Hei, menin kalorilaskuri.fi:hin täyttämään aamun syöpöttelyjä ja aamulla vesimelonia tulikin suuhun laitettua, kun luulin että se on tosi kevyttä kun vettähän siinä on niin paljon!
Kalorilaskurissa sitten huomasin, että mun annoksesta tulis jotain ~330kcal. Söin siis yhden neljäsosan siitä vesimelonipallerosta. Onhan se tietty paljon, mut kyllä se nopeesti meneekin heh. :) 330 ei ole tietty super paljon, mutta luulin että kalorit olis jotain mansikoiden ja herneiden luokkaa. Niitä kun syö pussillisen (joka kestää kauan!) tulee n. 100kcal.
Ja mun vesimeloni oli siis kuorineen.
Jos tiedätte, että onko toi totta, vai pitäskö siinä olla joku erilainen punnitsemistapa tai jotain, niin kertokaahan!
Luulisin että se pallo on jotain 6-7kilon luokkaa.. Siinähän sitten kuoret painaa paljon, mutta pistin kalorilaskuri.fi:hinkin, että kuorineen punnittu.. Hmm hmm. Laitoin mun palaks tosta osuudesta siis 1700g ja sitten se alko näyttää tota kolmeesataa.
Kiitti!
vesimelonin kalorit
mutustaja11
3
5544
Vastaukset
- happypahh
Vesimeloneita on monen kokoisia, mutta keskikokoinen painaa n. 3500 g. Neljäsosa siitä on siis 875 g ja kaloreita siinä 166.
Jos ostat normaalista kaupasta vesimeloonin, niin painohan näkyy hintalapussa. Ei sitä tarvitse arvailla. - Vesimelonitietaja
Herneethän ovat erittäin epäterveellisiä jos niitä syö paljon!! Vesimeloni sen sijaan on pelkkää vettä ja vaikka siinä onkin sen verran kaloreita niin se menee heti alas kun on niin vetistä!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516450Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki944608- 584513
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243428- 2003088
- 412855
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132699törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202696- 1561611
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3281536