Näinkin hoidetaan asioita, ei tartte hoitaa yt-neuvotteluja kun henkilöt käskytetään sanomaan
irti itse ja luvataan ulkoistettuun yhtiöön siirto samoilla ehdoilla. Sen jälkeen kukaan ei olekaan vastuussa siirrosta eikä myös eduista mitkä on luvattu. Näin toimii kansainvälinen suuri yhtiö.
Varokaa ei ole laillista toimintaa ja kun vastaanottava yhtiö on 1 henkilön yhtiö niin, älkää ikinä menkö vaikka ette mitään töitä sais ikinä. Onko vastaavia tiedossa ja ootteko hakenu liitoilta
tai muualta apuja. Tiedän parin lääkeyhtiön toimineen näin.
erilaiset yt-neuvottelut
2
674
Vastaukset 2
- olla..
Tänäpäivänä niin typerä että uskoisi työnantajan yksipuolista ilmoitusta..suullista.
Luottamusmiehen tehtäviin kuuluuu työyhteisön puolesta sopia ja valvoa sopimusten noudattamista , ja jos ei noudateta , työtuomioistuin on se paikka missä ratkaistaan neuvottelujärjestyksen lopussa, nämä asiat.
Tarinasi on kovin mutu tuntuinen..liekö tottakaan- sh
Tämä on totta ja toinen osapuoli on kansainvälinen iso lääkeyhtiö, no kyllähän siinä johto on kyseenalaistettava kun suostuu moiseen liikkeenluovutukseen. Asiaa kyllä hoidetaan, mutta ei todellakaan ole helppoa hoitaa on luovuttava yhtiö, vastaanottava 1 henkilön osakeyhtiö (sairaanhoitaja) ja siirretyt työntekijät. Hyviä neuvoja otetaan m ielellään. Oikeudessahan nämä asiat ratkaistaan vie valitettavasti paljon aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901653
- 861403
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15915Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597