Minne hävisi helluntaikodin kasvatin aloitus; Saarnaajana ennen uskoontuloa!? Oliko liian paljastavaaa tekstiä, ettei saanut olla palstalla? Eippä silti.Tällä palstalla kyllä saa haukkoa ja parjata muita ihmisiä vaikka kuinka, mutta totuus on kauhistus ja se täuytyy pikimmiten poistaa. Näinhän kävi niillekin teksteille, joissa vartoitin menestysteologian pettävästä harhasta!
Minne hävisi
3
131
Vastaukset
on alle 5-v.lapsia ja puhelinkin tuppaa soimaan tämän tästä, joten vähän on vaikea keskittyä, mutta kaippa mun täytyy tähän vastata... Kun teitä varmaan kiinnostaa se kun ylläpidolta tuli eilen ja tänään mulle sähköpostiviesti.
Ei siinä paljon mitään ollut, muuta kun että viestini on lähetetty eteenpäin"palvelevalle taholle". Kirjoitin ylläpitoon että muutkin ihmettelevät sefun tyyliä enkä vain minä. PISTE.- tosiasiaa.
on noi sun marinat sellasta hengettömän, hengetön tietää "tarinaa"
- ei hellari
Kirjoittelen vaan tosiasioita ja varoitan harhoista! Ja mitä tulee siihen, että olenko pakana, niin vain juutalaiset ovat Raamatun mukaan ei pakanoita, mutta jos tarkoitat, että olenko uskossa, niin vastaan siihen, että olen ollut jo yli neljäkymmentäyksi vuotta uskossa ja kasteella kävin miltei heti uskoon tuloni jälkeen. Sain täyttyä myös aivan alkuvaiheessa Pyhällä Hengellä ja Herra antoi minulle muutamia armolahjoja silloin, joita olen saanut Häönen armostaan myöskin käyttää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1966630Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1123548Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.312999Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1272532Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain1831963En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v131784- 1151765
- 291621
- 321568
Elämäni biisi vieraslista la 11.10. yllättää iloisesti - Nämä huippujulkkikset sinisille sohville!
Elämäni Biisi vieraina lauantaina ovat mm. Ellen Jokikunnas ja Esko Eerikäinen sekä liuta muita julkkiksia. Tämä jakso v191553