Mitä mieltä olette HIM:in soittamana Soliterymanista?? Biisihän on alkujaan Johnny Cashin...
HIM:in Soliteryman
11
1301
Vastaukset
- Crow..
En ole kuullut tuota alkuperäistä versiota, mutta mielestäni HIM on saanut biisiin mukavasti oman soundin. En ihan järjettömästi pidä kappaleesta ja HIM:illä on kyllä parempiakin (esim. Wicked Game on loistava cover). On kyllä hieno bändi. Vanhin levy Greatest Lovesongs vol.666 on ehdottomasti paras.
- minä
Johnny Cashin ?? Minä kun luulin, että Chris Isaakin... !?!
- Crow..
minä kirjoitti:
HIM on tehnyt alkuaikoinaan coverin Chris Isaakin Wicked Gamesta. Solitary Man on Johnny Cashin.
- pulu
minä kirjoitti:
Solitary man on kylläkin alunperin Neil Diamondin kappale. Johnny Cash on tehnyt kyllä coverin siitä.
Himin versiosta täytyy kuitenkin sanoa että hyvin on pojat coveroinut Neiliä. Ei kyllä Himpulan parhaimmistoa mutta hyvä piisi kuitenkin. - minä taas
pulu kirjoitti:
Solitary man on kylläkin alunperin Neil Diamondin kappale. Johnny Cash on tehnyt kyllä coverin siitä.
Himin versiosta täytyy kuitenkin sanoa että hyvin on pojat coveroinut Neiliä. Ei kyllä Himpulan parhaimmistoa mutta hyvä piisi kuitenkin.HIM on tehnyt loistavan HIMmäisen version Solitary Manista, joka on alkujaan Neil Diamondin, mutta siitä on tehnyt omat versionsa Cliff Richard ja Johnny Cash
- JiiÄm
Biisi on alunperin Neil Diamondin, eikä Johnny Cashin, joka tosin levytti sen viimeiseksi jääneeksi levylleen! HIMin versio loistava
- boy
no kuunnelkaa kaikki se Neil Diamondin versio niin ei varmasti ole Himin versiossa mitään järkee
- johnny gash
Se on kyllä neil diamondin biisi eikä johnny gashin.
- Lehvänen.
Vielä joku pelle siellä huutaa: "Se on kyllä neil diamondin biisi...jne..jne." Lukekaa edelliset viestit SAATANA!!!!! On jo VASTATTU!!!
- tony
Okei biisi ei ole "alunperin" Cashin, mutta pointi oli että kuulostaa ihan hyvältä HIM:n soittamana....pidin myös Cashin versiosta.
- Sir_Dalud
loistava biisi....oli kenen tahansa!Ville teki loistavan koverin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019