Minne hävisi helluntaikodin kasvatin aloitus; Saarnaajana ennen uskoontuloa!? Oliko liian paljastavaaa tekstiä, ettei saanut olla palstalla? Eippä silti.Tällä palstalla kyllä saa haukkoa ja parjata muita ihmisiä vaikka kuinka, mutta totuus on kauhistus ja se täuytyy pikimmiten poistaa. Näinhän kävi niillekin teksteille, joissa vartoitin menestysteologian pettävästä harhasta!
Vastaukset 3
on alle 5-v.lapsia ja puhelinkin tuppaa soimaan tämän tästä, joten vähän on vaikea keskittyä, mutta kaippa mun täytyy tähän vastata... Kun teitä varmaan kiinnostaa se kun ylläpidolta tuli eilen ja tänään mulle sähköpostiviesti.
Ei siinä paljon mitään ollut, muuta kun että viestini on lähetetty eteenpäin"palvelevalle taholle". Kirjoitin ylläpitoon että muutkin ihmettelevät sefun tyyliä enkä vain minä. PISTE.- tosiasiaa.
on noi sun marinat sellasta hengettömän, hengetön tietää "tarinaa"
- ei hellari
Kirjoittelen vaan tosiasioita ja varoitan harhoista! Ja mitä tulee siihen, että olenko pakana, niin vain juutalaiset ovat Raamatun mukaan ei pakanoita, mutta jos tarkoitat, että olenko uskossa, niin vastaan siihen, että olen ollut jo yli neljäkymmentäyksi vuotta uskossa ja kasteella kävin miltei heti uskoon tuloni jälkeen. Sain täyttyä myös aivan alkuvaiheessa Pyhällä Hengellä ja Herra antoi minulle muutamia armolahjoja silloin, joita olen saanut Häönen armostaan myöskin käyttää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64801
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511700Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64605
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551