Aina puhutaan autoliikkeistä joissa saa huonoa kohtelua tai sahataan silmään muuten vaan asikasta. Nyt tähän ketjuun omia huonoja kokemuksia Caravanliikkeistä.
Mulle kävi näin:
Katsastuksessa vaunu hylättiin vetoaisassa olevan iskunvaimentimen kuluneisuuden takia, joten menin Nokialla olevaan caravan-liikkeeseen, Cardrade oli tuo nimeltään, kysymään uutta iskaria. Myyjä sanoi ettei hyllyssä ole yhtään, mutta mä jeesaan sua sen verran että helpoimmalla pääset ku ajat Motonettiin ja haet sieltä uuden vetopään, jossa on mukana se iskari ja koko helvetin helahoito. Tyyppi näytti oikein kuvastosta kuvankin millasta osaa se tarkotti, siis sitä missä on nokkapyörä kiinni ja käsijarrukahva ym. Mä sille sanoin sitte että haluan pelkän iskarin enkä sitä muuta roinaa, niin ei korviaan lotkauttanu, väitti että se on ostettava uus koko etupää. No lähdin pois sieltä ja päätin mennä kysymään Ylöjärveläisestä peräkärry ja trailerikauppiaalta, josko sen iskarin sais sitä kautta kun traileressakin samoja iskareita käytetään ja saihan sen 92€ maksoi, mutta se osa mitä caravanliikkeen mies olis myynyt ois ollu useamman satasen.
Caravan liikkeiden huonot kokemukset
29
2910
Vastaukset
- karttui
tämä sattui isälleni noin parikymmentä vuotta sitten -90 luvun alussa, tuolloin olin itse noin 11-13 vuotias ja isäni mukana caravan liikkeessä vaunukaupoilla.
Isä oli vaihtamassa matkaajaa uudehkoon Hobbyyn. Hobby oli juuri liikkeeseen tullut, mutta myyjä sanoi että he ovat sen ehtineet tarkastaa ja kunnossa on. Eikä ollut aihetta epäilläkään ettei olisi ollut kunnossa kun vain 2-3 vuotta vanha vaunu oli. Vaunun paperitkin oli vielä kuulemma postissa, kun liike oli ottamassa sitä omiin nimiinsä, joten me saataisiin puolestamme paperit sitten postissa kun ne ensin sinne liikkeeseen tulee. Lähdimme uuden vaunumme kanssa kotiin ja päivän parin päästä huomasimme että siinä oli lämmityslaitteessa sellanen vika, että sähköllä kun lämmitti niin se lähti päälle mutta muutaman minuutin päästä syttyi varoitusvalo ja lämmitys katkesi. Siitä alkoi sitten ne ongelmat liikkeen kanssa. Liike väitti että se ei ole korjausvelvollinen kun vaunu ei ole edes heidän nimissään ollut ja papereitakaan emme olleet saaneet vaikka viikko ainakin oli kulunut kaupanteosta. Toki jonkinlainen kauppakirja oli tehty, mutta liike alkoikin väittää että he myivät vaunun asikkaan lukuun, eikä heillä täten olisi korjausvastuuta. Mistään tälläisesta ei ollut kaupanteon aikaan ollut puhetta ja vaunun paperitkin olivat mystisesti kadonneet, joten isä sanoi siä liikkeessä lähtevänsä suorinta tietä poliisiasemalle tekemään rikosilmoitusta. Siinä vaiheessa tapahtuikin kumma käänne. Vaunun paperit löytyikin liikkeen mapeista, tosin edellisen omistajan nimissä se oli edelleen ja lämmitylaitekin laitettiin kuntoon liikkeen toimesta. En tiedä oliko liikkeen tarkoitus myydä vaunu niin ettei missään näkyisi heidän nimeään, mutta rahaa pääsis välistä vetämään, en tiedä outo tapaus joka tapauksessa oli. Caravanliike jossa tämä tapahtui sijaitsi samalla paikalla kuin Nokian Cartrade nykyään, sitä en tiedä oliko liike jo silloin sama Cartrade vai oliko se joku edeltävä liike.- +++++++++
Älä jumalauta tee virhettä nimetä sitä firmaa Cartradeksi.
Ei todella ollut ,Nämä omistajat ovat olleet silloin yhtä nuoria kuin sinä silloin
Samalla paikalla oli aivan toinen omistaja silloin.Myi Kafia uutena
Peru perkele puheesi ,kun et tiedä mitään kekkuli
Voit tehdä todella pahaa vaikutusta ko.firmalle ,joka on todella asiallinen
Omistajat voivat nostaa syytteen kirjoituksestasi - ...
+++++++++ kirjoitti:
Ei todella ollut ,Nämä omistajat ovat olleet silloin yhtä nuoria kuin sinä silloin
Omistajat voivat nostaa syytteen kirjoituksestasiHän sanoi, että oli SAMALLA PAIKALLA - miten sen voisi perua valehtelematta!?
- hyvä on
... kirjoitti:
Hän sanoi, että oli SAMALLA PAIKALLA - miten sen voisi perua valehtelematta!?
Sanotaanko sitten, että eri paikalla?
- topias 10
hyvä on kirjoitti:
Sanotaanko sitten, että eri paikalla?
Ja sano vielä myös että eri firma ja eri omistajat saatanan kekkuli
- xyzåäö
topias 10 kirjoitti:
Ja sano vielä myös että eri firma ja eri omistajat saatanan kekkuli
Miksi? Ja mistä hän sen voisi tietää? Selvitä itse kuka minkäkin kioskin kulloinkin omistaa tai onko nimeä vaihdettu vai ei.
Samalla paikalla missä ennen oli Postipankki on nyt Sampo. Postipankki oli ihan perseestä ja niin on Sampokin. Hähhäää - tuon jutun
+++++++++ kirjoitti:
Omistajat voivat nostaa syytteen kirjoituksestasijosta suutuit. En nimennyt liikettä Cartradeksi vaan kerroin että liike sijaitsi siinä missä Cartrade nykyään, liikkeen omistajista en puhunut mitään kun ei tietoakaan heistä ole. Itse olen myös käynyt tuossa nykyisessä Cartradessa eikä valittamista ole siitä liikkeestä, mutta tuo vaunukauppa josta kirjoitin tapahtui ihan oikeasti, aina ei kaikki kaupat mene ihan putkeen ja kyseinen tapaus oli juuri tälläinen. Tämän ketjun tarkoituskin on juurikin se että kerrotaan niistä huonoista kokemuksista caravanliikkeissä. Miksi sanoit että peru puheesi kun et tiedä mitään kekkuli? Jos luet uudestaan sen jutun ja vielä ymmärtäisit lukemasi, et puhuisi syytteen nostoista mitään.
- ::::::::::
tuon jutun kirjoitti:
josta suutuit. En nimennyt liikettä Cartradeksi vaan kerroin että liike sijaitsi siinä missä Cartrade nykyään, liikkeen omistajista en puhunut mitään kun ei tietoakaan heistä ole. Itse olen myös käynyt tuossa nykyisessä Cartradessa eikä valittamista ole siitä liikkeestä, mutta tuo vaunukauppa josta kirjoitin tapahtui ihan oikeasti, aina ei kaikki kaupat mene ihan putkeen ja kyseinen tapaus oli juuri tälläinen. Tämän ketjun tarkoituskin on juurikin se että kerrotaan niistä huonoista kokemuksista caravanliikkeissä. Miksi sanoit että peru puheesi kun et tiedä mitään kekkuli? Jos luet uudestaan sen jutun ja vielä ymmärtäisit lukemasi, et puhuisi syytteen nostoista mitään.
Muistan hyvin sen liikkeen jota ilmeisesti tarkoitit
Minulla meinasi kanssa käydä siellä silloin hullusti
Ei taida olla aivan sama halli ,mutta kuitenkin vieressä
Nämä pojat jotka touhuavat siellä ovat todella asiallista porukkaa - aloittaja
:::::::::: kirjoitti:
Muistan hyvin sen liikkeen jota ilmeisesti tarkoitit
Minulla meinasi kanssa käydä siellä silloin hullusti
Ei taida olla aivan sama halli ,mutta kuitenkin vieressä
Nämä pojat jotka touhuavat siellä ovat todella asiallista porukkaaOlisi kiva kuulla sinun tarinasi tuosta edesmenneestä caravan liikkeestä.
- +++++
aloittaja kirjoitti:
Olisi kiva kuulla sinun tarinasi tuosta edesmenneestä caravan liikkeestä.
Ostin ensimmäisen vaununi sieltä osamaksulla.
Kesken osamaksujen ajattelin että vaihdan uuteen ja isompaan vaunuun.
Kaikki onnistui hyvin
Mutta myyjä ei ilmoittanut ollenkaan rahoitusyhtiöön että kauppa on tehty näin.
Meinattiin joutua kahta vaunua maksamaan ,vaikka toinen vaunu oli jo myyjällä
Hän lupasi lunastaa ensimmäisestä vaunusta loppuvelan ,mutta sitä ei meinannut tehdä millään,ennenkuin laitettiin ukko koville
Tälläinen tarina lyhyesti kerrottuna.Kannattaa olla asioissa tarkkana
- Jorma Koo
Minä kysyin netin välityksellä vaihtotarjousta tästä kyseisestä cartrade-liikkeestä.
En saanut mitään vastausta. Sitten yritin uudestaan muutaman päivän päästä heidän omien sivujensa "ota yhteyttä"-osion kautta. Ei taaskaan mitään vastausta.
Mielestäni voisivat vastata yhteydenottoihin,vaikka ajoneuvo olisikin jo myyty tms.
Sain surkeaa palvelua,eikä onneksi tarvi tällaisten liikkeiden kanssa olla tekemisissä!- Hommaa puhelin
Ja opettele käyttämään sitä, sillä voi myöspyytää tarjouksia. Ja paikan päällä kun käyt niin takuuvarmasti tarjous tulee.
- Saman kokenut!
Luottamuksen voi menettää vain kerran. Kyllä yrityksen pitäisi vastata kaikkiin kysymyksiin, jos ovat sellaisen kanavan sivulleen laittanut.
- Se on reino
Se on Reino,Reino se on.w
- Hyvää
Huomenta sinullekin reino! Nukuitko reino hyvin?
- Late Lapista.
Minulla nyt on vain kokemusta yhdestä caravan kaupasta, ostin männä keväänä Kempeleen JP-Caravanista käytetyn Fiat matkaaja asuntoauton, ei kuitenkaan samoilla vioilla kuin Joksun viatti!
Palvelu oli hyvää ja kohteliasta, käteismaksu rahana ei kelvannut, vaan sain laskun mukaani jonka sain kotonani maksaa, autoakaan ei annettu heti mukaan, vaan siihen sanottiin tehtävän luovutushuolta, viikon päästä sain hakea auton, jossa kaikki toimi ja toimii edelleenkin !
Late Lapista. SSSS Ry! - Autoilia
Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE.
- Pajupuskapuutarhuri
Äläs ny kato ! Kyä huanokki ritsat toimii vaikka kummi olis vähän venähtäny !
ei ne uutena pysy jos niitä käytetään jotta varikset putoo...
- joopa joo
Nopeesti sit kauppiaalla suu aukee,ku tulee paskaa sisään!
Nykyaikana tehdään paljon kauppoja netissäkin ja lähetellään kuvia kohteista,niin ku varmaan tiedät. Mutta teillä näyttää olevan aivan turhaan sitten sivunne siellä. - en ostanut liikkeest
Kyselin kerran ostaakseni eräästä pohj.suomalaisesta liikkeestä vaunun hintaa
puhelimitse. Myyjä kertoi hinnan, joka oli muutaman satasen korkeampi, kuin
niiden nettisivulla olevan ko. vaunun hinta . Vastaus hintaeroon oli, että älä katsele
sieltä netistä, tule vaan paikanpäälle. - että silleen
Eipä osaa autosimeliuskaan vastata emailiin , ja puhelimessa ei tiedä mitään autosta.
Koittaa vedättää paikan päälle .
Siellä seisoo vieläkin sama auto ,josta olin joskus kiinnostunut, mutta jos ei osata puhelimessa edes puhua ,ja noin hintaa sanoa, niin antaa silloin olla koko firma. - jospa kuitenkin
sillä tavalla saadaan ne persaukiset pois lattiaa likaamasta
- että silleen
Voi olla, Mutta luulisi ensin kysyvän asiakkaan saldon, ennen kuin tekee päätöksensä olla vastaamatta.
- Joksu fani
Miten Joksu yösi meni ? Tutustuitko itseesi monta kertaa yöllä ?
- Reissuun vaan
Minulla kävi tuuri sain vaunun ostettua tutulta myyjältä Rumatikillä,odotan kesäkelejä
- Reino se on se
Reissuun vaan kirjoitti:
Minulla kävi tuuri sain vaunun ostettua tutulta myyjältä Rumatikillä,odotan kesäkelejä
Se on Reino on on Keskisuomesta Jokinenkin on Reino on se
- Reinohöpöttäjä Joksu
Reino se on se kirjoitti:
Se on Reino on on Keskisuomesta Jokinenkin on Reino on se
Minä löysin vaunun. Sama vaunu jonka Late Lapista vei kaatopaikalle.
Oli rumatikillä varustettu värkki. - Palstavahti Joksu
Reinohöpöttäjä Joksu kirjoitti:
Minä löysin vaunun. Sama vaunu jonka Late Lapista vei kaatopaikalle.
Oli rumatikillä varustettu värkki.Se on Reino Reino se on
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan533278Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282939- 1212346
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111366
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802