Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hello again Joensuu!

hitch-_hiker

Poistin vahingossa edellisen viestin, anteeksi, pitää spämmätä uudella viestillä :D

Itse asun noin 50 kilsan päässä Joensuun keskustasta, ja täältä en ole löytäny bänditoiminnasta kiinnostuneita tyyppejä, liekkö sitten vika etsijässä vai missä.. :D
Pitänee sitten kokeilla jos täältä internaatista löytyis samanhenkisiä poikia/tyttöjä.

Itselläni löytyy kitarakamat, muuta en oikeen sitte osaakaan, ehkä hätätapauksessa taustoja voisin laulaa. Itselleni eniten uppoaa rock/pop/70's musa. (esmes. The Crash, Hendrix, Pink Floyd, Chic)
JOS JOLTAIN TEISTÄ LÖYTYISI VALMIIKSI TREENIS, NIIN ISO PLUSSA!

Elikkäs, jos jotai soitinta soittelet (basso, rummut, koskettimet tai laulu jne.) ja haluaisit olla osana vähän rennompaa porukkaa (itellä ei ainakaan kiilu tähteys silmissä ;p), niin voisit ottaa yhteyttä vaikka vastaamalla tähän ketjuun, tai sitten jos olet rekisteröitynyt, niin lähettää mulle suoraan viestiä.
Oletpa minkälainen tahansa, niin älä pelkää ottaa yhteyttä.
Allekirjoittaneen henkisestä tilasta olen hieman epävarma, mutta älä anna sen häiritä, en niele purematta : D
Voisit sijoittua parhaimmassa tapauksessa 14-16v haarukan sisälle. Itse olen 15v. : )

Mutta ottakaas yhteyttä tarkemmin, suunnittelin tätä viestiä kyllä melko pitkään, mutta jotain kummiski unohtui sanoa. :D

6

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • min-a

      Eli siis oon 16v tyttö täält joensuusta ja soitan bassoa ja oma bassokin löytyy. Vuoden verran olen soitellut, eli perusasiat osaan. Hieman lauluakin osaan mutten kuitenkaan omasta mielestäni kovinkaan hyvin.

      Treenitilaa ei omasta takaa löydy mutta luulisi senkin hoituvan jos osaa vaan etsiä. Soittaisin mieluiten Pop/rock musiikkia.

      Miltäs kuulostaa ja onko paikka vielä vapaa?

      • hitch-_hiker

        Juu, vapaana on vielä.
        Lähettelin siulle viestii ;p


      • orientalbeat
        hitch-_hiker kirjoitti:

        Juu, vapaana on vielä.
        Lähettelin siulle viestii ;p

        oon 14 vee tyttö, ja asun joensuun lähellä. kitara jotenkin halussa, lauluki menee ja koskettimiakin osaan soittaa. diggaan vähän kaikenlaisesta musiikista, rockia lähinnä. pääsiskö mukaan? :)


      • hitch-_hiker
        orientalbeat kirjoitti:

        oon 14 vee tyttö, ja asun joensuun lähellä. kitara jotenkin halussa, lauluki menee ja koskettimiakin osaan soittaa. diggaan vähän kaikenlaisesta musiikista, rockia lähinnä. pääsiskö mukaan? :)

        Sori, en pariin päivään ole käynyt tsekkaamassa tätä ketjua. Kiva että vielä löytyy immeisiä, luulin jo ettei kukaan enää vastaa. ;p
        Voisitko pistää vaikka Messenger-osoittees, niin voitaisiin tsekkailla tarkemmin?


      • orientalbeat
        hitch-_hiker kirjoitti:

        Sori, en pariin päivään ole käynyt tsekkaamassa tätä ketjua. Kiva että vielä löytyy immeisiä, luulin jo ettei kukaan enää vastaa. ;p
        Voisitko pistää vaikka Messenger-osoittees, niin voitaisiin tsekkailla tarkemmin?

        sorry ei itelläkään nyt oo tullu käytyy muttta messenger on [email protected] :))


    • suvi-ka

      itseäni kiinnostais kanssa tuo bänditoiminta, mutta olen kohta jo 19 vuotias tyttö ja en asu ihan joensuussa, asun reilun tunnin matkan päässä : / mutta muuten olisin tosi kiinnostunut jne, lauleskelen ja koskettimia osaan soittaa jotenkin : )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe