HIM:in Soliteryman

tony

Mitä mieltä olette HIM:in soittamana Soliterymanista?? Biisihän on alkujaan Johnny Cashin...

11

1327

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crow..

En ole kuullut tuota alkuperäistä versiota, mutta mielestäni HIM on saanut biisiin mukavasti oman soundin. En ihan järjettömästi pidä kappaleesta ja HIM:illä on kyllä parempiakin (esim. Wicked Game on loistava cover). On kyllä hieno bändi. Vanhin levy Greatest Lovesongs vol.666 on ehdottomasti paras.

• minä

Johnny Cashin ?? Minä kun luulin, että Chris Isaakin... !?!

• Crow..
        minä kirjoitti:

HIM on tehnyt alkuaikoinaan coverin Chris Isaakin Wicked Gamesta. Solitary Man on Johnny Cashin.

• pulu
        minä kirjoitti:

Solitary man on kylläkin alunperin Neil Diamondin kappale. Johnny Cash on tehnyt kyllä coverin siitä.
        Himin versiosta täytyy kuitenkin sanoa että hyvin on pojat coveroinut Neiliä. Ei kyllä Himpulan parhaimmistoa mutta hyvä piisi kuitenkin.

• minä taas
        pulu kirjoitti:

Solitary man on kylläkin alunperin Neil Diamondin kappale. Johnny Cash on tehnyt kyllä coverin siitä.
        Himin versiosta täytyy kuitenkin sanoa että hyvin on pojat coveroinut Neiliä. Ei kyllä Himpulan parhaimmistoa mutta hyvä piisi kuitenkin.

HIM on tehnyt loistavan HIMmäisen version Solitary Manista, joka on alkujaan Neil Diamondin, mutta siitä on tehnyt omat versionsa Cliff Richard ja Johnny Cash

• JiiÄm

Biisi on alunperin Neil Diamondin, eikä Johnny Cashin, joka tosin levytti sen viimeiseksi jääneeksi levylleen! HIMin versio loistava

• boy

no kuunnelkaa kaikki se Neil Diamondin versio niin ei varmasti ole Himin versiossa mitään järkee

• johnny gash

Se on kyllä neil diamondin biisi eikä johnny gashin.

• Lehvänen.

Vielä joku pelle siellä huutaa: "Se on kyllä neil diamondin biisi...jne..jne." Lukekaa edelliset viestit SAATANA!!!!! On jo VASTATTU!!!

• tony

Okei biisi ei ole "alunperin" Cashin, mutta pointi oli että kuulostaa ihan hyvältä HIM:n soittamana....pidin myös Cashin versiosta.

• Sir_Dalud

loistava biisi....oli kenen tahansa!Ville teki loistavan koverin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      70
      3287
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1881
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1269
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1068
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      1002
    6. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      954
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      936
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      895
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      879
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34