Sheriffille, koska et lopeta

kiusaamistani.
Ja poikalapsen puolesta koska hän ei voi Sinun vuoksesi palstalle tulla.
Sinusta kritiikki ei ollut asiallista kun se ei ollut yhdessä ja samassa ketjussa.(se "pelokkaan puskiksen" n.200 viestin ketju ja "Mä kyllä uskon"-ketju jota en löytänyt)


http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8393313/39489161

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8364915/39283687

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8107910

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8107910/38585873

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8107910/38692378

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8271435/38674587

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/4550739/38978857

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/4550739/39128246

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8275367/38638409

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8275461

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8269049

http://listmessage/8107910/38692225

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8313999

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8326952


- Minut halutaan savustaa ulos tältä palstalta enkä tiedä voinko keskusteluun osallistua muutenkaan. Mutta tuossa on Sinulle sitä kritiikkiä(osa)yhdessä ja samassa, kerran se oli tärkeää.

37

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoituksia seurannut

      niin en ole huomannut,että sinua yritettäisiin mitenkään erityisesti
      savustaa ulos palstoilta-sinulla itselläsi on ehkä mennyt hieman yli
      loukkaantumisesi jossainvaiheessa,mutta se menee aikanaan ohikin
      -toivon niin.

      • Pelkäsinkin, että tämä menee tähän, että virheitäni(joita todella on)aletaan puimaan.
        Toki ansaitsen sen - puutunhan tässä sefun virheisiin palstalla.
        Täytynee lähteä hoitelemaan asioita. Kiitosta viestistä.


      • en kirjoittanut pahalla
        auroraboreallis kirjoitti:

        Pelkäsinkin, että tämä menee tähän, että virheitäni(joita todella on)aletaan puimaan.
        Toki ansaitsen sen - puutunhan tässä sefun virheisiin palstalla.
        Täytynee lähteä hoitelemaan asioita. Kiitosta viestistä.

        aiempaa viestiäni,enkä mielestäni kaivellut sinun virheitäsi
        vaan tein johtopäätökseni siitä,mitä sinulla aiemmin oli
        erään kirjoittajan kanssa,kun satuin ne lukemaan,en
        tiedä sefustakaan,joten ei tässä mitään kukaan pui-
        yksin kirjoittelen..ja toivon että piristyisit!


      • Robert6575
        en kirjoittanut pahalla kirjoitti:

        aiempaa viestiäni,enkä mielestäni kaivellut sinun virheitäsi
        vaan tein johtopäätökseni siitä,mitä sinulla aiemmin oli
        erään kirjoittajan kanssa,kun satuin ne lukemaan,en
        tiedä sefustakaan,joten ei tässä mitään kukaan pui-
        yksin kirjoittelen..ja toivon että piristyisit!

        Seriffiksi.Saa sitten mieleisensä palstan.Akoille ei sit mikään kelpaa.


      • en kirjoittanut pahalla kirjoitti:

        aiempaa viestiäni,enkä mielestäni kaivellut sinun virheitäsi
        vaan tein johtopäätökseni siitä,mitä sinulla aiemmin oli
        erään kirjoittajan kanssa,kun satuin ne lukemaan,en
        tiedä sefustakaan,joten ei tässä mitään kukaan pui-
        yksin kirjoittelen..ja toivon että piristyisit!

        mukavasta viestistä.


    • Nasse.

      pitäisi käyttää aikaa ja vaivaa näille hörhöille kirjoittamiseen?

      Eivät ne siitä ihmisiksi muutu.

      • Minkästakia

        sinä näillä sivuilla käyt-lapsellisia ovat kommenttisi ja kaksimieliset vitsisi!


      • Nas.se. Ei Mika kirjoita. Se on niin vastarannan kiiski. Tiesin kyllä kun tuon alotuksen tein, että ei vastaa. Sillon kyllä, kun "pelokkaana puskiksena" kirjoitin ja typeriä "kamlikuskien nuotiotarinoista"niin sillon se kyllä liiskas mut kun jonkun hyönteisen nuppineulalla KUUKAUDEKSI ykköseksi.
        - Eikä mitään selitystä antanut, ainoastaan poisti sen ja kommentoi että "ei ollut kiusaamista".
        - Minusta se vaatisi edes jonkunlaisen selityksen.
        - Ainoa mitä oon saanut niin tulkitsin häntä että ketju jouti poistaa kun kritiikkiä oli tullut muuallekkin palstalle. Mitä järkeä?

        - Tilastojen mukaan tän palstan nämä lukijamäärät on romahtaneet kun se tuli palstalle.


      • Asko T
        auroraboreallis kirjoitti:

        Nas.se. Ei Mika kirjoita. Se on niin vastarannan kiiski. Tiesin kyllä kun tuon alotuksen tein, että ei vastaa. Sillon kyllä, kun "pelokkaana puskiksena" kirjoitin ja typeriä "kamlikuskien nuotiotarinoista"niin sillon se kyllä liiskas mut kun jonkun hyönteisen nuppineulalla KUUKAUDEKSI ykköseksi.
        - Eikä mitään selitystä antanut, ainoastaan poisti sen ja kommentoi että "ei ollut kiusaamista".
        - Minusta se vaatisi edes jonkunlaisen selityksen.
        - Ainoa mitä oon saanut niin tulkitsin häntä että ketju jouti poistaa kun kritiikkiä oli tullut muuallekkin palstalle. Mitä järkeä?

        - Tilastojen mukaan tän palstan nämä lukijamäärät on romahtaneet kun se tuli palstalle.

        suosion pudotukseen on sen uuristaminen. Eli kun nämä palstat uuristettiin ja vanhatkin viestit saa nostettuu ekaksi, niin sen takia lukijamäärät romahtivat. Itsekään en pidä tälläisestä uuristamisesta, vanha systeemi oli paljon parempi.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Nas.se. Ei Mika kirjoita. Se on niin vastarannan kiiski. Tiesin kyllä kun tuon alotuksen tein, että ei vastaa. Sillon kyllä, kun "pelokkaana puskiksena" kirjoitin ja typeriä "kamlikuskien nuotiotarinoista"niin sillon se kyllä liiskas mut kun jonkun hyönteisen nuppineulalla KUUKAUDEKSI ykköseksi.
        - Eikä mitään selitystä antanut, ainoastaan poisti sen ja kommentoi että "ei ollut kiusaamista".
        - Minusta se vaatisi edes jonkunlaisen selityksen.
        - Ainoa mitä oon saanut niin tulkitsin häntä että ketju jouti poistaa kun kritiikkiä oli tullut muuallekkin palstalle. Mitä järkeä?

        - Tilastojen mukaan tän palstan nämä lukijamäärät on romahtaneet kun se tuli palstalle.

        ko.kaveri lopulta tajusi että hänen juttunsa eivät ole eduksi.

        Täytyy vain toivoa että kaverilla on sen verran kapasitettia omaksua uusia asioita että vapaaehtoisesti ymmärtää jättää sefun tehtävät.


      • Asko T kirjoitti:

        suosion pudotukseen on sen uuristaminen. Eli kun nämä palstat uuristettiin ja vanhatkin viestit saa nostettuu ekaksi, niin sen takia lukijamäärät romahtivat. Itsekään en pidä tälläisestä uuristamisesta, vanha systeemi oli paljon parempi.

        vaikka kirjoitit toista, kun Ekivaari-ketju lähti..


    • minäkin.

      olen välillä pois täältä viikkokaupalla enkä ole kuollut viellä. Kannattaa tehdä välillä muutakin, ulkoilla auringossa, lukea kirjoja tai käydä vaikka Tukholmassa. Jos jää jotenkin jonkun palstan koukkuun, on silloin tarve tarkistaa henkinen tilansa ja vapauttaa itsensä ELÄMÄÄN.

      • Kyllä tää on ollut vähän liikaa tällä koneella istumista...


    • Tuskin seriffimme ketään kiusaa. Toivoisin, että kirjoittaisit mielipiteesi seriffistä hänen omaan sähköpostiinsa ja tällä palstalla käsittelisit helluntaipalstaan liittyviä aiheita.

      Toivon kaikkea hyvää Sinulle -tietäen jotain ahdistuksistasi- ja rukoilen, että Hän, jolla valta on, Jeesuksella, olisi antaa Sinulle apua vaikeuksiisi niiden keskellä ja piirittäessä Sinua.

      Ihmisillä on tarjota monia apuja kärsivälle ihmiselle. Jumalalla on tarjota vain yksi apu, olkoon ihmisen ongelma millainen hyvänsä, ja se on Jeesus.

      "Mutta Hänestä (Jumalasta) on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille Jumalalta vanhurskaudeksi, viisaudeksi ja lunastukseksi, että tapahtuisi niin kuin kirjoitettu on: joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra.

      Olkoon vaikeutesi ja ongelmasi millaisia tahansa niin Jumalan vastaus niihin on Jeesus, Hän joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, maailman toisiin, totisesti.

      • sulle saataisiin apua ja ennenkaikkea, kuinka lopetyettaisiin lisäuhrien teko muinaisten taikauskojen nimissä?


      • "Hän (Jeesus) joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, maailman ajoista toisiin, totisesti".


      • etten ole jo kirjoittanut mielipidettä sheriffistä hänen sähköpostiinsa?

        Tuossa oli kaikenlaisia mielipiteitä sheriffistä. Mutta ei multa yhtään.


      • Nas.se kirjoitti:

        sulle saataisiin apua ja ennenkaikkea, kuinka lopetyettaisiin lisäuhrien teko muinaisten taikauskojen nimissä?

        Kirjoitit:
        >>mistähän sulle saataisiin apua


      • jukka.finland kirjoitti:

        Kirjoitit:
        >>mistähän sulle saataisiin apua

        ymmärsit mua kun olin psykoottinen. Olit ainoa.
        -Olen lukenut ja poistanut puolet teksteistä, Jukka, niin ei mulle kukaan muu täällä kirjoittanut niin paljon kuin sinä.

        Mut sun ei pitäis tuputtaa tuota uskoa:"etsi apua vuorilta". Jukka-kultapieni...


      • auroraboreallis kirjoitti:

        etten ole jo kirjoittanut mielipidettä sheriffistä hänen sähköpostiinsa?

        Tuossa oli kaikenlaisia mielipiteitä sheriffistä. Mutta ei multa yhtään.

        En avannut yhtään kirjoituksesi liitettä. Toivon vain, että kirjoittaisit seriffillemme hänen sähköpostiinsa etkä yleiselle keskustelupalstalle.


      • jukka.finland kirjoitti:

        En avannut yhtään kirjoituksesi liitettä. Toivon vain, että kirjoittaisit seriffillemme hänen sähköpostiinsa etkä yleiselle keskustelupalstalle.

        Oot kyllä hauska.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        etten ole jo kirjoittanut mielipidettä sheriffistä hänen sähköpostiinsa?

        Tuossa oli kaikenlaisia mielipiteitä sheriffistä. Mutta ei multa yhtään.

        toivon, että kirjoitat hänen henkilöönsä kodistuvat arvostelut hänelle itselleen hänen sähköpostiinsa.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        ymmärsit mua kun olin psykoottinen. Olit ainoa.
        -Olen lukenut ja poistanut puolet teksteistä, Jukka, niin ei mulle kukaan muu täällä kirjoittanut niin paljon kuin sinä.

        Mut sun ei pitäis tuputtaa tuota uskoa:"etsi apua vuorilta". Jukka-kultapieni...

        Apu tulee kuitenkin vain Herralta. Jumalan ainoa vastaus jokaiseen ongelmaasi on Jeesus. Niin Sinun kuin minunkin.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Oot kyllä hauska.

        En tiedä, Jukka, miten jatkaa.
        En oikeesti tiedä.
        Kun ei ole rakkautta.
        Se oli harhaa.

        Kirjoitin Leahimille sen ylil.todistuksen ihmeestäni. Sen Meilahden ylilääkärin allekirj.paperin.
        Sinä ajattelit sen olleen ihme.

        Koska:"Ei terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat".

        Mua niin hävettää kirjottaa. Ja mitään muuta ei ole.
        Joillekin olin se väline, jonka avulla saattoi osoittaa se oma hyvyys ja mä suostuin siihen vastoin tahtoani ja se oli kauheaa.

        En halua sulle sitä tehdä.

        Mä olin tosi lähellä Miian kohtaloa ja olen ehkä vieläkin.

        Yksin minäkin olen.


      • jukka.finland kirjoitti:

        toivon, että kirjoitat hänen henkilöönsä kodistuvat arvostelut hänelle itselleen hänen sähköpostiinsa.

        paperille:"Sefu


      • auroraboreallis kirjoitti:

        paperille:"Sefu

        en minä jaksa kirjoittaa sefulle mitään. Hän siirsi sen eheytyslinkin pois Murtsi-67:n galleriasta aapiskukon sivulle, sen nuppineulaepisodin aikana. Miksihän..?


      • jukka.finland kirjoitti:

        Kirjoitit:
        >>mistähän sulle saataisiin apua

        lässyttäminen ei paljon jeesaa vajakin tilannetta.

        Eikä uhrien.

        Vajakki ei edes tajua että paras tapa olla tekemättä mittän hyvällä omallatunnolla on rukoilla.


      • sinä itse
        jukka.finland kirjoitti:

        Apu tulee kuitenkin vain Herralta. Jumalan ainoa vastaus jokaiseen ongelmaasi on Jeesus. Niin Sinun kuin minunkin.

        Miksi sinä et runsaasta pyytelystä huolimatta ole edelleenkään saanut apua vaan uhoilet täällä?


      • ja hah
        jukka.finland kirjoitti:

        En avannut yhtään kirjoituksesi liitettä. Toivon vain, että kirjoittaisit seriffillemme hänen sähköpostiinsa etkä yleiselle keskustelupalstalle.

        TUOMMOINEN ASENNE on ärsyttävä teissä tekouskovissa - en lue mutta otan kantaa! Vittuako tiedät, kun et ole lukenut? Taitaa olla sama Raamatunkin kanssa....


    • M-TS

      Ei kai näitä keskusteluja täällä kannata murehtia liiaksi...

      • on mun kaveri nyt facebookissa. Käyppäs katsomassa=/.
        Mä en ole vielä käynyt kuin ilmoituksen lukemassa. Kauan kesti vastata. Ihan kiva alkaa seurata mitä Isä Mitro tekee.
        - Et sitten kertoile mun tietoja täällä, mutta ethän sä kerrokkaan.

        - Juu, ei näitä kai kannata niin vakavasti aina...


      • tuskin on
        auroraboreallis kirjoitti:

        on mun kaveri nyt facebookissa. Käyppäs katsomassa=/.
        Mä en ole vielä käynyt kuin ilmoituksen lukemassa. Kauan kesti vastata. Ihan kiva alkaa seurata mitä Isä Mitro tekee.
        - Et sitten kertoile mun tietoja täällä, mutta ethän sä kerrokkaan.

        - Juu, ei näitä kai kannata niin vakavasti aina...

        syypää näin omituisiin kirjoituksiin..
        palstahan on täynnä josjonkinlaista
        söheltäjää..missä täältä on todelliset
        uskovat,kun pilkkaajat saavat näin
        paljon huomiota..vai onko sellaisia
        ollenkaan-
        nämä jutut vain eivät ole oikein
        palstan mukaisia.


    • uskonmäkyllä

      Käyn täällä melko harvoin. Se on kuitenkin pakko sanoa, että Murtsi ei ole kovinkaan asiaansa osaava seriffi. Jo tuon näkee kun katsoo, mitä kaikkea on nytkin palstan etusivulla. Ei ole tainnut herra Murtsi käydäkään työmaallaan viikkoihin?

      Mikä vitsi on tää Murtsi?

      • asialliset

      • -AB-
        asialliset kirjoitti:

        ketjut katoilee.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8404964

        et lukenut tuota minun vastausta niin kerron vielä että eilen sain ylläpidolta sähköpostia. Mä uskon kyllä että he tietävät tän tilanteen.
        -"Palvelevalle taholle"on ylläpito lähettänyt minun viestini. En tiedä sitä sitten mitä siitä seuraa. Vai seuraako mitään.


      • sinulla
        -AB- kirjoitti:

        et lukenut tuota minun vastausta niin kerron vielä että eilen sain ylläpidolta sähköpostia. Mä uskon kyllä että he tietävät tän tilanteen.
        -"Palvelevalle taholle"on ylläpito lähettänyt minun viestini. En tiedä sitä sitten mitä siitä seuraa. Vai seuraako mitään.

        ongelmana olla,kun tälläistä palstaa pidät?!


      • -auroraboreallis-
        sinulla kirjoitti:

        ongelmana olla,kun tälläistä palstaa pidät?!

        katoaminen. Pakko ihmetellä sefun puolueellisuutta. Valitan tuosta loukkaavasta viestistäsi... Katsotaan katoaako. Tuskin.

        -Miten sheriffinä saa toimia ihminen joka ei osaa ajatella palstalaisista tasapuolisesti vaan pyrkii poistoillaan tuomaan vain sen oman näkökannan esiin.

        - Sinustako oli oikein se, että menestysteologia ketju poistettiin?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe