Onko kellään kokemusta sertralin orion 100mg lääkkeestä,olen syönyt sitä noin 3 kk,ja edelleen tulee valtavia hikikohtauksia,vaikka seisoisi pakastekaapissa.Samoin kiloja on tullu lisää huomattavasti,enkä ole ruokavaliota mitenkään muuttanut,masennukseen en ole sen huomannut erityisemmin helpottavan,eikä pakkooireisiin,joten lopetinkin lääkkeen kuin seinään....Tiedosta kiitollinen...
oko kellään kokemusta kyseisestä valmisteesta
kyllästynyt hikoilemaan
2122
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
hikoilutti minuakin, kovasti. Painoa tippui ensimmäisen käyttökuukauden aikana reilut 7 kg.
Kaikki on niin kovin yksilöllistä.
Pyydä toinen lääke jos tuo ei kerran auta
sitä monta vuotta.autto kyllä masikseen,eikä sivuvaikutuksia ollu.nykyään syön paroksetiinia,ja pidän sitä paljon parempempana esim. pelkotiloihin.