Oletteko tilanneet tuolta crazy factorysta koruja?
Onko luotettava kauppa..entäpä korujen laatu? Onko maksun kanssa ollut ongelmia? Mietin että tohtisko sieltä tilata. Kiitos vastaajille! :)
Oletko tilannut?
5
178
Vastaukset
- miettinyt,
uskaltaisko tilata. Tietääkö kukaan, miten se maksu toimii, en ihan tajunnut itse. Siis jos maksaisin tilisiirtona ihan tavalliselta suomalaiselta tililtä, mites se toimis?
- ois
kiva tietää, että miten se homma oikeen sujuu. galleriassa joku muija tätä sivustoa suositteli ja oli kuulemma tilaillut jo paljon...
- pliis
joku!
oon tilanny cf:stä monesti koruja, js hyvin homma toimii. toimitukset tulee nykyyän jopa viikossa (ennen sai oottaa kuukauden verran) ja rahojen siirtokin onnistuu suht nopeasti. aina silloin tällöin tulee vääriä koruja, mutta itseäni se ei ainakaan haittaa jos olen tilannut 0,40€ maksavan pallon ja se onkin vähän väärän värinen, en käy valittamaan. itse suosittelen tilata, ota kaverisi mukaan tilaukseen ja pistätte postikulut osiin!
- tilannut
Oon tilannut Crazy Factorylta monesti koruja, ja olen ollut tyytyväinen. Korusta riippuen toimitus on melko nopea, kun maksun on hoitanut niin korut lähetetään.
Itse oon maksanut ihan nettipankissa, tilauksen yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746324MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415388Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.604255NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734122Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja663880Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.701177- 3111023
- 571014
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32860Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62811