Minne hävisi helluntaikodin kasvatin aloitus; Saarnaajana ennen uskoontuloa!? Oliko liian paljastavaaa tekstiä, ettei saanut olla palstalla? Eippä silti.Tällä palstalla kyllä saa haukkoa ja parjata muita ihmisiä vaikka kuinka, mutta totuus on kauhistus ja se täuytyy pikimmiten poistaa. Näinhän kävi niillekin teksteille, joissa vartoitin menestysteologian pettävästä harhasta!
Minne hävisi
3
123
Vastaukset
on alle 5-v.lapsia ja puhelinkin tuppaa soimaan tämän tästä, joten vähän on vaikea keskittyä, mutta kaippa mun täytyy tähän vastata... Kun teitä varmaan kiinnostaa se kun ylläpidolta tuli eilen ja tänään mulle sähköpostiviesti.
Ei siinä paljon mitään ollut, muuta kun että viestini on lähetetty eteenpäin"palvelevalle taholle". Kirjoitin ylläpitoon että muutkin ihmettelevät sefun tyyliä enkä vain minä. PISTE.- tosiasiaa.
on noi sun marinat sellasta hengettömän, hengetön tietää "tarinaa"
- ei hellari
Kirjoittelen vaan tosiasioita ja varoitan harhoista! Ja mitä tulee siihen, että olenko pakana, niin vain juutalaiset ovat Raamatun mukaan ei pakanoita, mutta jos tarkoitat, että olenko uskossa, niin vastaan siihen, että olen ollut jo yli neljäkymmentäyksi vuotta uskossa ja kasteella kävin miltei heti uskoon tuloni jälkeen. Sain täyttyä myös aivan alkuvaiheessa Pyhällä Hengellä ja Herra antoi minulle muutamia armolahjoja silloin, joita olen saanut Häönen armostaan myöskin käyttää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233867
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232932Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122471- 462031
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451650Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441585- 321547
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201376- 281370
- 951201