Eli kaipaisin hiukan helppiä. Vaatekaapistä löytyy oikeestaan vaan huppareita ja farkkuja, jalassa yleensä skedekengät.
Mites sitä lähtis uudistamaan tyyliä? Ehkä vähän klassisempaan suuntaan? Olen siis reilu 20v mihenalku.
STAILATKAA
5
468
Vastaukset
hupparin ainakin vois kesäks vaihtaa rentoon t-paitaan :D kesällähän paahtuu muuten
- lenkkarit
Minun ehdotukseni on pikeepaita ja street-lenkkarit (siis skedekenkiä pienemmät, ohuempipohjaiset, esim. Puma tekee makeita). Muutos nykyiseen ei ole kovin suuri, mutta tyylistä tulee heti vähän kypsempi.
Talveksi mikä tahansa huputon pitkähihainen on klassisempi kuin huppari. Se huppu on niin teinijuttu. Kokeile neuleita tai kauluspaitaa. Kaikki sopivat farkkujen kanssa.- daddadda
naurettavin tyyli ikinä.
noi PUMAT hah hah.. sitten vielä HUPPARI tai PIKEE! No VOI LOL.
Maksakaa paljon pskasta merkistä ja idioottimaisesta tyylistä äks dee.
- fruiq
Vaikea stailata kun ei tiedä susta mitn. Hupparit ja farkut on hyvät mitä nyt kaikki pitävät mut se et millaisia niin se tekee tyylikkään. noh skedekengät laittaisisin vaihtoon.. oisko tollaset mitn? http://www.netanttila.com/products/small_162x228/7993454.jpg... tyylikkyyttä voi hakea kuntoilemalla ja laittamalla hiuksia tms myös että ei kannata jäädä vaatteiden varaan. tsemii uudistukseen kuitenkin! :)
- rfa
Käy ensin suihkussa , sit parturissa, voisit ajaa ton törkyparran pois, peili osoittaa
kuinka valmis olet tähän ittensä liliemensa muille jakama nykyhomma.
Suomella on 80 MILJARDIA velkaa,ja ettei totiseks pukeudu miten haluat, ja se parranajaminen/höylällä onn paras saunan jälkeen
Kyl tuol ulkona liikkuu kaikenlaista sänkee, hipphopparia , ählyä
PS. en jaksa olaa rasisti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892