näyttää tältä? Ihmettelen vain... Ja menen nukkumaan. Hyvää Yötä.
Miksi tämä etusivu
23
317
Vastaukset
- Miltä?
Mukavia unia.
- jo
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Mukava:)
uuden beta-version käyttöön? Palstataulukko on oikealla puolella?
- fghjkl
miehiä vihaavaa pikku femua tavoille. Älä tule häiritsemään, hus!
pitkään näyttänyt varsin hassulta, joten odotellaan jouluun ja katsotaan sitten uudestaan :)
ihmettäkö tässä pitäisi odotella..
paljon muuta voi, kuin odotella.
suminagashi kirjoitti:
paljon muuta voi, kuin odotella.
alkaa olla pahimmillaan..
alkaa olla pahimmillaan..
seurailevan taustalla ja palailee, kun alkaa "asiaa" taas liikkumaan.
suminagashi kirjoitti:
seurailevan taustalla ja palailee, kun alkaa "asiaa" taas liikkumaan.
sitten. Tylsää vain, jos kaikki seurailevat, eikä kukaan edes yritä sanoa mitään järkevää.
sitten. Tylsää vain, jos kaikki seurailevat, eikä kukaan edes yritä sanoa mitään järkevää.
tahdo pysyä tahdissa, kun tunnin välein etusivu rullaa hukkaan =)
Kyl se tästä vielä piristyy ja kesäkin aina vähän taannuttaa palstaa.suminagashi kirjoitti:
Kyl se tästä vielä piristyy ja kesäkin aina vähän taannuttaa palstaa.Eletään toivossa:) Öitä!
- sinä
suminagashi kirjoitti:
Kyl se tästä vielä piristyy ja kesäkin aina vähän taannuttaa palstaa.sinkku?
- on..
sinä kirjoitti:
sinkku?
seksikkäät huulet :)
- on...
on.. kirjoitti:
seksikkäät huulet :)
aivan namit ;)
jatkakaa. Olen sanani mittainen ja menen siis nukkumaan. Levollisia unia kaikille.
- suttaantuu
Rekatut alkaa raahautua kesälaitumilta palstalle.
- syksyn:
edetessä.
näyttää tosiaan "vähän" erilaiselta, kuin vielä vuodenvaihteessa. - Ja ilmapiiri on tosi hajanainen. - Aina jotakuta ajetaan palstalta pois. - En tiedä onko sama meno jatkunut jo kuinka kauan, mutta tuntuu tosi kummalliselta. - Harjoittaako täällä joku "hajoita ja hallitse" -tekniikkaa ja pistää porukat kyräilemään toisiaan, vai onko talouden taantuma vaikuttanut siihen, että jotkut täällä haluavat purkaa pahaa oloaan toisiin ?
- normaalia!!
Olet ylimielinen!!
normaalia!! kirjoitti:
Olet ylimielinen!!
niin vaikea uskoa, että minä OLEN ihan normaali 8)
Minä OLEN normaali. - Ihan tavis. - Usko !
:D
- .
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62449Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652258- 2001276
- 711088
- 1071071
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig214909Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211899Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10827- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta49741