auttakaa! ihokarvat!

haluunnääkarvatveks

Hei olen 17v poika.

Ongelmanani on ihokarvat. vaalea iho mustat karvat:(

Eli mulla on mahassa se viiva alavatsasta rintaan asti sekä sivuilla karvoja aika paljon, rinnassa kasvaa jo karvaa selvästi ( ei sentään vielä viidakko mutta kummiskin) jalat/perse todella karvaset. kädet karvaset. selässä näkyy alle 1cm pituisia karvoja (eivät ole mustia tiedä sitte jos ne on jos selän karvat alkaa kasvaa). tää tilanne nolottaa ja vituttaa mua iha helvetisti vieläpä oma isäni ei ole ollenkaan karvainen. Mitenhän jatkossa onko oletettavaa että rinnan karvat pursuaa ulos ( nään jo pieniä karvanalkuja joka paikassa rintaa) ja luultavemmin muutenkin joka paikka tulee tursuamaan oikeen kunnolla karvaa muutaman vuoden päästä vittu!!!


sheivailu giletellä ei tuota minkään näköstä tulosta ja sänki tulee heti seuraavana aamuna. Mitäs helvettii mä teen tää vaikuttaa tosi paljo mun elämään jopa tyttöystävän hankintaan/uimahalleissa käymiseen yms yms... vaalennanko ihokarvat, käynkö laaserissa ja tuhlan useita tonneja vai ostanko epilaattorin (onko siitä nyt mitää hyötyä paljoo sen enemmpää kun giletestä). auttakaa pliis en haluu mitää kommentteja että oo ylpee karvoistas, en todellakaa halua että rintakarvat tulee puskee t-paidan rinnuksista läpi ja selkä on aivan karvainen vittu!!!! AUTTAKAA

16

2533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thththt

      (olen alkuperäinen kirjoittaja)

      Niin toho vaan lisään. En jalka/käsikarvoja niinkään paheksu vaikka jaloissa aika runsasta onkin. Mutta tosiaan eniten surettaa toi kehon karvoitus.

      kiitos teille kaikille vinkeistä jo etukäteen!

    • ...

      Jos ei ole rahasta kiinni niin voit käydä kosmetologilla poistattamassa karvat vahalla/sokeroinnilla, lopputuloksen pitäisi kestää vähintään pari viikkoa. Selkäkarvoja on varmasti hankala poistaa itse, joten ainakin ne voisit käydä vahauttamassa. Ja tosiaan miehetkin käyvät kosmetologilla siistimässä karvoitustaan, ei ole pelkästään naisten hommaa.

      Tällä palstalla on paljon liikakarvoituksesta kärsivien naisten avautumisia, mietipä miltä heistä tuntuu. Sinä olet kuitenkin MIES ja miehellä kuuluu olla karvoja. Jotkut naiset varmasti arvostavat sitä jos itse tajuat siistiä runsasta karvoitustasi (monet miehet eivät tajua) mutta sinun ei kuitenkaan tarvitse hävetä karvoitusta/sänkeä eikä kukaan naura sinulle karvoituksen vuoksi.

      • yereyr

        Joo ymmärrän kyllä naisella on vaikeiampaa tässä tilanteessa en kiistä! Ja mä en karvoja kammoksu hirveesti. meinaan vaan että just siistin että ei maha/rinta olis täynnä ja selkää ei tulis yhtää. toivon mukaa kyl selkään ei tuliskaa :D eiks toi o normii et seläs on minikarvoja vai?


    • tasot...

      Kolesteroli, sinkki, magneesiumi ja d-vitamiini nostavat testosteroni tasoja. Kolesteroli ja sinkki nostavat 100%. Liikalihavalla testosteroni taso on jatkuvasti korkea. Kalanmaksaöljy laskee testosteronia.

      Älä syö näitä, niin karvasi eivät kasva siitä enempää ja jos olet syönnyt aikaisemmin, niin karvasi saattavat jopa vähentyä.

    • tasot...

      Hiuksetkin pysyvät päässä kauemmin.

      • ttytyyr

        siis meinaatko että d-vitamiinia ja omega-3 ei sais ottaa yhtää.


    • Mun mielestä huolehdit ihan turhaan. Ehkä voisit hankkia hieman rusketusta ihollesi niin karvat "pääsevät oikeuksiinsa" ja sitten valkoinen t-paita kaveriksi *nam* =) Ja jos se nyt muka on niin luonnottoman tuuhea pöheikkö niin ehkä vähän saksilla lyhentää. Mielipiteitä on siis monia, mutta pääasia on miten itse viihtyy ja tykkää olla. Tässä nyt oli jo muillakin muutamia ehdotuksia, mutta mun ehdotus vain on, että enemmän itsetuntoa peliin! BE A MAN! Monet naiset (kuten minäkin) tykkää MIEHISTÄ eikä mistään kiiltokuva namiskuukkeli pojista. NIH! =)

      • hrthhhth

        Juu tosiaan rusketusta voisi hankkia mulla on tosi valkone iho en käy rannoilla yleensä. Itse tosiaan en pidä yhtään että valkone iho ja mustat karvat.


      • .fdfdfd
        hrthhhth kirjoitti:

        Juu tosiaan rusketusta voisi hankkia mulla on tosi valkone iho en käy rannoilla yleensä. Itse tosiaan en pidä yhtään että valkone iho ja mustat karvat.

        Olen alkuperäinen kirjoitta. Mietin tässä että onks tommone epilaattori kui hyvä? heikentääkö pitkällä käytöllä karvankasvua? Laitan tässä nyt kysymyksii johon toivon saavani vastaukset

        - Jos syö paljon/vetää vitamiini tabletteja lisääkö ne karvankasvua?
        - Sheivailu höylällä lisääkö karvankasvua (kasvaako nopeemmin,tuuheampana ja leviääkö?)
        - On vissiin aika tödennäköstä että muutamanvuoden kuluttua nämä esim rintakarvani mitä on ympäririntaani jotka ovat alle puolenmillin pituisia suurin osa paitsi keskellä ne sitten varmaan tulee kasvamaan (vittu!)
        - ja vielä jos nää karvat ei olis pikimustii se helpotaais asiaa iha helvetisti. Joten voiko karvoja värjätä. Mikä on lopputulos? Saanko mustat karvani normaalilla vaalealla hiustenvärillä laitettua??? Vois varmaa ostaa niitä vissii saa alle kympillä=


      • kysymyksiin
        .fdfdfd kirjoitti:

        Olen alkuperäinen kirjoitta. Mietin tässä että onks tommone epilaattori kui hyvä? heikentääkö pitkällä käytöllä karvankasvua? Laitan tässä nyt kysymyksii johon toivon saavani vastaukset

        - Jos syö paljon/vetää vitamiini tabletteja lisääkö ne karvankasvua?
        - Sheivailu höylällä lisääkö karvankasvua (kasvaako nopeemmin,tuuheampana ja leviääkö?)
        - On vissiin aika tödennäköstä että muutamanvuoden kuluttua nämä esim rintakarvani mitä on ympäririntaani jotka ovat alle puolenmillin pituisia suurin osa paitsi keskellä ne sitten varmaan tulee kasvamaan (vittu!)
        - ja vielä jos nää karvat ei olis pikimustii se helpotaais asiaa iha helvetisti. Joten voiko karvoja värjätä. Mikä on lopputulos? Saanko mustat karvani normaalilla vaalealla hiustenvärillä laitettua??? Vois varmaa ostaa niitä vissii saa alle kympillä=

        Vitamiinien syönti tai syömättömyys ei vaikuta suuremmin karvankasvuun. Enemmän vaikuttaa testosteronitasot ja geenit. Vaikka isäsi onkin vähempikarvainen, olet perinyt karvoituksesi joko äidin tai isän suvulta.

        Sheivailu ei lisää karvankasvua, mutta karvat tuntuvat paksummilta kun ne ovat latvaan saakka paksuja. Jos karvankasvu leviää, se leviäisi ilman sheivaamistakin.

        Karvoitus lisääntyy ajan kanssa kun testosteroni ja aikuistuminen vaikuttaa. Sitten vuosikymmenten kuluttua karvoitus voi hiljalleen vähentyä hieman.

        Karvoja ei kannata värjätä. Se vasta onkin kornin näköistä kun karvojen latvat on vaaleita ja juuressa on mustaa tyvikasvua.

        Epilaattorilla ajelu tai vahaus/sokerointi voi hieman heikentää karvankasvua säännöllisesti käytettynä, mutta se maksaa melkoisesti. Laserkäsittely onkin sitten aivan omaa luokkaansa. Karvat saa pois, mutta se maksaa paljon. Loppusumma on taatusti viisinumeroinen ja ensimmäinen numero on isompi kuin ykkönen tai jopa kakkonen.


      • ettrter
        kysymyksiin kirjoitti:

        Vitamiinien syönti tai syömättömyys ei vaikuta suuremmin karvankasvuun. Enemmän vaikuttaa testosteronitasot ja geenit. Vaikka isäsi onkin vähempikarvainen, olet perinyt karvoituksesi joko äidin tai isän suvulta.

        Sheivailu ei lisää karvankasvua, mutta karvat tuntuvat paksummilta kun ne ovat latvaan saakka paksuja. Jos karvankasvu leviää, se leviäisi ilman sheivaamistakin.

        Karvoitus lisääntyy ajan kanssa kun testosteroni ja aikuistuminen vaikuttaa. Sitten vuosikymmenten kuluttua karvoitus voi hiljalleen vähentyä hieman.

        Karvoja ei kannata värjätä. Se vasta onkin kornin näköistä kun karvojen latvat on vaaleita ja juuressa on mustaa tyvikasvua.

        Epilaattorilla ajelu tai vahaus/sokerointi voi hieman heikentää karvankasvua säännöllisesti käytettynä, mutta se maksaa melkoisesti. Laserkäsittely onkin sitten aivan omaa luokkaansa. Karvat saa pois, mutta se maksaa paljon. Loppusumma on taatusti viisinumeroinen ja ensimmäinen numero on isompi kuin ykkönen tai jopa kakkonen.

        Kiitti vastauksista.

        Nyt rupes jo vähä pelottaa jos haluaa kunno tulosta rahaa voisi mennä jopa 20 tonnii yms. Ja näköjään vaikuttaa siltä että 30 ikävuodessa on selkäkarvat myös jo aivan näkyviä. Rupee iha itkettää. ei mua haittaa normi rinta ja kehokarvots mut ei semmosta joka puskee t-paidast läpi/selkäkarvat.


    • miehelläkarvatoltava

      oon 19vee mies...

      ...itelläni on aivan sama ongelma. mullakin selässä kasvaa jo hieman pikku karvaa ja alhaalla hieman tummempaa ja pidempää. ajatus vahvasta karvan kasvusta selässä etoo, joten oon ajatellut tässä parin vuoden sisällä käydä laserilla poistattamassa. 2000-3000€ ei ole paha hinta itsetunnon takaisin saamisesta : >

      • hrhhth

        Jeps. Kattelen mite etenee. selvästi näkyy kyl pikkukarvotusta olkapäästä iha kämmenii saakka ( kyynärpäästä kämmenii on jo aika paljon) ja yms. Jos menee liiallisuuksiin ei tässä muu auta sitten kun sitä laserointia harkita. Hyvälle alalle opiskelen joten rahaa pitäisi tulla. Vituttaa vaan että joittekin perkeleen karvojen takia voi mennä jopa kymppitonni mutta sitten ei tarvitse häpeää ottaa paitaa pois


      • pahempaan

        Tuolla hinnalla voit saada hieman harvennettua selkäkarvojasi, mutta kokonaan poistaminen lopullisesti maksaa paljon enemmän.

        Mutta ei ne selkäkarvat aikuisella miehellä ole välttämättä paha asia. Jotkut naiset jopa rakastaa niitä. Isälläni oli melkoisen karvainen selkä, eikä se minusta ollut niin kauhean näköinen.


      • fwefefwefwe
        pahempaan kirjoitti:

        Tuolla hinnalla voit saada hieman harvennettua selkäkarvojasi, mutta kokonaan poistaminen lopullisesti maksaa paljon enemmän.

        Mutta ei ne selkäkarvat aikuisella miehellä ole välttämättä paha asia. Jotkut naiset jopa rakastaa niitä. Isälläni oli melkoisen karvainen selkä, eikä se minusta ollut niin kauhean näköinen.

        Jos selkään ei tarvii laserointia laskin että n. 10000 e menis hoitamaan keho kokonaan


    • Anonyymi

      Itselläni täysin sama tilanne mutta olen 19v... onko vuosien saatossa tullut minkäänlaisia konsteja asian eteen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe