Saako nainen tulla kysymättä

pöytään?

Mitä mieltä naiset olisitte miehestä, joka lupaa kysymättä istuu viereenne kun olette yksin baarissa?

Olen itse mies. Kerran olin yksin ja viereeni istui nainen noin vain, ei edes kysynyt, että "onko tässä tilaa" tai "odotatko jotakuta" tai yksinkertaisesti "saako tähän istua"?

Millä oikeudella nainen saa olla tuollainen röyhkeä moukka, jolla ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja? Miksi naisella on oikeus kuvitella, että olen ilman seuraa ja ilman muuta kaipaan juuri hänen seuraansa? Veikkaan, että jos itse menisin jonkun naisen viereen istumaan noin vain, olisi avokämmen vastassa.

No, pyysin portsarin häätämään naisen pois vierestäni, ja sen jälkeen lähtikin naikkonen hiivasieniviljelmänsä kanssa nokka pystyssä loukkaantuneena ulos baarista, joten loppu hyvin kaikki hyvin.

14

1666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N **

      Samat säännöt sekä miehille että naisille.

      Ihminen joka ei noudata hyviä käytöstapoja voidaan pyytää poistumaan ja tarvittaessa poistamaan.

      Nainen saa oikeuden käyttäytyä kuin MOUKKA aivan samalla perusteella kuin mies, muiden ei kuitenkaan TARVITSE SITÄ HYVÄKSYÄ.

    • naisneuvoja

      tulla kuten ei mieskään. Tai eihän sitä laki kiellä, mutta hyvät tavat kuitenkin. Törkeää keltä vaan, aina pitää kysyä sopiiko istua, onko vapaata tmv. Jos on moukka niin sitten on, ei sellaisen seuraa tarvitse hyväksyä. Voi pyytää poistumaan pöydästä tai sitten jos auta niin pyytää vaikka hlökuntaa se tekemään. Tai sitten lähteä itse.

      • VOIvoi voi

        epäsosiaalisuutta! Ja sitten ihmetellään miksi Suomessa on niin paljon yksinäisyyttä ja miksi niitä naisia ei saa. Jos ravintolassa on täyttä, niin istutaan sinne missä on tilaa. Toki kannattaisi kysyä, saako istua, mutta jos on esim. ajatuksissaan, hajamielinen ja muissa maailmoissa niin ei välttis muista.


      • ..
        VOIvoi voi kirjoitti:

        epäsosiaalisuutta! Ja sitten ihmetellään miksi Suomessa on niin paljon yksinäisyyttä ja miksi niitä naisia ei saa. Jos ravintolassa on täyttä, niin istutaan sinne missä on tilaa. Toki kannattaisi kysyä, saako istua, mutta jos on esim. ajatuksissaan, hajamielinen ja muissa maailmoissa niin ei välttis muista.

        tai kännissä :D


    • nainen -87

      Jos baaris on täyttä ni istun sinne mihin mahtuu..eipä oo kukaan mies poiskaan häätäny jos on sattunu samalla penkillä, sohvalla , pöyässä istumaan.
      Ihme touhua. No joskus jos vaikka pöydäs ollu useempi oon kysyny että voiko tähän istua, mutta jos joku yksin istuu pöyäs ja tilaa on ni mikäs siinä..
      En mää ainakaan ala koko baaria varaamaan omaan käyttöön.
      Enkä pistä pahaksi jos joku mies tulee kysymättä viereen istumaan. Kunhan pitää ees pienen hajuraon, ettei ihan syliin tunge. :) Tietenki riippuu ihan siitäki, onko mies kiinnostava vaiko ei. ;)
      Monesti jos satun baarissa yksikseni istumaan ja joku mies oli minkäolonen/näkönen vaan tulee istumaan viereen niin alan vain jutteleen jos näyttää että se ei miestä haittaa..Eikä oo viel tähän mennessä haitannu. ;)
      Tai jos mies alkaa jutteleen mulle niin mikäs siinä, juttelen aikani ja jos ei kiinnosta kiitän juttuseurasta ja lähden etsimään tuttuja.
      En tienny et tommosiaki niuhoja maailmaan mahtuu..

    • Sä vaikutat aika yksinkertaelta mieheltä.
      Et eihme jos sun pöytään tulee istuu samanlaiset... etkö tiedä ihminen vetää puoleensa mitä haluaa..

      • .....................................

        Mietipä, millaisen vaikutelman antaisin naisen silmissä, jos siihen vain istahtaisin kysymättä edes ALKEELLISIA käytöstapoja noudattaen, että "saaks tähän istuu?" Tyhmänä/maalaisena/sikana/lähentelijänä se mua pitäisi. Sä voit väittää mitä hyvänsä, että "ei mua haittais, jos joku mies istuis viereen", netissä voi kirjoitella paljonkin totuudesta poikkeavaa tekstiä. Paskaa sä jauhat.


    • mutta eihän se oo meitä ennenkään näyttäny estävän kuten ei myöskään niitä röyhkeitä miehiä. vaikka olis kuinka täyttä niin pitää silti muistaa aina kysyä jos istumaan mielii mennä. mun pöytääni tuntuu aina hakeutuvan ne kaikkein kännisimmät lupaa kysymättä ja sitte vielä ihmettelevät miksi tulin pahalle tuulelle, koita sitte siihen jotain vastata ku eihän ne mistään mitään tajua ja jos tajuavat niin eivät kuitenkaan ymmärrä miksei heidän ehta charmi purenukkaan ja sitä sitte arvuutellaan ympäri ravintolaa onko vika nirppanokassa vaiko nirppanokan päivässä. hmp.

      kyllä ne siitä lähtee jos vaan pyytää joten eipä käy kummoisemmin.

    • siis mitä?

      mitä se hiivasieniviljelmä tähän kuuluu?

    • neitinäpsäkkä

      Mikä mies sinä olet kun tarvitset portsarin apua? Etkä voinut itse sanoa että anteeksi odotan siihen parempaa seuraa tai miksi hyvä nainen et kysynyt odotanko jotakuta?

      Tottakai kai kaikilla on ikeus istua vapaaseen paikkaan? Toki useammat kysyy sopiiko mutta tuo nainen saattoi olla joko keskittynyt omiin asioihinsa eikä välittänyt tai ajatellut asiaa. Todennäköisesti hänen tarkoituksensa ei ollut loukata sinua.

      Itse olisin kai vain ajatellut että no meitä on moneen junaan taidan vaihtaa paikkaa.
      Nimittäin jos viereeni olisi istunut mies lupaa kysymättä. Toki jos mies olisi ollut vetävä olisin kait ollut tyytyväinen ja aloittanut jutustelun. Todennäköisesti kuitenkin sillä repliikillä että mikäs mies sinä olet kun lupaa kysymättä viereeni istut?

      • kuule nykyään aika yleistä että miehet turvautuu noihin pokeihin, poliiseihin yms. mitä tästä voimme ajatella?

        viimeinen lause on kysymyksenä mainio, tarpeeksi jos hepulla on huumorintajuaki niin juttuhan lähtee kyllä.


    • kuten mies

      Minullakin on yksi ystävätär, jonka kanssa en lähde ruokaravintolaan tai drinkeille.

      Selvin päin hampparipaikassa hän on ihan ok seuraa, mutta ei osaa syödä mitään muuta kuin hampurilaisen ja alkoholia saadessaa on todella ärsyttävä juntti.

    • Speculator

      sähän olet ku rikkinäinen levy. Ei tää provo oikein etene nyt mihinkään.

    • Anonyymi

      Istu polvelle ihan vapaasti jos olet liian painava saat istua silti syliin mä en aja sinua silti pois sylissäni. Mä annan olla sylissäni vaikka puutuneen jalan päällä en valita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4277
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      281
      2422
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1504
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1180
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1094
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe