Tapasimme netissä ja mies pyysi kahville, juuri kun olin valmiina lähtöön, odottelin miehen soittoa ja sainkin viestin että häntä väsyttää eikä jaksaisi lähteä!! Ensinnäkin pitääkö ilmoittaa viestillä kun hän oli puhunut aiemmin että soittaa minulle!? Toiseksi, pitääkö ilmoittaa niin viime tipassa!? ja kolmanneksi, miksi sitten tuhlata toisen aikaa ja pyytää ulos!? Jos itse pyytäisin jotain lähtemään ulos niin joisin vaikka viisi red bullia että jaksaisin yhden tapaamisen kun niin kerran on sovittu!!
Tälläinen mies joka pelaa näitä lapsellisia "ei kiinnosta-kiinnostaa"-pelejä, ei kiinnosta minua tippaakaan, haluaisin aikuisen miehen joka pystyy pitämään sanansa eikä sorru näihin typeriin peleihin.
Tääkin ukko yrittää pomputtaa minua ehkä näyttääkseen ettei hän ole mitenkään eopätoivoinen ja hänelle yhdet treffit ovat täysin yhdentekevät. Rasittavaa ajanhaaskausta!!
Miksi pyytää kahville jos
7
1294
Vastaukset
- este..
Sen vaimo palasi matkoilta kotia?
- varmasti sinkku
Tiedän kavereiden kautta että jätkä on 101% varmuudella sinkku!
Munaton mies, meni loppumetreillä pupu pöksyyn..Anna sen kasvaa vielä pari vuotta niin jospa sieltä erottuis jo vähän rohkeuttakin, lasten leikkien sijaan.
- ...............
miehille joka päivä ympäri maailmaa. Mietipä, kuinka monta kertaa sinä olet nakellut paskaa miehille naamaan baarissa kun he ovat tulleet asiallisesti iskemään sinua?
Jotkut on vaan tuollaisia pellejä.. Ei noita tunnepuolen tapaamisia voi tolla tavalla pelleillä. Noh et ainakaan mitään menettänyt jos mies noin toimi! Ei kannata enempää häntä miettiä vaan mennä eteen päin.
- Vastauksista
Tuntuu tosiaan pahalta kun itse pyrin olemaan miehille mahdollisimman reilu ja käyttäydyn kypsästi. Jos joku tulee asiallisesti iskemään ja minua ei kiinnosta niin olen imarreltu mutta kohteliaasti sanon ei kiitos. Känniörveltäjät voi sitten teilata tylymminkin.
Itse en myöskään ala keksiä mitöään tekosyitä tai leikkiä etten ole kiinnostunus jos oikeasti olen, voi ihan hyvin sanoa miehelle jonka tapaan vasta ekaa kertaa että oletpa komea ja olisi kiva nähdä uudestaan. Mielestäni tuossa ei ole mitään epätoivoista mutta miehet ilmeisesti ottaa sen niin. Osaan myös sanoa miehelle että valitettavasti tämä juttu ei tule toimimaan että parempi lopettaa tähän. Rehellisyys ja avoimuus kunniaan! Ei pidetä ketään löysässä hirressä vaan sanotaan asiat niinkuin n eovat niin säästyy paljolta vaivalta ja ajanhaastaukselta sekä kenties sydänsuruilta.- m26.
just näin sen pitäs minunkii mielestä mennä. mutta valitettavasti minun kohdalle on sattunut jo monesti neitokaisia joille ilmaantuu todella "tärkeitä ja kiireellisiä" asioita juuri ennen tapaamista. ei kai siinä sinänsä mittään ihmeellistä ole, kyllä minä vinkistä ymmärrän jättää rauhaan jos olen toisen mielestä niin turha jätkä että ei tarvitse vaivautua edes rehellisesti kertomaan että ei sittenkään kiinnosta. mutta miksi ihmeessä sitten täytyy lupautua treffeille... oliskohan siinä takana semmonen että tarvitsee pönkittää itsetuntoo sillä että pääsee "antamaan pakit". en tiedä varmaks, mutta luulen niin. näitä taitaa "onneks" olla molempien sukupuolien edustajissa, toivotaan että löytäisivät toisensa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453046- 502482
- 1072461
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382141Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2421731- 1001688
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4491644Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141532R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201349