Alice in Chains

Jacko

Kysäsenpähän nyt vaan että löytyykö faneja?
Mulla kolisee aika hyvin toi musiikki ja kyllähän toi Dirt on paras levy.
Layne Staley oli uskomaton laulaja ja muutenkin bändin soundi jotain, mikä toimii vaan niin hyvin.
Sama pätee edesmenneeseen Soundgardeniin.

11

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Andelamin

      Mä olen yks AIC:n suurimpia faneja. Sekä Soundgardenin ym Grunge yhtyeitten.
      Hienoa nähdä että on vielä hyvän musan kuuntelijoita maailmalla. :D

    • Bert

      Olen kanssasi samaa mieltä. Dirt on ehkä yksi grunge-aikakauden onnistuneimmista levykokonaisuuksista. Itse pidän myös Stone Temple Pilotsin aikaisesta tuotannosta, kuten myös Pearl Jamin Ten-levystä.

      Mutta kyllä, faneja löytyy vielä - joskin harvakseltaan.

    • Serge Spira

      Mulla on Facelift, joka on ihan tarpeeks loistava levy. Muistan kyllä kuulleeni paljon AIC:tä silloin 93-4 tienoilla. Ne oli kyllä vieläkin parempia. Pitäis varmaan hankkia. Mites Audioslave ja A Perfect Circle?

      • Jacko

        ...nuo menee. Omistan tuon Audioslaven levy. Perfect Circlee oon kuullu sen verran vähän etten osaa sanoa...
        Jos mulata kysytään niin Alice in Chains ja Soundgarden pesee Nirvanan, jota aina niin liputetaan ja onhan sekin hyvää, mutta AIC ja Soundgarden on vaan niin paljon parempia laulun ja soiton osalta.


      • Serge Spira
        Jacko kirjoitti:

        ...nuo menee. Omistan tuon Audioslaven levy. Perfect Circlee oon kuullu sen verran vähän etten osaa sanoa...
        Jos mulata kysytään niin Alice in Chains ja Soundgarden pesee Nirvanan, jota aina niin liputetaan ja onhan sekin hyvää, mutta AIC ja Soundgarden on vaan niin paljon parempia laulun ja soiton osalta.

        ... sit toisaalta se mikä mua hiukan nyppi tässä grunge-osastossa on se, että tosi suuria kitaransoiton UUDIStajia siitä ei oikein noussut, musta Cobainilla oli joku ihan oma näkemys siihen juttuun. Mutta laulajat ovat niin kuin sanot (ja bändisoitto) aivan käsittämättömän kovia ja omaperäisiä niinkuin nyt tämä Cornellkin ja Stone Temple Pilotsin ukko mikä se nyt olikaan. Et näin. Tuleeks tällaisia bändejä enää koskaan.


    • egnurg

      Joo, totta kai Alice In Chains kolisee! Sehän on selvä...

      Mudhoney on kans mun mielest aika kova Grunge-bändi, mut niil on kyl aika vaihtelevaa musiikintaso eri ajoilla, mut silti tosi kova bändi kun löytää oikeet biisit niiltä!

      • Andemalin

        Hienoa nähdä että vielä grungen ystäviä on suomessa.
        Yleensä kaikki grungen kuuntelija on kivien alla piilossa. :(
        Mutta siihen että tuleeko vielä joku niin hyvä yhtye kuin Alice tai soundgarden jne.. Niin se jää nähtäväksi.
        Mutta uskon että tulee. Siihen vaan tulee menemään jonkin verran aikaa. :)


      • Andelamin
        Andemalin kirjoitti:

        Hienoa nähdä että vielä grungen ystäviä on suomessa.
        Yleensä kaikki grungen kuuntelija on kivien alla piilossa. :(
        Mutta siihen että tuleeko vielä joku niin hyvä yhtye kuin Alice tai soundgarden jne.. Niin se jää nähtäväksi.
        Mutta uskon että tulee. Siihen vaan tulee menemään jonkin verran aikaa. :)

        Meni nimi väärin. x(


      • meGe
        Andemalin kirjoitti:

        Hienoa nähdä että vielä grungen ystäviä on suomessa.
        Yleensä kaikki grungen kuuntelija on kivien alla piilossa. :(
        Mutta siihen että tuleeko vielä joku niin hyvä yhtye kuin Alice tai soundgarden jne.. Niin se jää nähtäväksi.
        Mutta uskon että tulee. Siihen vaan tulee menemään jonkin verran aikaa. :)

        GRUNGE RULETTAA!!! oon vaa huomannu et nykyää kovin monelt ainakaa nuoremmast sukupolvest ei löydy ymmärrystä tälle musatyylille;joten vois olla ettei grunge-yhtyeit enää pahemmin ilmesty... ;( tai ainakaa nouse yhtä kuuluisiks ku nirvana-aikoihin.. mut täytyy oottaa ja toivoo;)


      • Bonnie
        meGe kirjoitti:

        GRUNGE RULETTAA!!! oon vaa huomannu et nykyää kovin monelt ainakaa nuoremmast sukupolvest ei löydy ymmärrystä tälle musatyylille;joten vois olla ettei grunge-yhtyeit enää pahemmin ilmesty... ;( tai ainakaa nouse yhtä kuuluisiks ku nirvana-aikoihin.. mut täytyy oottaa ja toivoo;)

        Mä oon 12vee ja Nirvana Bleach, nevermind tai Unplugged pyörii jokapäivä tehopyörityksessä ;) Alice In Chainsin Grind on mun niitte lemppari, Mother Love Bone iskee myös


    • Geezer

      joo AIC kolisee kovaa ja korkeelta samoin Pearl Jam varsinkin 2 ekaa levyä,välissä oli musta vähän heikompia kokonaisuuksia nyt taas ok,johtuu osaks musta rumpalista Jack Irons(ex-RHCP)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe