näyttää tältä? Ihmettelen vain... Ja menen nukkumaan. Hyvää Yötä.
Miksi tämä etusivu
23
321
Vastaukset
- Miltä?
Mukavia unia.
- jo
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Mukava:)
uuden beta-version käyttöön? Palstataulukko on oikealla puolella?
- fghjkl
miehiä vihaavaa pikku femua tavoille. Älä tule häiritsemään, hus!
pitkään näyttänyt varsin hassulta, joten odotellaan jouluun ja katsotaan sitten uudestaan :)
ihmettäkö tässä pitäisi odotella..
paljon muuta voi, kuin odotella.
suminagashi kirjoitti:
paljon muuta voi, kuin odotella.
alkaa olla pahimmillaan..
alkaa olla pahimmillaan..
seurailevan taustalla ja palailee, kun alkaa "asiaa" taas liikkumaan.
suminagashi kirjoitti:
seurailevan taustalla ja palailee, kun alkaa "asiaa" taas liikkumaan.
sitten. Tylsää vain, jos kaikki seurailevat, eikä kukaan edes yritä sanoa mitään järkevää.
sitten. Tylsää vain, jos kaikki seurailevat, eikä kukaan edes yritä sanoa mitään järkevää.
tahdo pysyä tahdissa, kun tunnin välein etusivu rullaa hukkaan =)
Kyl se tästä vielä piristyy ja kesäkin aina vähän taannuttaa palstaa.suminagashi kirjoitti:
Kyl se tästä vielä piristyy ja kesäkin aina vähän taannuttaa palstaa.Eletään toivossa:) Öitä!
- sinä
suminagashi kirjoitti:
Kyl se tästä vielä piristyy ja kesäkin aina vähän taannuttaa palstaa.sinkku?
- on..
sinä kirjoitti:
sinkku?
seksikkäät huulet :)
- on...
on.. kirjoitti:
seksikkäät huulet :)
aivan namit ;)
jatkakaa. Olen sanani mittainen ja menen siis nukkumaan. Levollisia unia kaikille.
- suttaantuu
Rekatut alkaa raahautua kesälaitumilta palstalle.
- syksyn:
edetessä.
näyttää tosiaan "vähän" erilaiselta, kuin vielä vuodenvaihteessa. - Ja ilmapiiri on tosi hajanainen. - Aina jotakuta ajetaan palstalta pois. - En tiedä onko sama meno jatkunut jo kuinka kauan, mutta tuntuu tosi kummalliselta. - Harjoittaako täällä joku "hajoita ja hallitse" -tekniikkaa ja pistää porukat kyräilemään toisiaan, vai onko talouden taantuma vaikuttanut siihen, että jotkut täällä haluavat purkaa pahaa oloaan toisiin ?
- normaalia!!
Olet ylimielinen!!
normaalia!! kirjoitti:
Olet ylimielinen!!
niin vaikea uskoa, että minä OLEN ihan normaali 8)
Minä OLEN normaali. - Ihan tavis. - Usko !
:D
- .
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311050Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895