Oletteko tilanneet tuolta crazy factorysta koruja?
Onko luotettava kauppa..entäpä korujen laatu? Onko maksun kanssa ollut ongelmia? Mietin että tohtisko sieltä tilata. Kiitos vastaajille! :)
Oletko tilannut?
5
168
Vastaukset
- miettinyt,
uskaltaisko tilata. Tietääkö kukaan, miten se maksu toimii, en ihan tajunnut itse. Siis jos maksaisin tilisiirtona ihan tavalliselta suomalaiselta tililtä, mites se toimis?
- ois
kiva tietää, että miten se homma oikeen sujuu. galleriassa joku muija tätä sivustoa suositteli ja oli kuulemma tilaillut jo paljon...
- pliis
joku!
oon tilanny cf:stä monesti koruja, js hyvin homma toimii. toimitukset tulee nykyyän jopa viikossa (ennen sai oottaa kuukauden verran) ja rahojen siirtokin onnistuu suht nopeasti. aina silloin tällöin tulee vääriä koruja, mutta itseäni se ei ainakaan haittaa jos olen tilannut 0,40€ maksavan pallon ja se onkin vähän väärän värinen, en käy valittamaan. itse suosittelen tilata, ota kaverisi mukaan tilaukseen ja pistätte postikulut osiin!
- tilannut
Oon tilannut Crazy Factorylta monesti koruja, ja olen ollut tyytyväinen. Korusta riippuen toimitus on melko nopea, kun maksun on hoitanut niin korut lähetetään.
Itse oon maksanut ihan nettipankissa, tilauksen yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936