Miesten on helppo nykyään jättää naisia sillätavalla, että uhkaillaan hankin sulle lähestymiskiellon jos vielä laitata viestiä se on telehäirintää. Ensin hankitaan naisia helposti netistä, sitten kun ne meinaakin jäädä siihen.JA on itsellä jo kiikarissa uudet naiset eikä nainen meinaa häipyä voi sanoa: jos tulet mun luo kutsun poliisit, jos vielä laitata viestejä se on telehäirintää.On helppo piiloutua poliisin seläntaa, ei tarvitse kuunnella itkeskelevän naisen syytteitä sä et voi tehdä tätä mulle, älä jätä minua, miten voit olla niin kylmä ja tunteeton.On helppoa kun vaan uhkailee lähestymiskiellolla ja taas voi etsiä netistä uutta naista eikä vanhat turhaan nurkissa käy parkumassa kun poliisit voi hoitaa ne pois nurkista, on helppoa olla kylmä ja tunteeton, laki on miesten puolella, roskikseen vaan entiset naiset ei ne oo edes ihmisiä, paskat naiset jotka mankuu ja itkee perään. Onko lähestymiskieltolaki tehty sen takia, että miehet voi tehdä noin paskoja temppuja perään itkeville naisille, voi olla kylmä ja tunteeton, onko tehty sen takia helpottamaan miesten elämää? En usko, että alkuperäinen tarkoitus tämä, mutta julmat tunteettomat playerit käyttävät tätä hyväkseen, eikä kukaan nainen kehtaa edes kertoa miten on käynyt eihän sellaista kehtaa kertoa miten se suhde päättyikään mieheen.
Vastaukset 23
- mene niin
Eiköhän homma kuitenkin mene niin, että ensin ilmoitetaan, että tämä suhde nyt sitten loppu, ja vasta sitten kun toinen ei asiaa hyväksy vaan yrittää jatkuvasti ottaa yhteyttä uhataan sillä lähestymiskiellolla että saataisiin toisen häiriköivä käytös loppumaan.
Perusongelma on siis se, että kaikki eivät usko, että suhteeseen tarvitaan kaksi suhdetta haluavaa osapuolta. Kun toinen ilmoittaa, että suhde on ohi, ei toisen pidä jäädä parkumaan ettet sinä niin voi tehdä.
Homma muuten toimii molemmin päin. Kyllä niitä lähestymiskieltoja hakee naiset miehille enemmän kuin toisin päin.- helppoa
mitä ajan takaa eli putkiaivot tekee näin se on kerrasta poikki, neuvotella ei voi, ja mä ainakin itse olen ihan varma, jos kaikemaailman poliiseja ym ei sotkettais asoihin voisin ehkä olla siinä suhteessa josta minut ajettiin pois, jos olet jonkun naisen kanssa onko tarkoitus että naisia voi vaihtaa kuin sukkia ikäänkuin, ilman tunteita, naisilla on tunteet! mun mielestä jos naisessa ei ole mitään sellaista vikaa jonka takia ei vois olla muuta kuin että hoh hoijaa alkaapa kyllästyttää aina samaa "piparia" painaa jospa jollain toisella olis parempaa, sen takia mun mieleste se EI ole oikein että huvikseen vaan voi vaihtaa, kun ei nainen usko, ei oteta vastuuta mistään muusta kuin siitä että saadaan vinkuva nainen pois silmistä, jääkylmää, tunteetonta pelaamista, sitä se on!!!! haluan julistaa koko maailmalle mitä temppuja sitä nykyaikana tehdään ja huom sana uhkailu, koska välttämättä kaikemaailman häiriköinti kriteerit ei vielä välttämättä toteutuneet, kiltti ihminen kyllä lopettaa jo uhkailusta, mutta mun mielestä sen uuden naisen olis hyvä tietää millainen paska se mies on ollut, luulen että minunkin nettimiehellä on useita joille tehnyt saman tempun ainakin kertoili jostain naisesta joka ajoi 300 km hänen luokseen oli ollut jossain kauempana lomamatkalla ja sit hän päättikin että se ei saakaan tulla hänen luo ja naisen kännykän akku loppunut ja ajoi pihaan ja hän sanonut että se on sellainen juttu että sun pitää häipyä joo se olis vain hyvä ettei kukaan sortuis tuollaisten playerien uhriksi.
- ErggiMerggi
helppoa kirjoitti:
mitä ajan takaa eli putkiaivot tekee näin se on kerrasta poikki, neuvotella ei voi, ja mä ainakin itse olen ihan varma, jos kaikemaailman poliiseja ym ei sotkettais asoihin voisin ehkä olla siinä suhteessa josta minut ajettiin pois, jos olet jonkun naisen kanssa onko tarkoitus että naisia voi vaihtaa kuin sukkia ikäänkuin, ilman tunteita, naisilla on tunteet! mun mielestä jos naisessa ei ole mitään sellaista vikaa jonka takia ei vois olla muuta kuin että hoh hoijaa alkaapa kyllästyttää aina samaa "piparia" painaa jospa jollain toisella olis parempaa, sen takia mun mieleste se EI ole oikein että huvikseen vaan voi vaihtaa, kun ei nainen usko, ei oteta vastuuta mistään muusta kuin siitä että saadaan vinkuva nainen pois silmistä, jääkylmää, tunteetonta pelaamista, sitä se on!!!! haluan julistaa koko maailmalle mitä temppuja sitä nykyaikana tehdään ja huom sana uhkailu, koska välttämättä kaikemaailman häiriköinti kriteerit ei vielä välttämättä toteutuneet, kiltti ihminen kyllä lopettaa jo uhkailusta, mutta mun mielestä sen uuden naisen olis hyvä tietää millainen paska se mies on ollut, luulen että minunkin nettimiehellä on useita joille tehnyt saman tempun ainakin kertoili jostain naisesta joka ajoi 300 km hänen luokseen oli ollut jossain kauempana lomamatkalla ja sit hän päättikin että se ei saakaan tulla hänen luo ja naisen kännykän akku loppunut ja ajoi pihaan ja hän sanonut että se on sellainen juttu että sun pitää häipyä joo se olis vain hyvä ettei kukaan sortuis tuollaisten playerien uhriksi.
Ja lähestymiskielto on sinusta väärin koska haluaisit loputtomasti roikkua tässä kakkiaisessa asioitasi mälväten..?
- Mikä naisiakin vaivaa
ErggiMerggi kirjoitti:
Ja lähestymiskielto on sinusta väärin koska haluaisit loputtomasti roikkua tässä kakkiaisessa asioitasi mälväten..?
Jos mies tai nainen sanoo, että suhde on loppu niin minkä ihmeen takia pitää vielä jäädä ruikuttamaan asioista.Minusta se on jopa hävettävää ja ainakin itse itken muualla ja suren ja haukunkin varmaan toisen osapuolen. Mutta hänelle näyttelen viime metreillä välinpitämätöntä tai ainakin poistun pää pystyssä. Haluan säilyttää itsekunnioitukseni. Toisaalta on uskottava toista, kun hän sanoo, että suhde on loppu ja piste.
Toki voi kauniisti kysäistä syytä, mutta se on täysin toisen asia kertooko hän mitään. Ei ole mitään velvoitetta edes kertoa. Suhteeseen tarvitaan aina kaksi. - Mikä roikkujia vaivaa?
ErggiMerggi kirjoitti:
Jos mies tai nainenkin sanoo, että suhde on loppu niin minkä ihmeen takia pitää vielä jäädä ruikuttamaan asioista.Minusta se on jopa hävettävää ja ainakin itse itken muualla ja suren ja haukunkin varmaan toisen osapuolen. Mutta hänelle näyttelen viime metreillä välinpitämätöntä tai ainakin poistun pää pystyssä. Haluan säilyttää itsekunnioitukseni. Toisaalta on uskottava toista, kun hän sanoo, että suhde on loppu ja piste.
Toki voi kauniisti kysäistä syytä, mutta se on täysin toisen asia kertooko hän mitään. Ei ole mitään velvoitetta edes kertoa. Suhteeseen tarvitaan aina kaksi. - loppuja piste hah
Mikä naisiakin vaivaa kirjoitti:
Jos mies tai nainen sanoo, että suhde on loppu niin minkä ihmeen takia pitää vielä jäädä ruikuttamaan asioista.Minusta se on jopa hävettävää ja ainakin itse itken muualla ja suren ja haukunkin varmaan toisen osapuolen. Mutta hänelle näyttelen viime metreillä välinpitämätöntä tai ainakin poistun pää pystyssä. Haluan säilyttää itsekunnioitukseni. Toisaalta on uskottava toista, kun hän sanoo, että suhde on loppu ja piste.
Toki voi kauniisti kysäistä syytä, mutta se on täysin toisen asia kertooko hän mitään. Ei ole mitään velvoitetta edes kertoa. Suhteeseen tarvitaan aina kaksi.Ai uskottava että se on loppu, että hän saisi taas kaataa jonkun toisen nettinaisen, siitä on tultava loppu!!! ja tämänkin miehen joka mulle tälläistä lähestymiskieltouhkailua teki mä haluan tehdä lopun siitä loputtomasta naisten jahtaamisesta, tehdä vaikeaksi sen että tuosta vaan jätetään. Kyllä meistä olisi voinut tulla hyvä pari, mutta hänhän se vaan pelkää nalkuttavia naisia on helpompi vaihtaa uuteen jonka kanssa ei vielä ongelmia, voi mikä raukka ja surkimus hän onkaan, pitäis kans uskoa se että sitä ei tuosta vaan lopeteta suhteita!!!! Juu ja suhteeseen tarvitaan kaksi mutta hän tarvitsee suhteeseen minut, entisen vaimonsa, 10 exää ja 10 tulevaa naista netistä, näin se menee, haluan lopettaa hänen naisten kaatonsa netistä!!!!!
- pelkkä ilmoitus..
Mikä roikkujia vaivaa? kirjoitti:
Jos mies tai nainenkin sanoo, että suhde on loppu niin minkä ihmeen takia pitää vielä jäädä ruikuttamaan asioista.Minusta se on jopa hävettävää ja ainakin itse itken muualla ja suren ja haukunkin varmaan toisen osapuolen. Mutta hänelle näyttelen viime metreillä välinpitämätöntä tai ainakin poistun pää pystyssä. Haluan säilyttää itsekunnioitukseni. Toisaalta on uskottava toista, kun hän sanoo, että suhde on loppu ja piste.
Toki voi kauniisti kysäistä syytä, mutta se on täysin toisen asia kertooko hän mitään. Ei ole mitään velvoitetta edes kertoa. Suhteeseen tarvitaan aina kaksi.Oletko todella tuota mieltä? Mielestäni kypsä mies/nainen osaa keskustella ja haluaakin keskustella ongelmista toisen osapuolen kanssa.Jos on ollut pitkä suhde, niin voi vain ihmetellä millainen se suhde on ollut jos toinen vain yhtäkkiä ilmoittaa että tämä on loppu nyt?!?Jos on rakastanut ja välittänyt toisesta niin mikä saa ihmisen tekemään niin törkeän tempun,JA TÄMÄ LOUKKAA ihmistä jos mikään!Eikö ole aika luonnollista jos toinen ei suostu puhumaan niin alkaa joku muu viestin toimia, koska toisella on niin paha olla ja haluaa asioita selvitellä.Paras olisi puhua kasvotusten, mutta kun ihminen on heikko ja pelkuri..se ei onnistu.Hieman järkeä näihin touhuihin
- etkö
tajua jos mies ei halua sinua! Ei sille voi pakolla mitään. Ei toisessa voi roikkua eikö edes hävetä? Lopettakaa naiset tuo itsenne naurettavaksi tekeminen, jos olette menneet niin pitkälle että mies hakee lähestymiskieltoa pitäisi silloin viimeistään astua takavasemmalle ja jatkaa myös itse elämää eikä jäädä roikkumaan. Se on naisen elämän suurin häpeä jos tuohon asti suhteen päästää eikö löydy ihmisarvoa ja ylpeyttä. Säälittävät raukat naiset roikkuvat miesten lahkeissa ja menevät vielä oikeuteen valehtelemaan että kun heidät on sitten petetty voi kauheata.
- mut melodraamaa!
Menee kyllä pikkasen ylilyönteihin,jos on HABITUAALISENA TAPANA uhkailla/toteuttaa lähestymiskiellon heti,kun nainen (tai toisinpäin) lähettää kaksi messua liikaa jättöpäätöksenteon jälkeen.Silloin yhtäkkiä kaunis esine,joka oli ensin jalokivi,on ihminen heikkouksineen jota epäillään ja syytetään,ei enää koruesine,jolla ei ole kykyjä reaktioihin.
- kysymyksen
jälkeen hermostu exälleen mutta jos toinen pomittaa kokoajan kaikilla viestintävälineillä ei siinä ole muuta vaihtoehtoa kun taluttaa se ihminen leivättömän pöydän ääreen ja viedä asia loppuun sitten koska sitähän se ex haluaa ilmeisesti mikäli ei ole mielenvikainen. Jokainen täysijärkinen ihminen ymmärtää jos joku hänen jättää että suhde on ohi ei siihen tuormaria tarvita.
- kokenut*
kysymyksen kirjoitti:
jälkeen hermostu exälleen mutta jos toinen pomittaa kokoajan kaikilla viestintävälineillä ei siinä ole muuta vaihtoehtoa kun taluttaa se ihminen leivättömän pöydän ääreen ja viedä asia loppuun sitten koska sitähän se ex haluaa ilmeisesti mikäli ei ole mielenvikainen. Jokainen täysijärkinen ihminen ymmärtää jos joku hänen jättää että suhde on ohi ei siihen tuormaria tarvita.
Täällä ei voi tuomita ketään koska oikeasti ei tiedetä mitä on tapahtunut ja miten.Jos on täysjärkinen niin ei sitä tosta vaan jätetä,kuten jotkut kertovat toisen vaan häipyneen.parisuhdetta pitäisi hoitaa ja huoltaa eikä yhtäkkiä vaan häipyä kun pikku riita tulee.Toi lähestymiskielto on ihan naurettavaa touhua ja typerää.Jos on terve mies tai nainen niin puhuu ja pyrkii sovintoon,eikä heti mene mamman kattiloille....jonkilainen kypsyys olisi kaiketi tässäkin hyvä olla.Jos on toisat rakastanut ei hitto siinä poliisia tarvita.ei kyllä tulisi mieleenkään
- virkavalta jos
kokenut* kirjoitti:
Täällä ei voi tuomita ketään koska oikeasti ei tiedetä mitä on tapahtunut ja miten.Jos on täysjärkinen niin ei sitä tosta vaan jätetä,kuten jotkut kertovat toisen vaan häipyneen.parisuhdetta pitäisi hoitaa ja huoltaa eikä yhtäkkiä vaan häipyä kun pikku riita tulee.Toi lähestymiskielto on ihan naurettavaa touhua ja typerää.Jos on terve mies tai nainen niin puhuu ja pyrkii sovintoon,eikä heti mene mamman kattiloille....jonkilainen kypsyys olisi kaiketi tässäkin hyvä olla.Jos on toisat rakastanut ei hitto siinä poliisia tarvita.ei kyllä tulisi mieleenkään
ex on häirikkö vaikka on ollut naimisissa henkilön kanssa ei se tarkoita että hän saa terrorisoida toista loppuelämänsa! Miksi jätetty on aina se joka on oikeassa? Myös jättäjä tai eroa haluava puolisi kokee surua ja tuskaa menetystä unelmasta vaikka haluaakin erota. Ero on aina pettymys.
- eksäneksäneksäneksä
Miesten on helppo nykyään jättää naisia sillätavalla, että uhkaillaan hankin sulle lähestymiskiellon jos vielä laitata viestiä se on telehäirintää.
* eli keskustelua on kuitenkin käyty, koska mies kertoi sinulle mitä aikoo tehdä seuraavaksi. eli tulee käsitys että, sinä mollaat ja miehen pitäisi kuunnella sinua. se ei ole keskustelua. opettele keskustelemaan
Ensin hankitaan naisia helposti netistä, sitten kun ne meinaakin jäädä siihen.JA on itsellä jo kiikarissa uudet naiset eikä nainen meinaa häipyä voi sanoa: jos tulet mun luo kutsun poliisit, jos vielä laitata viestejä se on telehäirintää.
*miksi haluaisit jatkaa tuollaista suhdetta jos kerran miehellä on jatkuvasti nettinaisia käsissään??? mitä luulet itsestäsi?
On helppo piiloutua poliisin seläntaa, ei tarvitse kuunnella itkeskelevän naisen syytteitä sä et voi tehdä tätä mulle, älä jätä minua, miten voit olla niin kylmä ja tunteeton.On helppoa kun vaan uhkailee lähestymiskiellolla ja taas voi etsiä netistä uutta naista eikä vanhat turhaan nurkissa käy parkumassa kun poliisit voi hoitaa ne pois nurkista, on helppoa olla kylmä ja tunteeton, laki on miesten puolella, roskikseen vaan entiset naiset ei ne oo edes ihmisiä, paskat naiset jotka mankuu ja itkee perään.
*kukaan meistä ei halua olla kylmän ja tunteettoman ihmisen kanssa. miksi sinä haluat olla poikkeus. luuletko pystyvänsi saamaan hänet rakastamaan sinua?
Onko lähestymiskieltolaki tehty sen takia, että miehet voi tehdä noin paskoja temppuja perään itkeville naisille, voi olla kylmä ja tunteeton, onko tehty sen takia helpottamaan miesten elämää? En usko, että alkuperäinen tarkoitus tämä, mutta julmat tunteettomat playerit käyttävät tätä hyväkseen, eikä kukaan nainen kehtaa edes kertoa miten on käynyt eihän sellaista kehtaa kertoa miten se suhde päättyikään mieheen.
*ootko sä ihan terve mieleltäsi?
hae apua paikallisesta mielenterveystoimistosta. ne siellä osaa joskus tehdä ihmeitä ja sinäkin saatat saada apua.- KAIKKI HULLUT EXÄT
hirteen vain ! no ei kun siis olen samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja kiva että löytyy edes yksi järkevä sielu täältä. Ei aina nuita ruikuttajia.
- turha epäillä
en ole mielenvikainen, tietenkin toisaalta sehän olis helppoa jos heittäytyis hulluksi, ei tarvitsis töissäkään käydä sen kun vaan toiset kantais tarjottimella ruokaa eteen ja saisi ilmaiset "pilvet" lääkkeistä
- helppoa
mulla on sellainen tunne että sillä on kymmenittäin naisia jotka jättänyt samalla tavalla
- tuollaiset
Pitäis tehdä sellainen laki, jos nainen pystyy todistamaan esim näyttämällä miehen lähettämiä tekstareita ym dokumentteja että mies ollut aikonaan hyvinkin kiinnostunut ja ollut ihan kunnollinen parisuhde, jos vaikka naisen kaverit olisivat todistamassa, miehen voisi haastaa oikeuteen siitä että valehtelee ja vähättelee suhteen laadun sekä sen MITEN se ERO tehdään ja MITEN niitä välejä SELVITELLÄÄN, jos siis mies valehtelee ja kääntää kaikki asiat päälaelleen, on juonikas ja käyttää lain porsaanreikää hyväkseen omiin tarkoituksiinsä JÄTTÄÄ NAINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- jaapati
tuollaiset kirjoitti:
Pitäis tehdä sellainen laki, jos nainen pystyy todistamaan esim näyttämällä miehen lähettämiä tekstareita ym dokumentteja että mies ollut aikonaan hyvinkin kiinnostunut ja ollut ihan kunnollinen parisuhde, jos vaikka naisen kaverit olisivat todistamassa, miehen voisi haastaa oikeuteen siitä että valehtelee ja vähättelee suhteen laadun sekä sen MITEN se ERO tehdään ja MITEN niitä välejä SELVITELLÄÄN, jos siis mies valehtelee ja kääntää kaikki asiat päälaelleen, on juonikas ja käyttää lain porsaanreikää hyväkseen omiin tarkoituksiinsä JÄTTÄÄ NAINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oikein todistusaineistoa miestä vastaan..jos olet säästänyt tekstarit ja mailit vain sen takia että voit tarvita niitä joskus kunnianloukkaussyytteeseen olet kyllä aika kavala !! Elät kokoajan siinäuskossa että kohta saat jonkun valheesta kiinni ja voit sitten nostaa omaa egoa voi kauhea elä nyt ja tässä ja nauti mitä sitä pitää vanhaa suhdetta miettiä vuosikaudet?? kai?? Miksi joidenkin henkilöiden elämän tarkoitus on todistaa että ei voi tulla jätetyksi omien ominaisuuksien vuoksi? Aina on syy jossain muualla, uusi nainen, vammainen lapsi, koira, kissa tai miks ei naapurin hiiri....
- murmurmur-
jaapati kirjoitti:
oikein todistusaineistoa miestä vastaan..jos olet säästänyt tekstarit ja mailit vain sen takia että voit tarvita niitä joskus kunnianloukkaussyytteeseen olet kyllä aika kavala !! Elät kokoajan siinäuskossa että kohta saat jonkun valheesta kiinni ja voit sitten nostaa omaa egoa voi kauhea elä nyt ja tässä ja nauti mitä sitä pitää vanhaa suhdetta miettiä vuosikaudet?? kai?? Miksi joidenkin henkilöiden elämän tarkoitus on todistaa että ei voi tulla jätetyksi omien ominaisuuksien vuoksi? Aina on syy jossain muualla, uusi nainen, vammainen lapsi, koira, kissa tai miks ei naapurin hiiri....
Kai sitä todistusaineistoa pitäisi olla kun kirkkaasti valehtelee, mikä hullu muija olen, kun se ei ole aina ihan yksipuolista tuo homma ollut. Ja syy jättämiseen kun aloin pitää puoliani siitä kuinka monta naista saa olla minun lisäkseni ja se on zero naisia, mitä väärää siinä on? jos pitää puolensa... ei ketään halua olla ainakaan tietämättään vain yksi monen joukossa jos luulee olevansa miehen ainut nainen. Valehtelee että vain minä olisin miehen perään vaan kyllä se ensin kuule oli ihan itse, oikein piti kännyt pistää äänettömälle kun nolotti kun kokoajan viestiä pukkaa ettei työkaverit ja vanhemmat ala ihmetellä mikä faksi mulle on tullut kännykkään. Sen kun liehitteli että saisi sitä....
Harmi vaan että sorruin siihen äijään. Mutta tuollainen törkeä tapa jättää uhkailla lähestymiskiellolla, nyt en kyllä pieraisekaan sen äijän kotikaupunkiin pain, pankoon uuttaa muijaansa, jolle haukkunut mut, netistä hankki uuden muijan samalla tavalla kuin minutkin netistä, seurusteli mun kanssa ja ei mun enää ole väliä kun saa siihen asti että pääsi suoraan hyppäämään toisen naisen sänkyyn ei tarvinnut välillä puutteessa olla.
Tietäispä vaan tää muija mikä sarjajättäjä tää äijä on sen puheistä päätelleen niitä peräänitkijöitä on, ja paljon! se vituttaa niin paljon minua se tapa millä jätti argh! tekis mieli tehdä tosi vittumainen loppuelmä sille äijälle ja kaikkia Suomen naiset sais tietää mitä se on tehnyt ja mikä on miehiään, häpeäpaaluun pitäisi laittaa häpeämään itseään ja tekojaan. - kliks
jaapati kirjoitti:
tunnen myös tuon tyypin siis sen jossa ei ole koskaan mitään vikaa,siis heitä on näin paljon hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
- TULEE TURPAAN KIEROUDESTA
kliks kirjoitti:
tunnen myös tuon tyypin siis sen jossa ei ole koskaan mitään vikaa,siis heitä on näin paljon hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
NO VOITHAN SINÄKIN KERTOA MEILLE MISTÄ KAUPUNGISTA MINKÄ IKÄINEN ÄIJÄ ON JA MINKÄ NÄKÖINEN . MILLAISELLA AUTOLLA AJAA JNE.
MITÄ NIIN ERINOMAISTA MIEHELLÄ ON ETTÄ SAA AINA SITTEN NAISIA. ONKO OMAISUUTTA . OSTIKO SULLE JOTAIN PALJONKIN. KÄYTTIKÖ SUN AUTOA TAI OMAISUUTTA VÄÄRIN. VÄHÄN FAK´TOJA EIKÄ VAIN PELKKÄÄ VALITUSTA. KIITOS.
- miehille ja naisille
Minusta on hyvä että helvetin mankujat laitetaan johonkin rotiin. Mankuminen, viuraaminen ja roikkuminen on narsistista ja sairasta käytöstä, ja siihen syyllistyvät sekä jotkut miehet että jotkut naiset, mutta eivät sentään kaikki miehet eivätkä kaikki naisetkaan. Ihmisellä pitää joku keino olla millä saa sairaan roikkujan elämästään - eihän ihmistä jätä ja hylkää jos sitä vielä rakastaa. Ja jos kerran ei rakasta niin miksi se roikkuminen ja mauruaminen asian muuttaa.
Ja, olen nainen, itsekin kerran petetty ja jätetty. - Anonyymi00023
Lähestymiskieltoa haetaan käräjäoikeudesta, ei yksittäiseltä poliisilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901348
- 45727
- 20659
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit49640- 53618
- 79614
- 47591
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132568- 50563
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan190551