Uneton

everlone

Onko musiikista muodostunut kenellekkään pakkomiellettä? Oon keskinkertanen kitaristi/basisti/säveltäjä ja omas uudes bändinalotelmas laulankin, mut en kyl tosiaan oo mikään luonnonlahjakkuus. Jotenkin mun on pitany viettää ihan käsittämätön määrä aikaa hankkiessani sävelkorvaa ja rytmitajua. Ehkä se mis oon lahjakas, on säveltäminen ja tunteen tuominen esille soiots ja sanotuksis yms, mut ei paljon lohduta, kun tuntee olevansa vähälahjainen noilta perusasioilta. En ees nuku öisin, reenaan vaan kitaraa ja laulua ja yritän epätoivosesti keksiä jotain hienoja ja merkityksellisiä sävellyksiä ja sanotuksia. Ja en osaa relata ees autos, autoradio on aina päälläja koitan laulaa mahdollisimman vireessä radiosta soivii biisejä. Tuntuu et mun elämä, ruumis ja hänki kärsii tästä. Mul on vaa haave et voisin joskus kuunnella mp3:soittimesta hyvää musiikkia, mis mun oma kädenjälken näkyy. Mut jotenki tää uuvuttaa mut hajalle, kun pitää harjotella jotai hiton sävelkorvaa ja oikeen vireen pitämistä ympäri vuorokauden enkä osaa lopettaa. tekims mieli polttaa kitarat, vahvarit, interfacet, bassot, tuhota kaikki biisit yms......

2

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • everlone

      Ja sit viel ku saa jotai aikaseks tai ees puuhaa jotain, nii joku helvetin sibiksen käyny, absoluuttisen sävelkorvan omaava mozart tulee vittuileen. Ja sit reenaa vaan enemmän ja meni loputkin yöunet.

      • viry

        mut siin tarttee näyttää sentterii ja sanoo kyl mei tää homma hoidetaan :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe