Alice in Chains

Jacko

Kysäsenpähän nyt vaan että löytyykö faneja?
Mulla kolisee aika hyvin toi musiikki ja kyllähän toi Dirt on paras levy.
Layne Staley oli uskomaton laulaja ja muutenkin bändin soundi jotain, mikä toimii vaan niin hyvin.
Sama pätee edesmenneeseen Soundgardeniin.

11

1012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Andelamin

Mä olen yks AIC:n suurimpia faneja. Sekä Soundgardenin ym Grunge yhtyeitten.
      Hienoa nähdä että on vielä hyvän musan kuuntelijoita maailmalla. :D

• Bert

Olen kanssasi samaa mieltä. Dirt on ehkä yksi grunge-aikakauden onnistuneimmista levykokonaisuuksista. Itse pidän myös Stone Temple Pilotsin aikaisesta tuotannosta, kuten myös Pearl Jamin Ten-levystä.

Mutta kyllä, faneja löytyy vielä - joskin harvakseltaan.

• Serge Spira

Mulla on Facelift, joka on ihan tarpeeks loistava levy. Muistan kyllä kuulleeni paljon AIC:tä silloin 93-4 tienoilla. Ne oli kyllä vieläkin parempia. Pitäis varmaan hankkia. Mites Audioslave ja A Perfect Circle?

• Jacko

...nuo menee. Omistan tuon Audioslaven levy. Perfect Circlee oon kuullu sen verran vähän etten osaa sanoa...
        Jos mulata kysytään niin Alice in Chains ja Soundgarden pesee Nirvanan, jota aina niin liputetaan ja onhan sekin hyvää, mutta AIC ja Soundgarden on vaan niin paljon parempia laulun ja soiton osalta.

• Serge Spira
        Jacko kirjoitti:

...nuo menee. Omistan tuon Audioslaven levy. Perfect Circlee oon kuullu sen verran vähän etten osaa sanoa...
        Jos mulata kysytään niin Alice in Chains ja Soundgarden pesee Nirvanan, jota aina niin liputetaan ja onhan sekin hyvää, mutta AIC ja Soundgarden on vaan niin paljon parempia laulun ja soiton osalta.

... sit toisaalta se mikä mua hiukan nyppi tässä grunge-osastossa on se, että tosi suuria kitaransoiton UUDIStajia siitä ei oikein noussut, musta Cobainilla oli joku ihan oma näkemys siihen juttuun. Mutta laulajat ovat niin kuin sanot (ja bändisoitto) aivan käsittämättömän kovia ja omaperäisiä niinkuin nyt tämä Cornellkin ja Stone Temple Pilotsin ukko mikä se nyt olikaan. Et näin. Tuleeks tällaisia bändejä enää koskaan.

• egnurg

Joo, totta kai Alice In Chains kolisee! Sehän on selvä...

Mudhoney on kans mun mielest aika kova Grunge-bändi, mut niil on kyl aika vaihtelevaa musiikintaso eri ajoilla, mut silti tosi kova bändi kun löytää oikeet biisit niiltä!

• Andemalin

Hienoa nähdä että vielä grungen ystäviä on suomessa.
        Yleensä kaikki grungen kuuntelija on kivien alla piilossa. :(
        Mutta siihen että tuleeko vielä joku niin hyvä yhtye kuin Alice tai soundgarden jne.. Niin se jää nähtäväksi.
        Mutta uskon että tulee. Siihen vaan tulee menemään jonkin verran aikaa. :)

• Andelamin
        Andemalin kirjoitti:

Mutta siihen että tuleeko vielä joku niin hyvä yhtye kuin Alice tai soundgarden jne.. Niin se jää nähtäväksi.

Meni nimi väärin. x(

• meGe
        Andemalin kirjoitti:

GRUNGE RULETTAA!!! oon vaa huomannu et nykyää kovin monelt ainakaa nuoremmast sukupolvest ei löydy ymmärrystä tälle musatyylille;joten vois olla ettei grunge-yhtyeit enää pahemmin ilmesty... ;( tai ainakaa nouse yhtä kuuluisiks ku nirvana-aikoihin.. mut täytyy oottaa ja toivoo;)

• Bonnie
        meGe kirjoitti:

GRUNGE RULETTAA!!! oon vaa huomannu et nykyää kovin monelt ainakaa nuoremmast sukupolvest ei löydy ymmärrystä tälle musatyylille;joten vois olla ettei grunge-yhtyeit enää pahemmin ilmesty... ;( tai ainakaa nouse yhtä kuuluisiks ku nirvana-aikoihin.. mut täytyy oottaa ja toivoo;)

Mä oon 12vee ja Nirvana Bleach, nevermind tai Unplugged pyörii jokapäivä tehopyörityksessä ;) Alice In Chainsin Grind on mun niitte lemppari, Mother Love Bone iskee myös

• Geezer

joo AIC kolisee kovaa ja korkeelta samoin Pearl Jam varsinkin 2 ekaa levyä,välissä oli musta vähän heikompia kokonaisuuksia nyt taas ok,johtuu osaks musta rumpalista Jack Irons(ex-RHCP)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7493
    2. 90
      5265
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      82
      4956
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      134
      4322
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3100
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2739
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      46
      2712
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      55
      2312
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      11
      2289
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1880
    Aihe