Palstaidiotismin uusimpana ilmentymänä meillä on tämä ketju:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8383751/flat_thread
Ja tästähän se sai alkunsa:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009081110058978_uu.shtml
Ja nytpä onkin sitten saatu Seppälän serveri nurin.
Jee *sarkastisesti*
Seppälän sivut nurin
12
205
Vastaukset
- pärjäät........
henkisesti, kun joudut elelemään idioottien parissa? Itse saan lohtua siitä, että ääliöiltä (=suurimmalta osalta suomalaisia) voin pumpata loputtomasti rahaa omiin taskuihini.
kodin tuleen koska en kestä ristin mallisia kuvioita - niitä oli jopa ikkunaruuduissa. Toi symboli tuo niin vahvasti mieleen ristiretket ja noitien polttamisen.
Myös viiksekkäät hemmot tulee listiä - saatanan natsit.
Tosin noi on aikas epämuodikkaita juttuja - mut mä en olekaan mikään pedotrendipelle.- oppi ojaan
Kilpailun satoa ei pitäisi näyttää yleisölle ennen sen moderointia, jos haluaa liikkeen logon säilyvän puhtaana.
Tekiväthän ne melkein vastaavan jutun Oprahille. Soittivat ohjelmaan ja kertoivat että heidän pedofiiliringissään on yli 9000 jäsentä. Oprah kauhistui ja katsojissa meemeihin perehtyneet tajusivat sen heti jäynäksi.
Seppälä ei siis tuossa kärsinyt suuremmasti, ainoastaan pedofiilifoobikot hiukan riehaantuivat (Tosin noista riehaantujista suurin osa on oikeasti trolleja lietsomassa lisää hysteriaa). Saa nyt sitten nähdä tekevätkö lehdet tuosta jonkinlaisen tarkentavan jutun, mutta harvoinhan ne myöntävät että menivät retkuun.
Hassua että niin harvoille tulee mieleen epäillä asioita. Aikanaan bändien nimistä liikkui hurjia vaihtoehtoisia selityksiä ja oli yleistä että suurimmat kauhistelijat olivat usein opettajia. WASP oli suosittu kauhisteltava.
Pieni käytännön pila saa "mummot" hysteeriseksi.
Eikös muutama vuosi sitten ollut joku vastaava jäynä, mutta kuvana oli silloin kannabiksen lehti....- ruutupaitoja mulle
Seppälän MsChic-meikkimerkki on hyvä, ite löytänyt just 2kpl hyviä luomivärejä sieltäpäin.Alusvaatteet ok ja samoin rennommat casualit.Tarviin aina syksyn ovella pitkähihaista ja pooloa perusvalkoisena ja -vauvansinisenä.Zarasta erikoisempaa designpooloa,jos löytyy.
- tämä tästä puuttui
Oletpa juonikas, kun laitat tällaisen symppisaloituksen Seppälää kohtaan. MUTTA! Emme ole tyhmiä. Me olemme täällä vuoden saaneet kuulla joka alan asiantuntemuksestasi, mm. olet haka tietokoneiden kanssa ja pystyt jäljittämään kirjoittajien ip-ossuja jne.
Sinä kaadoit Seppälän sivut. Etkö kaatanutkin, buddy!- au-liskot
miten sivuja kaadetaan?
Kiinnostaa :D - ne kaatuu
au-liskot kirjoitti:
miten sivuja kaadetaan?
Kiinnostaa :Dparhaiten:)
- Miksi?
Olitko turhautunut? Kerro. Emme ole vihaisia, vaan kuuntelemme.
*friendly* - au-liskot
"Tämä on hirveää!
Kirjoittanut: Äippä-77 / 13.8.09 / klo 16:10 Miksi kukaan ei ajattele lapsia? Meille ei enää Seppälän pedofiilituotteita osteta!
Vastaa tähän viestiin Kerro kaverille tästä viestistä Ilmoita asiattomasta viestistä "
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402