Miettikää vähän, varatut

naiset!!

On todella ärsyttävää, kun varattu nainen hymyilee, tervehtii ja flirttaa. Voisitteko lopultakin käsittää, että se VITUTTAA yksinäistä miestä, jolla ei ole omaa naista. Minä pidän varattujen naisten huomionosoituksia vittuiluna. Tulee mieleen heti ajatus, että "helppo siinä on hymyillä ja iloisena lirkutella, kun on onnellisesti suhteessa".

Onko se kiusantekoa? Minä en huolisi edes ystäväkseni varattua naista, miksi ihmeessä tuhlaisin energiaani olemalla kiltti ja ystävällinen varatulle, jota ei voi kuitenkaan omakseen saada. Vittu sentään.

66

2113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varattu nainen

      No anteeksi! Pitäiskö pukeutua sellaseen huntuun, missä on silmien kohdallakin vain verkko? Minä ainakin tykkään jutella eri ihmisten kanssa sukupuoleen katsomatta ja pieni flirtti piristää... Sitä paitsi tervehtiminen kuuluu hyviin tapoihin. En oikeestaan yhtään ihmettele, että sulla ei ole naista kun olet noin töykeä ja epäkohtelias.

      • ,,,

        Olet varattu ja flirttailet avoimesti. Sinunlaiseen en koskisi pitkällä tikullakaan! Vittuun tuollainen toiminta!


      • varattu nainen
        ,,, kirjoitti:

        Olet varattu ja flirttailet avoimesti. Sinunlaiseen en koskisi pitkällä tikullakaan! Vittuun tuollainen toiminta!

        Niin, eikä pidäkään koskea kiitos vain. Flirttailuhan ei ole mitään vakavaa hommaa vaan kivaa ja piristävää kaikille osa puolille. Kaikki normaalit ihmiset flirttailee, eikä se mitään tarkoita. Tosin tuskinpa tuollaisen tosikko murjottajan kanssa viitsisin edes juurikaan sitä tervehdystä sanoa, joten ei hei pelkoa.


      • ,,,
        varattu nainen kirjoitti:

        Niin, eikä pidäkään koskea kiitos vain. Flirttailuhan ei ole mitään vakavaa hommaa vaan kivaa ja piristävää kaikille osa puolille. Kaikki normaalit ihmiset flirttailee, eikä se mitään tarkoita. Tosin tuskinpa tuollaisen tosikko murjottajan kanssa viitsisin edes juurikaan sitä tervehdystä sanoa, joten ei hei pelkoa.

        Ovatko kaikki suomen naiset tosiaan tollasia - noh, jätetään sanomatta mitä...

        Mistä sitä saatana esim. baarissa sitten erottaa, kuka vain flirttaa ja kuka osoittaa kiinnostusta. Jos kuule ihan pitäisitte huomionne kiinni siinä OMASSA ukossanne, niin helpottaisi meidän sinkkujen ja epätoivoisesti naista etsivien "epä"normaalien miesten elämää (kun kerran minunlaiseni sun mielestäs on epänormaali).

        Sillä ei ole mitään tekemistä tosikkomaisuuden ja murjottamisen kanssa, että vihaan varattujen ämmien flirttaamista. Eihän ne mulle edes flirttais jos näyttäisin kiukkuiselta. Sitä sitten luulee että nainen on kiinnostunut ja hetken päästä meneekin oman ukkonsa kylkeen kiehnäämään - ja taas kului tunti arvokasta kumppaninetsintäaikaa.

        Tunkekaa varatut flirttailijat päänne omaan vidduunne ja vikiskää.


      • <3 <3
        varattu nainen kirjoitti:

        Niin, eikä pidäkään koskea kiitos vain. Flirttailuhan ei ole mitään vakavaa hommaa vaan kivaa ja piristävää kaikille osa puolille. Kaikki normaalit ihmiset flirttailee, eikä se mitään tarkoita. Tosin tuskinpa tuollaisen tosikko murjottajan kanssa viitsisin edes juurikaan sitä tervehdystä sanoa, joten ei hei pelkoa.

        ei flirttaile niin ei oo sun mielestä normaali?? Itse en ainakaan tykkää flirttailla muiden kanssa ja pidän kyllä itseäni ihan normaalina silti.


      • varattu nainen
        <3 <3 kirjoitti:

        ei flirttaile niin ei oo sun mielestä normaali?? Itse en ainakaan tykkää flirttailla muiden kanssa ja pidän kyllä itseäni ihan normaalina silti.

        Ei flirttailu välttämättä ole mitään silmäniskuja ja seksististä huulen heittoa. Että kyllä mielestäni melkolailla kaikenlainen kanssakäyminen on jonkinlaista flirttailua. Jos vain pälyilee ja katselee maahan, niin ei se minusta ole kovin normaalia. Itse flirttailen tahattomasti paljonkin, enkä oikeastaan ollenkaan flirttaile selkeästi siten miten sinä varmasti asian käsität. Jos baarissa näen mielenkiintoisen tyypin, menen kyllä juttelemaan, mutta en mitenkään anna ymmärtää että olisin kiinnostunut hänestä siinä mielessä. Ja minulle on aivan sama onko tämä mielenkiintoinen ihminen sinkku vai varattu, mies vai nainen. Yleensä kerron melkein heti, että olen varattu, enkä hae mitään sen kummempaa seuraa. Eli tässä vaiheessa mies voi halutessaan lähteä jahtaamaan niitä sinkkunaisia jos se on hänen ainut päämääränsä. Toistaiseksi kaikki ovat jääneet juttelemaan kanssani...


      • se myös
        varattu nainen kirjoitti:

        Niin, eikä pidäkään koskea kiitos vain. Flirttailuhan ei ole mitään vakavaa hommaa vaan kivaa ja piristävää kaikille osa puolille. Kaikki normaalit ihmiset flirttailee, eikä se mitään tarkoita. Tosin tuskinpa tuollaisen tosikko murjottajan kanssa viitsisin edes juurikaan sitä tervehdystä sanoa, joten ei hei pelkoa.

        kivaa ja piristävää miehellesi.


      • varattu nainen
        se myös kirjoitti:

        kivaa ja piristävää miehellesi.

        On se! :)


      • ,,,
        varattu nainen kirjoitti:

        Ei flirttailu välttämättä ole mitään silmäniskuja ja seksististä huulen heittoa. Että kyllä mielestäni melkolailla kaikenlainen kanssakäyminen on jonkinlaista flirttailua. Jos vain pälyilee ja katselee maahan, niin ei se minusta ole kovin normaalia. Itse flirttailen tahattomasti paljonkin, enkä oikeastaan ollenkaan flirttaile selkeästi siten miten sinä varmasti asian käsität. Jos baarissa näen mielenkiintoisen tyypin, menen kyllä juttelemaan, mutta en mitenkään anna ymmärtää että olisin kiinnostunut hänestä siinä mielessä. Ja minulle on aivan sama onko tämä mielenkiintoinen ihminen sinkku vai varattu, mies vai nainen. Yleensä kerron melkein heti, että olen varattu, enkä hae mitään sen kummempaa seuraa. Eli tässä vaiheessa mies voi halutessaan lähteä jahtaamaan niitä sinkkunaisia jos se on hänen ainut päämääränsä. Toistaiseksi kaikki ovat jääneet juttelemaan kanssani...

        "Toistaiseksi kaikki ovat jääneet juttelemaan kanssani..."

        Siis eihän kukaan voi olla nauttimatta seurastasi, kun olet niin überhieno ja kaiken lisäksi vastustamattoman viehättävä ihminen. Jätkät ei kertakaikkiaan voi vastustaa sua, vaikka tietäiskin, että olet varattu. Kaikki miehet, jotka ovat edes kerran olleet tekemisissä kanssasi, salaa toivovat, että josko sittenkään et olisi esim. kuukauden päästä varattu, ja he pääsisivät puolisoksesi. Olet niin sokaisevan lumoava, että jalat lähtee alta.


      • varattu nainen
        ,,, kirjoitti:

        "Toistaiseksi kaikki ovat jääneet juttelemaan kanssani..."

        Siis eihän kukaan voi olla nauttimatta seurastasi, kun olet niin überhieno ja kaiken lisäksi vastustamattoman viehättävä ihminen. Jätkät ei kertakaikkiaan voi vastustaa sua, vaikka tietäiskin, että olet varattu. Kaikki miehet, jotka ovat edes kerran olleet tekemisissä kanssasi, salaa toivovat, että josko sittenkään et olisi esim. kuukauden päästä varattu, ja he pääsisivät puolisoksesi. Olet niin sokaisevan lumoava, että jalat lähtee alta.

        Mistä tiesit, tunnetko mut vai? ;)


      • ,,,
        varattu nainen kirjoitti:

        Mistä tiesit, tunnetko mut vai? ;)

        Oletko narsisti?


      • varattu nainen
        ,,, kirjoitti:

        Oletko narsisti?

        Oletko itse tosikko?
        Ja kyllä pidän itse itseäni melko viehättävänä, ei kai ne miehet muuten niin kovasti pyörisi ympärillä. Mutta ei se ole narsismia, jos pitää itseänsä suht hyvän näköisenä ja vielä mukavana keskustelukumppaninakin. Onhan meitä ihania ihmisiä muitakin, varattuja ja vapaita, miehiä ja naisia. :)


      • ,,,
        varattu nainen kirjoitti:

        Oletko itse tosikko?
        Ja kyllä pidän itse itseäni melko viehättävänä, ei kai ne miehet muuten niin kovasti pyörisi ympärillä. Mutta ei se ole narsismia, jos pitää itseänsä suht hyvän näköisenä ja vielä mukavana keskustelukumppaninakin. Onhan meitä ihania ihmisiä muitakin, varattuja ja vapaita, miehiä ja naisia. :)

        Jos osaat noin hyvin itseäsi kehuskella, osaisit varmaan kehua myymiäsi tuotteitakin.

        Pitäisikö minun sitten sanoa, että olen komea ja hyvännäköinen suklaasilmineni, kun kerran varatut naiset niin mielellään flirttaavat, ainakin kypsemmät naiset?


      • varattu nainen
        ,,, kirjoitti:

        Jos osaat noin hyvin itseäsi kehuskella, osaisit varmaan kehua myymiäsi tuotteitakin.

        Pitäisikö minun sitten sanoa, että olen komea ja hyvännäköinen suklaasilmineni, kun kerran varatut naiset niin mielellään flirttaavat, ainakin kypsemmät naiset?

        No mikäs siinä. Voit ihan hyvin kehua itseäsi ja varmasti oletkin hyvännäköinen jos naiset ovat kerran kiinnostuneita. Mikä siinä on pahaa jos tunnustaa olevansa hyvännäköinen kaunis tai komea? Tosin itse en kiinnostu miehistä vain ulkonäön perusteella, vaan kyllä se on se mitä siellä pään sisällä liikkuu mikä kiinnostaa.


      • +++
        varattu nainen kirjoitti:

        No mikäs siinä. Voit ihan hyvin kehua itseäsi ja varmasti oletkin hyvännäköinen jos naiset ovat kerran kiinnostuneita. Mikä siinä on pahaa jos tunnustaa olevansa hyvännäköinen kaunis tai komea? Tosin itse en kiinnostu miehistä vain ulkonäön perusteella, vaan kyllä se on se mitä siellä pään sisällä liikkuu mikä kiinnostaa.

        Minulle voit tulla flirttailemaan ihan milloin vain. Mikäs sen mukavempaa kuin katsoa naisen kaunista hymyä ja silmiä, sekä turista joutavia. En pelkää kuulevani sellaista "naks" ääntä päässäni ja sekoavani. Voit ihan hyvin "tuhlata" aikaani, sillä emmehän loppujen lopuksi tiedä miten paljon sitä on meille suotu. Minä en ainakaan viitsisi tuhlata aikaani katkeruuteen tällaisesta asiasta.


      • ,,,
        +++ kirjoitti:

        Minulle voit tulla flirttailemaan ihan milloin vain. Mikäs sen mukavempaa kuin katsoa naisen kaunista hymyä ja silmiä, sekä turista joutavia. En pelkää kuulevani sellaista "naks" ääntä päässäni ja sekoavani. Voit ihan hyvin "tuhlata" aikaani, sillä emmehän loppujen lopuksi tiedä miten paljon sitä on meille suotu. Minä en ainakaan viitsisi tuhlata aikaani katkeruuteen tällaisesta asiasta.

        Vau!


      • ,,,
        varattu nainen kirjoitti:

        No mikäs siinä. Voit ihan hyvin kehua itseäsi ja varmasti oletkin hyvännäköinen jos naiset ovat kerran kiinnostuneita. Mikä siinä on pahaa jos tunnustaa olevansa hyvännäköinen kaunis tai komea? Tosin itse en kiinnostu miehistä vain ulkonäön perusteella, vaan kyllä se on se mitä siellä pään sisällä liikkuu mikä kiinnostaa.

        "Tosin itse en kiinnostu miehistä vain ulkonäön perusteella, vaan kyllä se on se mitä siellä pään sisällä liikkuu mikä kiinnostaa."

        Jep jep.


      • ,,,
        varattu nainen kirjoitti:

        No mikäs siinä. Voit ihan hyvin kehua itseäsi ja varmasti oletkin hyvännäköinen jos naiset ovat kerran kiinnostuneita. Mikä siinä on pahaa jos tunnustaa olevansa hyvännäköinen kaunis tai komea? Tosin itse en kiinnostu miehistä vain ulkonäön perusteella, vaan kyllä se on se mitä siellä pään sisällä liikkuu mikä kiinnostaa.

        "Tosin itse en kiinnostu miehistä vain ulkonäön perusteella, vaan kyllä se on se mitä siellä pään sisällä liikkuu mikä kiinnostaa."

        Jep jep.


      • varattu nainen
        ,,, kirjoitti:

        "Tosin itse en kiinnostu miehistä vain ulkonäön perusteella, vaan kyllä se on se mitä siellä pään sisällä liikkuu mikä kiinnostaa."

        Jep jep.

        Tosiaankin. Koska haluan vain jutella jne. niin ei sillä ulkonäöllä ole merkitystä. Eniten kiinnostusta herättääkin joukosta poikkeavat tavalla tai toisella.
        Ja mulla on ollut myös sellanen omituinen käsitys, että jollain tavalla nostan sellaisten ei niin naisten ihaileman miehen itsetuntoa kun kehun vaikka hänen pukeutumistaan ohimennen. Tosin ohimennen kehun usein myös toisten naisten ulkonäköä. Jos toinen on todella hyvän näköinen niin ei ole tarvetta kehua, kun hän sen varmasti tietää itsekin jo, ja siksipä en päädykään heidän kanssaan juttelemaan.
        Ai niin ja vielä piti sanoa, että miehet tulevat minulle juttelemaan usein, vaikka tietävät että olen varattu. Esim. kun olen mieheni kanssa liikkeellä, niin kyllä miehet tulevat juttelemaan minulle silti ja mieheni on siis vieressäni.


      • ,,,
        varattu nainen kirjoitti:

        Tosiaankin. Koska haluan vain jutella jne. niin ei sillä ulkonäöllä ole merkitystä. Eniten kiinnostusta herättääkin joukosta poikkeavat tavalla tai toisella.
        Ja mulla on ollut myös sellanen omituinen käsitys, että jollain tavalla nostan sellaisten ei niin naisten ihaileman miehen itsetuntoa kun kehun vaikka hänen pukeutumistaan ohimennen. Tosin ohimennen kehun usein myös toisten naisten ulkonäköä. Jos toinen on todella hyvän näköinen niin ei ole tarvetta kehua, kun hän sen varmasti tietää itsekin jo, ja siksipä en päädykään heidän kanssaan juttelemaan.
        Ai niin ja vielä piti sanoa, että miehet tulevat minulle juttelemaan usein, vaikka tietävät että olen varattu. Esim. kun olen mieheni kanssa liikkeellä, niin kyllä miehet tulevat juttelemaan minulle silti ja mieheni on siis vieressäni.

        "Ja mulla on ollut myös sellanen omituinen käsitys, että jollain tavalla nostan sellaisten ei niin naisten ihaileman miehen itsetuntoa kun kehun vaikka hänen pukeutumistaan ohimennen."

        Nää sun juttus alkaa lähteä jo lapasesta. Ei vittu, että repesin!

        Olet miesten itsetuntojen nostattaja, pelastaja! Lumoavalla viehätysvoimallasi saavutat mitä haluat ja siinä sivussa parannat naisten hylkimien miesten elämänlaatua. Ei helvata!!:)

        Juu, et ole narsisti et... Mietipä vielä.


    • muualla---

      Ehkä säkin saisit naista, jos vähän keventäisit tuota asennettasi. Pian sulle ei hymyillä enää kuin säälistä. Naurettavaa ja keskenkasvuista kiukuttelua.

    • häh?

      Nyt asenne kuntoon, jookos.

      Olen nainen, varattu ja minulla on ystävinä useita miehiä. Siis nimenomaan vain ystävinä. Olen myös törmännyt sinua muistuttaviin tapauksiin, joita voisin kutsua vaikkapa kiltisti täydellisiksi luusereiksi naisten kanssa. Ensin halutaan niin olla hyvää ja läheistä ystävää, mutta kun tajutaan, että minä tosiaan olen varattu, eikä ystävällisyyteni ole osoitus kiinnostuksesta, mies alkaa kitistä ja parkua, parhaimmassa tapauksessa jopa haukkua, kun hän niin kovasti haluaa MINUT OMAKSEEN. Useimpien miesten kanssa ystävyys ja ystävällisyys siis onnistuvat aivan loistavasti, mutta sitten nämä tietyt yksilöt ovat jotenkin hirvittävän surkeita ja ottavat minun kaverillisen käytökseni heti merkkinä suuresta rakkaudesta ja kiinnostuksesta. Enkä tosiaan edes flirttaile, olen vain oma itseni niin kuin olen kaikkien muidenkin ystävieni kanssa. Huh huh!

      • Flirt NMa

        Et sä nyt noin kiinnostava ole. En usko. Luulet itsestäsi liikoja.


      • minäkin olen
        Flirt NMa kirjoitti:

        Et sä nyt noin kiinnostava ole. En usko. Luulet itsestäsi liikoja.

        naisten kuolaama adonis. Suomalaiset naiset, jos ovat vähänkin kauniimpia (omasta mielestään edes) luulevat heti, että kaikki miesten osoittama huomio on jotakin omistuksenhalua tms.


      • tahdot uskoa :)
        Flirt NMa kirjoitti:

        Et sä nyt noin kiinnostava ole. En usko. Luulet itsestäsi liikoja.

        Olisikin noin, en todellakaan kaipaa tuollaista huomiota. Työ- ja harrastuspiireissäni kuitenkin tutustun etupäässä miehiin ja pari tuollaistakin tapausta on tullut vastaan. Harvassa ovat onneksi, sillä kuten sanoin, useimpien miesten (ylipäänsä ihmisten) kanssa onnistuu tavallinen kanssakäyminen, mutta toiset sitten kaipaavat epätoivoisesti jotain suurempaa ja tulkitsevat kaiken toiminnan hyvin erikoisella (melkeinpä sairaalla) tavalla. Kuten nyt aloittajakin pitää varattujen naisten hymyilyä ja ystävällisyyttä vittuiluna yksinäisiä kohtaan(??).


      • vielä lisäyksenä
        tahdot uskoa :) kirjoitti:

        Olisikin noin, en todellakaan kaipaa tuollaista huomiota. Työ- ja harrastuspiireissäni kuitenkin tutustun etupäässä miehiin ja pari tuollaistakin tapausta on tullut vastaan. Harvassa ovat onneksi, sillä kuten sanoin, useimpien miesten (ylipäänsä ihmisten) kanssa onnistuu tavallinen kanssakäyminen, mutta toiset sitten kaipaavat epätoivoisesti jotain suurempaa ja tulkitsevat kaiken toiminnan hyvin erikoisella (melkeinpä sairaalla) tavalla. Kuten nyt aloittajakin pitää varattujen naisten hymyilyä ja ystävällisyyttä vittuiluna yksinäisiä kohtaan(??).

        En tarkoittanut, että juuri minä olisin niin ihmeellisen ihana, vaan sitä, että nämä miehet ovat epätoivoisesti kaivanneet ilmeisesti ketä tahansa naista itselleen. Kun minä olen sitten sattunut heidät huomioimaan ja käyttäytymään heitä kohtaan mukavasti, he ovat heti ottaneet asian elämää suurempina tunteina.


      • ,,,
        vielä lisäyksenä kirjoitti:

        En tarkoittanut, että juuri minä olisin niin ihmeellisen ihana, vaan sitä, että nämä miehet ovat epätoivoisesti kaivanneet ilmeisesti ketä tahansa naista itselleen. Kun minä olen sitten sattunut heidät huomioimaan ja käyttäytymään heitä kohtaan mukavasti, he ovat heti ottaneet asian elämää suurempina tunteina.

        jos ihan vaan kävisit tutkituttamassa pääsi.

        Mitäpä jos sinä nyt tulkitsetkin niiden miesten käytöksen väärin siinä omassa luulossasi, että olet niin äärimmäisen tavoittelemisen arvoinen. Luulet, että ne sinua halajavat miehet haluaisivat heti Sinut omakseen ja omistaa Sinut. Mitäs jos sekin on ihan normaalia ystävällisyyttä ja huomaavaisuutta ja sinä vinksahtaneessa päässäsi luulet (ja salaa toivot), että ne haluaa väkisin viedä sut alttarille?

        HERÄÄ ITTEES SAATANA!


      • The Truth is out there
        ,,, kirjoitti:

        jos ihan vaan kävisit tutkituttamassa pääsi.

        Mitäpä jos sinä nyt tulkitsetkin niiden miesten käytöksen väärin siinä omassa luulossasi, että olet niin äärimmäisen tavoittelemisen arvoinen. Luulet, että ne sinua halajavat miehet haluaisivat heti Sinut omakseen ja omistaa Sinut. Mitäs jos sekin on ihan normaalia ystävällisyyttä ja huomaavaisuutta ja sinä vinksahtaneessa päässäsi luulet (ja salaa toivot), että ne haluaa väkisin viedä sut alttarille?

        HERÄÄ ITTEES SAATANA!

        Totta tämäkin näkökulma.


      • sinäkin!
        ,,, kirjoitti:

        jos ihan vaan kävisit tutkituttamassa pääsi.

        Mitäpä jos sinä nyt tulkitsetkin niiden miesten käytöksen väärin siinä omassa luulossasi, että olet niin äärimmäisen tavoittelemisen arvoinen. Luulet, että ne sinua halajavat miehet haluaisivat heti Sinut omakseen ja omistaa Sinut. Mitäs jos sekin on ihan normaalia ystävällisyyttä ja huomaavaisuutta ja sinä vinksahtaneessa päässäsi luulet (ja salaa toivot), että ne haluaa väkisin viedä sut alttarille?

        HERÄÄ ITTEES SAATANA!

        Hohhoijaa, pitäisikö tähän edes jaksaa vastata...

        En luule, enkä toivo, vaan olen näiltä henkilöiltä saanut kuulla varsin omituisia juttuja. En aiheesta jaksa jankatakaan, joten voin kertoa sinulle esimerkin, päätä sitten itse, onko normaalia ystävällisyyttä ja huomaavaisuutta, vai mitä...

        Ensin oltiin tuttavia, juteltiin yleisistä asioista toisinaan, mutta jossain vaiheessa jutut menivät siihen, että mies alkaa avautua yksinäisyydestaan (suostuin toki kuuntelemaan toisen murheita) ja kertoo, kuinka haluaisi löytää minunlaiseni naisen (kummastutti hieman tuttavuuden alussa ihan tosissaan sanottuna) ja voivoi, kun miksei hän koskaan löydä sellaista vapaana. No, eipä se kai vielä mitään. Pian kuitenkin kyseltiin, udeltiin ja ehdoteltiin, ettei minun suhteeni miesystävääni olisi kovin hyvä. Tässä vaiheessa totesin, etten tällaisia halua pohtia ja keskustella puolituntemattoman miehen kanssa (en todellakaan ollut hänelle suhteestani valittanut, hänellä ei ollut mitään oikeaa syytä puhua tällaisia), ja kohta mies jo ihmettelikin, miksen suostunut aloittamaan mitään hänen kanssaan, kun "meillä oli yhdessä niin hyvä olla ja hauskaa". Sitten suuttui, kun hän oli "käytökseni perusteella ymmärtänyt, että minäkin pidin hänestä enemmän kuin ystävänä". Eikä hän edes juurikaan tuntenut minua! Sain kuulla itkut, kun kukaan ei rakasta, ei ole syytä elää.. Mielestäni ei missään mielessä tervettä, joten minulle riitti sitä laatua ja pistin välit poikki, kun ystävyys ei riittänyt eikä ollut mitään hänen mielestään. Jonkin ajan kulutta mies otti yhteyttä ja kertoi inhottavaan sävyyn (en vieläkään tiedä tarkoitusta, halusiko sitten näyttää mitä olin hänessä menettänyt?) uudesta valloituksestaan, itseään monta vuotta nuoremmasta alaikäisestä tytöstä, jonka oli löytänyt netistä, ja heidän onnestaan. Hmm, eipä minulla ollut siihen sanottavaa.

        En sitten tiedä, ehkä tällaiset tapaukset ovat täysin normaaleja ja vain minun "vinksahtanut pääni" kokee moisen aivan älyttömäksi.


      • ,,,
        sinäkin! kirjoitti:

        Hohhoijaa, pitäisikö tähän edes jaksaa vastata...

        En luule, enkä toivo, vaan olen näiltä henkilöiltä saanut kuulla varsin omituisia juttuja. En aiheesta jaksa jankatakaan, joten voin kertoa sinulle esimerkin, päätä sitten itse, onko normaalia ystävällisyyttä ja huomaavaisuutta, vai mitä...

        Ensin oltiin tuttavia, juteltiin yleisistä asioista toisinaan, mutta jossain vaiheessa jutut menivät siihen, että mies alkaa avautua yksinäisyydestaan (suostuin toki kuuntelemaan toisen murheita) ja kertoo, kuinka haluaisi löytää minunlaiseni naisen (kummastutti hieman tuttavuuden alussa ihan tosissaan sanottuna) ja voivoi, kun miksei hän koskaan löydä sellaista vapaana. No, eipä se kai vielä mitään. Pian kuitenkin kyseltiin, udeltiin ja ehdoteltiin, ettei minun suhteeni miesystävääni olisi kovin hyvä. Tässä vaiheessa totesin, etten tällaisia halua pohtia ja keskustella puolituntemattoman miehen kanssa (en todellakaan ollut hänelle suhteestani valittanut, hänellä ei ollut mitään oikeaa syytä puhua tällaisia), ja kohta mies jo ihmettelikin, miksen suostunut aloittamaan mitään hänen kanssaan, kun "meillä oli yhdessä niin hyvä olla ja hauskaa". Sitten suuttui, kun hän oli "käytökseni perusteella ymmärtänyt, että minäkin pidin hänestä enemmän kuin ystävänä". Eikä hän edes juurikaan tuntenut minua! Sain kuulla itkut, kun kukaan ei rakasta, ei ole syytä elää.. Mielestäni ei missään mielessä tervettä, joten minulle riitti sitä laatua ja pistin välit poikki, kun ystävyys ei riittänyt eikä ollut mitään hänen mielestään. Jonkin ajan kulutta mies otti yhteyttä ja kertoi inhottavaan sävyyn (en vieläkään tiedä tarkoitusta, halusiko sitten näyttää mitä olin hänessä menettänyt?) uudesta valloituksestaan, itseään monta vuotta nuoremmasta alaikäisestä tytöstä, jonka oli löytänyt netistä, ja heidän onnestaan. Hmm, eipä minulla ollut siihen sanottavaa.

        En sitten tiedä, ehkä tällaiset tapaukset ovat täysin normaaleja ja vain minun "vinksahtanut pääni" kokee moisen aivan älyttömäksi.

        Yleistät sitten yhden tapauksen perusteella koko miessukupuolen. Juu hyvä, jatka samaan malliin.

        Minäkin voisin varattujen naisten taholta kokemistani jutuista kaivaa vastaavia esiin, eli ei se naissukupuoli ole sen puhtoisempi tässä.

        Miten muuten käänsit koko keskustelun päälaelleen? Kerrot yksinäisestä miehestä joka yrittää epätoivoisesti saada varattua (eli sinua) itselleen, kun minä puhuin varatuista naisista, jotka jostain syystä haluavat flirttailla vapaalle (eli minulle) miehelle.

        Mees palikkatestiin, likka!


      • Jos varattu

        nainen oikeasti vaikuttaa flirttailevalta, kyse voi olla siitä että olet hänestä aivan ihana eikä hän voi tehdä mitään muuta kuin flirttailla. Joskus nimittäin vain käy niin että joku on ihana, vaikka olisikin varattu. Ottakaa kohteliaisuutena ja ymmärtäkää se, mitä hän ei voi sanoa, vaikka se jää vain joksikin flirtintapaiseksi.

        Toisin sanoen nauttikaa elämästä.

        Tietysti jos joku varattu nyt lähtee petipuuhia ehdottamaan niin siitä saakin olla pöyristynyt.


      • sinun kanssasi
        ,,, kirjoitti:

        Yleistät sitten yhden tapauksen perusteella koko miessukupuolen. Juu hyvä, jatka samaan malliin.

        Minäkin voisin varattujen naisten taholta kokemistani jutuista kaivaa vastaavia esiin, eli ei se naissukupuoli ole sen puhtoisempi tässä.

        Miten muuten käänsit koko keskustelun päälaelleen? Kerrot yksinäisestä miehestä joka yrittää epätoivoisesti saada varattua (eli sinua) itselleen, kun minä puhuin varatuista naisista, jotka jostain syystä haluavat flirttailla vapaalle (eli minulle) miehelle.

        Mees palikkatestiin, likka!

        Yleistän koko miessukupuolen? Enkö moneen kertaan sanonut, että useimmat miehet ovat hyvin järkeviä, eikä heidän kanssaan synny älyttömiä ongelmia, ja ne harvat sekopäiset poikkeukset aiheuttavat sitten sotkunsa.

        Oletko nyt ihan varma, että sinullekaan kukaan flirttaa? Ensimmäisessä viestissä jo toteat, että pelkkä hymyily tai tervehdys varatulta naiselta ärsyttää! Toisaalta, kyllähän toiset varatutkin tykkää viattomasti flirttailla päivän piristykseksi. Tätä kyllä harrastetaan sekä vapaiden että varattujen kanssa, joten ole huoleti, ei kukaan erityisesti juuri sinua halua kiusata. Toisaalta, jos tuo ikävä asenteesi (joka tekstistäsi paistaa) näkyy myös naamasta, saattavat toiset ihan tahallaan naurahtaa päin naamaa, kun et ole kelvannut, ja he hymyilevät elämän kanssa kilpaa kumppaneineen.


      • ,,,
        sinun kanssasi kirjoitti:

        Yleistän koko miessukupuolen? Enkö moneen kertaan sanonut, että useimmat miehet ovat hyvin järkeviä, eikä heidän kanssaan synny älyttömiä ongelmia, ja ne harvat sekopäiset poikkeukset aiheuttavat sitten sotkunsa.

        Oletko nyt ihan varma, että sinullekaan kukaan flirttaa? Ensimmäisessä viestissä jo toteat, että pelkkä hymyily tai tervehdys varatulta naiselta ärsyttää! Toisaalta, kyllähän toiset varatutkin tykkää viattomasti flirttailla päivän piristykseksi. Tätä kyllä harrastetaan sekä vapaiden että varattujen kanssa, joten ole huoleti, ei kukaan erityisesti juuri sinua halua kiusata. Toisaalta, jos tuo ikävä asenteesi (joka tekstistäsi paistaa) näkyy myös naamasta, saattavat toiset ihan tahallaan naurahtaa päin naamaa, kun et ole kelvannut, ja he hymyilevät elämän kanssa kilpaa kumppaneineen.

        Joo, kyllä minä tähän ikään mennessä jo tunnistan, mikä on flirttiä ja mikä vain normaalia kohteliasta käytöstä. Usko pois.

        Milloin esim. baarissa tiedän, että flirttailu on VAIN flirttailua eikä kiinnostuksen osoitusta? Kerro se! Häiritsee saatanasti, ettei tiedä, kuka tosissaan on kiinnostunut ja kuka vain haluaa härnätä.

        Kyllä terveen varatun naisen huomion pitäisi olla siinä määrin siinä omassa miehessään, ettei mitään turhaa flirttailua pitäisi tulla edes mieleen. Saan pahan mielen, kun varatuksi tietämäni nainen flirttaa tai on enemmän kuin peruskohtelias. Se vaikeuttaa kumppanin etsintää saatanasti. Mieluummin se varattu saisi olla vaikka tympeä, niin ei ainakaan tuhlaa huomiota ja aikaa siihen ja erottaa paremmin ne tosissaan kiinnostuneet. Point taken?

        Ja miksi nautit ajatuksesta, että minulle pitäisi nauraa, kun en ole löytänyt ketään? Oletko sairas kun nautit toisten henkisistä kärsimyksistä ja yksinäisyydestä?


      • ...............

        ...............


      • ddwadwads
        ,,, kirjoitti:

        Joo, kyllä minä tähän ikään mennessä jo tunnistan, mikä on flirttiä ja mikä vain normaalia kohteliasta käytöstä. Usko pois.

        Milloin esim. baarissa tiedän, että flirttailu on VAIN flirttailua eikä kiinnostuksen osoitusta? Kerro se! Häiritsee saatanasti, ettei tiedä, kuka tosissaan on kiinnostunut ja kuka vain haluaa härnätä.

        Kyllä terveen varatun naisen huomion pitäisi olla siinä määrin siinä omassa miehessään, ettei mitään turhaa flirttailua pitäisi tulla edes mieleen. Saan pahan mielen, kun varatuksi tietämäni nainen flirttaa tai on enemmän kuin peruskohtelias. Se vaikeuttaa kumppanin etsintää saatanasti. Mieluummin se varattu saisi olla vaikka tympeä, niin ei ainakaan tuhlaa huomiota ja aikaa siihen ja erottaa paremmin ne tosissaan kiinnostuneet. Point taken?

        Ja miksi nautit ajatuksesta, että minulle pitäisi nauraa, kun en ole löytänyt ketään? Oletko sairas kun nautit toisten henkisistä kärsimyksistä ja yksinäisyydestä?

        Hyviä pointteja tuot esiin ja ymmärrän turhautumisesi mainiosti. Itse olen samassa tilanteessa. Se on niin perkeleen mukavaa kun on 3 tuntia baarissa tuhlannut aikaa ämmään joka näyttää ensin AIVAN selvästi KIINNOSTUKSEN merkkejä ja sitten lopulta pasauttaa et joo oon varattu mo. Vituttaa tollaset ämmät jotka herkuttelee sillä että muut yksinäiset (yleensä miehet) eivät ole löytäneet ketään ja joutuvat joskus (kierteen jatkuessa jopa yleensä) turvautumaan säälittäviin yrityksiin löytääkseen itselleen kumppanin.

        I feel u bro.


    • .........

      Nyt tämä kuulostaa ihan siltä että teidän mielestänny kaikkien varattujen naisten tulisi viettää aikaa vain oman miehensä kanssa ja olla epäystävällinen kaikille muille. Kun ei saisi edes hymyillä muille miehille ja olla ystävällinen. Ja flirttailla voi tosiaan pienesti ja viattomasti kenelle tahansa! Ei sen tarvitse tarkoittaa mitään! Minullakin on paljon miespuolisia ystäviä joille flirttailen ja he flirttailevat takaisin eikä siinä ole mitään muuta. Tuskin kukaan varattu nainen joka hymyilee vapaalle miehelle tekisi sitä vittuillakseen. Aika kiero ajatusmaailma sulla.

    • e

      Kannattaa laittaa sitten kaulalle sellaisen lapun, että tietää että sinulle ei saa missään nimessä hymyillä eikä sulle saa olla ystävällinen. Mielestäni normaalin ihmisen käyttäytymiseen kuuluu vähintänkin tervehtiminen ja miksi tutuille ei voi hymyilläkin?

    • eriävä mielipide

      Olen sinkkumies ja haluan huomauttaa, että aloittaja ei todellakaan mielipiteellään edusta kaikkia meitä.

      Minusta on kivaa, kun varatut naiset flirttailevat, se piristää päivää mukavasti, etenkin kun tiedetään että se on vain flirttiä.

      Mutta!

      Minusta olis hirveän kivaa, jos myös sinkkunaiset flirttailisivat samalla tavalla. Mikä siinä on, että kaikki kivat naiset, jotka asennoituvat positiivisesti tällaiseen melko tavalliseen sinkkumieheen, ovat varattuja? Vai onko vaan niin, että sellaiset eivät vapaana kauaa pysy, ja käytännössä vapaana kulkevat naiset ovat niin nirsoja/estyneitä, ettei tavallisehko mies kelpaa edes kevyeksi juttuseuraksi minuuttia kauempaan?

      • ,,,

        "Minusta on kivaa, kun varatut naiset flirttailevat, se piristää päivää mukavasti"

        Miten kukaan voi saada kicksejä flirttailusta, joka ei kuitenkaan johda mihinkään? Sehän jää vain harmittamaan, varatut haluavat päivänselvästi vain ärsyttää tuolla käytöksellään.


      • eriävä mielipide
        ,,, kirjoitti:

        "Minusta on kivaa, kun varatut naiset flirttailevat, se piristää päivää mukavasti"

        Miten kukaan voi saada kicksejä flirttailusta, joka ei kuitenkaan johda mihinkään? Sehän jää vain harmittamaan, varatut haluavat päivänselvästi vain ärsyttää tuolla käytöksellään.

        Ei kaikki ihmiset ole samasta puusta veistettyjä. Kyllä mulle naisen (vaikka varattu oliskin) flirttailu sanoo lähinnä, että nainen arvostaa mua myös miehenä eikä "vain" ihmisenä, eikä että se haluis ärsyttää (kiusoitella ehkä vähän, mutta sehän on koko homman henki ;) ).

        Eikä elämän tartte olla aina niin vakavaa. Kyllä suomalainen voi hymyillä ja flirttaillakin ilman että tarvitsee luopua rehellisyydestä, suoruudesta, uskollisuudesta tai luotettavuudesta. Pitää vain tiedostaa missä raja kulkee, ja kunnioittaa toisten tunteita.


    • jacx84

      Ite oon sinkkumies, eikä mua ainakaan haittaa jos nainen flirttailee, sama mikä hänen siviilisääty on. En mä näe flirttamisessa mitään kiusaamista, enkä todellakaan ajattele automaattisesti että kyseinen nainen olisi iskemässä. Ei flirttaamista kannata ottaa niin vakavasti.

      Luulen että kuulut niihin miehiin jotka eivät pysty pitämään naisia pelkkinä kavereina, vaan ne täytyy "valloittaa". Harmillista sinänsä, mutta tuskin sille asialle mitään voit. Ainakin omaa elämää rikastuttaa kaveerata molempien sukupuolien kanssa.

    • varattua naista

      Baarin vessaan pikapanolle.

      • ,,,

        mutku ongelma on siinä, et ne on varattuja eikä ne anna sitä pildee kuitenkaan kuin omalle ukolleen, vaikka lirkuttelevatkin ärsyttävästi vieraille. Puistattaa.


      • cuantes
        ,,, kirjoitti:

        mutku ongelma on siinä, et ne on varattuja eikä ne anna sitä pildee kuitenkaan kuin omalle ukolleen, vaikka lirkuttelevatkin ärsyttävästi vieraille. Puistattaa.

        Ihmeellinen keskustelunaihe, pakko myöntää.Olen synytynyt Argentiinassa mutta asunut koko elämäni suomessa ja pidän itseäni hyvänäköisenä mutta kun menen baarin yöllä niin kaikki känniset akat hyppii syliin ja se ahdistaa,onko se sitten värini vai mikä?en tiedä mutta naimisissa olen 2 ihanaa tyttölasta ja maailman suloisin vaimo.Mutta asiaan,olisin äärettömän tyytyväinen jos joku vain flirttailisi eikä hyökkäisi kimppuuni!Tämä nyt ei välttämättä mitenkään liity keskusteluun mutta miehelle joka tämän aloitti niin "asia voi myös olla näin tuskallinen"! tsemppiä sinulle!


      • flirttaile
        ,,, kirjoitti:

        mutku ongelma on siinä, et ne on varattuja eikä ne anna sitä pildee kuitenkaan kuin omalle ukolleen, vaikka lirkuttelevatkin ärsyttävästi vieraille. Puistattaa.

        mutta silti miehet hakeutuu mun seuraan baarissa. Kerron myös heti olevani varattu, kun vaan sinne suuntaan jutut kulkee. Ja aika usein ne on silti loppuillan mun kanssa viettäneet. Ja sen jälkeen molemmat on kiltisti lähteneet omaan sänkyyn nukkumaan.


    • trinec-70

      Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. En tosin usko, että se on kiusantekoa. Varmaankin vain ajattelemattomuutta ja toisen tilanteen ymmärtämistä ja huomioonottamattomuutta.

      Kaikkihan ei tykkää flirttaamisesta vain "huvin vuoksi" ja sitä pitää kunnioittaa. Kaikille se ei ole vain hupia. En minäkään tykännyt sinkkuaikoinani, kun varatut miehet flirttailivat minulle "vain huvikseen" ja "itseään piristääkseen". Eivät ajatelleet yhtään minun tunteitani tai sitä, että se saattaa tuntua pahalle. En tosin tykkää flirttailusta edelleenkään. Minusta se vaan on jokseenkin turhanpäiväistä ellei tosiaan sitä paria ole etsimässä. Nykyisen löysin kylläkin ilman flirttiä, joten onnistuu se näköjään vain juttelemallakin.

      Kenenkään ei kuitenkaan pitäisi mennä väittämään (kuten täällä tämä yksi nainen sanoi), että "flirttailu piristää ja kaikki normaalit ihmiset harrastaa sitä". Juu ei! Ehkä se piristää sitä flirttaavaa osapuolta, mutta ei pidä olettaa, että flirttailun kohde automaattisesti ymmärtää ja hyväksyy sen olevan "vain leikkiä". Kaikille se kun ei sitä ole. Me naiset olemme tossa suhteessa välillä täysin ääliöitä. Oletetaan, että miehet vaan tykkää siitä ja tästä ja tosta ja että kaikkihan noin tekee. Ei se niin mene. On itsekästä ajatella niin. Pitää ottaa huomioon myös toisten tunteet.

      Parisuhteessa olevat voivat flirttailla sille omalle puolisolleen niin paljon kun sielu sietää ja jos flirttaa muille niin selvittää ensin, että flirtin kohde myös ymmärtää ja hyväksyy sen olevan "vain leikkiä" varatun puolelta.

      • varattu nainen

        Siis miksi ihmiset ottaa jonkun flirttailun noin tosissaan. Mua ei koskaan ole haitannut jos joku on mun kanssa flirttaillu on se sitten varattu tai ei ja tosiaan varatut miehet todella usein flirttaileekin naisten kanssa. Mikä siinä on niin kauheeta? Eihän sitä ole pakko flirttailla takasin jos ei halua, kyllä se sitten siihen loppuu. Flirtti ei tarkoita mitään ja kyllä se suurimmalla osalla piristää molempia osapuolia. Olen minäkin joskus ollut sinkku hei, että kyllä tiedän mistä puhun. Ahdistaa tollaset ankeet tosikot, jotka ei mitään osaa ottaa ihan vaan leikkimielellä vaan aina kaikki on niin vakavaa. Elämä on paljon mukavampaa kun ei ole aina niin tosissaan kaikessa.


      • ,,,
        varattu nainen kirjoitti:

        Siis miksi ihmiset ottaa jonkun flirttailun noin tosissaan. Mua ei koskaan ole haitannut jos joku on mun kanssa flirttaillu on se sitten varattu tai ei ja tosiaan varatut miehet todella usein flirttaileekin naisten kanssa. Mikä siinä on niin kauheeta? Eihän sitä ole pakko flirttailla takasin jos ei halua, kyllä se sitten siihen loppuu. Flirtti ei tarkoita mitään ja kyllä se suurimmalla osalla piristää molempia osapuolia. Olen minäkin joskus ollut sinkku hei, että kyllä tiedän mistä puhun. Ahdistaa tollaset ankeet tosikot, jotka ei mitään osaa ottaa ihan vaan leikkimielellä vaan aina kaikki on niin vakavaa. Elämä on paljon mukavampaa kun ei ole aina niin tosissaan kaikessa.

        tinec-70 taitaapi olla ensimmäinen tässä ketjussa, joka lopultakin ymmärsi, mitä ajan takaa! Hieno homma, että on myös näitä avarakatseisia ihmisiä, jotka eivät pidä omia tottumuksiaan ja tuntemuksiaan ainoina oikeina, kuten esim. nimim. "varattu nainen". Hienoa, että jotkut osaavat katsoa asioita eri näkökulmista.

        Ja sit sulle, "varattu nainen":

        "Siis miksi ihmiset ottaa jonkun flirttailun noin tosissaan. Mua ei koskaan ole haitannut jos joku on mun kanssa flirttaillu on se sitten varattu tai ei ja tosiaan varatut miehet todella usein flirttaileekin naisten kanssa. Mikä siinä on niin kauheeta?"

        Etkö voisi jo lopulta ymmärtää, että me ihmiset olemme ERILAISIA ja kaikki sinkut, jotka haluaisivat oikeasti löytää sen kumppanin, eivät todellakaan pidä siitä turhanpäiväisestä flirttaamisesta, joka vain hämmentää ja voi todellakin jopa tehdä pahan mielen pahimmillaan! Usko nyt jo, siitä voi oikeasti tulla paha mieli!

        "Ahdistaa tollaset ankeet tosikot, jotka ei mitään osaa ottaa ihan vaan leikkimielellä vaan aina kaikki on niin vakavaa. "

        Kuka vittu sinä olet tämän yhden asian (että en tykkää varattujen flirttaamisesta) leimaamaan mut ankeaksi tosikoksi ja kaiken liian vakavasti ottavaksi. Siis en todellakaan ole mikään tosikko, useimmiten suhtaudun asioihin pilke silmäkulmassa ja pääsääntöisesti nautin elämästä. Mutta tää flirttihomma on vaan kiusallista ja pilaa usein baari-iltoja. Avaa sinäkin jo silmäsi ja tajua, että sinun ajattelumaailmasi ei ole se ainoa oikea!


      • Keijo K

        Elän parisuhteessa missä puolisoni flirttailee aina vastakkaiselle sukupuolelle, mutta hän tekee sen ainakin osittain tiedostamatta. Esim töissä ollessaan hänellä on tälläinen "ylipirteä hymyilijä-rooli" päällä ja välillä olen soittanut hänelle töihin ja joutunut kuuntelemaan sivusta tätä "asiakaspalvelua", minkä 90% miehistä kokee varmasti flirttailuna. Joskus muija on kotona sitten ihmetellyt, kun häneltä pyydetään numeroa tai ehdotellaan jotain muuta. Olen kysynyt häneltä, että tiedostaako hän itse tuon flirttailun. Nauraa vain ja ei oikein usko asiaan, eli ei tiedosta. Minua ei sinänsä haittaa, mutta voisi joskus vetää tuon roolin kotonakin päälle!


      • varattu nainen
        ,,, kirjoitti:

        tinec-70 taitaapi olla ensimmäinen tässä ketjussa, joka lopultakin ymmärsi, mitä ajan takaa! Hieno homma, että on myös näitä avarakatseisia ihmisiä, jotka eivät pidä omia tottumuksiaan ja tuntemuksiaan ainoina oikeina, kuten esim. nimim. "varattu nainen". Hienoa, että jotkut osaavat katsoa asioita eri näkökulmista.

        Ja sit sulle, "varattu nainen":

        "Siis miksi ihmiset ottaa jonkun flirttailun noin tosissaan. Mua ei koskaan ole haitannut jos joku on mun kanssa flirttaillu on se sitten varattu tai ei ja tosiaan varatut miehet todella usein flirttaileekin naisten kanssa. Mikä siinä on niin kauheeta?"

        Etkö voisi jo lopulta ymmärtää, että me ihmiset olemme ERILAISIA ja kaikki sinkut, jotka haluaisivat oikeasti löytää sen kumppanin, eivät todellakaan pidä siitä turhanpäiväisestä flirttaamisesta, joka vain hämmentää ja voi todellakin jopa tehdä pahan mielen pahimmillaan! Usko nyt jo, siitä voi oikeasti tulla paha mieli!

        "Ahdistaa tollaset ankeet tosikot, jotka ei mitään osaa ottaa ihan vaan leikkimielellä vaan aina kaikki on niin vakavaa. "

        Kuka vittu sinä olet tämän yhden asian (että en tykkää varattujen flirttaamisesta) leimaamaan mut ankeaksi tosikoksi ja kaiken liian vakavasti ottavaksi. Siis en todellakaan ole mikään tosikko, useimmiten suhtaudun asioihin pilke silmäkulmassa ja pääsääntöisesti nautin elämästä. Mutta tää flirttihomma on vaan kiusallista ja pilaa usein baari-iltoja. Avaa sinäkin jo silmäsi ja tajua, että sinun ajattelumaailmasi ei ole se ainoa oikea!

        Halusit tietää, miksi varatut naiset flirttailee ja vastasin, että koska se on kivaa ja piristää. Ja kuten olet muiden vastauksista huomannut monet miehet eivät ollenkaan pahastu siitä jos flirttaileva nainen onkin varattu. Osaatkohan itse ajatella asioita muuten kuin omasta näkökulmastasi.

        Kyllä tiedän, että ihmiset ovat erilaisia, ja sinähän se ensimmäisenä olit agressiivisesti haukkumassa flirttailevia naisia, joilta et kuitenkaan saa sitä mitä haluat. Minä en flirttaile jos minulle ei flirttailla. Ai niin ja olen myös sinkkuaikana useinkin ottanut varattutekosyyn käyttöön jos toinen osapuoli onkin ollut jotenkin typerä.

        Joten sori vaan jos olen sinunkin kanssasi joskus flirttaillut ja sitten se oma kulta onkin tullut viereeni. En ole ollut mitenkään tahallisesti ilkeä, enkä edes ajatellut että siitä joku voi loukkaantua...


      • zalmiac
        varattu nainen kirjoitti:

        Siis miksi ihmiset ottaa jonkun flirttailun noin tosissaan. Mua ei koskaan ole haitannut jos joku on mun kanssa flirttaillu on se sitten varattu tai ei ja tosiaan varatut miehet todella usein flirttaileekin naisten kanssa. Mikä siinä on niin kauheeta? Eihän sitä ole pakko flirttailla takasin jos ei halua, kyllä se sitten siihen loppuu. Flirtti ei tarkoita mitään ja kyllä se suurimmalla osalla piristää molempia osapuolia. Olen minäkin joskus ollut sinkku hei, että kyllä tiedän mistä puhun. Ahdistaa tollaset ankeet tosikot, jotka ei mitään osaa ottaa ihan vaan leikkimielellä vaan aina kaikki on niin vakavaa. Elämä on paljon mukavampaa kun ei ole aina niin tosissaan kaikessa.

        Se, että sä tykkäät siitä on ihan ok, mut kunnioita ja arvosta myös niitä jotka ei siitä tykkää. Muiden arvosteleminen tosikoiks kertoo vaan sun kypsymättömyydestä ja suvaitsemattomuudesta muiden mielipiteitä kohtaan.

        Ja hei, sä et oo, hei ollu, hei tän pallon ainoo sinkku joskus, hei, joten tolla ei oo mitään helvetin tekmistä minkään kanssa. Mikä siinä on sulle niin vaikeeta tajuta et kaikki ei flirtistä tykkää?? Mitä jos joku sanoo sua vaik rumaks tai tyhmäks etkä sä tykkää siitä ni tiolla sun logiikalla vois ihan hyvin kysyy, et "mikä siinä on niin kauheeta?" Häh? Mikä? Herää ny helvetti!


      • Janne Vee
        varattu nainen kirjoitti:

        Halusit tietää, miksi varatut naiset flirttailee ja vastasin, että koska se on kivaa ja piristää. Ja kuten olet muiden vastauksista huomannut monet miehet eivät ollenkaan pahastu siitä jos flirttaileva nainen onkin varattu. Osaatkohan itse ajatella asioita muuten kuin omasta näkökulmastasi.

        Kyllä tiedän, että ihmiset ovat erilaisia, ja sinähän se ensimmäisenä olit agressiivisesti haukkumassa flirttailevia naisia, joilta et kuitenkaan saa sitä mitä haluat. Minä en flirttaile jos minulle ei flirttailla. Ai niin ja olen myös sinkkuaikana useinkin ottanut varattutekosyyn käyttöön jos toinen osapuoli onkin ollut jotenkin typerä.

        Joten sori vaan jos olen sinunkin kanssasi joskus flirttaillut ja sitten se oma kulta onkin tullut viereeni. En ole ollut mitenkään tahallisesti ilkeä, enkä edes ajatellut että siitä joku voi loukkaantua...

        Nii, et sit oo tullu aatelleeks, et joku voi pahastuu siitä mitä sä teet? Jo oli aikakin alkaa ajattelee.


      • on ihan
        Keijo K kirjoitti:

        Elän parisuhteessa missä puolisoni flirttailee aina vastakkaiselle sukupuolelle, mutta hän tekee sen ainakin osittain tiedostamatta. Esim töissä ollessaan hänellä on tälläinen "ylipirteä hymyilijä-rooli" päällä ja välillä olen soittanut hänelle töihin ja joutunut kuuntelemaan sivusta tätä "asiakaspalvelua", minkä 90% miehistä kokee varmasti flirttailuna. Joskus muija on kotona sitten ihmetellyt, kun häneltä pyydetään numeroa tai ehdotellaan jotain muuta. Olen kysynyt häneltä, että tiedostaako hän itse tuon flirttailun. Nauraa vain ja ei oikein usko asiaan, eli ei tiedosta. Minua ei sinänsä haittaa, mutta voisi joskus vetää tuon roolin kotonakin päälle!

        samanlainen. Ei oo sukupuolesta kiinni että on flirtti tyyppi. Itse oon aika tönkkö-ujo, joten välillä vituttaa seistä vieressä kun äijä flirttaa jollekin samanmoiselle flirtti-muijalle.


      • varattu nainen
        zalmiac kirjoitti:

        Se, että sä tykkäät siitä on ihan ok, mut kunnioita ja arvosta myös niitä jotka ei siitä tykkää. Muiden arvosteleminen tosikoiks kertoo vaan sun kypsymättömyydestä ja suvaitsemattomuudesta muiden mielipiteitä kohtaan.

        Ja hei, sä et oo, hei ollu, hei tän pallon ainoo sinkku joskus, hei, joten tolla ei oo mitään helvetin tekmistä minkään kanssa. Mikä siinä on sulle niin vaikeeta tajuta et kaikki ei flirtistä tykkää?? Mitä jos joku sanoo sua vaik rumaks tai tyhmäks etkä sä tykkää siitä ni tiolla sun logiikalla vois ihan hyvin kysyy, et "mikä siinä on niin kauheeta?" Häh? Mikä? Herää ny helvetti!

        Ja sittenkö en voi kenenkään kanssa flirttailla, jos vaikka just kyseinen henkilö siitä loukkaantuu? Kuten sanottu, suurin osa tykkää flirttailla ja minä EN väkisin flirttaile, enkä edes kovin näkyvästi. Ehkä käsitän flirttailun eri tavalla kuin vaikka sinä, koska en ajattele sellaista suorasukaista itsensä tyrkyttämistä, mikä kieltämättä on varmaan hieman ahdistavaakin. Siis sellainen tökerö käytös ei minusta ole edes flirttiä kun kiehnätään itseä toista vasten väkisin ja kosketellaan vaikka toinen ei siitä pidä. Minä hymyilen, olen ystävällinen ja kehun, mutta en koske.

        Ja jos olen jonkun mielestä ruma ja tyhmä, niin mitä sitten? Ei siinä mitään kauheeta olekaan, koska kaikki ei tykkää kaikista, en edes ottaisi itseeni tollasesta koska joku toinen varmasti on eri mieltä kuitenkin.


      • wiliami
        varattu nainen kirjoitti:

        Ja sittenkö en voi kenenkään kanssa flirttailla, jos vaikka just kyseinen henkilö siitä loukkaantuu? Kuten sanottu, suurin osa tykkää flirttailla ja minä EN väkisin flirttaile, enkä edes kovin näkyvästi. Ehkä käsitän flirttailun eri tavalla kuin vaikka sinä, koska en ajattele sellaista suorasukaista itsensä tyrkyttämistä, mikä kieltämättä on varmaan hieman ahdistavaakin. Siis sellainen tökerö käytös ei minusta ole edes flirttiä kun kiehnätään itseä toista vasten väkisin ja kosketellaan vaikka toinen ei siitä pidä. Minä hymyilen, olen ystävällinen ja kehun, mutta en koske.

        Ja jos olen jonkun mielestä ruma ja tyhmä, niin mitä sitten? Ei siinä mitään kauheeta olekaan, koska kaikki ei tykkää kaikista, en edes ottaisi itseeni tollasesta koska joku toinen varmasti on eri mieltä kuitenkin.

        "Minä hymyilen, olen ystävällinen ja kehun, mutta en koske. "

        Toi ei oo flirttailuu, toi on peruskauraa ja normikohteliaisuutta. Otahan selvää, googleta vaik, mitä se flirttailu on ni ehkä sit tajuut miks sun pitää eka tunnustella vastapuolen suhtautumista ennenku alat sitä tekee.


      • mies29
        wiliami kirjoitti:

        "Minä hymyilen, olen ystävällinen ja kehun, mutta en koske. "

        Toi ei oo flirttailuu, toi on peruskauraa ja normikohteliaisuutta. Otahan selvää, googleta vaik, mitä se flirttailu on ni ehkä sit tajuut miks sun pitää eka tunnustella vastapuolen suhtautumista ennenku alat sitä tekee.

        Kyllä minusta on selvä ero naisen ystävällisellä hymyllä ja flirttailevalla hymyllä. Parhaiten sen tietenkin erottaa, jos nainen on aluksi hymyillyt vain ystävällisesti, mutta jutustellessa äänensävy muuttuu samalla kun hymykin ja muu kehonkieli.


    • toimiston tyttö

      Tiettyyn pisteeseen asti olen samaa mieltä. Nuorempana ja kokemattomana tuli haksahdettua flirttailijoihin ja pakit sai sitten lopulta. Meni usko siihen, että voisin oikeasti ymmärtää kuka on kiinnostunut ja kuka ei. Nykyisin mulle flirttaa sekä varautut ja toisinaan sinkutkin mutta eipä sitä enää viitsi tehdä alotteita kun olen saanut pakkeja miehiltä enemmän kuin aloitteita. Olkoot.

      Toisaalta tervehtiminen ja hyvät käytöstavat on normaalia. Juttelen ja nauran mielelläni, mutta karsastan silmäpeliä, flirttihymyä yms. miehen kanssa josta en ole kiinnostunut. Kovasti ne työpaikan varatut miehet yrittää silmiänsä vilkutella. En vaan jaksa. Olis kai se harmitonta päivän piristystä, mutta kun sitä haluaisi jonkun kanssa paljon enemmän, eikä olla ukkomiehen silmänilo työpaikalla.

    • varattu, ystävällinen

      Tosi huolestuttavaa. Pitääkö joku lähipiirin sinkkumies flirttinä sitä, mikä minulle on normaalia ystävällisyyttä ja hyviä käytöstapoja? Tuttuja tervehditään, heille hymyillään, katsotaan silmiin ja vaihdetaan muutama sana, vaikka olisi kiirekin. Jos ei ole kiire, voidaan jäädä jutulle vähän pitemmäksikin hetkeksi.

      Mikään näistä ei ole erityisesti sinkkumiehelle varattu huomionosoitus, vaan käyttäydyn noin kaikkia ihmisiä kohtaan. Toivon totisesti, että jos tämä jotakuta häiritsee, hän sitten huomauttaa asiasta!

      • ei ole flirttiä

        Nii et tuskin häiritsee ku et kerran flirttaile. Peruskohteliaisuutta toi vaan on, kuten joku tääl jo toteskin.


    • väliä?

      Pilluahan ne kuitenkin antaa samalla tavalla kuin sinkutkin, usein jopa helpommin. Muutenkin turhaa naisille mitään sanoa, jo tästä ketjusta huomaa että aivot eivät ole logiikkaa varten niillä, vaan rationalisoidaan jokainen teko kunnes se "tuntuu" oikealta viimein.

      • jojottaja2

        kyllä ja pettämiseen löytyy aina syy.. niinku juomiseenki.


      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Anonyymi

        Totta tämäkin.


    • Anonyymi

      Vanha aloitus, mutta johan onkin kummallinen aloitus. Pitäisikö varattujen sitten kulkea jatkuvasti naama norsunveellä ja olla aina ja kaikkialla tuppisuina? Ihme valituksenaiheita joillain. Mä ainakin mielummin kohtaan ystävällisiä ja mukavia kanssaihmisiä, olivat vapaita tai varattuja. Enkä kyllä sinkkunakaan haluaisi joutua tekemisiin aloittajan kaltaisen kanssa.

    • Anonyymi

      Mulla hyvin samat fiilikset aloittajan kanssa.

    • Anonyymi

      Kunpa osaisi aina arvata ihmisten ajatukset ja "olla kiusaamatta".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2325
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1950
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      174
      1750
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1745
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe