Palestiinalaishuivi-

synti?

Parinkymmenen vuoden jälkeen on syksyn muodissa taas ns palestiinalaishuivikuviot. Kun kyseinen huivi oli edellisen kerran muodissa, sen käyttäminen syntinä kiellettiin, koska ("SRK:n vihollisella") Jasser Arafatilla oli samanlainen. Arafat siis oli mies, joka ei antanut israelilaisten alistaa kansaansa.

Miten nykyään, että onko palestiinalaishuivi edelleen syntiä vai onko se kokonaan jo poistettu syntilistalta?

12

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakass

Oli kyllä saatanan kätyri; mutta eihän se huivia tee syntiseksi, kuinka huivi voisikaan tehdä syntiä ???

• asunut

Minun myötätunto on kyllä kokonaan palestiinalaisten puolella.

• parran!

Koska "luonnonsuojelijoilla" oli monilla parta, se oli vl-uskovaiselle syntiä. Kuten valko-mustaruudullinen "Jasser Arafat-huivi".

• Joka oli aina kristittyjen joulukirkossa kunniavieraana. Tiesitkö, että palestiinalaisissakin on kristittyjä?

• vakass
        Devoit kirjoitti:

Joka oli aina kristittyjen joulukirkossa kunniavieraana. Tiesitkö, että palestiinalaisissakin on kristittyjä?

Samaan helvettiin menee nekin niikuin arafatkin !!!

• vakass kirjoitti:

Samaan helvettiin menee nekin niikuin arafatkin !!!

Luukkaan evankeliumi:
        6:37 Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.

Roomalaiskirje:
        8:1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

• vakass
        parran! kirjoitti:

Koska "luonnonsuojelijoilla" oli monilla parta, se oli vl-uskovaiselle syntiä. Kuten valko-mustaruudullinen "Jasser Arafat-huivi".

Partaa ei ole koskaan syyllistetty suntiin, mutta se käsitetään että parrattomuus on kauniinpaa !!!

• vakass
        Devoit kirjoitti:

Luukkaan evankeliumi:
        6:37 Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.

Roomalaiskirje:
        8:1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

EI ei suinkaan vaan pelkkä toteamus, minne heidän matkansa vie !!!

• Niinpä niin
        vakass kirjoitti:

EI ei suinkaan vaan pelkkä toteamus, minne heidän matkansa vie !!!

Toteamus: " Minä kiitän Sinua Jumala, etten ole niinkuinn muut ihmiset, huorintekijä, varas, valehtelija, jne. ja etenkään niinkuin tuo...."

Näinhän se menee.

Kun olen toiminut kaikessa näin hyvin, niin kyllä... jne. Etenkin kun en ole niinkuin tuo samar... ,jolla on niin hirveä uskokin, että se huomauttelee tuon tuostakin kunniallisia kristittyjä...

• Ei noin
        vakass kirjoitti:

Partaa ei ole koskaan syyllistetty suntiin, mutta se käsitetään että parrattomuus on kauniinpaa !!!

Taidat olla aika nuori, kun et tiedä, että parta oli syntiä.

• nainen hameessa

Vaatteet kertovat omista aatteista!

Muistan miten hiphop-housut olivat syntiä!

• Pentti1234567

Koittakaa tulla järkiinne lestaadiolaiset ja jättäkää taikausko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1081
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      775
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      614
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      563
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      512
    7. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      35
      486
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      483
    10. Sinun kanssasi

Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver
      Ikävä
      36
      466
    Aihe