Onko naisten mielestä todella paha jos miehellä on Hammasraudat. Olen 24 ja joudun käyttämään kiinteitä rautoja ja yöllä semmosta niskavetoa se on semmonen vähä omituinen en osaa selittää joudun käyttää niitä vielä 2-3 vuotta. Mutta vastakkaista suku puolta en hirveästi vedä puoleeni vaikken muuten ruma olekaan. Ovatko Hammasraudat naisista todella niin vastenmieliset. Ja mikä niissä on niin vastenmielistä?
Raudat miehellä
14
1810
Vastaukset
- Nelli22
Minua raudat miehillä ei niin paljo haittaa. Johtuu varmaan siitä et itsellä on Hammasraudat. Kyllä miehetkin karttavat naista jolla on raudat suussa. Mut ei ne miehillä pahat ole. Itse olen raudoitettuna vielä pari vuotta.
- Braces girl
Ite saan huomenna raudat vähä jännittää et miltä ne tuntuu. Ja miten muut suhtautuu. Ensin saan niskavedon jonka jälkeen tavalliset Hammasraudat. Minua ne ei miehellä haittaa. Tiedän pari kaveria joille raudat sopii.
- Joni. R
Raudat ei haittaa oli ne miehellä tai naisella. Itselläkin ollu junakiskot eli ne tavalliset Hammasraudat ne oli koko ylä asteen ajan mutta hampaat on nyt entistä kierommat.silloin raudat ei ainakaan kaikkia tyttöjä haitannut. Nyt 24 vuotiaana hammaslääkäri suositteli oikomista. Haluaisin kyllä itsekkin raudat ja siten suorat hampaat mutta edessä olisi tosi pitkä prosessi. Ensin kaksi hammasta tulisi poistaa jonka jälkeen niskavetoa tulisi pitää 1-1.5 vuotta. Sitten tulisi kiinteät Hammasraudat ylä ja ala hampaisiin. Koska hampaani ovat todella vinot rautoja tulisi pitää 3-4 vuotta jonka jälkeen todennäkõisesti saisin vielä jonkun kitalaki homman josta tulee metalli langat hampaiden taakse pitämään hampaita suorassa. Pidän kyllä raudoista ja jollain oudolla tavalla ne ovat jopa kauniit. Monien mielestä raudat sopivat minulle silloin koulu aikana eräs jopa sanoi niitä seksikkääksi
- Joni. R
Mulle tosiaan suositeltiin rautoja mutta en ole vielä ihan varma. Olisi kiva tavata nainen joka pitää Hammasraudoista tai jolla on raudat. Jos nyt ottaisin raudat en varmaan saisi tyttö ystävää mutta jos sellainen olisi uskaltaisin laittaa raudat vaikka oikonisessa menisiki useita vuosia
- Braces girl
Braces girl kirjoitti:
Ite saan huomenna raudat vähä jännittää et miltä ne tuntuu. Ja miten muut suhtautuu. Ensin saan niskavedon jonka jälkeen tavalliset Hammasraudat. Minua ne ei miehellä haittaa. Tiedän pari kaveria joille raudat sopii.
Nyt on sit niskaveto. Sitä on pidettävä 12 tuntia päiväs noin vuoden ajan jonka jälkeen saan metalliset raudat muutamaksi vuodeksi. hammaslääkärissä kokeilin sitä niin aika jännän tuntoinen se oili suussa. Ens yö jännittää et mitenköhän sen kans nukkuu ja onko aamulla hampaat kipeät.
- 21wee. Ohi on!
Itelle iskettiin raudat joskus ala-asteella 10-11 vuotiaana heti kun kaikki legot oli vaihtunut. Olihan noi semmoset 7-8 vuotta. Itellä on vielä se levy tallessa ja pidän sitä vapaehtoisesti kerran kahessa kuussa öisin vaikkei lääkärin mukaan tarvitsiskaan mutta kun legot palailee itsestään alkuperäisille paikoille. Sen lisäks on vielä lanka alahampaissa sisäpuolella jonka sais poistaa 25veenä mutta olkoot siellä niin kauan ku pysyy.
Ps on hiano tunne kun napsahtaa poikki lääkärin hitsaukset mihin tökätään yörauta... Jenkkilässä ne pitää päivisinkin tota viritystä sese vasta on seksintappaja.
- on päässä vikaa
Tiiäkkö, aluks vois olla outoa kun ikääkin on jo jonkin verran, mutta EI sillä mitään väliä olisi mielestäni.
Toki on niitä pinnallisia eukkoja, jotka niistä häiriinyy, mutta ne on niin häiriintyneitä muutenkin, että ne on paras jättää oman onnen nojaan! Ja kivempihan se on saada se purukalusto kondikseen. - Rauta nainen
Olen 20 v nainen ja raudat ei todellakaan haittaa tosi pinnallista jos on eri mieltä. Mulla ollu nyt niskaveto 13 kuukautta kuola valuu öisin mut minkäs teet. Ensi kuussa saan etu hampaisiin ylös ja alas Hammasraudat ne on jotain pari vuotta. Nämä raudat mulla on ollu ennenkin ja pojat ei ainakaan tykänny. Kumma kyllä pidän niitä itse aika kauniina ja kun niihin tottuu niin ne on ihan kivan tuntoiset suussa. Raudat voi siis olla viehättävät myös miehillä. Eikä se niskavetokaan niin paha ole rumempiakin löytyy.
- tietämätöntä!
Mitkä nuo niskaveto raudat on? Pidetäänkö niitä vain öisin vai kuinka??
- Joni. R
tietämätöntä! kirjoitti:
Hampaiden takana on kiinnikkeet metalli kaarelle joka tulee suuhun. Suuhun tulevassä kaaressa on toinen kaari joka menee suun ulkopuolelta niskan lähelle josta se kiinnitetään kumi nauhaan joka kiertää niskan. Itsellä ei ole niskavetoa ollut mutta tyttö ystävällä oli. Hammaslääkärin ohjeiden mukaan sitä täytyi pitää 16 tuntia päivässä. Sitä pidetään yleensä öisin mutta kuka nukkuu 16 tuntia. Syödä tai juoda sen kans ei. Puhuminenkin on vähä vaikeaa. Suutelu oli kuitenkin hyvin jännäää kun toisella on niskaveto.
- Konsaja
tietämätöntä! kirjoitti:
Mulla on niskaveto ollu jo melkeen vuoden vielä olis vuosi edessä. Laitan sen suuhun yleensä kuudelta ilta päivällä ja aamulla herätessä otan pois. Nytkin se on suussa tupakkaa aika hankala polttaa.
- LiliD
Konsaja kirjoitti:
Mulla on niskaveto ollu jo melkeen vuoden vielä olis vuosi edessä. Laitan sen suuhun yleensä kuudelta ilta päivällä ja aamulla herätessä otan pois. Nytkin se on suussa tupakkaa aika hankala polttaa.
Mulle on laitettu pari kuukautta sittet "junakisko" ylähampaisiin ja nyt ens viikolla pitäis saada niskaveto...
Mietin tässä vaan, ett kauan joudun pitämään sitä? Kiskoa joudun kestää vielä vuoden ja viisi kuukautta...
Joku oikeesti kertokaa... koska en siedä ajatusta pitkästä kidutuksesta... ainut hyvä puoli tässä hammaskivussa on se ett ei pysty syödä ja ehkä on toivoa laihtumisesta... - hihhhihhhh
LiliD kirjoitti:
Mulle on laitettu pari kuukautta sittet "junakisko" ylähampaisiin ja nyt ens viikolla pitäis saada niskaveto...
Mietin tässä vaan, ett kauan joudun pitämään sitä? Kiskoa joudun kestää vielä vuoden ja viisi kuukautta...
Joku oikeesti kertokaa... koska en siedä ajatusta pitkästä kidutuksesta... ainut hyvä puoli tässä hammaskivussa on se ett ei pysty syödä ja ehkä on toivoa laihtumisesta...Anteeksi, mutta hajoilen ihan totaalisesti kun kuvittelen esimerkiksi jonkun pariskunnan rakastelevan niskavedot päässä: D Se vasta oliskin kiihottavaa!
Mulla oli joskus 11-vuotiaana sellainen niskaveto et siihen kuulu se hattu-osa kanssa: D Onneks sitä ei tartten pitää kuin yöllä nukkuessa:)
Mut en mä nyt näkis hammasrautoja minään esteenä suhteelle, kunhan se mies ei itse häpeilis niitä silleen, että: "Voi kun mä olen ruma näiden kanssa...purn purn". Ja sithän se olis kiva kun hammasraudat otettais pois, niin sillä poikaystävällä olisi upea suora hammasrivistö!!:)
Ei siis haittaa! - jlsdksö
hihhhihhhh kirjoitti:
Anteeksi, mutta hajoilen ihan totaalisesti kun kuvittelen esimerkiksi jonkun pariskunnan rakastelevan niskavedot päässä: D Se vasta oliskin kiihottavaa!
Mulla oli joskus 11-vuotiaana sellainen niskaveto et siihen kuulu se hattu-osa kanssa: D Onneks sitä ei tartten pitää kuin yöllä nukkuessa:)
Mut en mä nyt näkis hammasrautoja minään esteenä suhteelle, kunhan se mies ei itse häpeilis niitä silleen, että: "Voi kun mä olen ruma näiden kanssa...purn purn". Ja sithän se olis kiva kun hammasraudat otettais pois, niin sillä poikaystävällä olisi upea suora hammasrivistö!!:)
Ei siis haittaa!Mulla on ollu niskaveto nyt 4kk ja poika ystävälläni 7kk. Minusta oli tosi kiihottavaa sekstailla niskavedot päällä. On ihana tuntea toisen raudat ihoa vasten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422016- 621687
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331363Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26923Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696