No niin ihmiset.. mitäs tähän sanotte.?
valtaosa taitaa olla naisia kuitenkin, joten palkka on siinä mallissa heikompi kuin miehillä.. tai ainakin pitäisi olla.. tuskin on??
Julkishallinnon controllerin palkka on 3200e ja talouspäällikkö 3600e Julkisella puolellahan on tylysti matalammat palkat kuin yksityisella sektorilla ja julkishallinnon palkkatiedothan on vapaata riistaa joten uskoisin,että tiedot ovat aika paikkaansa pitäviä eikä tilastoja. Tilastoihin jokainen valehtee omansa yläkanttiin.
liikutaanko lähempänä 4000e?
joskuitenkin miesten keskiansio on jo 3200e?
Controller/Business Controllerin palkka
bc
1
1114
Vastaukset
- työn orja
Itse saan 4600 ja rapiat. Toi nimike on niin yleinen että ei välttämättä enää yksilötasolla kerro mitä homma pitää sisällään ja mikä vastuutaso jne. Olen itse vajaa kolmekymppinen ja ihan varmasti kokeneemmat pääsee huomattavasti paremmille liksoille, toisaalta jos rupeaa olemaan "johtotason" homma niin siinä vaiheessa nimikkeeseenkin tulee jos jonkinmoista vice presidenttiä eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181578- 771258
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351247- 501056
- 61792
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten199760- 29714
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole59705Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65620