Ajattelin tilata koruja korukamarista, olisko kokemuksia millainen on palvelu ja korujen laatu?
korukamari.com, millainen?
4
825
Vastaukset
- JenniJii
Itse olen tilannut sieltä tiaran ja korusestin.
Kummatkin tuli perille tosi nopeasti ja olin varsin tyytyväinen koruihin ja tiaraan. Joten itse ainakin voin suositella. - RLP-fani
Ei ole kokemusta tuosta korukamarista, mutta itse tilasin juuri upean Ritva Liisa Pohjalaisen korun kotimaisesta ladies.fi-verkkokaupasta. Loistava valikoima pätevän oloisilta suunnittelijoilta ja korukin tuli nopeasti perille...
http://ladies.fi/category/19/ritva-liisa-pohjalainen - tyytyvainen asiakas
Hei, en ole koskaan kuullut korukamarista...Mutta kannattaa kayda katsomassa www.katriinashop.fi
Aivan ihastuttavia ja kohtuuhintaisia koruja. Olen kuullut myos katriinakorujen korukutsuista ja ajattelinkin jarjestaa sellaist kotonani...aina jotain pienta ja ihanaa..:)- ihastunut koruihin
Moikka, olin muutama viikko sitten katriinakorujen korukutsuilla. Siellä oli tosi asiantunteva esittelijä ja hauskaa oli myös esittely siitä, millaiseen vartalotyyppiin sopii mikäkin koru :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852157- 431740
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!691503- 751264
- 771171
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261164- 481153
- 591061
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai38954- 37933