eli haluaisin näistä mun mustista hiuksista aivan älyttömästi vaaleat.. mite monta värinpoistoa tähän tukkaan tarvis et sais vaaleet? aatellin kyll ostaa cybershopista sitä Stargazer Bleach Kit vaalennusainetta.. onko muilla kokemuksia siitä? ja montako kertaa sen jälkeen piti värjätä et sai vaaleeks? vai pitäiskö suoraa mennä parturiin?
mustien hiusten vaalennus
3
373
Vastaukset
- JENNAJAY
kannattaa ehdottomasti mennä kampaajalle!! mulla oli mustat hiukset ja olen ne blondannut.. jouduin käymään kampaajalla kolme krt ja joka kerta maksoi n.80e
mun hiukset on aika huonossa kunnossa blondaus aineitten takia.. joten kannattaa miettiä kaks kertaa haluutko rupee vaalentamaan! blondaus rasittaa hiuksia todella paljon ja yksi kerta EI riitä. mutta jos haluat kumminkin blondata hiuksesi niin varaudu maksamaan siitä... kampaamosta riippuen n. 80e/krt - ...
Mitä ihmettä tää oikein on, kun joka toinen tällä palstalla haluaa mustista tai tummanruskeista blondata hiuksensa? Onko se tosiaan sen arvoista, että saa vaalennetun, huonokuntoisen, katkeilleen hamppukasan? Itse blondaamalla saat takuuvarmasti keltaiset tai oranssihtavat "vaalennetun" näköiset hiukset, lisäksi se yksivärinen blondattu tukka jos mikä on epäluonnollisen värinen ja näköinen. Mene edes kampaajalle, joka laittaa vaalennettuun tukkaan luonnollisemman sävyn päälle ja vaikka eri sävyisiä vaaleita raitoja, ei se luonnollisen vaalea tukkakaan ole yksivärinen...
- ^^
Kampaamossa kannattaa käydä otattamassa vähitellen vaaleampaa raitaa. Näyttää luonnolliselle ja kauniille, eikä hiukset kärsi niin paljon kun pikkuhiljaa raidottaen vaalentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 465870
- 495361
- 493734
- 143685
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993401- 313136
- 592894
- 582756
- 552413
- 381854