Tämä olisi teille, jotka olette joutuneet jotenkin ulos seurakunnallisesta elämästä ja tavallaan heittäneet tai suunnittelette heittää ns. lapsen pesuveden mukana pois.
Eräs päivä Herra laski minun sydämelleni surunsa ja huolensa Jeesukselle Rakkaista uskoon tulleista ihmisistä, jotka oli jotenkin hylätty seurakunnassa. Hän toi eteeni ihmiset, jotka elämänongelmisensa vuoksi olivat langenneet pois ns. puhtaasta opista ja uskaltaneet tuoda sen seurakunnan tietoon.
Siitä seuraava kritiikki, repiminen, vaatimukset ja viimein hylkääminen olivat jättäneet lohduttoman syvät kyntövaot tämän uskovan elämään. Näille Jeesuksen Rakkaille Herra itse halusi sanoa, että hän ojentelee käsiään teitä kohti, tarttukaa kiinni, minä Todella Rakastan teitä. Te olette minulle aivan yhtä rakkaita kuin nämä toiset sisarukset jotka ovat hoitaneet omaa sarkaansa omasta mielestään virheettömästi. "Ottakaa vastaan minun Rakkauteni, minun läheisyyteni, älkää tuomitko minua sen mukaan mitä minun laumani on teille tehnyt. Muistathan miten veljet heittivät Joosefinkin kaivoon ja myivät orjaksi."
Polvistukaa Jeesuksen eteen ja alkakaa palvella häntä omissa kammioissanne, älkää jättäkö, hyljätkö Pelastajaanne minkään tähden mitä maailmassa tapahtuu. Hän ei hylkää teitä minkään ihmistuomion vuoksi. Jeesus haluaa että jokainen ihminen joka on ottanut Hänet vastaan henkilökohtaisena pelastajanaan pääsee Perille. Perille taivaskotiin, Isän helmaan, Taivaallisiin saleihin joissa Ylistys Jumalalle kaikuu aina ja ihankaikkisesti.
Usko Jeesukseen on ENEMMÄN kuin mielipiteet maan
3
806
Vastaukset
- palaaja
Kiitos tästä avauksesta.
Jumalan rakkaus vetää puoleensa, ja seurakunnasta kerran lähteneet uskovat palaavat entistä vahvempina takaisin seurakuntaan, vaikka eivät välttämättä samaan seurakuntaan, josta kerran lähtivät. - Sana Taivaasta
Meitä kutsutaan tekemään näin,
http://www.eroakirkosta.fi
Kutsujana on Taivaan joukot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882