HIM:in Soliteryman

tony

Mitä mieltä olette HIM:in soittamana Soliterymanista?? Biisihän on alkujaan Johnny Cashin...

11

1373

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crow..

En ole kuullut tuota alkuperäistä versiota, mutta mielestäni HIM on saanut biisiin mukavasti oman soundin. En ihan järjettömästi pidä kappaleesta ja HIM:illä on kyllä parempiakin (esim. Wicked Game on loistava cover). On kyllä hieno bändi. Vanhin levy Greatest Lovesongs vol.666 on ehdottomasti paras.

• minä

Johnny Cashin ?? Minä kun luulin, että Chris Isaakin... !?!

• Crow..
        minä kirjoitti:

HIM on tehnyt alkuaikoinaan coverin Chris Isaakin Wicked Gamesta. Solitary Man on Johnny Cashin.

• pulu
        minä kirjoitti:

Solitary man on kylläkin alunperin Neil Diamondin kappale. Johnny Cash on tehnyt kyllä coverin siitä.
        Himin versiosta täytyy kuitenkin sanoa että hyvin on pojat coveroinut Neiliä. Ei kyllä Himpulan parhaimmistoa mutta hyvä piisi kuitenkin.

• minä taas
        pulu kirjoitti:

Solitary man on kylläkin alunperin Neil Diamondin kappale. Johnny Cash on tehnyt kyllä coverin siitä.
        Himin versiosta täytyy kuitenkin sanoa että hyvin on pojat coveroinut Neiliä. Ei kyllä Himpulan parhaimmistoa mutta hyvä piisi kuitenkin.

HIM on tehnyt loistavan HIMmäisen version Solitary Manista, joka on alkujaan Neil Diamondin, mutta siitä on tehnyt omat versionsa Cliff Richard ja Johnny Cash

• JiiÄm

Biisi on alunperin Neil Diamondin, eikä Johnny Cashin, joka tosin levytti sen viimeiseksi jääneeksi levylleen! HIMin versio loistava

• boy

no kuunnelkaa kaikki se Neil Diamondin versio niin ei varmasti ole Himin versiossa mitään järkee

• johnny gash

Se on kyllä neil diamondin biisi eikä johnny gashin.

• Lehvänen.

Vielä joku pelle siellä huutaa: "Se on kyllä neil diamondin biisi...jne..jne." Lukekaa edelliset viestit SAATANA!!!!! On jo VASTATTU!!!

• tony

Okei biisi ei ole "alunperin" Cashin, mutta pointi oli että kuulostaa ihan hyvältä HIM:n soittamana....pidin myös Cashin versiosta.

• Sir_Dalud

loistava biisi....oli kenen tahansa!Ville teki loistavan koverin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      134
      752
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      710
    3. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      657
    4. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      99
      644
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      27
      641
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      629
    7. 47
      580
    8. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      531
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      525
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    Aihe