Kun toisella ei tunteita...

Mitä tehdä?

Onko kukaan jatkanut yhteydenpitoa / tapailua senkin jälkeen kun toinen on tehnyt selväksi ettei häntä kiinnosta mikään vakavampi, vaikka itse haluaisit enemmän? Kuvioissa kaverillinen hengailu, seksi ja läheisyys. Vai oletko kenties jättänyt seksin pois ja näin "vieroittautunut" hänestä pois? Pahimmasta roikkumisesta ei ole kyse, koska hän itsekin haluaa sillointällöin tavata.

Sattuu kun hän ei halua sitä mitä minä haluaisin, mutta myös se sattuu, että jättäisin yhteydenpidon kokonaan. Yritän kovasti pitää yllä omaa elämää ja tapailla muita ihmisiä, en ole mitenkään sitonut koko elämääni tähän tyyppiin. Ehkä tunteet hellittävät itsestään jossain vaiheessa ja ihastun johonkin toiseen? Mutta viime kerralla kun näimme niin teki mieli itkeä kun oli niin hyvä olla mutta tiedän etten saa häneltä koskaan enempää.

16

6150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla parempi,

jos et näkis häntä vaikka vuoteen ja sinä aikana keskittyisit aktiivisesti muihin asioihin. Älä ainakaan harrasta seksiä. Itse rikoin itseni tuollaisessa kuviossa pahoin, ei seksiä voi harrastaa tunteetta ja kun toisella niitä ei ole seurauksena on itselle tuhoisa konflikti ennemmin tai myöhemmin. Ainoa mitä voit on tosiaan "olla reipas" ja jatkaa elämääsi niin kuin hän ei olisi siinä käynytkään. Ja aina kun ajatukset meinaa karata häneen muistuta itseäsi, että homma on itsepetosta ja siirry tekemään jotain muuta...

• Kontulankaari

Sanotaanko niin että itse olen tässä koukussa - ystävyyttä ja itsellä on tunteita. (Ja tosiasiassa tulin juuri hänen ja hänen ystävieen kanssa iltaa viettämästä).

Aika vaikeita tilanteita joo tulee kun nainen järjestää itselle treffejä ystävänsä kanssa ja oma sydän on kiintynyt häneen.

Tiedän että tämä on pahimman luokan itsepetosta mutta koska en halua hänen lähtevän elämästäni en osaa oikein muutakaan. Nautin yhdessäolostamme ja koetan "tappaa" omat tunteet vaikka hankalaa - ellei täysin mahdotonta - se onkin.

Tiedän että tilanteelle minun on tehtävä pian jotain mutten tiedä miten ja mitä. Nyt menen vain eteenpäin ja vieroittaudun itsestäni koko ajan enemmän ja enemmän.

• _88
        Kontulankaari kirjoitti:

Sanotaanko niin että itse olen tässä koukussa - ystävyyttä ja itsellä on tunteita. (Ja tosiasiassa tulin juuri hänen ja hänen ystävieen kanssa iltaa viettämästä).

Aika vaikeita tilanteita joo tulee kun nainen järjestää itselle treffejä ystävänsä kanssa ja oma sydän on kiintynyt häneen.

Tiedän että tämä on pahimman luokan itsepetosta mutta koska en halua hänen lähtevän elämästäni en osaa oikein muutakaan. Nautin yhdessäolostamme ja koetan "tappaa" omat tunteet vaikka hankalaa - ellei täysin mahdotonta - se onkin.

Tiedän että tilanteelle minun on tehtävä pian jotain mutten tiedä miten ja mitä. Nyt menen vain eteenpäin ja vieroittaudun itsestäni koko ajan enemmän ja enemmän.

Moikka,

Mulla vähän sama tilanne. Ollaan jo monesti erottu (mut jätetty) mutten siltikään tunnu olevan valmis päästämään irti. Kaikki kaverit ja vanhemmat sanoo etten saisi pitää yhetyttä mutta heti kun muiden silmä välttää olen taas soittamassa hänelle. Roikun ja rukoilen. Mikään ei oo auttanut. Vaikka tiedän kuinka tyhmältä kuulostan en osaa lopettaa. Ajattelen että ainakin nyt saan pienen osan hänestä. Haluan olla parisuhteessa jossa minua rakastetaan, miksi sitten tyydyn tälläiseen? Pitäisi heitää puhelin pois ja mennä lukittuun huoneeseen kunnes tajuan. En vaan voi hyväksyä ettei hän enää rakasta minua. Ihan toivoton olo. Haluan eroon mutten ole tarpeeksi vahva.

• suurisuru
        _88 kirjoitti:

Moikka,

Mulla vähän sama tilanne. Ollaan jo monesti erottu (mut jätetty) mutten siltikään tunnu olevan valmis päästämään irti. Kaikki kaverit ja vanhemmat sanoo etten saisi pitää yhetyttä mutta heti kun muiden silmä välttää olen taas soittamassa hänelle. Roikun ja rukoilen. Mikään ei oo auttanut. Vaikka tiedän kuinka tyhmältä kuulostan en osaa lopettaa. Ajattelen että ainakin nyt saan pienen osan hänestä. Haluan olla parisuhteessa jossa minua rakastetaan, miksi sitten tyydyn tälläiseen? Pitäisi heitää puhelin pois ja mennä lukittuun huoneeseen kunnes tajuan. En vaan voi hyväksyä ettei hän enää rakasta minua. Ihan toivoton olo. Haluan eroon mutten ole tarpeeksi vahva.

Mulla ihan sama tilanne. Haluan ja rakastan, mutta mies ei enää. Antaisin mitä vaan, jotta saisin kaiken takas. Tiedän et kaikki on loppu, mut silti oon vaan roikkunu jo yli kuukauden. En pääse eteenpäin elämäs, kun en haluu ketään muuta. Mies pahoinpiteli mustasukkasena mut reilu kk sit, mut siltiki vaan rakastan. Puhelin pitäs piilottaa ja mulle tehdä joku muistojen tyhjäysoperaatio. Ihan tyhmää joo, mutta en mahda itelleni mitää.. Enkä kai haluakaa.. =(

• ent. ihastus

Mulla on itsellekin tullut vastaan samanlainen "kaveri". Itse olin todella vahvasti ihastunut mutta toinen teki selväksi ettei halua muuta kuin seksiä. Mä lopetin yhteydenpidon häneen kokonaan eikä hän ole kyllä enää perään huudellut. Sattuihan se ensin tosi paljon ettei ollut enää tekemisissä mutta itselleni se oli loppujenlopuksi parempi vaihtoehto.

• gone with the wind

Aivan kuin suoraan mun elämästä! Itselläni tuommoinen suhde kesti 1,5 vuotta. Mä tietenkin rakastuin tuossa ajassa hyvinkin helposti, ehdin jo ajatella yhteistä tulevaisuutta ja elin jossain ihmeen mielikuvitusmaailmassa, kun ajattelin että tämä mies rakastaisi mua myös. Silti tiesin koko ajan, että näin ei tosiaankaan ole. Kunnes... Se viiminen pommi tipahti mun niskaan. Nyt siitä on jo 3 kk, kun lopetimme "suhteen" ja yhteydenpidon kokonaan. Kuitenkin olen ajatellut, että vielä on mahiksia, enkä ole häntä kokonaan menettänyt, rakastanhan häntä vieläkin.. Eilen sitten sain tietää, että hänellä on uusi nainen!!! Ollut ties kuinka kauan. Olo on kuin olisi petetty, hylätty ja huijattu koko ajan. Itkusta ei tule loppua. Miten jaksan arjen rutiinit... Yksin.
      Kehotan lopettamaan tuommoset tapailut heti alkuunsa, ennen kuin tunteesi syvenevät vielä enemmän...

• loppuko?

Täytyy vaan todeta,että itellä ees nyt sama homma. Viimeyönä tuli sit lopullinen päätös yli 3vuoden on-off-suhteeseen. Jotenkai en kuitenkaan voi tajuta vielä,et tää on nyt oikeesti loppu. Tyrin viime vloppuna oman mustasukkasuuden takia suhdetta, mutta toisaalta aiheesta,kun miehellä ei ollut aikaa mulle vaan jolleki yli 10vuoden takaselle exälleen,joka sattumalta oli nyt sit eronnu kihlatustaan. Kilahin täysin ja haukuin miehen kuin myös tuomitsin suhteemme silloin. Viikko oltiin nyt puhumatta,eikä mies vastannu vaikka koitin soittaa et selvitettäisiin asiat. Nyt sit eilen baaris nähtiin,ja hyvä ku moikata pysty. Yöllä tuli vaan sit viestii et ei meistä tuu paria,ainakaan nyt. En oo tuon viestin jälkeen nukkua yhtään,ku mietin vaan et miten pääsen oikeesti yli tästä miehestä. Koittanu oon monta kertaa,mut aina se vaan tulee uudestaan ja uudestaan mieleen tai vastaan josain ja kuiteski tavallaan kavereita ollaan vieläki. Hauskinta täs jutus on se,et oon ehkä kuiteski liian skeptinen uskoon,et juttu ois täs, ottaneen huomioon et viel viikko sit ennen mun tyrimistä nii kaikki oli hyvin ja yhteistä tulevaisuutta katottiin jo..joku palanen ei tunnu siis loksahtavan,ei rakkaus voi noin nopeesti loppuu!! Mut nyt kai täytyy koittaa vaan unohtaa ja antaa pölyn laskeutuu. Tosin tälhetkel tuntuu,et jos ei tätä miestä,nii ei mitään. :(

• tuska ohi
        loppuko? kirjoitti:

Täytyy vaan todeta,että itellä ees nyt sama homma. Viimeyönä tuli sit lopullinen päätös yli 3vuoden on-off-suhteeseen. Jotenkai en kuitenkaan voi tajuta vielä,et tää on nyt oikeesti loppu. Tyrin viime vloppuna oman mustasukkasuuden takia suhdetta, mutta toisaalta aiheesta,kun miehellä ei ollut aikaa mulle vaan jolleki yli 10vuoden takaselle exälleen,joka sattumalta oli nyt sit eronnu kihlatustaan. Kilahin täysin ja haukuin miehen kuin myös tuomitsin suhteemme silloin. Viikko oltiin nyt puhumatta,eikä mies vastannu vaikka koitin soittaa et selvitettäisiin asiat. Nyt sit eilen baaris nähtiin,ja hyvä ku moikata pysty. Yöllä tuli vaan sit viestii et ei meistä tuu paria,ainakaan nyt. En oo tuon viestin jälkeen nukkua yhtään,ku mietin vaan et miten pääsen oikeesti yli tästä miehestä. Koittanu oon monta kertaa,mut aina se vaan tulee uudestaan ja uudestaan mieleen tai vastaan josain ja kuiteski tavallaan kavereita ollaan vieläki. Hauskinta täs jutus on se,et oon ehkä kuiteski liian skeptinen uskoon,et juttu ois täs, ottaneen huomioon et viel viikko sit ennen mun tyrimistä nii kaikki oli hyvin ja yhteistä tulevaisuutta katottiin jo..joku palanen ei tunnu siis loksahtavan,ei rakkaus voi noin nopeesti loppuu!! Mut nyt kai täytyy koittaa vaan unohtaa ja antaa pölyn laskeutuu. Tosin tälhetkel tuntuu,et jos ei tätä miestä,nii ei mitään. :(

olet läheisriippuivainen...toivot et tunteet palaisi toisella...minä olin samassa tilanteessa aikoinaan...roikuin epäterveessä suhteessa,toinen vikitteli ukkomiestä ja mua samaan aikaan!Hitto että minä itkin valtavasti ja rukoilin et lopettaisi kaiken...mutta sitten sain voimia niin paljon et katkaisin välini naiseen...tuskaa se ...mut se kannatti!

• **__öö

Jos toinen on tehnyt selväksi, että hänellä ei ole tunteita sinua kohtaan, parempi että unohdat hänet kokonaan. Lopeta yhteydenpito täysin. Eivät ne tunteet hänellä herää vaikka kuinka olisit vierellä ja myös antaisit hänelle seksiä. Hän todennäköisesti käyttää tilaisuutta hyväkseen tässä asiassa, kun suostut seksiin vain että saisit olla hänen lähellään. Sinulle se ei nimittäin ole pelkkää seksiä. Hänelle on. Hyi miten itsekäs hän onkaan!
      Juuri nyt on varmasti niin järkyttävän vaikeaa päästää irti, ja tuntuu niin pahalta... Se kirpaisee, mutta parantuminen alkaa heti ja kestää vähemmän aikaa kuin kuvitteletkaan. Jälkikäteen mietit, kuinka fiksu olit kun jätit hänet omaan arvoonsa ja kävelit pää pystyssä pois. Eipähän tiedä mitä menettää! :)
      Ja oletko varma ettet ole "koukussa" vain siihen läheisyyden tunteeseen? Sitä läheisyyttä tulee vielä riittämään erityisesti niiltä jotka lopulta todella ovat kiintymyksesi arvoisia ja kunnioittavat sinua toisin kuin tämä.

• pallosydän

Aivan samanlainen tilanne. Olin kahden pitkän suhteen jälkeen sinkkuna noin puoli vuotta ja nautin sinkkuudesta, enkä halunnut suhteeseen. Tapasin ihanan miehen, ja päätimme alkaa seksisuhteeseen. Teimme kaikkea yhdessä, ja pikkuhiljaa, huomaamattani alkoi tulla tunteita. Kerroin niistä miehelle, ja hän vastasi että niin hänkin tykkää minusta!
        Yhtäkkiä, aivan puskista, häntä alkaa ahdistamaan, ja ei kuulemma halua mitään vakavaa, ei minunkaan pitänyt haluta, mutta tunteet tuli aivan huomaamatta mukaan. Siitä on nyt muutama päivä kun hän jätti minut. Olen ollut aika rikki, hetken on hyvä olla mutta sitten olen taas aivan lamaantunut, on niin kova ikävä!!
        Päätin tehdä tyhmän ratkaisun, jatkaa seksiä hänen kanssaan, ei mitään muuta. Pelkkää kylmää seksiä, koska se sujuu niin hyvin. Minulla oli yhdenillanjuttu, mutta tämä sankari oli aivan kamala sängyssä, jolloin oloni paheni entisestään. Yritän tappaa tunteet tässä samalla. Tiedän ettei se ole oikea ratkaisu, mutta tällä hetkellä en pysty päästämään irti, en vaan pysty, se sattuu ihan liikaa.
        Tämä on ensimmäinen kerta kun minut on jätetty, olen aina ollut se jättäjä, en edes tiedä kauanko tähän menee aikaa että pääsen yli joskus... Nyt tuntuu etten halua enää ikinä alkaa vakavaan suhteeseen, se ilo ja onni mitä koin eivät olleet tämän tuskan arvoisia!
        Kun lopulta saavutan saman tyytyväisyyden mitä koin sinkkuna ollessani, en enää ikinä päästä ketään lähelle. Ei enää ikinä.

• kaikkee ei tarvi ymmärtää

Mulla tilanne se, että molemmilla tunteita. Mutta... Mä haluaisin suhteen ja mies ei. Siksi meistä ei voi tulla mitään. Mä en sellaiseen sekavaan tilanteeseen itseäni laita! Se on joko tai.

• Sama juttu

Itsellä tismalleen sama juttu. Seurustelin tytön kanssa pari kuukautta ja kerran vähän isomman riidan jälkeen päätettiin pitää taukoa. Noh, tauon jälkeen tyttö sanoi haluavansa jatkaa vain kaverina mutta vasta parin kuukauden päästä tyttö sanoi että hänellä ei ole mitään tunteita enää minua kohtaan. On vaan niin pirun masentunut fiilis koko ajan, ei mikään innosta, ruoka ei maistu ja uni ei tule ja tässä työttömän arjessa ei oikein pääse uusia ihmisiä edes tapaamaan. Rukoilen päivittäin että tytön tunteet muuttuisivat ja en halua enkä pysty päästämään hänestä irti.

Olemme silti harrastaneet seksiä monesti, olleet toisillamme yökylässä ja nähdään melkein päivittäin. Uskon kuitenkin että hän tuntee silti rakkautta minua kohtaan alitajuisesti mutta hänen tunteet eivät pääse pinnalle koska nähdään päivittäin (ja se on muuten tyttö joka aina kysyy minua ulos) "kaverimielessä", vaikka itse aina näillä tapaamisilla toivon että hän sanoisi tunteidensa tulleen takaisin. Koitan nyt olla pitämättä häneen mitään yhteyttä ja odotan jos hänen tunteensä viikon tai parin sisällä muuttuisi.

• ei ole helppoa

Parin epäonnistuneen suhteen jälkeen olin pitkään kiinnostumatta kenestäkään, kunnes sitten tapasin naisen, joka oli lähes kuin suoraan unelmistani. Kysyin häntä ulos parikin kertaa, mutta hän kieltäytyi työkiireisiin vedoten. Eräänä päivänä hän yllättäen soitti ja kysyi minua ulos ja sattui olemaan niin hyvä tuuri että olin viettämässä vapaapäivää, kun teen itse vuorotöitä, joten lähdin mielellään ulos. Vietimme oikein mukavan illan ja pian hän ehdotti taas uutta tapaamista. Tapasimme useammankin kerran ja olin saanut kuvan että hän olisi kiinnostunut minusta. Aloimme pitämään tiiviisti yhteyttä ja uskoin että nyt olen todellakin löytänyt jonkun erityisen ja pidin hänestä todella paljon, joka sitten myöhemmin muuttui puhtaaksi rakkaudeksi.

Hän soitteli minulle ja itsekkin soittelin hänelle tiiviisti ja tapailimme aina kun vain oli mahdollisuus. Tapasin hänen siskonsakin ja tämä kertoi minulle että tapailemani nainen viihtyy todella hyvin kanssani ja on todella upeaa että hänellä on minunlaiseni kaveri. En kiinnittänyt sanavalintaan pahemmin huomiota, sillä olen todennut nyt jälkeenpäin että rakkaus ei ole sokea vaan se tekee sokeaksi. Tänään hän sitten pudotti pommin niskaani 3 kuukauden tapailemisen jälkeen, kun hän sanoi että on kiva kun on kaveri jonka kanssa voi jutella asioista suoraan ja hän kysyi minulta neuvoa, koska on tapaillut nyt kolmea miestä ja hän ei oikein osaa valita heidän välillään.

Yleensä osaan kyllä tarvittaessa pitää tunteeni täysin omana tietonani, mutta tuohon en ollut ollenkaan varautunut, joten naamani venähti täysin ja menin sanattomaksi. Hän alkoi sitten siinä ihmetellä että mikä minulla on vikana, kun en ole aivan oma itseni. Koitin siinä nieleskellä palaa kurkussani ja keksiä mitenkä vastata hänen kysymykseensä ja hänen ongelmaansa. Tilannetta helpottaisi jos emme olisi pitäneet niin tiiviisti yhteyttä, niin voisin vetäytyä hienovaraisesti takavasemmalle, mutta nyt se ei tunnu olevan niin helppoa kun totuin olemaan häneen päivittäin yhteydessä ja tämän kaiken kruunaa vielä se että meistä tuli työkavereita aivan sattumalta hivenen päälle kuukausi sitten kun yhtiömme yhdistyivät ja näen häntä töissä lähes päivittäin. Tällä hetkellä ketuttaa kuin pientä oravaa talvipakkasilla kun käpy jäätyy. Kohtalo ilmeisesti on päättänyt nauraa kustannuksellani oikein urakalla, ihan kuin tilanne ei olisi jo tarpeeksi vaikea ilman sitäkin että olemme nyt työkavereita.

• Broken Heart

niin onneton.Eronnut 2kk sitten ja nyt erillään asutaan.Näin häntä pari päivää sitten,tarjosin kyytiä töihin ja vastaukseksi sain vain vihaisia tiuskimisia.Pääsin kuitenkin juttelemaan ja sanoi olevansa vihainen kaikesta minulle mitä ennen ja jälkeen eron tapahtui.Ei halua olla kaveri tällä hetkellä tai edes ollenkaan tekemisissä ja sanoi soittavansa kun on valmis puhumaan ja lupasin jättää hänet rauhaan ja pyysin anteeksi kaikesta ja sitä myös tarkoitin mutta pelkään että saan häneltä seuraavan kerran puhelun kun hän on jo löytänyt jonkun toisen ja pelkään sitä etten kestä nähdä häntä näinkin huonojen välien jälkeen pitkästä aikaa jonkun toisen ihmisen kanssa :(.
      En tiedä miksi mutta olo vain pahenee päivä päivältä ja välillä tuntuu ettei millään ole mitään väliä.Samat asiat pyörii mielessä enkä voi olla itkemättä kun mietin etten saa häntä koskaan takaisin.

• Toivoton!!!

Joo juuri noin kävi mulle.. Tapasin ihanan miehen, tai oikeestaa oon jollain tapaa tienny hänet aina, mutten koskaan keskutellu vakavempia, tai muuta. Noh baarissahan juttu tietenkin luiskaa kaikkien keske, ja sen jälkeen ruvettiin olemaan yhteyksissä päivittäin ja nähtiin tosi usein. Pikku hiljaa kaveruuteen tuli mukaan ei kaverillisia piirteitä, ja pian se olikin juuri niinkun itse sanoit, läheisyyttä ja seksiä, mukavaa yhdessä oloa ja sen sellaista. Niinpä otin asian puheeksi että mitenkäs nytten, vastaus oli että ei halua sitoutua. Mulla oli siinä vaiheessa jo tunteet niin mukana, että tuntu tosi pahalta, ja aattelin että kyllä se sitten haluaa myöhemmin sitoutua että ootan sitä kiltisti enkä valita. Oootin jonkin aikaa ja otin asian uudestaan puheeksi, ja vastaus oli taaskin kielteinen, sydän meinasi särkyä. En oo ikinä tuntenu ketään kohtaan tällätavalla, en lähellekkään. Seksi on täydellistä, yhessä oleminen on luonnollista ja helppoo ja ihanaa. En vaan tajua miten minä voin tuntee tällä tavoin, ja toinen ei tunne mitään. Miten voi rakastella sillä tavoin tuntematta mitään? En ymmärrä, tuntuu ihan tyhjältä tekee vaan mieli itkee. En pysty ees kuvailemaan mitenkä koskee. Olis parasta olla näkemättä enää koskaan, mutta musta tuntuu etten yksin kertasesti kestä lopettaa tätä. En voi. Koskee niin paljon, mutta jos en nää sitä ihmistä enää, ajatuskin koskee enemmän kun nyt.. Tiedän hyvin että olen todella säälittävä, mutta mitä ihmettä tekisin?
        Kerroin että mulla on tunteet tässä jutussa, ja että mua vielä koskee tää. Ja se sano ettei koskaan haluis satuttaa mua, ja meinasi itse lopettaa koko jutun, ettei muhun satu enää yhtään. Mutta sanoin itse että kestän(valehtelin). Se kattoo aina mun peräään, ja huolehtivainen, ja tosi kultanen, eikä tosissaan oo tehnty, eikä tee mitään mikä vois satuttaa mua. Joten mitä ihmettä?!?!?!

• åå

Toi on tuttu tilanne. Tiedän ettei pitäisi tapailla, mutta silloin kun hän on siinä lähellä on niin hyvä ja turvallinen olo. Kaikki on melkein niinkuin ennen. Sitten kun taas on ysin on pahempi olo kuin ennen tapaamista. Haluan soittaa, mutta tietän ettei se paranna tilannetta. Sitä herättelee niin turhia toiveita yhteenpalaamisesta. Tiedän itsekin vain odottavani että hän tahtoo minut takaisin, mutta pelkään että hänellä pian on jo joku uusi kuvioissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5822
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4374
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2961
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1559
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      66
      1301
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe