näyttää tältä? Ihmettelen vain... Ja menen nukkumaan. Hyvää Yötä.
Miksi tämä etusivu
23
329
Vastaukset
- Miltä?
Mukavia unia.
- jo
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Mukava:)
uuden beta-version käyttöön? Palstataulukko on oikealla puolella?
- fghjkl
miehiä vihaavaa pikku femua tavoille. Älä tule häiritsemään, hus!
pitkään näyttänyt varsin hassulta, joten odotellaan jouluun ja katsotaan sitten uudestaan :)
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
ihmettäkö tässä pitäisi odotella..
paljon muuta voi, kuin odotella.
suminagashi kirjoitti:
paljon muuta voi, kuin odotella.
alkaa olla pahimmillaan..
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
alkaa olla pahimmillaan..
seurailevan taustalla ja palailee, kun alkaa "asiaa" taas liikkumaan.
suminagashi kirjoitti:
seurailevan taustalla ja palailee, kun alkaa "asiaa" taas liikkumaan.
sitten. Tylsää vain, jos kaikki seurailevat, eikä kukaan edes yritä sanoa mitään järkevää.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
sitten. Tylsää vain, jos kaikki seurailevat, eikä kukaan edes yritä sanoa mitään järkevää.
tahdo pysyä tahdissa, kun tunnin välein etusivu rullaa hukkaan =)
Kyl se tästä vielä piristyy ja kesäkin aina vähän taannuttaa palstaa.suminagashi kirjoitti:
tahdo pysyä tahdissa, kun tunnin välein etusivu rullaa hukkaan =)
Kyl se tästä vielä piristyy ja kesäkin aina vähän taannuttaa palstaa.Eletään toivossa:) Öitä!
- sinä
suminagashi kirjoitti:
tahdo pysyä tahdissa, kun tunnin välein etusivu rullaa hukkaan =)
Kyl se tästä vielä piristyy ja kesäkin aina vähän taannuttaa palstaa.sinkku?
- on..
sinä kirjoitti:
sinkku?
seksikkäät huulet :)
- on...
on.. kirjoitti:
seksikkäät huulet :)
aivan namit ;)
jatkakaa. Olen sanani mittainen ja menen siis nukkumaan. Levollisia unia kaikille.
- suttaantuu
Rekatut alkaa raahautua kesälaitumilta palstalle.
- syksyn:
edetessä.
näyttää tosiaan "vähän" erilaiselta, kuin vielä vuodenvaihteessa. - Ja ilmapiiri on tosi hajanainen. - Aina jotakuta ajetaan palstalta pois. - En tiedä onko sama meno jatkunut jo kuinka kauan, mutta tuntuu tosi kummalliselta. - Harjoittaako täällä joku "hajoita ja hallitse" -tekniikkaa ja pistää porukat kyräilemään toisiaan, vai onko talouden taantuma vaikuttanut siihen, että jotkut täällä haluavat purkaa pahaa oloaan toisiin ?
- normaalia!!
Olet ylimielinen!!
normaalia!! kirjoitti:
Olet ylimielinen!!
niin vaikea uskoa, että minä OLEN ihan normaali 8)
Minä OLEN normaali. - Ihan tavis. - Usko !
:D
- .
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481