Tämän palstan seriffi Murtsi se näkyy kirjoitelleen mm. seuraavaa:"Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi. Jumalan luomistyö on yhä voimassa. Mielestäni on varsin luultavaa että homoseksuaalisen taipumuksen (tai suuntautuneisuuden, jos niin tahdotaan sanoa) syntymekanismissa (lähes aina) vaikuttaa henkivalta. Toki on psykologisia tekijöitä ym. Ei ole kyse vain seksuaalisuudesta ja mikä siinä on luonnollista, mikä ei, kyse on sielunvihollisen kapinasta Jumalaa ja Hänen hyvää tahtoaan vastaan.
Homoseksuaalisuuden rinnastaminen heteroseksuaalisuuteen ja salliminen luonnollisena suuntautuneisuutena johtaa ihmiset henkiseen orjuuteen jossa heidän tulee yhä vaikeammaksi käsittää Jumalan tahtoa ja nimenomaan käsittää että se on rakastava tahto. Ajatusmaailma vääristyy ja pimenee. "
Hän siis uskoo henkivaltoihin, tämä Murtsi. Hänestä homous on myös orjuutta. Tämmöistä selittävä mies on Murtsi. Hohohohohhhaa!
Henkivaltoja..... Aikuinen mies ja kehtaa! On VARMASTI itse homo tuo Murtsi. Mistä pannaan veikat?
Murtsin henkivallat
21
169
Vastaukset
- häh?
Tottakai kun tyyppi on uskova, niin hän uskoo henkivaltoihin, eikä se ole edes mitenkään harvinaista uskovien keskuudessa! Aikas vaikea olla uskova jos ei usko Jumalaan, häh? Jumala, paholainen, enkelit ja demonit ovat kaikki henkivaltoja jotka kuuluvat kristinuskoon.
- ei sovi
missään tapauksessa puuttua kenenkään seksielämään minkään uskonnon varjolla. Millään palstalla.
-Nyt hän on sen tehnyt ja poikalapsi on bannattu murtsi-67/mamabeardin toimesta. Oma näkemykseni tähän on se, että sheriffi käytti häntä hyväkseen häikäilemättä tällä palstalla, jossa helluntailaisia on paljon. Hän pönkitti omaa asemaansa poikalapsen varjolla. Ensitöikseen ja harhaanjohtavalla nimimerkillä! - todé*
ei sovi kirjoitti:
missään tapauksessa puuttua kenenkään seksielämään minkään uskonnon varjolla. Millään palstalla.
-Nyt hän on sen tehnyt ja poikalapsi on bannattu murtsi-67/mamabeardin toimesta. Oma näkemykseni tähän on se, että sheriffi käytti häntä hyväkseen häikäilemättä tällä palstalla, jossa helluntailaisia on paljon. Hän pönkitti omaa asemaansa poikalapsen varjolla. Ensitöikseen ja harhaanjohtavalla nimimerkillä!aiheeseen liittyy tuo ".. palsta, jossa helluntailaisia on paljon."?
- ---
todé* kirjoitti:
aiheeseen liittyy tuo ".. palsta, jossa helluntailaisia on paljon."?
yleisesti on kai tiedossa että nm.poikalapsi on joutunut hellareiden hampaisiin siksi että on homo. ...
Vastaus: sefun oli helppo tehdä niinkuin teki, koska varmasti tiesi enemmistön olevan hänen puolellaan. - pitäisi hyväksyä
--- kirjoitti:
yleisesti on kai tiedossa että nm.poikalapsi on joutunut hellareiden hampaisiin siksi että on homo. ...
Vastaus: sefun oli helppo tehdä niinkuin teki, koska varmasti tiesi enemmistön olevan hänen puolellaan.homous,kun sitä ei hyväksy meidän Jumalammekaan.
- -poikalapsen ystävä-
pitäisi hyväksyä kirjoitti:
homous,kun sitä ei hyväksy meidän Jumalammekaan.
tuomita eikä ihmisten?
- ---
-poikalapsen ystävä- kirjoitti:
tuomita eikä ihmisten?
sory..pitää päästä poika koneelle ja lopetella taas. Hyvät illanjatkot.
ei sovi kirjoitti:
-Nyt hän on sen tehnyt ja poikalapsi on bannattu murtsi-67/mamabeardin toimesta. Oma näkemykseni tähän on se, että sheriffi käytti häntä hyväkseen häikäilemättä tällä palstalla, jossa helluntailaisia on paljon. Hän pönkitti omaa asemaansa poikalapsen varjolla. Ensitöikseen ja harhaanjohtavalla nimimerkillä!Sefu ei ole kenelle muille selityxen velassa ja vastuussa kun Jumala ensin ja sitten enirolle !! Vaikka itkisit miten paljon ja vetäisit palloja nenään roppakauppalla !!
- olla noin
ei sovi kirjoitti:
-Nyt hän on sen tehnyt ja poikalapsi on bannattu murtsi-67/mamabeardin toimesta. Oma näkemykseni tähän on se, että sheriffi käytti häntä hyväkseen häikäilemättä tällä palstalla, jossa helluntailaisia on paljon. Hän pönkitti omaa asemaansa poikalapsen varjolla. Ensitöikseen ja harhaanjohtavalla nimimerkillä!Saattaa olla, että tuommoisesta on ollut kyse. Ei kai Poikalapsi sentään enää ole bannissa?
Murtsi osoittaa kyllä täydellisesti sopimattomuutensa tasapuolisuutta vaativaan tehtävään tuossa avauksen lainausosassa. Mistä mahtaa johtua, että Eniro ei ole huomannut? olla noin kirjoitti:
Saattaa olla, että tuommoisesta on ollut kyse. Ei kai Poikalapsi sentään enää ole bannissa?
Murtsi osoittaa kyllä täydellisesti sopimattomuutensa tasapuolisuutta vaativaan tehtävään tuossa avauksen lainausosassa. Mistä mahtaa johtua, että Eniro ei ole huomannut?kun kirjoitan tästä. Ylläpidolta tuli viesti johon vastasin ja kerroin Poikalapsesta. Kerroin nm.poikalapsen näkökulman, niin hyvin kuin osasin.
- Kerroin myös sen, että Murtsi-67:n galleriassa on korostuneesti ollut esillä eheytysmateriaalia: tekstissä ja eräs linkki, jonka hän siirsi yhteisen kuukauden mittaisen nuppineulaketjumme aikana "aapiskuckoon"sivulle.
- Joten ylläpidossa kyllä tiedetään. He kiittivät vastausviestistäni ja omassaan lupasivat toimittaa sen eteenpäin "palvelevalle taholle", mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan...
- Sen mitä mä olen ymmärtänyt nm.poikalapsesta niin hän ei halua tulla palstalle niin kauan kun kokee että Murtsi-67/Mamabeard on täällä uhkana hänelle. Eli ei tule palstalle niin kauan kun murtsi-67 saa olla sheriffinä.olla noin kirjoitti:
Saattaa olla, että tuommoisesta on ollut kyse. Ei kai Poikalapsi sentään enää ole bannissa?
Murtsi osoittaa kyllä täydellisesti sopimattomuutensa tasapuolisuutta vaativaan tehtävään tuossa avauksen lainausosassa. Mistä mahtaa johtua, että Eniro ei ole huomannut?bannissa, hän vaan päätti ihan omasta tahdostaan poistua palstalta, ja lupasi kyllä kirjoitella "puskista" silloin tällöin, niin ymmärsin, kun sanoi jäävänsä pois palstalta!
auroraboreallis kirjoitti:
kun kirjoitan tästä. Ylläpidolta tuli viesti johon vastasin ja kerroin Poikalapsesta. Kerroin nm.poikalapsen näkökulman, niin hyvin kuin osasin.
- Kerroin myös sen, että Murtsi-67:n galleriassa on korostuneesti ollut esillä eheytysmateriaalia: tekstissä ja eräs linkki, jonka hän siirsi yhteisen kuukauden mittaisen nuppineulaketjumme aikana "aapiskuckoon"sivulle.
- Joten ylläpidossa kyllä tiedetään. He kiittivät vastausviestistäni ja omassaan lupasivat toimittaa sen eteenpäin "palvelevalle taholle", mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan...
- Sen mitä mä olen ymmärtänyt nm.poikalapsesta niin hän ei halua tulla palstalle niin kauan kun kokee että Murtsi-67/Mamabeard on täällä uhkana hänelle. Eli ei tule palstalle niin kauan kun murtsi-67 saa olla sheriffinä.myös että sefu ei ole kaikista valituksista välittänyt, joita olen tehnyt mitä tulee asiattomiin(ja jopa Suomen lain vastaisiin)viesteihin.
- Ja että monet muutkin on ihmetelleet sefun tyyliä palstalla.
Toivon vaan että he tajusivat siitä että sefun poistopolitiikka on ollut vähän hämärän peitossa ihmisille vaikken sitä suoraan sanonut.- todé*
--- kirjoitti:
Vastaus: sefun oli helppo tehdä niinkuin teki, koska varmasti tiesi enemmistön olevan hänen puolellaan.vasta nyt pääsen vastaamaan - joku, jolle tuossa vastailet, en ole minä.
Mahtaako enemmistö vakiopalstalaisista kuitenkaan olla helluntailaisia? Jos nyt aletaan tikkua halkaisemaan...
Minun hampaissani Poikalapsi on VAIN asiattoman kielenkäyttönsä vuoksi. En ole ottanut juurikaan kantaa hänen yksityiselämäänsä, mutta silti olen tullut tuomituksi homofoobikoksi. Jaksan silti edelleen uskoa, että on olemassa homoja, jotka pystyvät katsomaan asioita realistisesti ja ilman sateenkaariglaseja. - ---
todé* kirjoitti:
vasta nyt pääsen vastaamaan - joku, jolle tuossa vastailet, en ole minä.
Mahtaako enemmistö vakiopalstalaisista kuitenkaan olla helluntailaisia? Jos nyt aletaan tikkua halkaisemaan...
Minun hampaissani Poikalapsi on VAIN asiattoman kielenkäyttönsä vuoksi. En ole ottanut juurikaan kantaa hänen yksityiselämäänsä, mutta silti olen tullut tuomituksi homofoobikoksi. Jaksan silti edelleen uskoa, että on olemassa homoja, jotka pystyvät katsomaan asioita realistisesti ja ilman sateenkaariglaseja.homofoobikko on?
- tuomitsee
-poikalapsen ystävä- kirjoitti:
tuomita eikä ihmisten?
ja uskoville sanotaan näin:1Kor.5:1,11-13
Yleensä kuuluu,että teidän keskuudessanne harjoitetaan haureutta
Vaan minä kirjoitin teille,että jos joku,jota kutsutaan veljeksi on..
ettet seurustelisi,ettekä söisikään semmoisen kanssa.
Sillä onko minun asiani tuomita niitä,jotka ovat ulkopuolella?
Ettekö tekin tuomitse vain niitä,jotka ovat sisäpuolella?
Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala.
poistakaa keskuudestanne se,joka on paha.
Eli julkisyntisiä ei tule suvaita veljien joukossa.
Jumalan sanaa-ei minun tai helluntailaisten. - todé*
--- kirjoitti:
homofoobikko on?
kohtuutonta pelkoa, kammoa ja kauhua tunteva, joka pelko-oireineen ei pysty hallitsemaan tuntemuksiaan ja sanomisiaan.
Tuota määrittelyä silmällä pitäen täällä on nähty aika usein myös uskis-foobikoita. - ---
todé* kirjoitti:
kohtuutonta pelkoa, kammoa ja kauhua tunteva, joka pelko-oireineen ei pysty hallitsemaan tuntemuksiaan ja sanomisiaan.
Tuota määrittelyä silmällä pitäen täällä on nähty aika usein myös uskis-foobikoita.tuskin on olemassakaan.
- todé*
--- kirjoitti:
tuskin on olemassakaan.
ilmaisu "fobia" on kuitenkin tässä saanut aikamoiset mittasuhteet ja leimaa ihmisiä rasisminomaisesti eli kalauttaa kapulan nimittelijän omaan nilkkaan.
- helluntailaiskantasi
todé* kirjoitti:
ilmaisu "fobia" on kuitenkin tässä saanut aikamoiset mittasuhteet ja leimaa ihmisiä rasisminomaisesti eli kalauttaa kapulan nimittelijän omaan nilkkaan.
Miten niin? Kuulostaa homovastaisten kantojen puolustelulta tuo selityksesi - ainakin ilman perusteluja. Murtsihan se kielsi koko sanan sopimattomana. Kai sitten samasta syystä, jota sinä nyt tarkoitat.
- todé*
helluntailaiskantasi kirjoitti:
Miten niin? Kuulostaa homovastaisten kantojen puolustelulta tuo selityksesi - ainakin ilman perusteluja. Murtsihan se kielsi koko sanan sopimattomana. Kai sitten samasta syystä, jota sinä nyt tarkoitat.
rasismisyytteet kalahtavat helposti omaan nilkkaan eli aika usein homoseksuaaliksi tunnustautuva osoittaa rasismin pikkupeikkoa mielipiteessään uskovia analysoidessaan.
En puolusta homovastaisia kantoja, enkä ole liiemmin kiinnostunut vänkäämään koko aiheesta täällä.
Minusta sana "homofoobinen" on kertakaikkiaan älytön. "Homovastainen" olisi parempi ja olisi totuudenmukaisempi. Harva suomalainen on sentään foobinen homoseksualismiin suhtautumisessaan. Sitäpaitsi koko tuo sanahirviöhänhan on kohdistunut pääosin uskovaisiin, jotka vakaumuksensa vuoksi ovat ns. "homovastaisia". - tai olla olematta
todé* kirjoitti:
rasismisyytteet kalahtavat helposti omaan nilkkaan eli aika usein homoseksuaaliksi tunnustautuva osoittaa rasismin pikkupeikkoa mielipiteessään uskovia analysoidessaan.
En puolusta homovastaisia kantoja, enkä ole liiemmin kiinnostunut vänkäämään koko aiheesta täällä.
Minusta sana "homofoobinen" on kertakaikkiaan älytön. "Homovastainen" olisi parempi ja olisi totuudenmukaisempi. Harva suomalainen on sentään foobinen homoseksualismiin suhtautumisessaan. Sitäpaitsi koko tuo sanahirviöhänhan on kohdistunut pääosin uskovaisiin, jotka vakaumuksensa vuoksi ovat ns. "homovastaisia".Homovastainen saattaisi olla parempi termi. Mutta se väitteesi, että sanaa homofobinen käytettäisiin lähinnä vain uskovaisista, on kyllä ihan hörönlöröä. Kenties se on noin tällä palstalla, mutta kyllä sanaa laajasti käytetään palstan ulkopuolella ihan muista kuin minkään mallin uskovaisista. Vaikkapa ihan YLEn uutisointia tai Hesaria seuraamalla tuon näkee, jos nähdä tahtoo.
Ääriuskovaiset ovat homovastaisia, niin kristityt kuin juutalaiset ja muslimitkin. Se olisi kiintoisaa käsittää, miksi kummassa niin on. Homous kun ei tiettävästi tartu eikä ole muutenkaan erityisen vaarallista.
Viitettäsi vänkäämiseen en käsitä. Miksi juuri tämän aiheen käsittely olisi sinusta vänkäämistä?
Vakaumuksensa vuoksi siis saa olla toista ihmistä vastaan ja voi samalla olla kunnon kristitty? Et voine tuommoista tarkoittaa sentään. Kaipa nyt uskovienkin korviin on kantautunut se tieto, että homous on jotain muuta kuin valintaa ja ihmisen huonoutta. Luulisi sentään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2361541Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh2961538Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281519Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2361086- 73963
- 57906
- 47706
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60705Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25659- 118625