Näinkin hoidetaan asioita, ei tartte hoitaa yt-neuvotteluja kun henkilöt käskytetään sanomaan
irti itse ja luvataan ulkoistettuun yhtiöön siirto samoilla ehdoilla. Sen jälkeen kukaan ei olekaan vastuussa siirrosta eikä myös eduista mitkä on luvattu. Näin toimii kansainvälinen suuri yhtiö.
Varokaa ei ole laillista toimintaa ja kun vastaanottava yhtiö on 1 henkilön yhtiö niin, älkää ikinä menkö vaikka ette mitään töitä sais ikinä. Onko vastaavia tiedossa ja ootteko hakenu liitoilta
tai muualta apuja. Tiedän parin lääkeyhtiön toimineen näin.
erilaiset yt-neuvottelut
2
653
Vastaukset
- olla..
Tänäpäivänä niin typerä että uskoisi työnantajan yksipuolista ilmoitusta..suullista.
Luottamusmiehen tehtäviin kuuluuu työyhteisön puolesta sopia ja valvoa sopimusten noudattamista , ja jos ei noudateta , työtuomioistuin on se paikka missä ratkaistaan neuvottelujärjestyksen lopussa, nämä asiat.
Tarinasi on kovin mutu tuntuinen..liekö tottakaan- sh
Tämä on totta ja toinen osapuoli on kansainvälinen iso lääkeyhtiö, no kyllähän siinä johto on kyseenalaistettava kun suostuu moiseen liikkeenluovutukseen. Asiaa kyllä hoidetaan, mutta ei todellakaan ole helppoa hoitaa on luovuttava yhtiö, vastaanottava 1 henkilön osakeyhtiö (sairaanhoitaja) ja siirretyt työntekijät. Hyviä neuvoja otetaan m ielellään. Oikeudessahan nämä asiat ratkaistaan vie valitettavasti paljon aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5015424Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111153