Surkeaa ja luokatonta, Go-On Yhtiöt

einovi!

Go On Yhtiöt on suomalainen valtakunnallinen henkilöstöpalveluja tarjoava yritysketju.

Palveluihimme kuuluvat kaikki nykyaikaiset henkilöstöpalvelun muodot: henkilöstövuokraus, rekrytointi, ulkoistaminen, henkilöstöarvioinnit ja koulutus.

Go On Yhtiöiden yksinkertainen idea on auttaa yrityksiä ja työntekijöitä löytämään toisensa. Olennaista on myös laatu eli se, että molemmat kokevat löytävänsä juuri sopivan.


Haluatko työskennellä rauhallisessa, avarassa, raikkaassa ja työympäristössä, hyvien työkavereiden tiimissä, mutta ripeä otteisesti ja tarkasti?

Etsimme vakavaraiselle Suomalaiselle asiakasyrityksellemme useita tuotantotyöntekijöitä linjasto ja pakkaus, sekä tarkistustehtäviin.

Työpäiväsi koostuvat linjan valvomisesta, pakkausta käsittäen paljon suorittavaa joskus jopa tylsääkin käsin tehtävää mutta tarkkaa käsityötä tehokkaaseen tahtiin.

ELI Toivomme sinun olevan Tarkka, ja Näppärä sorminen tyyppi joustavalla ja ripeä otteisella asenteella. Työt voi aloittaa HETI

Työt alkavat heti joten välittömiä hakemuksia alla olevasta linkistä.

Tarjoamme sinulle mahdollisuutta lunastaa hyvän vakituisentyön!

Valitettavasti emme ehdi vastata puhelintiedusteluihin, mutta toivomme hyviä ja mielellään kuvallisia hakemuksi.

TÄÄ ON KOPIO GO-ON YHTIÖIDEN TYÖPAIKKAILMOTUKSESTA... en ees jaksa laskee montako virhettä siinä oli mutta aika uskomattoman monta. laitoin vähän palautetta että amistötterökin osais tehä paljon paremman ilmotuksen, tää vaan kirjotti esim Suomalaisen isolla alkukirjaimella ja muutenkin on kielioppi ja selkeys ja oikeakielisyys vähän hukassa ja sitten vielä toivotaan hyviä ja mielellään kuvallisia hakemuksia.
Heille siis riittää että on hyvännäköinen työntekijä että imago pysyy kunnossa, ei väliä jos on vähän (tai aika paljonkin) tötterö eikä aina oikein sytytä.

Tää on hauska asia!

14

8954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • numero ei ole käytössä

      Hah! Laitoin itse kyseiseen paikkaan hakemuksen ja sain sähköpostiini pyynnön soittaa ja sopia haastatteluaika. Kun soitin annettuun numeroon sieltä vastattin: "numero johon yrititte soittaa ei ole käytössä. Olkaa hyvä ja tarkistakaa numero".
      xD

      Hieman uskottavuus tais nyt karista...

      Näistä vuokrafirmoista on muitakin idioottimaisuuksia tullut koettua. Kuka noita nyt ylipäänsä ottaa vakavasti. Saa vain sekä vatsansa että taloutensa sekaisin kun noiden kanssa alkaa söheltään. Paras pysyä vain erossa tuosta idiotismista.

      • D Óh

        kaduilla tuulee, sydäntä viiltää...
        odotin paljon enemmän, halusin onnen kestävän...

        -Jari Sillanpää


      • Todella petetty
        D Óh kirjoitti:

        kaduilla tuulee, sydäntä viiltää...
        odotin paljon enemmän, halusin onnen kestävän...

        -Jari Sillanpää

        Tämä on kyllä paskin paikka. Eivät maksa palkkoja eikä lomarahoja. Aina selitellään ja etsitään jotain syytä miksi ei tarvitse maksaa. Surkeuden huippu!

        Ei ikinä G-onia


    • Makaan kortistossa

      Miten Tällä yrityksellä nykyisin menee, nosta tämän ylös.

      • Aivanperseestä

        Kommentti lisätty alle


      • Anonyymi

        Meinasin nyt Porin jazzeihin tätä kautta...saas nähdä...
        Kirjoittelen palautteen..


    • paskaa45

      Vuokrafirmat paskaa.

    • Todella pettynyt

      Täytyy kyllä sanua että parin vuokrafirman kautta olen töitä tehny, mutta en ole koskaan saanu noin p.... kohtelua kun Go On :ilta saanu.
      En voi todellakaan suositella kenellekään kyseistä vuokrafirmaa!!

    • kiuj

      Täyttä pelleilyä koko yhtiö. Suureen ääneen mainostavat kymmenien tuhansien työntekijä rekisteriä. Kuitenkin mollissa etsivät kokkeja muurareita ym.. eikö rekisteristä löydy mitään..

    • kusettajat

      Tässä firmassa asioiden hoitaminen on todellakin täysin PERSEESTÄ!!! Etukäteen sovituista asioista todellakaan EI pidetä kiinni!

    • TViro

      Jos hakee töitä Tampereen Go-On Yhtiöiden kautta, niin eivät ilmoita mitään hakijalle. Törkeää !!!

      • Entinenvuoraduunari

        Tekevät 3kk sopimuksia vaikka toimeksiantajalla on töitä enemmän kuin on tekijöitä. Sopimuksen jatkoa ehdotetaan kaksi päivää ennen vanhan sopimuksen päättymistä. Itsellä
        9 päivän sairausajan palkka jäi saamatta, väittivät etteivät saaneet ilmoitusta, toimeksiantaja sanoi että sai ilmoitukset ihan sopimuksen mukaan. Lääkärintodistukset eivät ilman erillistä ilmoitusta riittäneet palkan maksuun. Kyseessä on franchising yritys eli muihin vuokratyö välittäjiin verraten Go-Onilla on yksi välistävetäjä enemmän. En suosittele, 6 kk diilistä jäi tosi huono maku, ainakin Helsingin Go-Onin tominnasta. Muilla paikkakunilla on omat yirittäjät joten saattaa toimiakkin. Itse kuitenkin vältän kuin ruttoa.


    • älämene

      olin siellä 700 euro /15 päivää raskastyötä 8 t / p

    • Aivanperseestä

      Tässä just irtisanoin itseni. Sain vakavan kohtutulehduksen ja olin sairaalassa kolme päivää, ihme ettei raskaus keskeytynyt tän takia ja voin itse jo paremmin. Mutta, koska en ilmoittanut samana päivänä kun sairaalaan äkillisesti jouduin että olen töistä pois, niin sillä perusteella loppukuun vuorot peruttiin, niitä muutenkin peruiltiin aika useasti "sori ei tarvikaan mennä viikonloppuna.." tähän tyyliin. Ei aio korvata pois otettuja vuoroja kuulemma työntekijä toiminut väärin.

      Kysyin asian huomattuani että mitähän ihmettä, mis mun vuorot on, olen ollut hengenvaarassa ja ja nyt kitistään että oma vika kun en ole heille ilmottanut asiasta enkä vastannut puhelimeen kun ÖÖÖ olen maannut sairaalassa?? Ja vastattiin "emme käsittele asiaa kanssasi enää viestitse, soita niin puhutaan." kolmesti kysyin että vastatkaa mun spostiin ja en puhelimitse tätä hoida koska kaikki heidän sanomiset ja vastaukset tarvitsen niin että siitä jää todisteet. Koska kyseessä on laiton toiminta heidän osaltaan. Vasta sitten kun uhkasin että jos ei nyt ala vastaamaan niin seuraavaksi yhteydenottoa tulee liitolta ja kas vain alkoi epämääräisiä vastauksia satelemaan. Noh, minähän tämän jutun liiton kanssa itselleni voitan mutta silti aivan uskomatonta toimintaa..
      Paskalla palkalla 4h vuoroja ja joskus harvoin 6h hyllytyksiä milloin missäkin. Asioiden hoitaminen heidän osaltaan ihan perseestä. En suosittele kenellekään työpaikaksi. Vuokratyöntekijöitä kusetetaan ja pompotetaan miten sattuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2664
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    Aihe