Alice in Chains

Jacko

Kysäsenpähän nyt vaan että löytyykö faneja?
Mulla kolisee aika hyvin toi musiikki ja kyllähän toi Dirt on paras levy.
Layne Staley oli uskomaton laulaja ja muutenkin bändin soundi jotain, mikä toimii vaan niin hyvin.
Sama pätee edesmenneeseen Soundgardeniin.

11

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Andelamin

Mä olen yks AIC:n suurimpia faneja. Sekä Soundgardenin ym Grunge yhtyeitten.
      Hienoa nähdä että on vielä hyvän musan kuuntelijoita maailmalla. :D

• Bert

Olen kanssasi samaa mieltä. Dirt on ehkä yksi grunge-aikakauden onnistuneimmista levykokonaisuuksista. Itse pidän myös Stone Temple Pilotsin aikaisesta tuotannosta, kuten myös Pearl Jamin Ten-levystä.

Mutta kyllä, faneja löytyy vielä - joskin harvakseltaan.

• Serge Spira

Mulla on Facelift, joka on ihan tarpeeks loistava levy. Muistan kyllä kuulleeni paljon AIC:tä silloin 93-4 tienoilla. Ne oli kyllä vieläkin parempia. Pitäis varmaan hankkia. Mites Audioslave ja A Perfect Circle?

• Jacko

...nuo menee. Omistan tuon Audioslaven levy. Perfect Circlee oon kuullu sen verran vähän etten osaa sanoa...
        Jos mulata kysytään niin Alice in Chains ja Soundgarden pesee Nirvanan, jota aina niin liputetaan ja onhan sekin hyvää, mutta AIC ja Soundgarden on vaan niin paljon parempia laulun ja soiton osalta.

• Serge Spira
        Jacko kirjoitti:

...nuo menee. Omistan tuon Audioslaven levy. Perfect Circlee oon kuullu sen verran vähän etten osaa sanoa...
        Jos mulata kysytään niin Alice in Chains ja Soundgarden pesee Nirvanan, jota aina niin liputetaan ja onhan sekin hyvää, mutta AIC ja Soundgarden on vaan niin paljon parempia laulun ja soiton osalta.

... sit toisaalta se mikä mua hiukan nyppi tässä grunge-osastossa on se, että tosi suuria kitaransoiton UUDIStajia siitä ei oikein noussut, musta Cobainilla oli joku ihan oma näkemys siihen juttuun. Mutta laulajat ovat niin kuin sanot (ja bändisoitto) aivan käsittämättömän kovia ja omaperäisiä niinkuin nyt tämä Cornellkin ja Stone Temple Pilotsin ukko mikä se nyt olikaan. Et näin. Tuleeks tällaisia bändejä enää koskaan.

• egnurg

Joo, totta kai Alice In Chains kolisee! Sehän on selvä...

Mudhoney on kans mun mielest aika kova Grunge-bändi, mut niil on kyl aika vaihtelevaa musiikintaso eri ajoilla, mut silti tosi kova bändi kun löytää oikeet biisit niiltä!

• Andemalin

Hienoa nähdä että vielä grungen ystäviä on suomessa.
        Yleensä kaikki grungen kuuntelija on kivien alla piilossa. :(
        Mutta siihen että tuleeko vielä joku niin hyvä yhtye kuin Alice tai soundgarden jne.. Niin se jää nähtäväksi.
        Mutta uskon että tulee. Siihen vaan tulee menemään jonkin verran aikaa. :)

• Andelamin
        Andemalin kirjoitti:

Mutta siihen että tuleeko vielä joku niin hyvä yhtye kuin Alice tai soundgarden jne.. Niin se jää nähtäväksi.

Meni nimi väärin. x(

• meGe
        Andemalin kirjoitti:

GRUNGE RULETTAA!!! oon vaa huomannu et nykyää kovin monelt ainakaa nuoremmast sukupolvest ei löydy ymmärrystä tälle musatyylille;joten vois olla ettei grunge-yhtyeit enää pahemmin ilmesty... ;( tai ainakaa nouse yhtä kuuluisiks ku nirvana-aikoihin.. mut täytyy oottaa ja toivoo;)

• Bonnie
        meGe kirjoitti:

GRUNGE RULETTAA!!! oon vaa huomannu et nykyää kovin monelt ainakaa nuoremmast sukupolvest ei löydy ymmärrystä tälle musatyylille;joten vois olla ettei grunge-yhtyeit enää pahemmin ilmesty... ;( tai ainakaa nouse yhtä kuuluisiks ku nirvana-aikoihin.. mut täytyy oottaa ja toivoo;)

Mä oon 12vee ja Nirvana Bleach, nevermind tai Unplugged pyörii jokapäivä tehopyörityksessä ;) Alice In Chainsin Grind on mun niitte lemppari, Mother Love Bone iskee myös

• Geezer

joo AIC kolisee kovaa ja korkeelta samoin Pearl Jam varsinkin 2 ekaa levyä,välissä oli musta vähän heikompia kokonaisuuksia nyt taas ok,johtuu osaks musta rumpalista Jack Irons(ex-RHCP)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe