163-166cm paljonko painatte?

Lauraaaaa1234

Jep ite oon jotai 164-165cm ja painan 48-50kg päivästä riippuen:D

110

12128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SiiriH.

      kuulostaa että oot aika tikku. ite olen kyllä lyhyempi 160cm ja painan 66-68kg. Ja oon vähä ylipainonen painoindeksin mukaan mutta en näytä "läskiltä" vaan muodokkaalta:D

    • 165

      itse oon sen 165 pitkä ja painoo 51-52 kiloo, koen olevani normaalipainoinen :)

    • 99999

      Mitä saat irti siitä että saat tietää muiden painon ja pituuden? Kuulostaa anorektikon kysymykseltä.

      • 13vuotiass

        Oon ite 166 cm pitkä ja lihaksikas ja painoa on n. 54-56 kg. En oo edes läski mutta muistakaa että lihakset painaa enemmän kuin läski ;)) joten jos oot lihaksikas, laiha ja hyvässä kunnossa nii ei tarvii ees ajatella painoa :D en oo läski jote jos oot ite samanlail 166 cm ja n. 54-56 kg ja lihaksikas nii ei oo huolta painosta [XDD 2009 laitettu viimeks]


    • tsrippaa

      itse olen 166 ja painan 65.
      ..tosin se on kaiketi lihasta koska treenaan paljon, vaatekokona kun kuitenkin aina ollut 36.

      Ihme kysymys tosin.
      Silla esimerkiksi joku 55 kiloinen voi olla vain kevyttä läskiä, tiukka lihas painaa paljon enempi. :)ja monen rakenne on niin erilainen verraten toiseen. Esimerkiksi joillain pienet sirot luut, joillain isot.

      • Nainen ؠ

        Mnullakin taitaa lihakset painaa, koska työskentelen Teknologiateollisuudessa ja työ on hieman fyysisesti raskas.

        Lisäksi olen hoikka.


    • Nainen ؠ

      Siinähän ne tulikin.

      • Ikäkamu

        165 cm, 53kg, 44v.


      • pahoittaa
        Ikäkamu kirjoitti:

        165 cm, 53kg, 44v.

        mieltäni menemällä vaakaan, sit vasta meen ku vaatteet ei kiristä, ja vetskarit menee kiinni.
        Onks tää sit ittensä pettämistä?


      • Ikäkamu
        pahoittaa kirjoitti:

        mieltäni menemällä vaakaan, sit vasta meen ku vaatteet ei kiristä, ja vetskarit menee kiinni.
        Onks tää sit ittensä pettämistä?

        Eiköhän vaan kannata katsoa peiliin ja jos kuva miellyttää se on siinä :). Turha ainakaan miettiä mitä muut sanovat!


      • Nainen Þ
        Ikäkamu kirjoitti:

        165 cm, 53kg, 44v.

        Vuosi sitten painoin vähemmän, mutta työni seurauksena olen saanut isommat lihakset. ;)


    • pari senttiä...

      ...pidempi, mutta laitan nyt kuitenkin vastauksen.

      Eli pituus 168cm, paino 54, ikä 29v. Olen kyllä painoindeksin mukaan hoikka, mutta minun ruumiinrakenteelleni tämä paino on sopiva. Minulla on suhteellisen kapea lantio ja hoikan ihmisen ruumiinrakenne, eli jos kerään yhtään enempää kiloja, niin tulee heti havaittavat jenkkakahvat.

      • weh

        Vaatekoko on yläosa 34/36 alaosa 36/38 vaatemerkistä riippuen.


      • foor...

        Pitäisi miettiä millasia farkkuja pitää ettei tule jenkkakahvoja. Nykyään nuorisolla on sellasia kireitä farkkuja ettei ihme jos vartalo näyttää huonolta.


      • edellinen
        foor... kirjoitti:

        Pitäisi miettiä millasia farkkuja pitää ettei tule jenkkakahvoja. Nykyään nuorisolla on sellasia kireitä farkkuja ettei ihme jos vartalo näyttää huonolta.

        Niin, asia ei siis ole riippuvainen vaatetuksesta. Kun olen joskus ollut vaikka kolmekin kiloa nykyistä painoani painavampi, niin ne jenkkakahvat ovat näkyneet vaikka olisin ihan kokonaan ilman vaatteita. Kun lantio on kapea ja läski kertyy ensimmäisenä vyötärölle, niin se näkyy helposti.

        Siitä olen kyllä samaa mieltä, että liian pientä kokoa olevat liian matalat lantiofarkut ovat kamalan näköiset, olipa melkein millainen vartalo tahansa. Saati sitten, jos niitä kiloja on päässyt kertymään hieman enemmän kuin ihannepainon verran.


      • Mic Mac, ne naisten farkut. ;)
        edellinen kirjoitti:

        Niin, asia ei siis ole riippuvainen vaatetuksesta. Kun olen joskus ollut vaikka kolmekin kiloa nykyistä painoani painavampi, niin ne jenkkakahvat ovat näkyneet vaikka olisin ihan kokonaan ilman vaatteita. Kun lantio on kapea ja läski kertyy ensimmäisenä vyötärölle, niin se näkyy helposti.

        Siitä olen kyllä samaa mieltä, että liian pientä kokoa olevat liian matalat lantiofarkut ovat kamalan näköiset, olipa melkein millainen vartalo tahansa. Saati sitten, jos niitä kiloja on päässyt kertymään hieman enemmän kuin ihannepainon verran.

        Aattelppa sitä jos käyttäisit korsettia aina, niin kyllä se vartaloa muokkaa, vyötärö kapea ja lantio levee jenkkakahvojen lisäksi. Kireät farkutkin muokkaa lantiota ja vyötäröä.

        Aika huvittavaa on kun teinit ihmettelevät miksi he ovat lihavia, no ei ihme kun kireet farkut kiristää ja luovat jenkkakahvat. Monella ylipainoisella jenkkakahvat pursuilee todella rumasti.

        Ennen (80')pillifarkut joustivat aika hyvin, niin ettei tarvinut kärsiä kireistä paikoista.


    • Kaunis keijukainen

      ...ja painan 90 kg.

    • tassuu

      164cm ja n. 53 kg. mulla kaikki ylimääräinen menee persuksiin, joten pakko pysyä näissä lukemissa.

    • LÄSKIKÖ KÖ?

      EN YMMÄRRÄ, TEETKÖ JOTAIN TILASTOA VAI HUVIKSEENKO VAAN KYSELET,
      MUT TÄSSÄPÄ TEILLE MITTANI : PITUUS 164
      PAINO 79

      JOO JOO JOO LIIKAA ON, MUT ON OLLUT 93 PAHIMMILLAAN, ET HYVÄ SUUNTA.

      (PS. TURHA KYSELLÄ MITÄÄN DIEETTI OHJEITA TMS. ALLI LÄÄKITYSTÄ, IHAN ON TAHDON VOIMA SE PARAS KONSTI......... KUNHAN RIITTÄIS VIELÄ REILUUN 15 KILOON SITÄ TAHDONVOIMAA:))))

      • muuttuva ihminen

        eli kun olin 16v 165cm 48kg. Pohkeet oli 36 cm muuten olin hoikka. Tuli mitattua kun aina haukuttiin laihaksi, minulla oli paksuimmat pohkeet.
        18 v. pituus edelleen 165 paino 55kg. Olin siis alkanut harrastaa punttailua ja sain lihaksia. Sopusuhtainen kroppa.
        25v tulin raskaaksi ja paino lopulta 72kg. Enimmäkseen reidet kasvoivat, kuntoilua en pystynyt harrastamaan.
        Pari lasta tuli tehtyä vuoden välein ja sen jälkeen taas kuntoilua.
        Olinkohan 28 kun paino oli noin 60kg.
        31v ja taas olin synnyttänyt kolmannen lapsen. Sanottakoon nyt, että joka raskauden lopussa painoin melko tarkalleen 72kg ja ranteet oli aina ohuet ruikkutikut. Synnytysten jälkeen paino oli noin 65kg. Lapsi lapsivedet ja istukka ja mitä lie lähti pois synnytyksessä.

        Koskaan en varsinaisesti laihduttanut vaan paino laski pikku hiljaa tuonne 60kg korville. Maitoa tuli enemmän kuin omat lapset pystyivät käyttämään.

        Sitten onnettomuus kun olin 35v. Jostain syystä meni nälän tunne ja kaikki muu sekaisin ja aloinkin pikkuhiljaa lihota. Kun paino oli 67 niin sisuunnuin ja suutuin vatsavaivoille ja sille, että vaatteiden osto oli hankalaa.
        Jotain mitan tynkää alkuvuodesta 2009, 41v, paino 67, rinta 90, vyötärö 2cm navan yläpuolelta 84cm, lantio 103cm, reisi 63cm.
        Nyt mittaan, eli syyskuu: paino 62kg, rinta 88cm, vyötärö 76cm, lantio 96, reisi ylhäältä edelleen 63.
        Paidat ovat kokoa 38-40, housut 40-42. Vyötärö tuppaa olemaan löpsö kun peppu ei ole ihan lauta.

        Eli vatsa lähti reidet vielä jäi. Nyt voin jo kuntoilla eli ehkä reidetkin kiinteytyy. Mielellään näyttäisin lihaksikkaalta mutta täytyis niin hemmetisti enemmän treenata. Painoa en enempää yritä pudottaa, koska haluan kyllä niitä lihaksia, jotta jaksan vielä 60v ikäisenäkin kävellä ihan omin jaloin.

        Pointtini on, että vaikka olisi kaksi saman mittaista ja painoista ihmistä, niin jokaisella on ne muodot ja grammat ovat eri paikoissa. Laihan ja lihakseton on mieleistäni nykyään melko ikävä nykyilmiö.
        Eli pituus ja paino ei juuri mitään kerro. Joillain on myös leveät hartiat ja toisilla kapeat.


      • Tyttönennnnn
        muuttuva ihminen kirjoitti:

        eli kun olin 16v 165cm 48kg. Pohkeet oli 36 cm muuten olin hoikka. Tuli mitattua kun aina haukuttiin laihaksi, minulla oli paksuimmat pohkeet.
        18 v. pituus edelleen 165 paino 55kg. Olin siis alkanut harrastaa punttailua ja sain lihaksia. Sopusuhtainen kroppa.
        25v tulin raskaaksi ja paino lopulta 72kg. Enimmäkseen reidet kasvoivat, kuntoilua en pystynyt harrastamaan.
        Pari lasta tuli tehtyä vuoden välein ja sen jälkeen taas kuntoilua.
        Olinkohan 28 kun paino oli noin 60kg.
        31v ja taas olin synnyttänyt kolmannen lapsen. Sanottakoon nyt, että joka raskauden lopussa painoin melko tarkalleen 72kg ja ranteet oli aina ohuet ruikkutikut. Synnytysten jälkeen paino oli noin 65kg. Lapsi lapsivedet ja istukka ja mitä lie lähti pois synnytyksessä.

        Koskaan en varsinaisesti laihduttanut vaan paino laski pikku hiljaa tuonne 60kg korville. Maitoa tuli enemmän kuin omat lapset pystyivät käyttämään.

        Sitten onnettomuus kun olin 35v. Jostain syystä meni nälän tunne ja kaikki muu sekaisin ja aloinkin pikkuhiljaa lihota. Kun paino oli 67 niin sisuunnuin ja suutuin vatsavaivoille ja sille, että vaatteiden osto oli hankalaa.
        Jotain mitan tynkää alkuvuodesta 2009, 41v, paino 67, rinta 90, vyötärö 2cm navan yläpuolelta 84cm, lantio 103cm, reisi 63cm.
        Nyt mittaan, eli syyskuu: paino 62kg, rinta 88cm, vyötärö 76cm, lantio 96, reisi ylhäältä edelleen 63.
        Paidat ovat kokoa 38-40, housut 40-42. Vyötärö tuppaa olemaan löpsö kun peppu ei ole ihan lauta.

        Eli vatsa lähti reidet vielä jäi. Nyt voin jo kuntoilla eli ehkä reidetkin kiinteytyy. Mielellään näyttäisin lihaksikkaalta mutta täytyis niin hemmetisti enemmän treenata. Painoa en enempää yritä pudottaa, koska haluan kyllä niitä lihaksia, jotta jaksan vielä 60v ikäisenäkin kävellä ihan omin jaloin.

        Pointtini on, että vaikka olisi kaksi saman mittaista ja painoista ihmistä, niin jokaisella on ne muodot ja grammat ovat eri paikoissa. Laihan ja lihakseton on mieleistäni nykyään melko ikävä nykyilmiö.
        Eli pituus ja paino ei juuri mitään kerro. Joillain on myös leveät hartiat ja toisilla kapeat.

        Itse oon kolmetoistavuotias, pituutta löytyy 167 cm ja painoa on 52 kg. Tyytyväinen en ole, mutta mikäpä tässä. :D


      • gfytfy
        Tyttönennnnn kirjoitti:

        Itse oon kolmetoistavuotias, pituutta löytyy 167 cm ja painoa on 52 kg. Tyytyväinen en ole, mutta mikäpä tässä. :D

        160/43


      • Hus hus
        Tyttönennnnn kirjoitti:

        Itse oon kolmetoistavuotias, pituutta löytyy 167 cm ja painoa on 52 kg. Tyytyväinen en ole, mutta mikäpä tässä. :D

        Mitä sä teet selluliitti palstalla ?


    • PainoIndeksini 21.5
    • onse88

      loistava paino.

    • liikkuja__

      Minä olen 162cm ja painan 56kg. Painaisin mielelläni muutaman kilon vähemmän, mutta toisaalta painoni tuntuu nousevan sitä mukaan mitä enemmän liikun...

      • peiliin katsoja =)

        Älä laihduta vaan urheile. Haittaako se jos paino tulee lihaksina? Näytät vaan paremmalta,koska lihakset pitää vartalon oikeassa muodossa :)

        Joku toinen saman pituinen taas voi painaa 60kg ja olla paljon tiukemmassa kunnossa = hoikemman näköinen. Koska on urheillut ja omistaa lihaksia =)

        Painolla ei ole mitään tekemistä minkään asian kanssa, lopettakaa se pakonomainen painon tarkkailu ja katsokaa peiliin.

        Minun mielipide miehenä on että naisvartalossa voi olla lihaakin kunhan se ei ole selluliittia.

        Ei tarvitse laihduttaa itseään millään nälkäkuurilla sairaan näköiseksi rimpulaksi jonka lihakset eivät jaksa enää pitää edes vartaloa ryhdikkäänä.

        Laihdutus on todella huono asia ottakaa hyvät ihmiset itseänne niskastä kiinni ja urheilkaa!
        Voi tuntua alkuun rankalta hommalta mutta lopputulos palkitsee =)

        Urheilusta tulee hyvä olo jos vaan muistaa syödä riittävästi terveellistä ruokaa ettei energia pääse loppumaan!

        Laihduttamisella lähtee alkuun pois nesteet, sitten lihakset ja viimeisenä ne rasvat joista piti päästä eroon :D

        Suurimmalla osalla niukalla dietillä olevista loppuu motivaatio kesken ennen kuin rasvaa alkaa isommassa määrin lähteä.

        Eli laihdutit siis taas kerran itseltäsi pois lihakset ja hypit kattoon kertoessasi kavereille kuinka laihduit 5kg kuukaudessa, fiksua ;)

        Parin kolmen kuukauden sisään ne kilot on taas palannet ja teet taas saman hienosti toimineen vähäkalorisen dietin uudestaan ja taas häviää lihaksia.

        Jos olet oikein sitkeä ja jatkat näitä diettejäsi
        niin kauan kuin olet ns. ihannepainossasi niin olet silloin pelkkää luuta ja läskiä.

        Vaakaan katsoessa näyttää hyvältä, peiliin katsoessa kauhealta :D

        Että näin, ei ole oikotietä onneen laiskimukset ;)

        Korjatkaa jos olen väärässä :D


      • Viihdyn kropassani
        peiliin katsoja =) kirjoitti:

        Älä laihduta vaan urheile. Haittaako se jos paino tulee lihaksina? Näytät vaan paremmalta,koska lihakset pitää vartalon oikeassa muodossa :)

        Joku toinen saman pituinen taas voi painaa 60kg ja olla paljon tiukemmassa kunnossa = hoikemman näköinen. Koska on urheillut ja omistaa lihaksia =)

        Painolla ei ole mitään tekemistä minkään asian kanssa, lopettakaa se pakonomainen painon tarkkailu ja katsokaa peiliin.

        Minun mielipide miehenä on että naisvartalossa voi olla lihaakin kunhan se ei ole selluliittia.

        Ei tarvitse laihduttaa itseään millään nälkäkuurilla sairaan näköiseksi rimpulaksi jonka lihakset eivät jaksa enää pitää edes vartaloa ryhdikkäänä.

        Laihdutus on todella huono asia ottakaa hyvät ihmiset itseänne niskastä kiinni ja urheilkaa!
        Voi tuntua alkuun rankalta hommalta mutta lopputulos palkitsee =)

        Urheilusta tulee hyvä olo jos vaan muistaa syödä riittävästi terveellistä ruokaa ettei energia pääse loppumaan!

        Laihduttamisella lähtee alkuun pois nesteet, sitten lihakset ja viimeisenä ne rasvat joista piti päästä eroon :D

        Suurimmalla osalla niukalla dietillä olevista loppuu motivaatio kesken ennen kuin rasvaa alkaa isommassa määrin lähteä.

        Eli laihdutit siis taas kerran itseltäsi pois lihakset ja hypit kattoon kertoessasi kavereille kuinka laihduit 5kg kuukaudessa, fiksua ;)

        Parin kolmen kuukauden sisään ne kilot on taas palannet ja teet taas saman hienosti toimineen vähäkalorisen dietin uudestaan ja taas häviää lihaksia.

        Jos olet oikein sitkeä ja jatkat näitä diettejäsi
        niin kauan kuin olet ns. ihannepainossasi niin olet silloin pelkkää luuta ja läskiä.

        Vaakaan katsoessa näyttää hyvältä, peiliin katsoessa kauhealta :D

        Että näin, ei ole oikotietä onneen laiskimukset ;)

        Korjatkaa jos olen väärässä :D

        No minä olen sen 164 senttiä pitkä ja painan 60-62 kiloa päivästä riippuen. Painoni on minulle juuri sopiva, sillä olen treenannut vuosia ja kroppani on hoikka, mutta sopivasti lihaksikas. Housut yleensä koko 36/28" ja paidat S/38. Jonkun mielestä minä olen varmaan läski, mutta en todellakaan aio luopua grammastakaan vaivalla hankkimastani lihasmassasta.


    • Nico99

      Oon 164 cm ja painoa 47 kg :) Ikää 12v :D

    • runsauden kukka

      161,5 cm, 60 v. ja 82 kg

      ... joo tiedän, pitäis laihduttaa

    • tasapainoa

      160 cm, 70 kg, tämä paino tuntuu ja näyttää sopivalta. Voin hyvin ja näytän mielestäni riittävän hyvältä. Myös muut tuntuvat pitävän mittojani sopivina.

    • Jampsu426

      oon 14v pituutta on semmosset 165cm ja painan vaan 41.2 kg..ALIPAINOINEN!

    • mirelllla

      oon noin 167 cm pitkä ja painan joku 56 kg.. oon aika normaalipainonen, mut perseestä ja reisistä haluisin vähän läskiä pois ! :D

    • VM-64!

      159cm 57kg ikää alle kuukauden päästä 47v

      Rasvaprosenttini on kuitenkin alle 30 ja omistan lihaksia joita on syntynyt kovalla työllä.

      Vyötäröni on suunnilleen 70 - 75cm tilanteen mukaan.

      • vm-66

        168cm 49-50 kg ikääkin on! Rasvaprosentti on noin 17, mutta sitä
        selluliittia löytyy edelleenkin reisitä ja peffasta, taitaa olla minulla
        ikuista... : D


      • vm-66
        vm-66 kirjoitti:

        168cm 49-50 kg ikääkin on! Rasvaprosentti on noin 17, mutta sitä
        selluliittia löytyy edelleenkin reisitä ja peffasta, taitaa olla minulla
        ikuista... : D

        ja se vyötärönympärys on 60 cm....


    • minävaintässä

      Olen 165 cm pitkä ja painan 84,5kg.

      Olen painanut 56 kg, jolloin olin ruumiinrakenteeseeni nähden (lihaksikas) hoikassa kunnossa ja ihmiset alkoivat kyselemään, onko kaikki hyvin.

      Sitten erosin ja en jaksanut enää välittää, paino kipusi jopa 92 kghen asti. Nyt olen hitaasti laihdutellut itseäni, tavoitteena on n.60kg paino. Olisin tyytyväinen 62kghen. En toisaalta sano vastaan, jos saan tikistettyä itseni 58 kg hen, joka on ollut minulle kaikista ominaisin paino ja siinä olen ollut suurimman osan elämästäni.

      Tsemppiä kaikille, ootte kauniita!

      • hiljaa hyvä tulee

        Tsemppiä sulle, vähän samanlainen tarina. Vuoden aikana paino on tullut siitä reilusta 90 kilosta tämänpäiväiseen 65 kiloon, ja 62 olisi varmaan mulle se optimi. Kyllä säkin siihen pystyt.


      • Tsemppiä!

        Tsemppiä, kyllä se onnistuu. Itsekin pudotin vuodessa 95 kilosta siihen kaipaamasi 62 kiloon. Sitkeällä työllä ja liikunnan ilolla se lähtee. Salille, uimaan ja hiihtämään!


    • agal

      oon 164cm ja 46kg

      • jeeei

        OMFG minä myööös ! Ei tullukkaa nii syrjitty olo


    • Turhautunut

      Tää on kyllä niin turhauttavaa ku sairaalloisen alipainoset tulee selluliittigallupille..

    • angel from heaven

      mooi, oon tasan 165,7cm pitkä ja painan 66kg :) who cares!

    • Laihduttaja

      166cm pitkä ja painoa 73kg. Mutta laihdutuskuurilla ollaan, joten ehkä tuo lukema kohta kääntyy positiivisen puolelle :)

    • perfect body for me

      163cm pitkä oon ja painan 61kg ja oon tosi tyytyväinen :) lihaksia löytyy ja kroppa on naisellinen, mutta urheilullinen ( tissit 80C ) ja perse löytyy myös, mutta sekin urheilun seurauksena.... ;) vattalihakset näkyy sopivasti ja oon muutenkin ilonen ja hyvässä kunnossa koska URHEILEN ja syön terveellisesti ja PALJON, tässä viesti kaikille jotka yrittää laihuttaa: Urheilkaa ja nukkukaa hyvin, syökää terveellisesti ja sopivia annoksia. Ja ikää oli se 15.v

    • ExBlack

      164cm/55kg

    • Normaalipainoinen

      Moikka! Itse oon jotain 173 cm ja painan noin 95 kg, tunnen olevani normaalipainoinen, mutta aika pitkä.

      • läskiäinen

        Ehkä tunnet olevasi normaalipainoinen, muuta et ole sitä, anteeksi vaan. Olet reilusti ylipainoinen, kuten minäkin, 169/87.

        Lopeta itsesi huijaaminen terveytesi kustannuksella.


    • j

      Olen 160cm ja painan 50kg

    • Nainen 40+

      Vaikka tämä ei kuulu minulle, niin kerron itsestäni.

      Minä olen 159cm ja painan 57kg. Se miksi painan nuin paljon, syynä ovat lihakset. Lihakset painaa enemmän kuin rasvat, joten painoindeksi voi olla väärin.

      Yritän syödä päivittäin proteiinia - raejuustoa, jotta aivoni ei rupea popsimaan lihaksiani, vaan rasvaa.

      En ole mikään kehorakentaja, vaan lihakset kasvaa kovan työn vaikutelmalla.

      • semmosta täällä nyt

        163cm ja 56 kg, ikää 35v


    • 13v

      Oon siis 13v ja pituutta 165cm ja painoa 45.4

    • tyttö

      17-vuotias, pituutta 167 ja painoa 51.

    • selluliittia löytyy

      Hoikkia tyttöjä täällä :) Mä olen 162 cm ja kiloja noin satasen verran.

    • Kuntoilija

      Olen 50 ja pituus on 163 cm ja paino 68,4 kg. Eli ylipainoa on pikkasen, ja olisin tyytyväinen jos paino laskisi 65:een, mutta en ota siitä stressiä, vaan haluan nauttia hyvästä ruuasta ja herkuista, enkä mielestäni ole ylipainoisen näköinen, koska kävelen/juoksen päivittäin 5-7 km. Lisäksi teen jonkin verran lihasliikkeitä kotonani, kuntosalilla en enää viitsi käydä vuosien treenaamisen jälkeen.

    • harmissaanpainostaan

      168 cm, 16vuotias ja painan 60kg, onko se teidän mielestänne paljon tämän ikäiselle ja pituiselle ? olen luistelija joten minulla on isot reidet, häiristee minua itseäni kovasti koska niissä on myös rasvaa:( tunnen oloni välillä koulussa isoksi koska yleensä kaikki ovat "lautoja" minuun verrattuna..

      • Asennemuija

        Katotaas nyt tätä skeemaa täsä. Sulla ei pitäis olla minkäänlaisia itsetunto-ongelmia, ainakaan mun mielestä. Oon ite 160 cm tappi, painoa sellane 68 kiloo. Mä en tästä enää kasva ko olen jo 19-vuotias. Mussutan kaikkee mitä sattuu iha jatkuvasti enkä oikeestaan liiku, joskus käyn uimassa ja that's it. Sullon isot reidet logiikan perusteella sen takia et harrastat luistelua, ellet sit luistele käsilläs. :D Mut ei, sus ei ainakaa oo mitää ylimääräst. En tietenkää tiiä sun ropan mallist mitää mut oli melkee millane hyvänsä ni sanoiisin et vois melkee ottaa jotai lisääki viel. Tietenki couchi rupee siin kohtaa vissii vinee jos nii käy mut mun mielest. Se on vaan mun mielipide, eli sen voi tietty ignoorataki. Mut älä hyvä nainen rupee anorektikoks! :)


    • siinäteille

      MINÄ olen 171 cm ja painan 75 - ja miehet pörrää ympärillä ja kehuu kaunista muodokasta kroppaani :) okei, laihdutusprojekti alkamaisillaan, liikakiloja on - mutta tyytyväinen oon!

    • Lutuisa

      Kävin vaa'alla vissiin viimeks jossain ysiluokan terveystarkastuksessa. En oo sen jälkeen kattellu muuta ko peiliä. Aina on ollu about saman näkönen enkä valita. Siis tällane 160 cm joka ei harrasta minkäänlaista liikuntaa, tykkää syyvä kaikkea makeaa ja kurveja löytyy vaikka muille jakaa koska en oo vartaloltani syntyny todellakaan sellaseksi hoikaksi immeiseksi. (: Vaa'at pitäs kieltää lailla kaikkialta muualta ko terveyskeskuksista yms. :'D Oikeenlaiset vaatteet päälle ni ei sitä vaakaa tarviikaan miettiä ;)

    • Opeglkjgvläkrtjg

      Hei, ei se laihuus katso siihen onko selluliittiä vai ei! Ite painoin jokunen vuosi sitten vain 42 kg ja selluliittiä oli jo silloin. Herkkuperse kun oon. :D Nyt painan ihan ihmisen verran, hoikka olen vieläkin! Selluliittiin on ja pysyy.. Eipähän tarvii onneks näytellä persettään kellekkään tuolla. ;) Hyvä peppu mulla on, kun on housut jalas, paljon kehuja saanutta ja itsekin tykkään, joten mitä siitä selluliitistä.... Vai?

      • Opegöfclsnspäfjocpoj

        Lisäys: aikuisiällä olen tuo 42 kg painanut, en siis pikkutyttönä.


    • määvaann

      164cm 50kg. Olen ruumiinrakenteeltani melko siro, mutta harrastan paljon liikuntaa ja olen suht.koht lihaksikas, joten paino kuulostaa normaalilta. Silloin, kun en harrastanut lenkkeilyä kummempaa liikuntaa, painoin vain 44kg.

    • pallomummo

      Olen 157 cm ja painoa on 88 kg. Olen 60-vuotias ja paksu. Silti tyytyväinen olooni ja elooni.

    • anorektikko1

      164cm ja 40 kg ikää 15

    • MuruVaa

      173 ja 52kg :)

    • dhewhd

      166.2cm ja iltapaino 65.3 vaatteet ja lasit ;) heh
      pitäis laihuttaa n.9kg eli siihen 55kg nii oisin nii tyytyväine ;)
      Niin tai sitte kunno lihakset ja painol e välii sillo :D

    • Normikoko

      Olen 168 cm, painoin aamulla 48 kg. Hippasen turvotusta tässä vaiheessa kuukautta-

    • keijunorsu

      oon 162cm ja painan 47kg....emt oonko sit liia laiha tms mut no oon yrittäny lihottaakki mut ei paino tunnu nousevan, reiden vaa vittu leviää ku milläki norsulla..onkoha mun vaa'assa jotai vikaa..patterit? O_O

    • Normaalipainoinen

      163 cm ja 58 kg. Vaatekoko 36.

    • .....

      155cm ja paino 45kg. Vuosi,sitten kun lopetin kilpajuoksun ja melkein joka päiväisen lenkkeilyn,niin on alkanut vähän selluliittiä ilmestyä reisiin. Sen huomaa eri valossa,että sitä on. Senkin saisi helposti pois,kun intoa riittäisi lenkille lähtemiseen. Salibandya kyllä nykyään pelailen,mutta sitä on vain muutamia kertoja viikossa,niin ei sillä vielä lähde. Ruokavalio on ihan kunnossa,että siitä ei pitäisi olla kiinni.

    • Pieni aikuinen

      Vaikka tämä ei kuulu tänne, niin voin kuitenkin mainita itsestäni.

      Minä painan 55.5kg ja olen 159cm Jonkun verran lihaksia jotka painaa ennemmän kuin "läskit". Joudun siis käyttämään lihaksiani joka arkipäivä. Harrastan reipasta kävelyä.

      Olen 48v nainen.

      Lapsia 2 jotka ovat jo aikuisia.

      Katson mitä syön, esim. runsaasti hedelmiä.

    • ...Pieni tyttö......

      Olen 170 cm pitkä ja painan 46-48 kg. Haluaisin lihoa noin 6-8 kg.

      • Lähe veke!

        Totaaaa... tää keskustelu on tarkoitettu 163-166 senttisille, ei tollasille paaluille. :)


    • Pläskikö?

      Oon 163cm ja painan 54kg. ^^

    • ammc

      mä oon ehk jotain160 ja painan 47-49

    • Hyvä olla mä!

      Itse olen 163 cm pätkä ja painoa löytyy päivästä riippuen 51 - 53 kg.
      Olen tyytyväinen itse painoon mutta haluaisin kiinteytyä enemmän. :)
      Lisäpainokaan ei haittaisi kun olisi vähän kiinteämpi.
      Tiukka lihas painaa enemmän kuin läski.
      Perkele kun vaan olen niin laiska liikkumaan! :D
      Mä en ymmärrä miten jotku saa jtn ihania tuntemuksia liikunnasta ja siitä hirveästä rehkimisestä. Itseä ainakin kunnon rääkki liikunta sattuu joka paikkaan ja joka paikka on hiessa ja nihkeä ja olo on ihan PASKA! Edes pieni laihtuminen ei innosta tuollaisen rääkkäämisen ja epämukavan olon jälkeen! -.-''
      Tyydyn siis olemaan tälläinen

    • ikiliiikkuja

      164 cm ja 64 kg, ehkä hieman ylimääräistä on myös, mutta suurin osa todellakin lihaksista. Reiteni ovat miesten mitoissa, mutta ei ne pehmeät ole ;-) Samaten pyöreä peppu, jonka saa vaan tiukalla kyykyllä - eli naiset, elkää arastelko sitä kuntosalia! Olkapäät on ku tennispallot ja vatsiksetki näkyy. Ja enemmän kuin tyytyväinen! :-)

    • yayaya

      en ihan sovi tuohon pituushaarukkaan, mutta mutta. 162 cm ja 65 kg. painoindeksi jottain 25-26, mutta en ole huolissani, sillä lihasmassaprosenttini on korkea, jes! :)

      • fedds

        161 cm ja 73 kg :`(


    • Näinhänseon

      Itse 164 ja painoa se 55kg! Mutta muistakaas että on eri asia olla läski kun se että on muotoja! :)

    • Pitäiskö laihduttaa?

      Pituutta mulla jotain 151cm ja painan 47-49kg päivästä riippuen. Näytän ihan hirveen lihavalta ainaki mun mielestä ja ikää 14 vuotta. Toivon että kasvaisin viel paljo ja menkat kaa ei oo alkanu mut karvotust on jo aika paljon ja rinnat alku kasvuvaihees. Pitäiskö mun laihduttaa?

    • jslaö

      44,5kg/164cm

    • 20v

      166cm ja 58kg ja olen ihan tyytyväinen siihen ^^

    • tyttö13-v

      Mä plen 163cm pitkä ja painan 68-70kg.. Tosin mulla jaloissa paljon lihasta en tiiä tuoko se silti hiukan painoo, mutta koen silti olevani ylipainoinen. Vaaka on mun pahin vihollinen. Mä kyllä oon laihdutuskuurilla.

    • 20-vuotias_tyttö

      161 cm on pituutta, paino vaihtelee välillä 52-53 kiloo. Teininä olin pahastikin alipainoinen, kunnes - niin hassulta kun se kuulostaakin - löysin itselleni sopivan liikuntalajin. Muut terveelliset elämäntavat tuli siinä sit mukana :) Ruokahalukin parani. Nytpä sitä ollaankin sit normaalipainon puolella. Painoa on tullut lisää varsinkin lihaksista.

      Jos ootte normaalipainosia, niin nauttikaa siitä! Ja normaalipainoon pyrkivät (kummalla puolella tahansa kamppailevat) : Voimia ihmiset!

    • dieettipunkero

      oon 14 ja puol vuotias,164cm ja 58-59 kg . mun on kasvu pysähtyny ja oon ruvennu laihduttaan ihan itteni takia sillee lepposasti :D nyt oon jo laihtunu 5kg kesän aikana ja tähtäimessä olis joku 50-52kg , mikä nytte alkaa silmää miellyttää :D
      kauheen laihoja ootte alle 50kg mut yli 160 cm :o

      • dieettipunkero

        ja näin btw niin ei ole mitään lihasta mikä painaisi :D


    • &&€5%€

      166 cm ja 46kg ikä 18. En silti näytä liian laihalta kun on pyöreä peppu ja aika isot rinnat kokoon nähden.

    • Painokysely

      No huh huh.. kyllä voin sanoa että '' en näytä liian laihalta '' 166 ja VAAN 46kg, mun kaveri on 170, 49, veikkaan että olet samanlainen, kun hän joka tarkoittaa kyllä, että mielestäni jopa ällöttävän laiha. Itse olen 168cm 55kg, muodokas takapuoli ja reidet (ei läskit, tulee hieman thigh gappia etteivät ole kiinni toisissaan), minua sanotaan yleensä laihaksi ja kokoni ovat paidoissa menee 34-36 riippuen paidasta. Yleensä ehkä se S, XS esim. napapaidassa. Housuissa 38, eli M koska tosiaan... takapuoleni on pyöreä.. ei ole ainakaan yksi existäni valittanut takapuolesta vaan päinvastoin. Jumppailen kyllä ja yritän syödä terveellisesti ja normaalisti. Painoindeksini oli vähän päälle 19, olisiko ollut 19.6 tai jotain? Eli normaali paino. Ajattelin tässä jossain vaiheessa kunhan jaksan taas vähän enemmän tuota dieettiä harrastaa niin yrittää päästä 53-52kg joka olin eli pari kiloa pois, tosin ei se näy kovinkaan paljoa, mutta ihan vaan itseni kannalta.. en kyllä tosin ole käynyt vaa'alla vähään aikaan, vaikka näytänkin ihan samalle ja hoikalle kuin aina ennenkin. Ai niin! Harrastan tavallaan napatanssia!

    • jeiiiiiii

      no ei sillä painolla niin ole merkitystä vaan sillä miltä näyttää. ja ihan hyvin 55kg tyyppi voi olla läskimpi kuin 63kg. Lihas on se mikä merkitsee

    • sweetsixteen

      163 cm ja 59 kg.

    • mä-vain

      155cm, 55-58kg päivästä riippuen

    • gdshzkl

      164,5cm/ n. 50kg.

      41 kg:sta tultiin takaisin normaalipainoon, kiitos anoreksian :)

    • Hoikkamuttapainava

      En ymmärrä. Itse olen siis 160 pitkä ja painan noin 55-56 kiloa. Olen hoikka, minulla on lättämasu, ei jenkkakahvoja ja kapea vyötärö. Ja silti melkein kymmenen senttiä pitemmät täällä painaa saman verran tai jopa yli 5 kiloa vähemmän..

    • nojee

      Olen 164 cm ja painan jottain 65 :DDDDD

      • ehkä läski, ehkä ei.

        Jotain 165-168cm ja 47cm. Ikää löytyy 12vuotta.


    • LäskiOon

      Painan ite 73kg ja oon 161cm. Sitäpaitsi oon vasta 12, joten oon kyllä ylipainonen enkä saa kyl mitenkää painoo laskee. ( en ala laihuttaa tän ikäsenä.) Pientä liikuntaa je terveellistä ruokaa kyl oon jo kokeillu, mut tuntuu et joka kuukausi saman painonen.

    • jokurandsom

      pituutta 164 ja painoa 45-46 :)

    • Minä.The.Unicorn

      Pituus 167 ja paino 45. Harrastan balettia joten lihaksiakin löytyy. Ihannepano olis 40 tai alle. =)

    • fatwoman66

      165 cm, 97 kg ja tyytyväinen elämääni

    • Toivokki

      160 pituutta, painoa 60 ja ikää 54. Ennen painoin 74 mutta 14 kiloa sain pois vielä näin vanhoillakin päivinä. Kiitos miinus.fi:n. Kaikki pillerit ja ihme kuurit olin jo kokeillut mutta paino palasi aina takaisin varmasti paitsi että pillereillä paino ei edes lähtenyt. Saa nähdä miten nyt käy tuleeko takaisin mutta uskon että kun kyseessä ei ole kuuri niin pysyy paremmin kilot poissa.

    • nainkinvoikayda

      Olen pian 60 v. Paino on ollut jo vuosia sen 50 kg. Pituus on vuosien varrella vähentynyt 2 cm ja olen nyt 165. Nyt on käynyt niin että pari kiloa on lähtenyt pois enkä saa niitä takaisin vaikka kuinka söisin. Pelottaa miten mun luuston käy kun kuulemma vanhana pitää olla mieluimmin hiukan pyöreämpi. Oikeasti en näytä kurjan laihalta vaan olen ruumiinrakenteen vuoksi atleettinen ns. v-mallinen vartalo. Kapea lantio, pitkät sääret. En ymmärä mikä tässä auttaisi.

    • Kisuttaja

      Urheilen paljon ja mulla on lihaksia.
      Oon 164.5 cm pitkä.
      Painan n. 52-54 kg.

    • Tyttö1600

      En saa urheilla kuuteen kuukauteen, syynä selkäleikkaus. Mut oon 16v 161,5cm ja painan 47.3kg

    • 180-80-20-5-147 Ja olen Leijonamies

    • hoikaksi

      163 cm ja nyt 56 kg joka on hitusen liikaa, haluan sinne 50-54 välille. Ehkä 52 kg.

    • HannaOltermann

      Olettepas te kaikki hoikkia!
      Itse olen 165 senttiä pitkä ja painan 121.4kg ja koen olevani täysin normaalipainoinen.

    • daddda

      vähän myöhässä tää vastaus :DD mutta niin 166cm ja 48-49kg

    • Anonyymi

      Kuulostaa kamalalta oon 14v ja 166cm painan 57kg mun mielestä se on ihqn ok mut silti ei oikee miellytä. Rakastan ruokaa mutta oon semi lihaksikas. On harrastanu jääpalloo pitkään ja käyn salilla. Silti pelittaa että paino lähtee nousuun vaikka kasvukin kesken. En ole mikään tikku mutta lähempänä laihaa kuin lihavaa

    • Anonyymi

      Oon 166cm ja painan jotain 50-55kg oon tikku mut haluisin olla kurvikkaampi mitä jotku on ku syö en tarkota kunno treenattuu kroppaa vaa ku joillai se ylimääräne massa menee enemmä perseesee nii oiskoha se kannattavaa nostaa painoo ja pitäskö sen tapahtuu nopeesti vai pikkuhiljaa saa vastata tähän jos jotain hyödyllistä ois

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe