisella miehellä,hän tuntee olevansa elossa näin... tuleekin tunne että minun kanssa hän ei ole elossa sitten....

Mielipiteitä kaivataan... olenko nyt sitten ihan outo kun itse en tunne muita miehiä kohtaan mitään.... ja olen ihan elossa oman mieheni kanssa....

40

4456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tristar

      Se on normaalia. Aina on poikkeuksia, mutta valtaosa miehistä ja väitän että naisistakin aktsoo muita vaikka suhteessa olisikin. Ihmisen ajatukset ovat hänen omiaan, eivät ne kuulu suhteeseenne millään tavalla. KAtsominen, fantasiointi, kaikki tuollainen ovat NORMAALEJA ILMIÖITÄ. Piste. Älä vedä hernettä nenään moisesta, ei mies voi sitä hallita. Terve mies kun on. Ei se tarkoita että suhteenne olisi vaarassa, se ei vaikuta teihin millään tavalla. Mies on aivan samalla lailla elossa sinun kanssasi, älä yritä tulkita itsellesi vahingollisella tavalla kaikkea mitä hän sanoo. Oikein pyrit loukkaantumaan, nainen! Miksi? Mitä siitä saat? Onko marttyyrin rooli sinulle ominainen?

      Korkeintaan voisit sanoa miehllesi että jos katsoo, niin ei sitä sinulle tarvitse kertoa. Älkää kumpikaan tehkö muista ihmisistä sen suurempaa numeroa kuin he ovat, suhteessa olette te kaksi, ei kukaan muu.

      ***

      • mielensä pahoittanut

        En nyt sanoisi että pyrin loukkaantumaan,mielelläni oisin vaan ihan hyvillä mielin.
        Martyyrinä oleminen ei kuulu mielestäni luonteeseeni.
        Mulla tässä nyt vaan on se että en ihan oikein pysty nieleen sitä että saa sexuaalisia fiboja muista naisista kun on perhe jne... ihan sinkkuna se nyt on normaalia mielestäni,mutta jos rakastaa jotakuta ja kunnioittaa niin ei nyt ala kiinnostumaan millään tapaa muista,se että kaunis ihminen tulee vastaan,sehän on selvää että sen huomaa,mutta loppua nyt en vaan käsitä.

        Ihan yököttää liikkua kun toinen selvästi tollottaa muita naisia ja kun tietää tämän nyt että sitten oikein kuvittelee toisista niin ohhoijjaa,kyllä siinä maku menee vaan...


      • Tristar
        mielensä pahoittanut kirjoitti:

        En nyt sanoisi että pyrin loukkaantumaan,mielelläni oisin vaan ihan hyvillä mielin.
        Martyyrinä oleminen ei kuulu mielestäni luonteeseeni.
        Mulla tässä nyt vaan on se että en ihan oikein pysty nieleen sitä että saa sexuaalisia fiboja muista naisista kun on perhe jne... ihan sinkkuna se nyt on normaalia mielestäni,mutta jos rakastaa jotakuta ja kunnioittaa niin ei nyt ala kiinnostumaan millään tapaa muista,se että kaunis ihminen tulee vastaan,sehän on selvää että sen huomaa,mutta loppua nyt en vaan käsitä.

        Ihan yököttää liikkua kun toinen selvästi tollottaa muita naisia ja kun tietää tämän nyt että sitten oikein kuvittelee toisista niin ohhoijjaa,kyllä siinä maku menee vaan...

        mutta jos et siedä normaalia ihmisluontoa vaan vaadit kumppaniasi hallitsemaan ajatuksiaan ja halujaan... tapat suhteesi takuuvarmasti. Onnea matkaan.

        Se millä on väliä, on se mitä kumppanisi tekee, ei se mitä hän ajattelee. Ajatuksiaan ja tuntemuksiaan tosiaan on aika mahdotonta hallita, mutta ihmisellä on valinnanvapaus sen suhteen mitä niiden kanssa tekee. Jos hän puhuu niistä sinulle vaikka tietää niiden loukkaavan, tai toimii impulssiensa mukaan vaikka tietää sen loukkaavan, se on ongelma. Mutta tiedosta tämä; se mitä tunnet, mustasukkaisuutta miehen AJATUKSISTA, on sinun ongelmasi. Jos et pääse tuosta mustasukkaisuudesta yksin eroon, voi ammattiapu olla se mitä tarvitset. En sano sinua hulluksi tai vajaaksi millään tavoin, sanon vain että sinulla saattaa olla ongelma mustasukkaisuuden suhteen, ongelma joka häiritsee sinua ja vähentää sinun elämäsi laatua, ja sitä kautta koko perheesi.

        ***


      • tai sitten vaihtoehto
        mielensä pahoittanut kirjoitti:

        En nyt sanoisi että pyrin loukkaantumaan,mielelläni oisin vaan ihan hyvillä mielin.
        Martyyrinä oleminen ei kuulu mielestäni luonteeseeni.
        Mulla tässä nyt vaan on se että en ihan oikein pysty nieleen sitä että saa sexuaalisia fiboja muista naisista kun on perhe jne... ihan sinkkuna se nyt on normaalia mielestäni,mutta jos rakastaa jotakuta ja kunnioittaa niin ei nyt ala kiinnostumaan millään tapaa muista,se että kaunis ihminen tulee vastaan,sehän on selvää että sen huomaa,mutta loppua nyt en vaan käsitä.

        Ihan yököttää liikkua kun toinen selvästi tollottaa muita naisia ja kun tietää tämän nyt että sitten oikein kuvittelee toisista niin ohhoijjaa,kyllä siinä maku menee vaan...

        "Mulla tässä nyt vaan on se että en ihan oikein pysty nieleen sitä että saa sexuaalisia fiboja muista naisista kun on perhe jne."

        Jos haluat miehen, joka ei saa seksuaalisia fiboja kenestäkään muusta, sun on hommattava joko impotentti tai sellainen mies, jota seksi ei kiinnosta pätkän vertaa.

        Siinä vaan menee parisuhteenkin seksielämä vessanpöntöstä alas.

        (tai no voihan impotenttikin ajatuksen tasolla, muttä siihen se jääkin)


      • mielensä pahoittanut
        Tristar kirjoitti:

        mutta jos et siedä normaalia ihmisluontoa vaan vaadit kumppaniasi hallitsemaan ajatuksiaan ja halujaan... tapat suhteesi takuuvarmasti. Onnea matkaan.

        Se millä on väliä, on se mitä kumppanisi tekee, ei se mitä hän ajattelee. Ajatuksiaan ja tuntemuksiaan tosiaan on aika mahdotonta hallita, mutta ihmisellä on valinnanvapaus sen suhteen mitä niiden kanssa tekee. Jos hän puhuu niistä sinulle vaikka tietää niiden loukkaavan, tai toimii impulssiensa mukaan vaikka tietää sen loukkaavan, se on ongelma. Mutta tiedosta tämä; se mitä tunnet, mustasukkaisuutta miehen AJATUKSISTA, on sinun ongelmasi. Jos et pääse tuosta mustasukkaisuudesta yksin eroon, voi ammattiapu olla se mitä tarvitset. En sano sinua hulluksi tai vajaaksi millään tavoin, sanon vain että sinulla saattaa olla ongelma mustasukkaisuuden suhteen, ongelma joka häiritsee sinua ja vähentää sinun elämäsi laatua, ja sitä kautta koko perheesi.

        ***

        Kait täytyy tosiaan asian kanssa vaan elää päivästä toiseen sitten.
        Mustasukkasuuden kanssa mulla ei ole ongelmaa,ihmettelen vaan itse asiaa.
        Sain tuossa neuvon ennemin että mun täytyy tehdä itse samaa,no jos ei
        se luonnostaan tule niin vaikee tehdä.
        Kiitos vastauksistanne =)


      • onnellinen mieheni kanss
        mielensä pahoittanut kirjoitti:

        Kait täytyy tosiaan asian kanssa vaan elää päivästä toiseen sitten.
        Mustasukkasuuden kanssa mulla ei ole ongelmaa,ihmettelen vaan itse asiaa.
        Sain tuossa neuvon ennemin että mun täytyy tehdä itse samaa,no jos ei
        se luonnostaan tule niin vaikee tehdä.
        Kiitos vastauksistanne =)

        ei ole tosiaan kivaa jos äijä koko ajan oikein tollaamalla tollaa muita muijia.
        itse en olisi tuommoista miestä kauaa katellut.
        ihan kiva kun vielä kertoi ton et miten se katsominen vaikuttaa. yök.
        minustakin on törkeetä jos toisen edessä kyylää muita ja vielä pitkään ja nautinnollisesti, se ei kuulu asiaan jos parisuhteessa.
        katsokoon niitä muita silloin kun yksin liikkellä, miksi se vaimo pitää nolata.
        joku kerta tää homma riistäytyy kuvitelmista liian pitkälle, sano mun sanoneen.
        jos nyt jo mennään sihen asti et ollaan kuvitelmissa yhdynnässä, niin paljonko se vaatii et mennään hiukan viel pidemmälle, ehkä muutaman oluen tai siiderin.


      • onnellinen nainen
        Tristar kirjoitti:

        mutta jos et siedä normaalia ihmisluontoa vaan vaadit kumppaniasi hallitsemaan ajatuksiaan ja halujaan... tapat suhteesi takuuvarmasti. Onnea matkaan.

        Se millä on väliä, on se mitä kumppanisi tekee, ei se mitä hän ajattelee. Ajatuksiaan ja tuntemuksiaan tosiaan on aika mahdotonta hallita, mutta ihmisellä on valinnanvapaus sen suhteen mitä niiden kanssa tekee. Jos hän puhuu niistä sinulle vaikka tietää niiden loukkaavan, tai toimii impulssiensa mukaan vaikka tietää sen loukkaavan, se on ongelma. Mutta tiedosta tämä; se mitä tunnet, mustasukkaisuutta miehen AJATUKSISTA, on sinun ongelmasi. Jos et pääse tuosta mustasukkaisuudesta yksin eroon, voi ammattiapu olla se mitä tarvitset. En sano sinua hulluksi tai vajaaksi millään tavoin, sanon vain että sinulla saattaa olla ongelma mustasukkaisuuden suhteen, ongelma joka häiritsee sinua ja vähentää sinun elämäsi laatua, ja sitä kautta koko perheesi.

        ***

        Mun mielestä taas normaali mies (joka on rakastunut kumppaniinsa) taas ei katsele muita naisia "sillä silmällä", sillä se oma nainen on maailman ihanin ja kaunein. Jos taas näin ei ole, ollaankin sitten siinä tilanteessa, että kannattaa jo miettiä ollaanko yhdessä tavan vuoksi ja onko suhde oikeasti tyydyttävä.
        Voin väittää näin, koska lähes kaikki suhteeni ovat olleet sellaisia, että muiden katseluun ei ole ollut "tarvetta". Kummaltakaan puolelta.
        Kuulostaa siltä, että sinä yrität selitellä nyt jotain itsellesi...


      • Tristar
        onnellinen nainen kirjoitti:

        Mun mielestä taas normaali mies (joka on rakastunut kumppaniinsa) taas ei katsele muita naisia "sillä silmällä", sillä se oma nainen on maailman ihanin ja kaunein. Jos taas näin ei ole, ollaankin sitten siinä tilanteessa, että kannattaa jo miettiä ollaanko yhdessä tavan vuoksi ja onko suhde oikeasti tyydyttävä.
        Voin väittää näin, koska lähes kaikki suhteeni ovat olleet sellaisia, että muiden katseluun ei ole ollut "tarvetta". Kummaltakaan puolelta.
        Kuulostaa siltä, että sinä yrität selitellä nyt jotain itsellesi...

        Vai puhummeko ehkä eri asioista.

        ON hyvin erilaisia tapoja katsoa muita ihmisiä kuin omaa kumppaniaan. Sinä näytät minusta puhuvan sellaisesta katsomisesta, joka tehdään tarkoituksella ja hakien, etsien katsottavaa ja etsien muista naisista sitä "himoa" mistä aloittaja puhuu. Ei ehkä paras mahdollinen tapa toimia, mutta jos se tosiaan pysyy ajatuksen tasolla, en näe siinä mitään pahaa. Minä puhun nyt lähinnä siitä että parisuhde ei tee sokeaksi eikä kylmäksi, toivottavasti ketään.

        Etenkään pitkässä suhteessa se oma kumppani ei aina ole kaunein ja haluttavin, se on ikävä fakta joka koskee meitä kaikkia. Se taas ei tarkoita että kumppanin pettämiseen olisi minkäänlaista halua tai tarvetta, älä sekoita noita keskenään. Älä tee itseäsi sokeaksi muulle maailmalle vain koska olet parisuhteessa, se kostautuu pidemmän päälle. Olet silti oma yksilösi, ihminen omassa itsessäsi, vaikka sinulla olisikin joku jonka kanssa jakaa se elämä...

        ***


      • älli
        mielensä pahoittanut kirjoitti:

        En nyt sanoisi että pyrin loukkaantumaan,mielelläni oisin vaan ihan hyvillä mielin.
        Martyyrinä oleminen ei kuulu mielestäni luonteeseeni.
        Mulla tässä nyt vaan on se että en ihan oikein pysty nieleen sitä että saa sexuaalisia fiboja muista naisista kun on perhe jne... ihan sinkkuna se nyt on normaalia mielestäni,mutta jos rakastaa jotakuta ja kunnioittaa niin ei nyt ala kiinnostumaan millään tapaa muista,se että kaunis ihminen tulee vastaan,sehän on selvää että sen huomaa,mutta loppua nyt en vaan käsitä.

        Ihan yököttää liikkua kun toinen selvästi tollottaa muita naisia ja kun tietää tämän nyt että sitten oikein kuvittelee toisista niin ohhoijjaa,kyllä siinä maku menee vaan...

        Kyllä tuo pitää ottaa tosissaan. Sinä saat loukkaantua ja sinun pitääkin. Julkisesti töllääminen,kun vaimo on vieressä on jo alentavaa. Sanoisin, että tuosta ei pitkä matka ole todelliseen pettämiseen. Miehesi on mielestäni sitä sorttia, että kiusauksen ja tilaisuuden tullessa tulee pettämään. Normaali vaimoaan rakastava mies ei tee noin vaimon ollessa mukana. Onko suhteenne muuten kunnossa?


      • .......................
        Tristar kirjoitti:

        Vai puhummeko ehkä eri asioista.

        ON hyvin erilaisia tapoja katsoa muita ihmisiä kuin omaa kumppaniaan. Sinä näytät minusta puhuvan sellaisesta katsomisesta, joka tehdään tarkoituksella ja hakien, etsien katsottavaa ja etsien muista naisista sitä "himoa" mistä aloittaja puhuu. Ei ehkä paras mahdollinen tapa toimia, mutta jos se tosiaan pysyy ajatuksen tasolla, en näe siinä mitään pahaa. Minä puhun nyt lähinnä siitä että parisuhde ei tee sokeaksi eikä kylmäksi, toivottavasti ketään.

        Etenkään pitkässä suhteessa se oma kumppani ei aina ole kaunein ja haluttavin, se on ikävä fakta joka koskee meitä kaikkia. Se taas ei tarkoita että kumppanin pettämiseen olisi minkäänlaista halua tai tarvetta, älä sekoita noita keskenään. Älä tee itseäsi sokeaksi muulle maailmalle vain koska olet parisuhteessa, se kostautuu pidemmän päälle. Olet silti oma yksilösi, ihminen omassa itsessäsi, vaikka sinulla olisikin joku jonka kanssa jakaa se elämä...

        ***

        ..minulle ainakin mieheni on kaikista "kuumin" pakkaus vaikka ei täydellinen olekaan. Kun olen rakastunut, en osaa ajatella muita seksuaalisessa mielessä. Sama pätee mieheeni. Ollaan kummatkin nimittäin oltu aika aktiivisia ja katselemassa onko ruoho vihreämpää aidan tuolla puolen..kunnes tapasimme toisemme. Kauniita ihmisiä on miellyttävä katsoa, mutta se, "himoitseeko" heitä kertoo valitettavasti parisuhteen tilasta. Tietenkin jotkut tyytyvät siihen "toiseksi parhaaseen" vaihtoehtoon, joka tuo sitä kumppanuutta ja turvaa ja jonka kanssa on hyvä perustaa perhe. Onneksi on olemassa niitäkin, joiden kanssa edellä mainittu on mahdollista sen todellisen rakkauden ohessa.


      • Anonyymi
        älli kirjoitti:

        Kyllä tuo pitää ottaa tosissaan. Sinä saat loukkaantua ja sinun pitääkin. Julkisesti töllääminen,kun vaimo on vieressä on jo alentavaa. Sanoisin, että tuosta ei pitkä matka ole todelliseen pettämiseen. Miehesi on mielestäni sitä sorttia, että kiusauksen ja tilaisuuden tullessa tulee pettämään. Normaali vaimoaan rakastava mies ei tee noin vaimon ollessa mukana. Onko suhteenne muuten kunnossa?

        Olen sitä mieltä; mies joka töllöttää himoiten muita naisia puolison ollessa paikalla on törkeä kakara joka ei ole vielä kasvanut aikuiseksi. On mustasukkainen omasta puolisostaan ja näyttää sen näin erikoisella tavalla. Sanoin miehelleni joka teki näin. Haluaisin nu...lihaksikasta komeaa tiukkapeppjyllyista miestä. Niitä on kyllä katukuvassa, kun osaa katsoa😊. Se oli miehelleni odottamaton veto. Tiedätte mitä sen jälkeen tapahtui😊


      • Anonyymi
        onnellinen nainen kirjoitti:

        Mun mielestä taas normaali mies (joka on rakastunut kumppaniinsa) taas ei katsele muita naisia "sillä silmällä", sillä se oma nainen on maailman ihanin ja kaunein. Jos taas näin ei ole, ollaankin sitten siinä tilanteessa, että kannattaa jo miettiä ollaanko yhdessä tavan vuoksi ja onko suhde oikeasti tyydyttävä.
        Voin väittää näin, koska lähes kaikki suhteeni ovat olleet sellaisia, että muiden katseluun ei ole ollut "tarvetta". Kummaltakaan puolelta.
        Kuulostaa siltä, että sinä yrität selitellä nyt jotain itsellesi...

        Olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa ettei miehen pidä katsoa muita naisia sillä silmällä. Mies on sovinsti eikä kypsynyt. Olisiko tai varmasti onkin alemmuudentuntoinen. Muut naiset taas nauttii kun varattu mies näyttää naisensa edessä tyhmyytensä. Tyhmiä sekä nainen että mies. Eli nainen joka lähtee tällaiseen mukaan.


    • blue scarf

      Ei kait se katseleminen niin vaarallista ole ja sinun kanssasi hän kuitenkin asuu. En itsekään tunne vastaan tulevia miehiä kohtaan minkaanlaista HIMOA. Pakkohan se on katsella kerran on näkökyky annettu. Voihan hän verrata sinua katseltavaan ja ajatella että hänellä itsellään on parempi.

    • ak

      Tulee mieleen, että miksi hän niitä himojansa sinulle toitottaa, miksei pidä omana tietonaan? Varmaan on niin, että normaali mies katselee innoissaan kauniita naisia, mutta kai normaali mies pystyy hiukan säätelemään, missä ja miten paljon. Ei kai se ukko mikään Pavlovin koira ole, voisihan se vilkuilla vähän vähemmän silloin kun vaimo on mukana.

      Muutenkin naisten perään kuolaava mies voi olla vähän hassun näköinen. Työelämässä nämä Kiilusilmä-Kallet ovat joskus aika rasittavia, eikä heitä oikein pysty ottamaan työasioissakaan vakavasti.

      • Pahoittanut mielensä

        Niin sitä olen toivonutkin että ei mun seurassa tekisi niinkään sitä,pyrkisi vähentämään,se että sain oikein itsekkin luvan tehdä sitä...pöööh
        Ihan itse kertoi asiasta mulle että tällästä kuulema aivan kaikki miehet tekee,mitä ystävättäriltäni asiaa olen kysynyt niin niidenkin mielestä aivan normaalia,ainot ero tässä on se että minun miespäs sitten kertoi sen suoraan kiertelemättä,ei ennemmin kukaan sitä ole mulle sanonnut..


    • Pest

      Suvullinen lisääntyminenhän tapahtuu nisäkkäillä niin, että uroksen tulee yrittää laskea siemenensä mahdollisimmaan moneen naaraaseen, ja naaraan tulee taas olla nirso parittelukumppanin suhteen, jotta jälkeläinen saisi hyvät geenit. Nykymiehen luolamiesmäiset aivot toteuttavat edelleen tätä luontoäidin antamaa tehtävää, vaikka evoluutio onkin antanut ihmis-uroksille järjen, tunteet ja sosiaaliset normit himoja hillitsemään. Toisten "naaraiden" himoitseminen on vain jäänne apina-ajoilta/kivikaudelta. Samaa voidaan sanoa myös miesten kiinnostuksesta väkivaltaa ja jännitystä kohtaan.

      Eipä tuosta kait kannata välittää. Jos miehen päänupissa, suhteessa tai nykyisessä kumppanissa ei ole vikaa, ei normaali mies petä, vaikka muista naisista fantasioikin. Uskallan väittää, että jokainen vakituisessa suhteessa elävä mies unelmoi vieraista naisista päivittäin tai ainakin viikottain.

      • ak

        Jos ymmärsin oikein, kyse oli siitä, että vilkuilua tapahtuu ärsyttävän paljon että rasitetaan vaimoa kertomalla himoista muita naisia kohtaan. Itselläni on joskus ollut miesystävä, joka tiiraili avoimesti esim. kadulla naisia ja kommentoi näkemäänsä minulle. Oliko sitten vain lapsellinen vai halusiko tahallaan loukata. Vähän epäilen jälkimmäistä. Kyllä fiksu mies osaa "luolamiehen" kutsun pitää omana tietonaan.


    • sellainen?

      Se mitä toisen päässä liikkuu ei kuulu sinulle. Vain se jos aviomiehesi tekee jotain konkreettista on reagoimisen arvoinen asia. Jäitä hattuun.

      • sama...

        tuli mieleen! Aloittajalla ei ilmeisestikään ole "tarpeeksi" vastoinkäymisiä elämässään, kun noin älyttömästä asiasta pitää mesoa! Ja mistä hän miehensä ajatukset tietää?!
        Itkisi sitten vasta, jos olisi konkreettista todistetta, että mies hinkuu vieraisiin helmoihin!


      • se mielensä pahoittanut
        sama... kirjoitti:

        tuli mieleen! Aloittajalla ei ilmeisestikään ole "tarpeeksi" vastoinkäymisiä elämässään, kun noin älyttömästä asiasta pitää mesoa! Ja mistä hän miehensä ajatukset tietää?!
        Itkisi sitten vasta, jos olisi konkreettista todistetta, että mies hinkuu vieraisiin helmoihin!

        Juu niitä ihan riittänee...
        Ja tiedän siitä että hän kertoi omista ajatuksistaan,eihän niitä vois muuten tietääkkään,en vaan oikein usko että suakaan asia naurattaisi jos tietäisit että kumppanisi uneksisi toisista ainakun sellanen vastaantulisi,vaikka kuinka sua rakastaisi ... en usko että oikeesti on yhtään ihmistä joka sen kanssa oikeesti kykenee elään...
        Itse katson päivä kerrallaan asiaa ...


      • että...
        se mielensä pahoittanut kirjoitti:

        Juu niitä ihan riittänee...
        Ja tiedän siitä että hän kertoi omista ajatuksistaan,eihän niitä vois muuten tietääkkään,en vaan oikein usko että suakaan asia naurattaisi jos tietäisit että kumppanisi uneksisi toisista ainakun sellanen vastaantulisi,vaikka kuinka sua rakastaisi ... en usko että oikeesti on yhtään ihmistä joka sen kanssa oikeesti kykenee elään...
        Itse katson päivä kerrallaan asiaa ...

        miehesi rakastaa sinua? Jos rakastaisi, ei loukkaisi sinua ajattelemattomilla "himotuspuheillaan". Onhan se hienoa olla "rehellinen", mutta vaimoaan ja vain vaimoaan rakastava mies ei lätise tuollaisia ääneen! Kai miehesi nämä puheet jotenkin sinulle perustelee..?


    • <3 <3

      Suosittelen Tommy Hellsten, Saat sen mistä luovut-kirjaa, siinä kuvataan hyvin just tätäkin kuinka (ja miksi) ihmiset suhtautuu suhun niin et hyväksy vaan asia jolle et mitään voi, ei sun tarvi hyväksyä tollasta! Se on toisaalta hyvä et miehes kertoi tosta mut ei se et se on hänen mielestään hyväksyttävä oikeus, se on YLEISTÄ ja ehkä se on normaalia niinku muukin synti.. Raamatus sanotaan näin:
      Matt. 5:28
      Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan.
      Job 31:1
      Olen tehnyt silmieni kanssa sopimuksen: koskaan en katsele naisten puoleen.

      • juustossa

        Sieltähän se Raamattukortti tulikin. Hyvähyvähyvä. Pyhäpyhäpyhä.

        Nyt voitaneen palata asiaan.


    • yksinkertaisesti!

      Ja se jos se ei sinusta tunnu normaalilta, niin se ei silloin sitä ole, joten silloin toimit sen mukaisesti!!!

      Omasta mielestäni se on pettämistä, se on pettämistä käytännössä, ja konkreettinen pettäminen on pettämistä virallisesti.

      Ja kyllä miehesi jauhaa puppua sanoessaan, että kaikki miehet tekevät sitä aviossa ollessaan, se ei pidä paikkaansa!!!

      Voihan kuka tahansa mies sanoa, että kaikki raiskaavat vaimonsa, se on ihan normaalia. Ja jos se ei sinusta tunnu normaalilta, niin ei se sitä myöskään ole, eli kyse on nyt vaan siitä, että mies hakee sinulta hyväksyntää pettämiselleen, ja jos et sitä halua antaa, niin älä anna!!!

      • hyvä ihminen

        tilavampi pipo! Millainen sielunmaisema on ihmisellä, joka vertaa raiskaukseen sitä, jos ihminen katsoo toista ihmistä?!
        Ja mistä helvetistä toisen ajatukset ja himotukset tietää??? Rohkenen epäillä, ettei aloittajakaan niitä miehensä suusta kuule, vaan mustasukkaisena kotkana kuvittelee omiaan.


      • jos kässäät
        hyvä ihminen kirjoitti:

        tilavampi pipo! Millainen sielunmaisema on ihmisellä, joka vertaa raiskaukseen sitä, jos ihminen katsoo toista ihmistä?!
        Ja mistä helvetistä toisen ajatukset ja himotukset tietää??? Rohkenen epäillä, ettei aloittajakaan niitä miehensä suusta kuule, vaan mustasukkaisena kotkana kuvittelee omiaan.

        Vertasin, että mies voi sanoa vaimonsa raiskaamisenkin olevan normaalia, vaikka se ei sitä olisikaan, ja voi olla et ton tyyppinen mies vielä joku päivä sanookin, kun saa vaan tarpeeks paljon hyväksyntää teoilleen...

        Ja itse yksinkertaisuus; kyse ei ollut ihmisen katsomisesta, vaan himoitsemisesta, mut epäile sää mitä tykkäät..


      • se mielensä pahoittanut

        Mä en meinaa enää oikein ottaa selvää että mikä on tässä maailmassa
        enään normaalia,mua sanottiin jo tuossa vanhanaikaseksi
        että viittinkin ajatella niin ettei mieheni sais muita katsoa...aika pyhä vitsi sanoisin....
        Mutta tässä nyt kuitenkin on selvää että mieheni menee hurmioon muista
        kauniista naisista jne jne... ja en voi pakottaa ettei sais kattoo,toivoa voin mutta en nyt kyllä enää usko että toivokaan auttaa asiaa,kun kattoo niin se sitten kanssa kattoo...


      • se mielensä pahoittanut
        hyvä ihminen kirjoitti:

        tilavampi pipo! Millainen sielunmaisema on ihmisellä, joka vertaa raiskaukseen sitä, jos ihminen katsoo toista ihmistä?!
        Ja mistä helvetistä toisen ajatukset ja himotukset tietää??? Rohkenen epäillä, ettei aloittajakaan niitä miehensä suusta kuule, vaan mustasukkaisena kotkana kuvittelee omiaan.

        Ihan päivän juttu,kuule pelastit mun illan tällä :D
        Ihan ensinäkkin,mieheni sen kertoi,jos et usko,ole uskomatta,kotkako,en todellakaan,kaunis nainen jolla on lapsia liuta ja vielä hyväkroppainenkin ja luonteeltani vielä mukava,joten näin :D


      • Elikkäs
        se mielensä pahoittanut kirjoitti:

        Mä en meinaa enää oikein ottaa selvää että mikä on tässä maailmassa
        enään normaalia,mua sanottiin jo tuossa vanhanaikaseksi
        että viittinkin ajatella niin ettei mieheni sais muita katsoa...aika pyhä vitsi sanoisin....
        Mutta tässä nyt kuitenkin on selvää että mieheni menee hurmioon muista
        kauniista naisista jne jne... ja en voi pakottaa ettei sais kattoo,toivoa voin mutta en nyt kyllä enää usko että toivokaan auttaa asiaa,kun kattoo niin se sitten kanssa kattoo...

        Hän kattoo, kattelek sää häntä?


    • varmaan

      melkein kaikki miehet katselevat muita naisia, vaikka varattuja olisivatkin.

      LIIALLINEN TUIJOTTAMINEN on kuitenkin typerää. Esimerkiksi niin, että jos nainen kävelee pariskuntaa vastaan, mies seuraa tätä katsellaan loppuun asti päätään kääntäen, tuijottaa peräänkin vielä niin kauan että nainen on jo melkein kadonnut näköpiiristä... Entinen poikaystäväni alkoi tehdä tätä kun halusi tehdä minut mustasukkaiseksi. Ja tuollainen kuolaaminen, että pää kääntyy ympäri kuin pöllöllä, oli loukkaavaa ja niin läpinäkyvää. Ja aika noloa käytöstä tyttöystävää kohtaan.

      Vaikka olisi kuinka "luolamaiset" piirteet jääneet apina-ajoilta, niin kyllä ihminen pystyy silti melko pitkälle säätelemään sitä, katsooko toisia naisia vai tuijottaako niin, että meinaa silmät tippua päästä. Sama pätee tietysti naisiin.

    • sulla on nyt Rakkaus vai

      he omaan mieheesi. Kyllä se joskus helpottaa ja alkaa muutkin kiinnostaa. Kokemusta.

    • Tukimies

      Oletko sinä?

      • ___

        Oletko sinä?


      • tällästä

        Jaa kuin niin ... ?


      • Miehen-Miete
        tällästä kirjoitti:

        Jaa kuin niin ... ?

        että se on kyllä IHAN LUONNOLLINEN ASIA, että jos sattuu joku naisihminen vastaan, että sitä ainakin vilkaisee, ei nyt joka ainutta vastaantulijaa, mutta noin niinkuin yleisesti. Ja en tiedä, että helpottaako vai pahentaako :D tämä teidän naisten "pieniä piirejä", mutta kyllä moni mies ihan varmasti katsoo muitakin kuin vain niitä "kauniita naisia"!! :D Eiköhän se ole ihan makuasia, ketä haluaa katsoa! :) Sanotaan naisnäkökulmaksi tähän, että ainakin yhden exän kanssa sovittiin, että kadulla saa katsoa vastakkaisen sukupuolen edustajia, ei siinä ole mitään pahaa!! :) Ja se oli naiseni, joka tuota itse ehdotti! :)


        Mutta se on kovasti tulkinnanvarainen ja ihmiskohtainen asia, että mikä on katselua ja mikä on liian pitkälle menevää.... itsellä ainakin on, että jos asioilla kulkiessaan sattuu joku "sopivan kokoinen takamus" tms ;) vastaan, niin kyllähän siinä "ajatuksia herää".... ;) ja siltikin olen sitä sorttia, joka on ehdottoman uskollinen puolisolleen! :) Lyhyen ohikiitävän hetken fantasia omassa päässä on kovin eri asia kuin lähteä iskemään jotakuta sänkyyn!!!! Tai edes juttelemaan mennä tai yhtään mitään muutakaan.


        Joku kirjoitti: "joku kerta tää homma riistäytyy kuvitelmista liian pitkälle, sano mun sanoneen. jos nyt jo mennään sihen asti et ollaan kuvitelmissa yhdynnässä, niin paljonko se vaatii et mennään hiukan viel pidemmälle, ehkä muutaman oluen tai siiderin." ...Kuules, tuo on kyllä ihan ihmiskohtaista, toisilla miehillä (ja MYÖS naisilla) ei ole mitään tolkkua ja rajaa siitä mikä on sopivaa, he voivat hyvinkin alkaa valmistelemaan sänkytouhuja hetken mielijohteesta, viis siitä että on varattu tai että puoliso on vaikka vain parin metrin päässä.... (monestikohan olen nähnyt ja kuullut moista ravintoloissa ja tanssipaikoissa...?) EI KAIKILLE MIEHILLE TULE MIELEEN RUVETA OIKEASTI PETTÄMÄÄN, jos sattuukin katsomaan "hyvillä mielin" jonkun ohikulkevan naisen perspuolta! Että ei kannata yleistää! :)

        Ei ne naistenkaan ajatukset ventovieraista miehistä aina mitään "kilttejä" ole.... ;) Ehkä niitä ei vaan sillä tavoin tuoda julki kaikkialla ja kaikille....? :) Tulee mieleen, että moniko nainen, iästä riippumatta, todellakin haluaisi tunnustaa, että häntä KIINNOSTAA ihan todella tuijotella kadulla kulkevien miesten perään?!?!? Siitähän tulisi pahoja puheita hyvin nopeasti... "ja sitähän tekevät vain miehet, eivät naiset.... naisethan ovat hyveellisiä, toisin kuin miehet... jne jne..." tuli vaan mieleen..... ;)


        Mutta tosiaan, se on ihan ihmisestä kiinni, mikä on normaalia ja mikä liian pitkälle menevää. Ei minulla yksinkään kävellessä, sinkkunakaan, tule mieleen kääntää päätä kuin pöllöllä, sen verran mitä nyt ohikulkiessa ehtii varovasti muitten liikoja huomaamatta vilkaista.... (ellei nyt sitten tule jotain pientä ohikiitävää ihastusta näin sinkkuna, jos sattuu ohikävelemään joku oman-mittapuun-mukaan-herttaisen-näköinen;) Minustakin on todella törkeää tuollainen vahtaamalla vahtaaminen silmät ammollaan himosta palaen, että ei edes yritetä peitellä vastaantulijoilta mitä tekee, saati sitten puolison seurassa.... sellaista EN hyväksy keneltäkään.

        Puolisonsa tuijottamisen vahtaaminenkin on ihan ihmisestä kiiinni, joku pitää sitä ihan luonnollisena asiana, toiset taas eivät haluaisi antaa puolison nähdä vilaustakaan muista naisista/miehistä, esimerkkinä tulee mieleen vanha Mikki sarjakuva, jossa Mikki ja Minni kävelivät kadulla ja Minniltä paloi päreet, kun nuoret elokuvatähden näköiset naiset tervehtivät iloisesti Mikkiä. Minni osti Mikille hevosten silmälaput, jotta Mikki näkisi vain eteensä eikä vilkuilisi sivuilleen, Mikki pisti ne kuuliaisena miehenä naamalleen ja tietäähän miten siinä kävi auton ratissa!! :D Että kannattaa mustistenkin miettiä, ennen kuin hutkivat!! :D


        "Nykymiehen luolamiesmäiset aivot toteuttavat edelleen tätä luontoäidin antamaa tehtävää, vaikka evoluutio onkin antanut ihmis-uroksille järjen, tunteet ja sosiaaliset normit himoja hillitsemään. Toisten "naaraiden" himoitseminen on vain jäänne apina-ajoilta/kivikaudelta."

        Ihan samoja apinoitahan me ollaan yhä edelleen, ei siinä mistään "jäänteestä" ole kysymys! :D Ja te naisetkin olette ihan yhtä lailla apina-naaraita, siinä missä miehet apina-uroksia! Te naiset toteutatte joka ainut päivä kellon ympäri miljoonien vuosien takaisia apina-naaraan vaistojanne, aivan samoin kuin minäkin apina-uroksen vaistojani! :) Se on vaan tämä vuosituhantinen tuputus, että ihminen on (muka) parempi kuin eläimet, että ihminen ei (muka) ole eläin, josta syystä ihmettelemme, että miksi "jotkut" käyttäytyy vaistojen varaisesti, "kun en minä eikä kaverinikaan" käyttäydy... :D höpöpuhetta tuollaiset, me kaikki olemme vaistojemme varassa eläviä eläimiä ja tulemme aina sellaisia olemaan! :)


      • madame.Alexandra.F
        Miehen-Miete kirjoitti:

        että se on kyllä IHAN LUONNOLLINEN ASIA, että jos sattuu joku naisihminen vastaan, että sitä ainakin vilkaisee, ei nyt joka ainutta vastaantulijaa, mutta noin niinkuin yleisesti. Ja en tiedä, että helpottaako vai pahentaako :D tämä teidän naisten "pieniä piirejä", mutta kyllä moni mies ihan varmasti katsoo muitakin kuin vain niitä "kauniita naisia"!! :D Eiköhän se ole ihan makuasia, ketä haluaa katsoa! :) Sanotaan naisnäkökulmaksi tähän, että ainakin yhden exän kanssa sovittiin, että kadulla saa katsoa vastakkaisen sukupuolen edustajia, ei siinä ole mitään pahaa!! :) Ja se oli naiseni, joka tuota itse ehdotti! :)


        Mutta se on kovasti tulkinnanvarainen ja ihmiskohtainen asia, että mikä on katselua ja mikä on liian pitkälle menevää.... itsellä ainakin on, että jos asioilla kulkiessaan sattuu joku "sopivan kokoinen takamus" tms ;) vastaan, niin kyllähän siinä "ajatuksia herää".... ;) ja siltikin olen sitä sorttia, joka on ehdottoman uskollinen puolisolleen! :) Lyhyen ohikiitävän hetken fantasia omassa päässä on kovin eri asia kuin lähteä iskemään jotakuta sänkyyn!!!! Tai edes juttelemaan mennä tai yhtään mitään muutakaan.


        Joku kirjoitti: "joku kerta tää homma riistäytyy kuvitelmista liian pitkälle, sano mun sanoneen. jos nyt jo mennään sihen asti et ollaan kuvitelmissa yhdynnässä, niin paljonko se vaatii et mennään hiukan viel pidemmälle, ehkä muutaman oluen tai siiderin." ...Kuules, tuo on kyllä ihan ihmiskohtaista, toisilla miehillä (ja MYÖS naisilla) ei ole mitään tolkkua ja rajaa siitä mikä on sopivaa, he voivat hyvinkin alkaa valmistelemaan sänkytouhuja hetken mielijohteesta, viis siitä että on varattu tai että puoliso on vaikka vain parin metrin päässä.... (monestikohan olen nähnyt ja kuullut moista ravintoloissa ja tanssipaikoissa...?) EI KAIKILLE MIEHILLE TULE MIELEEN RUVETA OIKEASTI PETTÄMÄÄN, jos sattuukin katsomaan "hyvillä mielin" jonkun ohikulkevan naisen perspuolta! Että ei kannata yleistää! :)

        Ei ne naistenkaan ajatukset ventovieraista miehistä aina mitään "kilttejä" ole.... ;) Ehkä niitä ei vaan sillä tavoin tuoda julki kaikkialla ja kaikille....? :) Tulee mieleen, että moniko nainen, iästä riippumatta, todellakin haluaisi tunnustaa, että häntä KIINNOSTAA ihan todella tuijotella kadulla kulkevien miesten perään?!?!? Siitähän tulisi pahoja puheita hyvin nopeasti... "ja sitähän tekevät vain miehet, eivät naiset.... naisethan ovat hyveellisiä, toisin kuin miehet... jne jne..." tuli vaan mieleen..... ;)


        Mutta tosiaan, se on ihan ihmisestä kiinni, mikä on normaalia ja mikä liian pitkälle menevää. Ei minulla yksinkään kävellessä, sinkkunakaan, tule mieleen kääntää päätä kuin pöllöllä, sen verran mitä nyt ohikulkiessa ehtii varovasti muitten liikoja huomaamatta vilkaista.... (ellei nyt sitten tule jotain pientä ohikiitävää ihastusta näin sinkkuna, jos sattuu ohikävelemään joku oman-mittapuun-mukaan-herttaisen-näköinen;) Minustakin on todella törkeää tuollainen vahtaamalla vahtaaminen silmät ammollaan himosta palaen, että ei edes yritetä peitellä vastaantulijoilta mitä tekee, saati sitten puolison seurassa.... sellaista EN hyväksy keneltäkään.

        Puolisonsa tuijottamisen vahtaaminenkin on ihan ihmisestä kiiinni, joku pitää sitä ihan luonnollisena asiana, toiset taas eivät haluaisi antaa puolison nähdä vilaustakaan muista naisista/miehistä, esimerkkinä tulee mieleen vanha Mikki sarjakuva, jossa Mikki ja Minni kävelivät kadulla ja Minniltä paloi päreet, kun nuoret elokuvatähden näköiset naiset tervehtivät iloisesti Mikkiä. Minni osti Mikille hevosten silmälaput, jotta Mikki näkisi vain eteensä eikä vilkuilisi sivuilleen, Mikki pisti ne kuuliaisena miehenä naamalleen ja tietäähän miten siinä kävi auton ratissa!! :D Että kannattaa mustistenkin miettiä, ennen kuin hutkivat!! :D


        "Nykymiehen luolamiesmäiset aivot toteuttavat edelleen tätä luontoäidin antamaa tehtävää, vaikka evoluutio onkin antanut ihmis-uroksille järjen, tunteet ja sosiaaliset normit himoja hillitsemään. Toisten "naaraiden" himoitseminen on vain jäänne apina-ajoilta/kivikaudelta."

        Ihan samoja apinoitahan me ollaan yhä edelleen, ei siinä mistään "jäänteestä" ole kysymys! :D Ja te naisetkin olette ihan yhtä lailla apina-naaraita, siinä missä miehet apina-uroksia! Te naiset toteutatte joka ainut päivä kellon ympäri miljoonien vuosien takaisia apina-naaraan vaistojanne, aivan samoin kuin minäkin apina-uroksen vaistojani! :) Se on vaan tämä vuosituhantinen tuputus, että ihminen on (muka) parempi kuin eläimet, että ihminen ei (muka) ole eläin, josta syystä ihmettelemme, että miksi "jotkut" käyttäytyy vaistojen varaisesti, "kun en minä eikä kaverinikaan" käyttäydy... :D höpöpuhetta tuollaiset, me kaikki olemme vaistojemme varassa eläviä eläimiä ja tulemme aina sellaisia olemaan! :)

        sieltä viimeinkin. Heitetäänpä kehiin myös toinen, se harvemmin tunnettu 'apinakortti' näistä sukulaisistamme eli niistä lajeista joissa uroksilla ei ole haaremeja vaan 'siementen levittämisen tarpeen' saa tyydytettyä siinä ohessa kun naaraat nautiskelevat yhtä vapaasta seksistä kaikkien mahdollisten urosten kanssa =D

        Monikaan mies ei kuitenkaan suhtaudu suopeasti siihen että nainen heittäytyy vaistojensa varaan, kuolaa avoimesti vieraiden miesten perään ja käy vieraissa.

        Heh. On se niin tarkoitushakuista hokea kuinka eläimiä sitä ollaan kun sen avulla mies saa antaa itselleen luvan vieraiden perään kuolaamiseen ja pettämiseen...


    • Sivustakatsova vaimo

      Ymmärrän aloitttajaa. Mieheni vilkaisee vaivihkaa jokaisen ohikulkevan naisen takamusta. Usemiten vilkaisu on vaivihkainen ja nopea. Luulee kenties ettei se näy.
      Pahinta on viipyilevät irstaat tuijotukset. Haluaako mies loukata omaa naistaan. Ei ehkä, mutta on niin typerä, ettei tajua omaa nauretavuuttaan. Joku kirjoitti antaumuksellisesti miehen luolamiesluonteesta.
      Me pukeudumme vaatteisiin , aatteisiin ja käytöstapoihin. Oli se sivistys sitten vaikka vain silkkipaidan ohut, se on. On olemassa sivistys ja hyvä käytös. Siinä missä pukeudutaan vaatteisiin, tulisi myös pitää sivistyneen käytöksen henkiset vaatteet yllä niissä tilanteissa joissa vaatteita ei kuulu pois heittää.
      Jokainen nainen, jonka mies tuijottaa muita naisia "sillä silmällä" , tuntee olevansa sivustakatsoja ja kakkoseksi jäävä (siinä tilanteessa). Jokainen vastaantuleva mies, joka tuijottaa tunkeilevasti, inhottaa minua naisena. Kepeä ihaileva katse on eri asia.

      En toivoisi kenenkään kulkevan laput silmillä mutta sivistyksen ja hyvän käytöksen "vaatteet" päällä julkisissa tilanteissa.

      • Miehen-Miete

        en tarkoittanut "apinakortilla" että kaikki olisi hyväksyttävää, koska olemme eläimiä.


      • koska mä saan tehdä mitä mä haluun
        Miehen-Miete kirjoitti:

        en tarkoittanut "apinakortilla" että kaikki olisi hyväksyttävää, koska olemme eläimiä.

        sitäpä ei moni tiennyt saati tunnusta.


    • Anonyymi

      Jotenkin tuntuu että onko se nyt niin iso juttu. Voihan sitä itsekin katsoa ompas komea mies. Kuitenkaan itse en pystyis harrastamaan loppupelissä seksiä kuin sen kanssa johon tunteita. Tarviiko sitä toisen jokainen ajatus ja katse tietää ja kontrolloida. Ymmärrä edes kuinka tyhmä miehen pitää olla että kertoo naiselle jotain tuollaista. Miksi ketä se hyödyntää. Etsi fiksumpi mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe