Vai tuleeko niistä yleensä paha mieli? Olen 17-vuotias tyttö ja vielä neitsyt. En ole aivan tyytyväinen tilanteeseen, koska olen jo monta vuotta halunnut panna jotakuta. Mieluiten haluaisin päästä eroon neitsyydestäni poikaystävän kanssa, jota rakastaisin. Olen kuitenkin aika ujo, enkä käy missään, missä voisin tavata miehen. Olen rakastunut erääseen, mutta hän on huomattavasti minua vanhempi ja en usko, että hän välittää minusta. Minuun on ihastuttu, mutta torjuin kaikki, koska he eivät sopineet minulle. Kun täytän 18, aion mennä kavereideni kanssa baariin, jotta löytäisin edes panoseuraa. Kysyn nyt kuitenkin kokeneemmilta, ovatko yhden yön jutut suositeltavia? Tiedän haluavani ennemmin läheisyyttä, mutta voiko baarista löytää poikaystävää. Toisaalta seksinhimonikin on valtaisa. Lisäksi ympäristön paine on kova, sillä suurin osa ikäisistäni ei enää ole neitsyitä, enkä minäkään haluaisi olla! Kadehdin kavereitani, jotka seurustelevat ja jopa niitä, jotka harrastavat "kännisekoiluja". Pohdin myös, että kadehdinko heitä turhaan... Olenko yhtä arvokas miesten silmissä, vaikken olisi koskaan seurustellut tai edes harrastanut seksiä? Nolottaisi 19-vuotiaana myöntää olevansa neitsyt.
Kannattaako yhden yön juttuja harrastaa?
24
5633
Vastaukset
- ole mitään noloa
Olen tutustunut 3:n neitsyen kanssa. Iältään 18, 22 ja 31 vuotiaat naiset. Jokainen ihana omalla tavallaan. Ja arvostan erittäin paljon tänäkin päivänä heitä jokaista, juuri tuon neitsyyden ansiosta.
Mutta jos haluat että sinua arvostetaan, niin : a) älä sekoile kännissä, b) joko odotat sitä oikeaa, joka ei väheksy sinua c) "ostat" aikuisen miehen palveluja asian suhteen. Eli aikuinen ja kokenut mies neuvoo ja opastaa fyysisen rakkauden saloihin ;)
Niin, ja olen mies 38 vuotta. - <3 <3
just tätä et entinen moraalittomuus on moraalina, ennen oli häpeä jos menettää neitsyytensä ennen avioliittoa mutta nykyään hävetään neitsyyttä, ÄLYTÖNTÄ! Neitsyys on asia jota pitäisi arvostaa, älä anna sitä kenelle vaan! Jos odotat tulevaa miestäs niin varmasti arvostaa et annat neitsyytes hänelle!!
- nainen .
Kyllä tuleva miehesi arvostaa varmasti neitsyytäsi, mutta osaatko mitään ja saatko itse mitään. Ennen vakituisen kumpanin löytymistä on hyvä vaan, kun on kokeillut muitakin, että tietää itse mitä haluaa, ja voi sitä miestäkin opettaa. Irtosuhteet on paras tapa oppia tuntemaan oma kehonsa ja halunsa. Ei elämä saa olla liian rajottunutta, sitten kun aviossa eletään, ettei tukahduta ja kyllästytä.
- elämä elämistä varten(ko
nainen . kirjoitti:
Kyllä tuleva miehesi arvostaa varmasti neitsyytäsi, mutta osaatko mitään ja saatko itse mitään. Ennen vakituisen kumpanin löytymistä on hyvä vaan, kun on kokeillut muitakin, että tietää itse mitä haluaa, ja voi sitä miestäkin opettaa. Irtosuhteet on paras tapa oppia tuntemaan oma kehonsa ja halunsa. Ei elämä saa olla liian rajottunutta, sitten kun aviossa eletään, ettei tukahduta ja kyllästytä.
joillekin nuo yhdenillanjutut näkyy olevan helppoa..
- Jätkä 24
Ei kiirettä! Kun kysyit onko yhdenillan jutut suositeltavia? Sanoisin näin että kyllä ainakin siinä vaiheessa, jos et halua tai pelkäät sitoutua, et siis ole niin parisuhdetyyppiä. Mutta sinulle todennäköisesti ei, jos olet läheisyyttä kaipaava ja yhdenillan jutuissa ei ole tarkoituksena mikään läheisyys ja hellyys, vaan pelkkä suoritus ja orgasmi. Himon tunteitten varassa siis kulkevaa touhua. Jos parisuhdetyyppiä olet suosittelen olla vaan harrastamatta noita, sillä voi olla että tarpeeksi harrastettuasi noita saattaa sinulta rakastamisen tunne hävitä(tämä tietysti aika yksilöllistä). Jotkuthan ei enään ole kyennyt kiintymään enään kehenkään ihmiseen, runsaiden yhdenillan panojen jälkeen, että myöhemmin vastakkaisesta sukupuolesta sit on myöhemmin tullut itselleen vain pelkkä panotavara. Joitakin nuo jutut myös satuttavatkin henkisesti.
"Kadehdin kavereitani, jotka seurustelevat ja jopa niitä, jotka harrastavat "kännisekoiluja". Pohdin myös, että kadehdinko heitä turhaan..."
Ei kannata kuule yhtään kadehtia, etpä tiedä miten mukavan huoran maineen näistä monetkin ovat voineet jo saada. Jätkät eka vaativat sitä sulta ja sen jälkeen haukkuvat sut halvaksi huoraksi. Haluatko siis tosissaan tuota?
"Olenko yhtä arvokas miesten silmissä, vaikken olisi koskaan seurustellut tai edes harrastanut seksiä?"
Voi kuule! Niinkuin tuon edellisenkin kysymyksen vastauksessa tuli jo ilmi, olet pikemminkin arvokkaampi jätkien silmissä, kun et ole halpamaisestti itseäsi jakamaan tai mennyt siihen halpaan, että olisi hyväksytympi muiden keskuudessa. Jätkät jotka väittävät arvostavansa sinua enemmän kokeneempana irtosekstailijana, eivät välitä sinusta kuin vain panomielessä, ja parisuhteessakin jos vielä samaa väittävät ovat sitten muuten täysin hakoteillä asiasta.
Mun mielipide taas naisista, jotka runsaita yhdenillan juttuja käyneet pitäisi pikemminkin viedä susien tai vesikauhuisten koirien raadeltavaksi! Tai katsoisin kanssa mielellään kun jotkut tarantula hämähäkit napsisi näistä paloja elävinä >xD- pulu6
että mikä minussa oikein on vikana, kun olen mielestäni kaunis ja viisaskin, jos nyt tässä iässä edes voi viisaudesta puhua. Tunnen itseni niin erilaiseksi kuin muut: nauran eri asioille, arvoni ovat erilaiset ja olen kiinnostunut eri asioista. Olen yrittänyt olla ihmisten suhteen avoimempi, mutta minun on edelleen hyvin vaikea löytää tyyppejä, jotka miellyttäisivät itseäni ja jotka pitäisivät minusta sellaisena kuin olen. Rakastan aika yksinkertaisia asioita, kuten lukemista, kahviloissa ja elokuvissa käyntiä, liikuntaa (esim. lenkkeily ja tennis), musiikin kuuntelua ja mukavia koti-iltoja. Suosin terveellisiä elämäntapoja (en polta, juon joskus harvoin oluen tai kaksi ruuan kanssa ja harrastan liikuntaa) Haluaisin vain löytää jonkun, jolla olisi aikaa olla kanssani ja joka ottaisi minut lähelle sydäntään. Minulla on vain muutama ystävä, enkä vietä heidän kanssaan kovinkaan paljon aikaa vapaa-ajallani, jota riittää. Tuntuu kuin heillä olisi aina jotain parempaa tekemistä kuin nähdä minua ja se tekee minut surulliseksi. Monet ystäväni myös peruvat sovittuja tapaamisia ja petyn. Olen heille aivan liian kiltti ja myönnyn moniin asioihin, mitä he ehdottavat. Välillä tuntuu kuin muilla ihmisillä olisi joku tunnevamma. On kuin he pitäisivät minua itsestäänselvyytenä eivätkä haluaisi nähdä vaivaa eteeni. Olen uskollinen ja hyvä ystävä, mutta sitä ei arvosteta. Minun on vaikea luoda monia kontakteja ja haluaisinkin edes yhden ystävän, jonka kanssa voisin tavata useammin kuin kerran viikossa tai kuussa, jutella ja tehdä yhdessä kaikkea kivaa...
- Jätkä 24
pulu6 kirjoitti:
että mikä minussa oikein on vikana, kun olen mielestäni kaunis ja viisaskin, jos nyt tässä iässä edes voi viisaudesta puhua. Tunnen itseni niin erilaiseksi kuin muut: nauran eri asioille, arvoni ovat erilaiset ja olen kiinnostunut eri asioista. Olen yrittänyt olla ihmisten suhteen avoimempi, mutta minun on edelleen hyvin vaikea löytää tyyppejä, jotka miellyttäisivät itseäni ja jotka pitäisivät minusta sellaisena kuin olen. Rakastan aika yksinkertaisia asioita, kuten lukemista, kahviloissa ja elokuvissa käyntiä, liikuntaa (esim. lenkkeily ja tennis), musiikin kuuntelua ja mukavia koti-iltoja. Suosin terveellisiä elämäntapoja (en polta, juon joskus harvoin oluen tai kaksi ruuan kanssa ja harrastan liikuntaa) Haluaisin vain löytää jonkun, jolla olisi aikaa olla kanssani ja joka ottaisi minut lähelle sydäntään. Minulla on vain muutama ystävä, enkä vietä heidän kanssaan kovinkaan paljon aikaa vapaa-ajallani, jota riittää. Tuntuu kuin heillä olisi aina jotain parempaa tekemistä kuin nähdä minua ja se tekee minut surulliseksi. Monet ystäväni myös peruvat sovittuja tapaamisia ja petyn. Olen heille aivan liian kiltti ja myönnyn moniin asioihin, mitä he ehdottavat. Välillä tuntuu kuin muilla ihmisillä olisi joku tunnevamma. On kuin he pitäisivät minua itsestäänselvyytenä eivätkä haluaisi nähdä vaivaa eteeni. Olen uskollinen ja hyvä ystävä, mutta sitä ei arvosteta. Minun on vaikea luoda monia kontakteja ja haluaisinkin edes yhden ystävän, jonka kanssa voisin tavata useammin kuin kerran viikossa tai kuussa, jutella ja tehdä yhdessä kaikkea kivaa...
Tiedätkös mitä, minullakin kanssa ollut ennen noita samoja ongelmia, kuin sinullakin. Minullakin juuri oli kanssa tuollaisia kavereita, jotka moneen kertaan peruili tapaamisia tai että oli aina parempaa tekemistä, kuin hengailla minun kanssani ja olin vielä kanssa erillaisempi kuin ne, erillaiset elämänarvot, ajatustavat jne. Paljon ne on varmaan puhunutkin minusta paskaakin seläntakana, mutta myöhemmin sitten löysinkin itselleni kunnon kavereita, nykyään on kavereita, joitten kanssa ihan muutakin touhuta kuin vaan jotain ryyppäämistä ja näin. Kaikki lähti minulla parempaan päin kun kun aloin kuuntelee heviä ja liikkuu niissä piireissä, niin kaveritkin alkoi olemaan paremman tasoisia, enemmän itseni kaltaisia :)
Mutta onko se sitten sinun juttu? Tai joku muu vastaava piiri taikka Anime-harrastajat? Ellei, niin ainakin noista piireistä saatat kumminkin löytää juuri paljon sen kaltaisia kuin sinäkin ja niinkuin tuo yksikin kirjoittaja sanoi, yritä löytää itsellesi joku mukava harrastus, mistä mahdollisesti löytäisit itsellesi uusia ja parempia kavereita. Vielä niitäkin tulee, anna sille vaan aikaa. Minusta vähän tuntuu ettei nuo nykyiset taida olla ihan sun veroisia kavereitasi. Voisit jättää ne! Varsinkin jos vähänkään epäilet pientä seläntakana juoruilua itsestäsi. Minäkin olisin voinut jo jättää silloin ajat sitten ne kaverit, mitä minulla oli silloin.
Tsemppiä! Vaikutat ihan hyvältä ja kunnolliselta ihmiseltä :) Olet varmaan ihan mielenkiintoinen tuttavuus ;) - Kolmekymppinen mies
pulu6 kirjoitti:
et kuulosta yhtään sellaiselta tytöltä, joka saisi yhden yön jutuista yhtään mitään iloa (ja tämä oli sitten kehu). Suosittelen etsimään ennemminkin sen poikaystävän, sen kanssa saa läheisyyttä ja voi harrastaa seksiä niin paljon kuin haluaa. Ehdotan myös, että huomioit yhden asian näistä neuvoista joita saat: kaikki neuvot, joissa kehotetaan paneskelemaan tuntemattomien kanssa, saat naisilta. Sen sijaan miehiltä saat neuvoja, että odota poikaystävän löytymistä, poikaystävä osaa kyllä arvostaa sitä ettet ole antanut kaikille miehille baarissa. Nyt tarkkana, seuraa kysymys: onko se mies vai nainen, jonka kanssa haluat saada parisuhteen ja seksiä? Kannattaako siis kuunnella miesten vai naisten mielipiteitä asiassa?
- tyttö-90
Tiedän sun tilanteesi tasan tarkkaan. Itsekään en ole koskaan seurustellut, mutta seksiä tahdon silti harrastaa. Neitsyyteni menetin abiristeilyllä eli olin juuri täyttänyt 18. Siitä se sitten alkoikin. Huomasin, ettei yhden yön jutuissa ole mitään pahaa ja suorastaan etsin sopivaa panoseuraa baarissa. Ei mulle niitä oo kuitenkaan kertyny ku noin 5, mutta yhtään en enää kadu. Mutta tässä vaiheessa ois kuitenkin syytä varoittaa sua! Kyllä ne jutut saattaa myös rikkoa aika paljon. Ei kaikki, mutta just se, että on antautunu kännissä jollekin idiootille, joka jyystää sua aamuun asti. Itsestä tuntuu pahalta ja sattuu, mutta minkäs siinä mahtaa. Hyväksikäyttäjiä on ihan liikaa, mutta humalassa sitä ei muka tajua.
Itse olen tuon yhdenkin (yllä kuvaillun) yön jälkeen itkeskellyt ja miettiny, kuinka luuseri olen. Tulee olo, ettei kelpaa enää kellekään. Ja sitten jos sattuu näkemään sitä miestä uudelleen baarissa ja se tulee selittään, miten haluaa taas tiukkaa pillua.. Todella nöyryyttävää!
Usko miehiin alkaa myös hiipua. Kuvittelen, että kaikki itseäni vanhemmat haluavat vain käydä painamassa mua..
Haluatko tällaista?? En minäkään. Voin kuitenki sanoa, etten ainakaan tällä hetkellä kadu enää mitään. Katastrofitkin muuttuu jossain vaiheessa nauruksi :) Noissa puuhissa kyllä oppii toisaalta tuntemaan paremmin itsensä. Pitää vain pitää huolta, ettei kadota itseään.
Että se on vähän niin ja näin. Haluaisin seurustella, mutta en tiedä pystynkö..
-itsekin sekaisin-- pulu6
juuri sitä, että minusta tulee kuin eläin (en tarkoita, että sinä olisit sellainen:) ), joka haluaa vain tyydyttää tarpeensa enkä lopulta pystykään solmimaan syvällisempää suhdetta mieheen. En halua ikäviä seksikokemuksia, jotka mahdollisesti vaikuttavat minuun loppuikäni. En myöskään halua olla mikään siveyden sipuli, sillä se ei ole todellista minua. Voiko baarista löytää poikaystävää ja uskaltaako sinne mennä yksin?
- baariin,,
pulu6 kirjoitti:
juuri sitä, että minusta tulee kuin eläin (en tarkoita, että sinä olisit sellainen:) ), joka haluaa vain tyydyttää tarpeensa enkä lopulta pystykään solmimaan syvällisempää suhdetta mieheen. En halua ikäviä seksikokemuksia, jotka mahdollisesti vaikuttavat minuun loppuikäni. En myöskään halua olla mikään siveyden sipuli, sillä se ei ole todellista minua. Voiko baarista löytää poikaystävää ja uskaltaako sinne mennä yksin?
mennä, jopa yksinkin, kunhan katsot ettet juo itseäsi liian humalaan että sammut! Ja et lähde kävelemään yksin pimeällä kotiin, vaan tilaat taksin. Ja pidät lasistasi huolta, ettei kukaan voi laittaa siihen esim tyrmäystippoja.
en tiedä missä asut, mutta suurissa kaupungeissa tällaistakin voi tapahtua.
Ja ei ole mikään pakko mennä kenenkään luokse yöksi baarista(eikä pidäkään!). baariin voi mennä muuten vain pitämään hauskaa, katselemaan ihmisiä, tanssimaan jne. ja lähteä sitten kotiin, jos ei kivaa seuraa löytynyt.
ja kyllä, voi baarissakin törmätä mukavaan tyyppiin. Joku poika voi olla juuri samoin aatoksin liikkeellä kuin sinäkin. - tietenkin yksin
pulu6 kirjoitti:
baariin ja sieltä voi myös löytää poikaystävän. Mutta jos vakituista kaveria etsit, suosittelisin jotain harrastusta, josta itse olet kiinostunut, rohkeasti vaan vaikka miekkailua harrastamaan, erilaisia yhdistyksiä ja kerhoja löytyy vaikka kuinka ja kivan kaverin voi löytää esim. uimahallista. Vihjeenä etsi semmoinen ryhmä, jossa on enemmistö poikia, silloin sulla on vielä paremmat mahikset oman kaverin löytymiseen.
- tyttö-90
pulu6 kirjoitti:
Tuon ylemmänkin jutun perusteella. Sinkuilla tosiaan on vapaa-aikaa enemmän kuin seurustelevilla ja sen ajan haluaisi jakaa jonkun kanssa.. Aina ei vaan jostain syystä natsaa, pidän itseänikin ihan kivana tyyppinä, mutta sinkkuna kuljen.
Itse en ole vielä uskaltanut mennä baariin yksin, mutta nyt kun muutan kaupunkiin, tulee sitäkin varmaan kokeiltua. Pitää vain olla varovainen, ettei kukaan käytä sitä yksinäisyyttä hyväkseen! - joskus ollut neitsyt itsekin
tyttö-90 kirjoitti:
Tuon ylemmänkin jutun perusteella. Sinkuilla tosiaan on vapaa-aikaa enemmän kuin seurustelevilla ja sen ajan haluaisi jakaa jonkun kanssa.. Aina ei vaan jostain syystä natsaa, pidän itseänikin ihan kivana tyyppinä, mutta sinkkuna kuljen.
Itse en ole vielä uskaltanut mennä baariin yksin, mutta nyt kun muutan kaupunkiin, tulee sitäkin varmaan kokeiltua. Pitää vain olla varovainen, ettei kukaan käytä sitä yksinäisyyttä hyväkseen!Vaikutat sen verran viisaalta ja herkältä, että suosittelen sinulle jotakin muuta strategiaa kuin baari-känni-sänky. Ei hyvä! Ujona nättinä tyttönä päätyisit tod.näk. jonkun mukakivan saalistajan "korkattavaksi" ja aamulla osoitetaan ulko-ovea. Itse olin sinua kymmenen vuotta vanhempi, estoinen nuori nainen, kun pääsin eroon neitsyydestä mitenkuten kaatokännissä mökkibailuissa. Seurauksena valtava tunnemyllerrys omassa päässä, yksi entinen ystävyys ja puolen vuoden kova masennus. Selvisinpä siitäkin, nyt on elämäni neljäs miessuhde menossa ja vaikka toisaalta välillä harmittaa menetetyt vuodet ja mahdollisuudet, niin en ole siinä mielessä menettänyt mitään että nyt nelivitosena olen hyvin seksuaalimyönteinen ja säilyttänyt kyvyn ja halun rakastaa, luottaa, antautua..aion jatkaa vielä monta vuotta! Ja aina yhdenmiehennaisena, sellaiseksi Luoja minut loi, ehkä sinutkin?
Sinulle 17-vuotias ehdottaisin ilmoituksen laittamista vaikka tuonne suomi24-treffeihin, etsien vastaavat arvot ja kiinnostuksenkohteet omaavaa nuorta miestä, itsellesi voisi sopia ikähaitari 17 - 24 v.
Joku fiksu ja tyttöystävästä haaveileva nuorimies, joko kokenut tai kokematon, voisi löytyä muutaman kanssa kirjoiteltuasi ja kiinnostavien kanssa treffeillä nähden. Vaikka et ilmoituksessa mitään mainitse tyyliin "seksi kiinnostaa" niin eiköhän se puoli yleensä miehen puolesta järjesty nopeastikin seurustelun alettua. Arvosta itse itseäsi ja ennakoi elämää eteenpäinkin, kyllä rakastava poikaystävä taitaisi olla sinulle paras seksikumppani, sekoilkoot koulukaverit kännissä jos se heille sopii..
- vanha setä
tässä yli kolmekymppisenä, naimisissa olevana miehenä sanoisin että ihan turhaan ne 12-25v -ikäiset pelkää että maailmasta myöhästyy jos ei heti saa kaikkea (seksiä, viinaa, huumeita ja ties mitä) kokeiltua.
Uskovaisissa piireissä on ihan tavallista että yritetään odottaa hääpäivään asti (vaikka harvempi onnistuu).
Kyllä seksiä voi harrastaa läpi elämän vielä seitsemänkymppisenäkin.
Itse ainakin arvostan vaimoani enemmän eikä vähemmän siitä että hän malttoi jättää seksikokeilut vähemmälle.
Itsellenikin olisi varmaan ollut parempi, että nuo noin 10 seksikumppania ennen häitä olisi jääneet väliin.
Seksi ei ole mikä tahansa toimitus; se on aika läheistä puuhaa jonkun ihmisen kanssa, ja on sikäli kovin erikoista harjoittaa sitä jonkun tuntemattoman kanssa, tai yleensä jonkun josta ei välitä erittäin kovasti ja johon ei luota täydellisesti.
Ja tuo ihmisen mittakaavassa lähes täydellinen luottamus, välittäminen ja sitoutuminen alkaakin kuulostaa avioliitolta....
Esiaviollinen seksi rikkoo ihmistä, usko pois.
Seurustelut on sinänsä suositeltavia, paljon ja useiden kanssa, jos siltä tuntuu, mutta jos seurusteluun kuuluu seksi, on vaikea päästä seurustelusuhteesta irti, ja vaikea suhtautua normaalisti entiseen seurustelukumppaniin.
Tässä näitä vanhan sedän moralismisaarnoja.
Vielä Ekin mielipide :)
http://vanhatsivut.sley.fi/pulmakirja/TOP/Etiikka/Esiaviolliset.htm - mies18v
Älä mene pilaamaan kaikkea millään kännisekoilulla tai yhdenyönjutulla.
Odota ennemmin sitä poikaystävää.
Jos kuulisin 19-vuotiaalta että hän on neitsyt, ajattelisin vain että se on upeaa. Mitään noloa siinä ei ole. Sehän osoittaa että ihmisellä on itsehillintää ja arvokkuutta.
Seksi tulee aikanaan, voit olla siitä varma;) - sdgfsgdfgdfs
Vituttaa, viime torstain abiristeilyllä yksi upea blondi hiplaili persettäni ja alkoi lähentelemään tanssilattialla, mutta jotenkin päässä naksahti että en halua menettää neitsyyttäni näin.. MITÄ VITTUA MÄ AJATTELIN! Nyt kaduttaa...
Itse en ainakaan perusta yhden illan jutuista. Yleensä ne tapahtuvat kaameassa humalatilassa baari-illan jälkeen ja aamulla ollaan aivan pihalla, että missäs sitä nyt mahdetaan olla ja mietitään, että tulikohan sitä kumiakaan käytettyä. Ja jos ei, pahimmassa tapauksessa siitä tulee jälkiserurauksia. Mm. seksitauteja.
Kavereiltani olen kuullut heidän kokemuksistaan sen verran, ettei mun tarvitse edes lähteä sellaisia kokeilemaan. Paljon ihanampaa harrastaa seksiä ihmisen kanssa jonka tunnet ja joka tuntee sinut, mistä pidät jne. Ja mikä tärkeintä, kenestä oikeasti välität. Kuin umpituntemattoman kanssa, joka huonolla tuurilla tartuttaa sinulle kaupan päälle vielä klamydiankin.
Eikä neitsyys ole millään tavalla nolo tai huono asia. Sinun pitäisi ennemminkin olla ylpeä siitä. Etsi itsellesi ihana poikaystävä johon voit luottaa ja jolle voit menettää neitsyytesi. Sulla on koko elämä aikaa, ei tarvitse kiirehtiä sen kanssa. :)- Badumtsih
Ei kannata, jos ei oo munaa siihen!
- vieras2
Oma poikaystäväni tahtoo minua tosi paljon ja määki häntä mutta en tie onko tälläisenä neljätoista vuotiaana parasta menettää neitsyytään, joten oo ilonen ettet oo vie menettänyt neitsyytäs. ;)
- Kokenut ukko 38 V
Näissä asoissa on syytä ottaa harkinta käteen, voi käydä näinkin.
Tapasin yhden hyvän tyttösen, ei antanut mulle kun vasta 3 viikon päästä, kun riiusteleen ruvettiin, ei oltu enää lapsiakaan yli 30 v molemmat.
Ihanaa oli, oltiin rakkauden ensihuumassa, keskusteltiin ja rakasteltiin, suunniteltiin tulevaisuuttakin.
Myöhemmin keskusteluissa hän puhui entisistä suhteistaan, eroistaan ja yhdenyönsuhteistaankin, joita oli kuulema useita ollut.
Mulla rupes aatokset lentään, alkuajan pihistelyllä oli luonut jonkinlaisen mielikuvan ettei hän oo mikään helppo tapaus, tunsin itseni täydeksi pelleksi, olinhan jo luullut tuota "jakorasiaksi" paljastunutta tyttöstä hieman korkeampaa moraalia omaavaksi naiseksi.
Hänkään ei osannut kertoo miksi mulle rupes pihisteleen, kun kuiteskin olin kuulema se ainoo ja oikee, tosi hänelle rakas puoliso.
Hänen entisistä suhteista paljastu myös mun entisiä koulu- ja ryyppykavereitakin, kyl rupes ottaan kaaliin, ei huvittanutkaan lähtee iltakaljoille paikalliseen pubiin hänen panokavereiden sekaan, näin kun viel pienel paikkakunnalla asuttiin.
Toiset saa heti ja kaltaisilleni pihdataan, toiset lähtee temput tehtyään, niinhän ne yhden yön jutut menee, minä lähdin vuoden päästä, vieläkin mietin, yrittikö tuo tyttönen mua kusettaa toiminnallaan.
Ainakin jos asuinkunta ei oo mikään miljoonakaupunki, on syytä olla tarkkaavainen, panosta miesten laatuun, älä määrään, ainakin jos haluut ettei tuleva miehes josta et vielä tiedä, joudu harmittelemaan sun aiempia touhujas.
Tääl palstalla on miehiä ja naisia jotka mainostaa, ettei menneisydellä oo mitään väliä, huvittaa kun valehtelevat samalla itselleen kun meille muillekin.
Ei se puolison menneisyys mitään haittaa jos ei häntä rakasta, mutta rakastavaa ihmistä jonkinverran pännii, kun entiset suhteet ajautuu juttusille tai näköpiiriin, nin miehiä kuin naisiakin.
En tarkoita että tarvii olla mikään nunna, mutta on syytä hieman harkita milloin mihinkin sänkyyn sujahtaa, on sitten paljon helpompaa, kun se oikee osuu kohdalle.
Kirjottelen tätä asiaa kokemuksella, en kersku panojeni määrällä, olen vaan joutunut keskustelemaan asioista jokaisen naisen kanssa, jonka kanssa on rakkauselämäni suhteeksi muodostunut, niiden kanssa missä ei keskusteluasteelle keritty, ovat vain muistoja, onneksi niitä ei ole montaa - ...
Ei kannata kiirehtiä asian kanssa.
Sit ku oot parikymppisenä kypsempi tekemään päätöksiä nii voit miettiä asiaa uudelleen. - vanhapartasuu
huolestuttavaa, jos 17v. naisen tarvii tuntee häpeää siitä, että neitsyys tallella. Taitaa sun kaverit olla kateellisia sulle, kun ovat joutuneet pettymään seksiin ilman suurempia tunteita. Kannattaa katella sitä poikaystävää ihan rauhassa ja mielummin ekaa kertaa on sitten ihmisen kanssa josta tykkää oikeesti.
- Tyhymä!,.
Neitsyys ei ole sairaus josta pitää päästä eroon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1273148Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382513Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302435Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631132178- 1141700
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .261415Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1731410Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2831257Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2921248- 631090