Onko meissä samaa näköä?
http://www.knubits.com/imgs/Knuut.jpg
Knuutinen kuningas sukua!
18
274
Vastaukset
- voi olla
Joo, ehkä pikkusen.. :) Mut sä olet kyllä kivemman näkönen. Ootko ihan tosi samaa sukua? (ton... jonkun kuninkaan kanssa)
- Knubits!
Olen yrittänyt selvittää omaa sukujuurtani!
Ei se ole helppoa!
Siitä olen varma että olen Knuutinen!
Mitä se Knuutinen tarkoittaa? Niih! hahah! Yks hailee!
Mutta on kunnia tietää se, että esi-esi-esi-....esi- isä on ollut kuningas :)
Jos joutuisin aikakoneeseen ja sanoisin olevani "Knuutinen", mitähän nuo sanoisi? Nauraisivat räkä poskella!
Aivan hienoa! - on kyllä
Knubits! kirjoitti:
Olen yrittänyt selvittää omaa sukujuurtani!
Ei se ole helppoa!
Siitä olen varma että olen Knuutinen!
Mitä se Knuutinen tarkoittaa? Niih! hahah! Yks hailee!
Mutta on kunnia tietää se, että esi-esi-esi-....esi- isä on ollut kuningas :)
Jos joutuisin aikakoneeseen ja sanoisin olevani "Knuutinen", mitähän nuo sanoisi? Nauraisivat räkä poskella!
Aivan hienoa!älyttömän vaikeaa. Toivottavasti pian tulis nettiin ne kaikki kirkonkirjat ym, niin voisi omalta koneelta selvittää kenelle on sukua.
- Kaikki kirkonkirjat....
on kyllä kirjoitti:
älyttömän vaikeaa. Toivottavasti pian tulis nettiin ne kaikki kirkonkirjat ym, niin voisi omalta koneelta selvittää kenelle on sukua.
Julkisiksi!
- Knubits!
Ei siinä ole mitään pikkuisen!
Siinä on minun esi-isäni-isäni.... suoraan minullle!
Yks Hailee :D heheh! - mies..
Se on minun esi-isä!
- Knubits!
Väliä meillä on 1000 vuotta väliä!
- King!
Antaa mennä :)
- otin..
Otin oman kuvani 2007/07, mikä on tuossa kuvassa! Olen siinä kamera kädessä!
Mutta kun näin tuon Knuut Suuren kuvan, se heti herätti minun aistit! Että olenko aivokääpiö vai mitä? Sama jätkä on kuvissa kuin minäkin?
Joko se on minun esi-esi-esi-esi-esi............. isäni? Kiesus! Se on mun näköinen!
Isäni! Tässä sulle purtavaa!- Kyllä se
sitten ilmiselvästi on totta. Sun pitää vähän kasvattaa hiuksia (ellei ne oo kahdessa vuodessa jo kasvanu) ja sitten kihartaa somasti, niin ootte kuin kaksi marjaa...
- mies..
Kyllä se kirjoitti:
sitten ilmiselvästi on totta. Sun pitää vähän kasvattaa hiuksia (ellei ne oo kahdessa vuodessa jo kasvanu) ja sitten kihartaa somasti, niin ootte kuin kaksi marjaa...
Mutta minä EN OLE esi isäni! 1000 vuoden takaa!
Esi isäni on multaa!
Varmaan tiedätte tämän ja nauratte siellä, mutta mulla on yks hailee! :)
Mukava on välillä ottaa rennosti :)
- Knubits!
Ei ole väliä enää!
Hippa daappaa :) - Täh?
Eikö kukaan puhu vastaan?
PS Olen se Simppa! :) heheh! - Kuningas! (Knu)
Ei väliä!
Antakaa mennä vaan :) - Knubits!
Minä en sitä voi selvittää?
- löytää..
Meidät!
Antaa tulla vaan :) - Knuutinen!
Antaa tulla vain! :)
- Knu!
Anna vastaus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232