Miehet aina sanovat että eivät pidä prinsessamaisesta käytöksestä.
En käyttäydy prinsessamaisesti, en edes halua mutta mieheni sanoo minua silti vähän väliä prinsessaksi.
Outoa.
Tulipa mieleeni
11
262
Vastaukset
- megara125
On niitäkin naisia, jotka ovat jo pikkutyttönä haaveilleet olevansa prinsessoja ja elävänsä vaaleanpunaisissa pilvilinnoissa leningit päällä. Sitten se "vaihde" jää ikäänkuin päälle ja lopputuloksena on Susanna Sievinen.. no ei, vitsi :D (vaikkakin se nainen kirjoitti kirjan siitä, miten JOKAINEN nainen on prinsessa ja miesten pitäisi kohdella heitä aina sellaisina)
Minä taas kuulun siihen porukkaan, kun ei ole koskaan moisesta välittänyt. On meitä useampiakin. Toiset ovat prinsessoja, toiset ovat ns. poikatyttöjä ja loput varmaan siitä välimaastosta. Veikkaisin, että useimmat miehet pitävät naisesta, joka haluaa olla naisellinen ja pitää huolta ulkonäöstään ja vahtii oikeuksiaan, muttei tee siitä mitään meteliä. - Alpo Analyysi
oma mies ja tykkäät siitä miksi hän sanoo sua niin miksi yleismaailmallisesti mietit mitä muut miehet ajattelevat. Ei muut miehet elä sun kans vaan sun oma miehesi.
Ja minä näen että tuo prinsessa termi tarkoittaa että olet jotenkin eleganttinen ja ylväs olemukseltasi mutta et mikään bilehileprinsessa joka vaatii mulle kaikki heti=teinimäinen draamakuningatar. Se tulee vaan olemuksesta ei siitä mikä olet ominaisuuksiltasi. Mutta en voi tietää tarkkaa kun en tiedä minkälainen olet. - Lord_Boredom
On prinsessoja, ja sitten on prinsessoja.
- Meikä.
Oletan että puhut siitä uudesta miehestäsi. Miten on mahdollista, että suhtaudut miehen hellittelynimiin noin luontevasti? Ja yleensäkin, että voit kutsua uutta miestäsi "mieheksesi"?
Siinä ei ole mitään vikaa, älä niin käsitä. Hienoa jos teillä toimii! :)
Mutta nimittäin mun kokemukseni naisista on se, että kaikki hellittelynimet ja "meistä" puhuminen ym kannattaa jättää pois ainakin alussa vaikka mieli tekisikin sanoa jotain. Muuten nainen rupeaa välttelemään, ei suostu kertomaan mikä on vikana, paitsi tietysti netissä ja kavereilleen valittaa että ihan nössö luuseri mies, ja pian koko homma päättyykin. Mies meni sanomaan kerran jotain liian söpöä tai tunteellista, no mikäs siinä, onhan se ihan pätevä syy inhota miestä.Musta on hassua tän ikäisenä puhua poikaystävästä, mies on helpompaa. Ja onhan se mun mies, ainakin tällä hetkellä :D
Musta on tosi kivaa että mies hellittelee nimillä, prinsessa vaan on vähän, no, hassu mutta ei se mitään.
Olisi todella outoa jos mies ei koskaan sanoisi mitään suloista, tulisi mieleen että välittääkö se ollenkaan kun se ei hellittele.
Mä menen ainakin ihan kurttuun kun mulle söperretään jotain söpöä, ei tulisi mieleenkään sanoa miestä sen vuoksi luuseriksi tms., en edes tajua mistä sellaisia naisia löytää jotka eivät tykkäisi moisesta.
Toki suhtaudun luontevasti ja hellittelen nimillä itsekin.- Meikä.
Glammie kirjoitti:
Musta on hassua tän ikäisenä puhua poikaystävästä, mies on helpompaa. Ja onhan se mun mies, ainakin tällä hetkellä :D
Musta on tosi kivaa että mies hellittelee nimillä, prinsessa vaan on vähän, no, hassu mutta ei se mitään.
Olisi todella outoa jos mies ei koskaan sanoisi mitään suloista, tulisi mieleen että välittääkö se ollenkaan kun se ei hellittele.
Mä menen ainakin ihan kurttuun kun mulle söperretään jotain söpöä, ei tulisi mieleenkään sanoa miestä sen vuoksi luuseriksi tms., en edes tajua mistä sellaisia naisia löytää jotka eivät tykkäisi moisesta.
Toki suhtaudun luontevasti ja hellittelen nimillä itsekin."en edes tajua mistä sellaisia naisia löytää jotka eivät tykkäisi moisesta"
Minä olen valitettavasti löytänyt useammankin... Meikä. kirjoitti:
"en edes tajua mistä sellaisia naisia löytää jotka eivät tykkäisi moisesta"
Minä olen valitettavasti löytänyt useammankin...Toivottavasti joku päivä osuu kohdalle oikeanlainen nainen, ei tuollaisilla mitään tee :)
- Meikä.
Glammie kirjoitti:
Toivottavasti joku päivä osuu kohdalle oikeanlainen nainen, ei tuollaisilla mitään tee :)
En tiedä, kai se mussakin on joku vika että sellaisten naisten kanssa olen eksynyt useasti mitään yrittämäänkään. Nyt olen tajunnut millaisia naisia välttää, mutta vaikeaa olla ajattelematta yhtä kyynisesti kaikkien naisten kanssa.
Toivotaan toivotaan :) Meikä. kirjoitti:
En tiedä, kai se mussakin on joku vika että sellaisten naisten kanssa olen eksynyt useasti mitään yrittämäänkään. Nyt olen tajunnut millaisia naisia välttää, mutta vaikeaa olla ajattelematta yhtä kyynisesti kaikkien naisten kanssa.
Toivotaan toivotaan :)Kyllä mä uskon että löydät kunhan tosiaan tajuat välttää niitä vääriä naisia ja yrität löytää oikeanlaisia.
Monen monta kiveä joutuu kääntämään ennenkuin löytyy mutta älä missään nimessä kyynisty, en minäkään niin tehnyt vaikka pakkia pakin perään tullut ihan urakalla monta vuotta.
Päätin jo silloin kun ensimmäisen kerran tavattiin että nyt olen rento oma itseni ja kaikki sujui sen jälkeen kuin itsestään.
Huomasin eron aikaisempiin tapaamisiin joissa olin todella itsetietoinen, epävarma ja vähän totinen ja vetäytynyt. Ei ihme ettei ketään napannut sellainen tytsy.
- ........
kun on mies. Mutta niinhän kaikilla naisilla. On niillä helppoa.
- Epäprinsessa
Näillä palstoilla "prinsessa" tarkoittaa vanhempien ja/tai aiempien miesystävien/miesten hemmottelemaa naista, joka nyrpistelee nenäänsä, nakkelee niskojaan ja kenkkuilee miehille. Moni käyttää nimitystä kenestä tahansa naisesta, joka ei juuri hänelle suostu tarjoamaan seuraansa pysty- tai vaaka-asennossa. Nimitys on aina negatiivinen, poikkeuksia ei ole.
Live-elämässä moni mies, jolla ei näiden palstojen traumatisoituneiden miesten käytöksestä tiedä mitään, nimittää "prinsessaksi" joko tytärtään tai ihastuksensa kohdetta. Kyseessä on hellittelynimi, jolla annetaan ymmärtää, että kohde on ainutlaatuinen ja erikoisen ihastuttava yksilö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212266
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4242153Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13968Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109766Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15754Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32679