Miksi pyytää kahville jos

tekee oharit!??

Tapasimme netissä ja mies pyysi kahville, juuri kun olin valmiina lähtöön, odottelin miehen soittoa ja sainkin viestin että häntä väsyttää eikä jaksaisi lähteä!! Ensinnäkin pitääkö ilmoittaa viestillä kun hän oli puhunut aiemmin että soittaa minulle!? Toiseksi, pitääkö ilmoittaa niin viime tipassa!? ja kolmanneksi, miksi sitten tuhlata toisen aikaa ja pyytää ulos!? Jos itse pyytäisin jotain lähtemään ulos niin joisin vaikka viisi red bullia että jaksaisin yhden tapaamisen kun niin kerran on sovittu!!

Tälläinen mies joka pelaa näitä lapsellisia "ei kiinnosta-kiinnostaa"-pelejä, ei kiinnosta minua tippaakaan, haluaisin aikuisen miehen joka pystyy pitämään sanansa eikä sorru näihin typeriin peleihin.

Tääkin ukko yrittää pomputtaa minua ehkä näyttääkseen ettei hän ole mitenkään eopätoivoinen ja hänelle yhdet treffit ovat täysin yhdentekevät. Rasittavaa ajanhaaskausta!!

7

1282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • este..

      Sen vaimo palasi matkoilta kotia?

      • varmasti sinkku

        Tiedän kavereiden kautta että jätkä on 101% varmuudella sinkku!


    • Munaton mies, meni loppumetreillä pupu pöksyyn..Anna sen kasvaa vielä pari vuotta niin jospa sieltä erottuis jo vähän rohkeuttakin, lasten leikkien sijaan.

    • ...............

      miehille joka päivä ympäri maailmaa. Mietipä, kuinka monta kertaa sinä olet nakellut paskaa miehille naamaan baarissa kun he ovat tulleet asiallisesti iskemään sinua?

    • Jotkut on vaan tuollaisia pellejä.. Ei noita tunnepuolen tapaamisia voi tolla tavalla pelleillä. Noh et ainakaan mitään menettänyt jos mies noin toimi! Ei kannata enempää häntä miettiä vaan mennä eteen päin.

    • Vastauksista

      Tuntuu tosiaan pahalta kun itse pyrin olemaan miehille mahdollisimman reilu ja käyttäydyn kypsästi. Jos joku tulee asiallisesti iskemään ja minua ei kiinnosta niin olen imarreltu mutta kohteliaasti sanon ei kiitos. Känniörveltäjät voi sitten teilata tylymminkin.

      Itse en myöskään ala keksiä mitöään tekosyitä tai leikkiä etten ole kiinnostunus jos oikeasti olen, voi ihan hyvin sanoa miehelle jonka tapaan vasta ekaa kertaa että oletpa komea ja olisi kiva nähdä uudestaan. Mielestäni tuossa ei ole mitään epätoivoista mutta miehet ilmeisesti ottaa sen niin. Osaan myös sanoa miehelle että valitettavasti tämä juttu ei tule toimimaan että parempi lopettaa tähän. Rehellisyys ja avoimuus kunniaan! Ei pidetä ketään löysässä hirressä vaan sanotaan asiat niinkuin n eovat niin säästyy paljolta vaivalta ja ajanhaastaukselta sekä kenties sydänsuruilta.

      • m26.

        just näin sen pitäs minunkii mielestä mennä. mutta valitettavasti minun kohdalle on sattunut jo monesti neitokaisia joille ilmaantuu todella "tärkeitä ja kiireellisiä" asioita juuri ennen tapaamista. ei kai siinä sinänsä mittään ihmeellistä ole, kyllä minä vinkistä ymmärrän jättää rauhaan jos olen toisen mielestä niin turha jätkä että ei tarvitse vaivautua edes rehellisesti kertomaan että ei sittenkään kiinnosta. mutta miksi ihmeessä sitten täytyy lupautua treffeille... oliskohan siinä takana semmonen että tarvitsee pönkittää itsetuntoo sillä että pääsee "antamaan pakit". en tiedä varmaks, mutta luulen niin. näitä taitaa "onneks" olla molempien sukupuolien edustajissa, toivotaan että löytäisivät toisensa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3554
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2166
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1702
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1597
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1434
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1305
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1145
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    9. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1139
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      976
    Aihe