Kauniit nimet;
Anna
Rumat nimet;
Erkki
Marja
Jorma
Yrjö
Janina
Nimiä, jotka eivät sovi suomalaiselle naiselle;
Alice
Erica
Eleonoora
Jenny
Isabella
Nimiä, jotka eivät sovi suomalaiselle miehelle;
Alex
Eric
Mikael
Topi
Robert
Alkusuomalaisia nimiä;
Akseli
Elina
Viljo
Nimi, jota inhoan erityisesti;
Martti
(varsinkin silloin kun sitä käytetään nimimerkkini lyhenteenä...)
http://www.youtube.com/watch?v=7zyHfWdxVpY#watch-main-area
"Ei tarvitse kommentoida, kiitos"
MarttyyriMallari-TTt
Nimitutkimus
13
197
Vastaukset
ihan ok-video, mistä syystä oletat minun olevan noin ruma?
"Se ei pidä paikkaansa"
MarttyyriMallari-TTt- zisel
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
ihan ok-video, mistä syystä oletat minun olevan noin ruma?
"Se ei pidä paikkaansa"
MarttyyriMallari-TTtnetistä niin komeeta miestä kuin sä olet niin piti vaan heittää joku siihen :D
zisel kirjoitti:
netistä niin komeeta miestä kuin sä olet niin piti vaan heittää joku siihen :D
selitys hyväksytty :)
"Olen tarkka imagostani"
MarttyyriMallari-TTt
Mitä menetelmiä olet tutkimuksessasi käyttänyt?
niin tuota...otsikko taisi olla hieman harhaanjohtava.
"Ajattelin yhtä tulevaa tapahtumaa ennakkoon"
MarttyyriMallari-TTt
- topi.
Niin!
niinhän se taisi ollakin.
"No, siirretään se sitten tuonne rumat nimet-osioon"
MarttyyriMallari-TTt
- gtygtygtygtygtygygttttt
ja Mato nimenä ei viehätä.
- vänksy
sun tutkimuksessa mukana. Mitähän se mahtaa tarkoittaa? Mihin kategoriaan kaikki muut listan ulkopuolelle jäävät nimet sitten kuuluu?
oletan, että ristimänimesi ei ole sama asia kuin nikkisi, joten on vähän vaikeaa arvioida asiaa.
"En ehdi kategorioimaan satoja nimiä"
MarttyyriMallari-TTt
Etunimi on tärkeä ja yksilöllinen osa ihmistä ja sen tulisi myös ilmentää omistajaansa. - Siksi nimet ovat erityisen herkkiä henkilökohtaisille mielleyhtymille. - Onkin järkevää harkita tarkasti millaisen mielikuvan tahtoo jälkikasvustaan maailmalle antaa. - Mainitsemissasi nimissä ei ole sellaisia, joista minulla olisi ehdottoman negatiivista mielikuvaa, vaikka osa niistä ei suosikkeihini kuulukaan. -Erityisesti Janina-nimi kuullostaa minusta itse asiassa oikein kauniilta.
Suosittelen edelleen tutustumista suomalaiseen etunimistöön jonkin kattavan nimikirjan avustuksella :)
http://www.youtube.com/watch?v=38RHacL-xbk&feature=related- skandinaavitar
täh? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621552Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271502Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2241236- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3261085Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1661064Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3091024- 781016