tasoa. Täällä ei ole enää kunnon keskusteluja. Kaikki vähänkin fiksummat ovat häipyneet pois.
Seriffikö on latistanut?
15
164
Vastaukset
- sheriffillä
ei ole tekemistä senkanssa-täällä vain sattuu olemaan asialla
sellaisia,jotka sen ovat saaneet aikaan;seuraappa ketkä
pääasiallisesti kirjoittavat enemmän..
En tiedä sitten mitä itse tarkoitat näillä fiksuimmilla-?
Minä odottaisin uskovien kirjoituksia enemmän,mutta
nämä päällepäsmärit tekevät tyhjiksi heidän kirjoituksensa.- mutta jos sinä
auroraboreallis kirjoitti:
Tee jokin aloitus, eikö niin?
-Minulla huomenna töitä... Varmaan Teille ilo...sanoma.ymmärsit sen jotenkin itseesi kohdistuvaksi..?
Luulin,että itsekin tarkoitit uskovia,mutta nyt
näyttää siltä,että kirjoituksesi ovat enemmänkin
huomionhakuisuutta itsellesi,kuin todellista
tarvetta olla yhteydessä uskoviin-niinkö? mutta jos sinä kirjoitti:
ymmärsit sen jotenkin itseesi kohdistuvaksi..?
Luulin,että itsekin tarkoitit uskovia,mutta nyt
näyttää siltä,että kirjoituksesi ovat enemmänkin
huomionhakuisuutta itsellesi,kuin todellista
tarvetta olla yhteydessä uskoviin-niinkö?Kyllä otin sen itseeni kohdistuvaksi kun olin juuri tehnyt aloituksen.
Nyt kysyt haluanko että huomio kääntyy muhun. Mä sain ihan tarpeeksi huomiota palstalla sen nuppineulaketjun aikana.
Teillä uskovilla on joku sairas päähänpinttymä saada yksi uhriksi. Siksi te sitä Jeesusta verisenä ristillä palvotte. Muutenhan sitä ei ole teille kellään oikeasti olemassa. Omia luulojanne saarnaatte, sinäkin.- palstan
ÄLä esiinny sefinnin nimimerkillä!
- kaksijakoinen
Kyllä otin sen itseeni kohdistuvaksi kun olin juuri tehnyt aloituksen.
Nyt kysyt haluanko että huomio kääntyy muhun. Mä sain ihan tarpeeksi huomiota palstalla sen nuppineulaketjun aikana.
Teillä uskovilla on joku sairas päähänpinttymä saada yksi uhriksi. Siksi te sitä Jeesusta verisenä ristillä palvotte. Muutenhan sitä ei ole teille kellään oikeasti olemassa. Omia luulojanne saarnaatte, sinäkin.että toisessa aloituksessa annat ymmärtää
olevasi kiinnostunut Jumalasta
ja tässä taas vähätvälität Jumalasta..
olen vastannut sinulle molemmissa
aloituksissa ja siellä vastaat toista
ja täällä toista-siksi ihmettelenkin mikä
kirjoitustesi tarkoitus on..? - sefinni
palstan kirjoitti:
ÄLä esiinny sefinnin nimimerkillä!
sitten on?
kaksijakoinen kirjoitti:
että toisessa aloituksessa annat ymmärtää
olevasi kiinnostunut Jumalasta
ja tässä taas vähätvälität Jumalasta..
olen vastannut sinulle molemmissa
aloituksissa ja siellä vastaat toista
ja täällä toista-siksi ihmettelenkin mikä
kirjoitustesi tarkoitus on..?mikä sinun kirjoitustesi tarkoitus on?
- Minä olen ateisti, koska teillä jokaisella on oma jumalanne. Ateisti on ihminen joka tarvitsee todisteen Jumalasta uskoakseen. Millä sinä perustelisit oman jumalasi olemassa olon?
Et voi sitä tehdä. Mä haluan kyllä uskoa Jumalaan, mutta en kykene.
Yks-tämmösen Jumala ja muutaman muun jumala haluaa minulle hyvää - teidän toisten Jumala taas pahaa.
Silti teillä on olevinanne sama jumala. Miten voisin uskoa?
Olen kyllä kiinnostunut Jumalasta, mutta tälle kolkuttavalle ei ole avattu.- jostakin lukenut
mikä sinun kirjoitustesi tarkoitus on?
- Minä olen ateisti, koska teillä jokaisella on oma jumalanne. Ateisti on ihminen joka tarvitsee todisteen Jumalasta uskoakseen. Millä sinä perustelisit oman jumalasi olemassa olon?
Et voi sitä tehdä. Mä haluan kyllä uskoa Jumalaan, mutta en kykene.
Yks-tämmösen Jumala ja muutaman muun jumala haluaa minulle hyvää - teidän toisten Jumala taas pahaa.
Silti teillä on olevinanne sama jumala. Miten voisin uskoa?
Olen kyllä kiinnostunut Jumalasta, mutta tälle kolkuttavalle ei ole avattu.että olet ollut uskossa?
Oletko valmis ehdoitta
antautumaan Jumalalle
niinettä hylkäät järjen
päätelmäsi ja toisten
iskovien vertailun?
Jumala voi avata sinulle
oven,jós sinä olet valmis
luovuttamaan kokonaan
itsesi Hänelle-?
Katson että fixut on palanneet kirjoittamaan nykään ja saastat ja rivot trollit ja ateistit ja homot on saaneet kyytiin puolustamaan synti omalla palstalle suoraan helvettiin !! Liity sinäkin heidän seuraan jos ei taivas maistuu ???
- lapsellinen¨¨¨¨¨¨
ja pipi palsta minulle. Kaipaisin syvempää pohdintaa, täällä on tapana vain kireillä toisten kustannuksilla ja toisten uskolla.
höpöhöpö++++ kirjoitti:
juttuja
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8407389
koskien sinua.Ja noi synnyttää juuri oikeeta miettimisaihe omasta sielusta !!
- että tämä
lapsellinen¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:
ja pipi palsta minulle. Kaipaisin syvempää pohdintaa, täällä on tapana vain kireillä toisten kustannuksilla ja toisten uskolla.
palsta on sinulle liian korkeatasoinen. Turhanpäiväistä "pohdiskelua" järjen alueella, sellaisella millä ei ole mitään tekemistä hengellisyyden ja Raamatun kanssa olisi hyvä täällä välttää. "Pohdiskelijoille" on lukuisia muita palstoja Internetissä.
- kaikkein
lapsellisimmat ja naurettavimmat eksyttäjä listojen tekijät ovat häipyneet häpeissään palstalta, saatuaan ensin ankaria nuhteluja hengellisiltä aikuisilta, uskossaan jo kasvaneilta ja koetelluilta hengellisiltä isiltä ja äideiltä. Tämä on hyvä asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3151594Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2361551Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281529Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2441112- 73973
- 58944
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60725- 47716
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25669- 118644