Moi
osaako kukaan sanoa mistä johtuu mahdottoman paha selkäkipu nousuhumalan aikana. kipu alkaa jo kahden annoksen jälkeen ja särkee selkään lapaluiden alareunasta lantioluuhun asti. Voikohan silti juoda ?
alkoholi ja selkäkipu
25
20509
Vastaukset
- et--
jois, saattaa haima olla posahtamassa.
- elimet
Sappi tai haima. Tekee just tuollaisia oireita. Itse selkäkroonikko, sain
kerran äkillisen sappirakontulehduksen. Hengenlähtö lähellä. Usko tai älä.- ,., myös ,
munuaiset, korkki kiinni nyt
- haima..
,., myös , kirjoitti:
ei todellakaan tunnu pelkästään selässä haima kipu..Tuntuu vasemmalla mahassa ja siitä säteilee kylkeen ja ehkä selänpuolelle asti. Itellä pistelee vieläki mahasta vaikka ei 3 viikkon juonukka..tulee aina kipeeks ku juo..yleensä lähtee muutamassa päivässä kipu pois. nyt kestäny taas suht kauan. reilu vuosi sitte alko kivut. oli hetken pois ku ei juonu 2kk. nyt tullu taas juotuu aika usein. välillä ei kyllä pahene ku juo.
- haima..
,., myös , kirjoitti:
ei todellakaan tunnu pelkästään selässä haima kipu..Tuntuu vasemmalla mahassa ja siitä säteilee kylkeen ja ehkä selänpuolelle asti. Itellä pistelee vieläki mahasta vaikka ei 3 viikkon juonukka..tulee aina kipeeks ku juo..yleensä lähtee muutamassa päivässä kipu pois. nyt kestäny taas suht kauan. reilu vuosi sitte alko kivut. oli hetken pois ku ei juonu 2kk. nyt tullu taas juotuu aika usein. välillä ei kyllä pahene ku juo.
- entinen selkäkipunen
Kannattaa kokeilla olla selvinpäin. Itselläni oli jatkuvia selkäkipuja aina juomisen jälkeen. N.2 kuukauden selvän jakson jälkeen kipuni oli jo vähentyneet ja n4kk. jälkeen kokonaa poissa. Elimistö kuivui alkoholilla ja mulla se vaikutti armottomina jumina yläselässä/lapaluun seudulla. Liikuntaa myös lisäsin ja kaikenlaista touhuilua. Viina en juo enää.
- Anonyymi
Hyvä onnittelemaan Sinua, hyvä päätös
- Anonyymi
Onnittelemaan Sinua🎁
- .
Mulla on sillai et jos tupakoin paljon niin selkäkipu yltyy! Tosin rintarangan kuluma mulla. Ja tuo juominen ei kyllä varmaan paljon yleiskuntoa kohota!
- Lammas2005
Myös imusolmukesyövässä voi esiintyä tuota alkoholiin liittyvää kipua.
- Jessi12
Kihti saattaa aiheuttaa selkäkipuakin, se varvas onkelma ei ole ainut :)
- vuosimalli87
itellä tul nyt ryypyn aikana nilkat ja ala/keski selkä kipeeks ja oikeen puolen kämmenessä ei oo tuntoo ja vähä turvonnu kämmen selkä puoli hyvä että pystyy liikkumaan eikä oo tullu rehkittyä mitään painavaa ku o loma mutta viinaa on männy viikon sisää 20 nollaseiska putelia. eikä oo särky lääkkeistä apua.
- Anonyymi
Huom kamala viikossa 20 pulloa viinaa kuollettava määrä.....
- fgtr
munuaiset paukkuu
- Anonyymi
Juon 4 pulloa kuivaa Valkoviiniä viikossa ja selkäkipua on ollut viime aikoina.25 vuotta tämä harrastus jatkunut.... Täytyy lopettaa jos vielä elämää olis joitakin vuosia.Jumala armahda minua ja raitista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juon 4 pulloa kuivaa Valkoviiniä viikossa ja selkäkipua on ollut viime aikoina.25 vuotta tämä harrastus jatkunut.... Täytyy lopettaa jos vielä elämää olis joitakin vuosia.Jumala armahda minua ja raitista
Mene maksakokeisiin. Kun saat tuloksen, kyllä juominen loppuu !
Ja vähän äkkiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene maksakokeisiin. Kun saat tuloksen, kyllä juominen loppuu !
Ja vähän äkkiä.Minulla on lähete laboratorioon .. Olen raittiina nyt vähän aikaa ainakin 2vk että maksa arvot alat asiat greatin ei ihan kovia arvoja näytä.... Yritän raitista ihan lopullisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on lähete laboratorioon .. Olen raittiina nyt vähän aikaa ainakin 2vk että maksa arvot alat asiat greatin ei ihan kovia arvoja näytä.... Yritän raitista ihan lopullisesti
Kiitos Sinulle säikähdin jospa vielä olis elämää jäljellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on lähete laboratorioon .. Olen raittiina nyt vähän aikaa ainakin 2vk että maksa arvot alat asiat greatin ei ihan kovia arvoja näytä.... Yritän raitista ihan lopullisesti
Päätin lopettaa lopettaa kokonaan, koko viinin liukumisen 4 pulloa viikossa on kyllä liikaa ja nyt jo selkäkivut hellittivät.Minulla on tämän kuukauden aikana laboratorio joten nään sieltä lisää miten paljon olen itseäni/elimistöäni tuhonnut... Alan käymään Saa.ssa ja Aa-killassa olen käynyt muutenkin.Onko 64v liian vanha ryhtymään raittiiksi.Olin 1980-luvulla hoitajan työssä osastolla Marian Sairaalassa jossa oli maksakirroosi/haima y.m.potilaitaita ja ne yleensä kuolivat 2-3 päivässä...Siunausta jokaisen elämään🎁🎁
- toisetsamanlaiset
Munuaiset halkeamaisillaan. Harjoituksen puutetta.
Onneksi niitä on aina toinen varalla. - Anonyymi
Sydänperäinen kipu voi tuntua selkäkipuna.
- Anonyymi
Ilmiselvästikin kyseessä on munuaistauti.
- Anonyymi
Munuaiaistauti. Kyllä voitte jatkaa juomista, sinne saakka, kun henki pihisee. Se on pelin henki periksi ei anneta, eikä leikistä kesken luovuta,
Sanna Marin "koronan leviämistä ei voida estää, eikä ole tarkoituskaan estää".
Kyllä me tästä selviämme! - Anonyymi
LOPETIN JUOMISEN JATUPAKAN VAJAA KUUKAUSI SITTEN.KUUNTELEN ELIMISTÖN REAKTIOITA KAIKKI ON MENNY PAREMPAAN SUUNTAAN VAIN KAHVINJUONTI ON LISÄÄNTYNYT SELKÄKIVUT IHONKUTINAT JA UNI JAKESKITTYMISKYKY HERMOT PARANTUNUT NÄIN LYHYELLÄ AJALLA SISÄELIMET PÄÄSEE TEKEMÄÄ OMIA HOMMIA. JA LIIKUNTA MAISTUU KUN JAKSAA NYT LIIKUA.
- Anonyymi
Mulla johtuu selkäkivut liiasta istumisesta, kun on kaikenlaista kulumaa ym.
Kun istuu vain ja juo olutta, tai mitä sitten juokin, niin ottaahan se selkään useammillakin ihmisillä.
Tosin alkoholista mulla tulee jalat tosi kovaa kipeiksi, nivelet, lihakset, luut.
On ne kyllä muutenkin kipeet luita myöten, mutta alkoholi koventaa kipuja.
Olis varmaan parempi laittaa korkki lopullisesti kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216484Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552251- 1471837
- 821214
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971012- 72960
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.74886Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10823- 30814
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon145747