Kauniit nimet;
Anna
Rumat nimet;
Erkki
Marja
Jorma
Yrjö
Janina
Nimiä, jotka eivät sovi suomalaiselle naiselle;
Alice
Erica
Eleonoora
Jenny
Isabella
Nimiä, jotka eivät sovi suomalaiselle miehelle;
Alex
Eric
Mikael
Topi
Robert
Alkusuomalaisia nimiä;
Akseli
Elina
Viljo
Nimi, jota inhoan erityisesti;
Martti
(varsinkin silloin kun sitä käytetään nimimerkkini lyhenteenä...)
http://www.youtube.com/watch?v=7zyHfWdxVpY#watch-main-area
"Ei tarvitse kommentoida, kiitos"
MarttyyriMallari-TTt
Nimitutkimus
13
231
Vastaukset
ihan ok-video, mistä syystä oletat minun olevan noin ruma?
"Se ei pidä paikkaansa"
MarttyyriMallari-TTt- zisel
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
ihan ok-video, mistä syystä oletat minun olevan noin ruma?
"Se ei pidä paikkaansa"
MarttyyriMallari-TTtnetistä niin komeeta miestä kuin sä olet niin piti vaan heittää joku siihen :D
zisel kirjoitti:
netistä niin komeeta miestä kuin sä olet niin piti vaan heittää joku siihen :D
selitys hyväksytty :)
"Olen tarkka imagostani"
MarttyyriMallari-TTt
Mitä menetelmiä olet tutkimuksessasi käyttänyt?
niin tuota...otsikko taisi olla hieman harhaanjohtava.
"Ajattelin yhtä tulevaa tapahtumaa ennakkoon"
MarttyyriMallari-TTt
- topi.
Niin!
niinhän se taisi ollakin.
"No, siirretään se sitten tuonne rumat nimet-osioon"
MarttyyriMallari-TTt
- gtygtygtygtygtygygttttt
ja Mato nimenä ei viehätä.
- vänksy
sun tutkimuksessa mukana. Mitähän se mahtaa tarkoittaa? Mihin kategoriaan kaikki muut listan ulkopuolelle jäävät nimet sitten kuuluu?
oletan, että ristimänimesi ei ole sama asia kuin nikkisi, joten on vähän vaikeaa arvioida asiaa.
"En ehdi kategorioimaan satoja nimiä"
MarttyyriMallari-TTt
Etunimi on tärkeä ja yksilöllinen osa ihmistä ja sen tulisi myös ilmentää omistajaansa. - Siksi nimet ovat erityisen herkkiä henkilökohtaisille mielleyhtymille. - Onkin järkevää harkita tarkasti millaisen mielikuvan tahtoo jälkikasvustaan maailmalle antaa. - Mainitsemissasi nimissä ei ole sellaisia, joista minulla olisi ehdottoman negatiivista mielikuvaa, vaikka osa niistä ei suosikkeihini kuulukaan. -Erityisesti Janina-nimi kuullostaa minusta itse asiassa oikein kauniilta.
Suosittelen edelleen tutustumista suomalaiseen etunimistöön jonkin kattavan nimikirjan avustuksella :)
http://www.youtube.com/watch?v=38RHacL-xbk&feature=related- skandinaavitar
täh? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614
