Suhde ei tyydytä, seksi kuvottaa

Martta-X

Tunnen suurta tyydyttymättömyyden tunnetta suhteessani. Se on kamala tunne. Mietin koko ajan tuhlaanko aikaa miehen kanssa, voisinko löytää paremman jne.
Asioita jotka eivät tyydytä:
-Mies tuntuu liian eläimelliseltä, pinnalliselta, tyhmältä, riettaalta. Haluaisin viisaan, syvällisen miehen. Olen itse kiinnostunut henkisyydestä filosofiasta jne. Haluaisin että seksi olisi hellää, läsnäolevaa, siinä olisi henkinen ulottuvuus ja rakkautta. Hellyyttä joka ei tähtää seksiin tulisi olla PALJON. Miestäni taas kiinnostaa rynkytys ja naamalle laukeaminen. Mieheni seksuaalisuus on alkanut kuvottaa minua. Seksi hänen kanssaan ei kiinnosta.
-Mies on liian negatiivinen. Itse pyrin keskittymään hetken kauneuteen ja positiivisiin asioihin.
-Mies tiuskii minulle, eikä huomioi mua riittävästi. Hän saattaa esimerkiksi kutsua mut illaksi/yöksi kylään, ja sitten istuu tietokoneella koko illan. Haluan huomioimista aivan pienissä asioissa, kuten että kauppareissulla kävellään vierekkäin-tahti sovitetaan molemmille sopivaksi. Hänellä on tapana harppoa kaukana edelläni. Tämä oli yksi esimerkki huomioimisen puutteesta.

Vaadinko liikaa? Taustalla mulla on ajatus siitä että en halua uskoa sukupuolirooleihin. En siis halua tyytyä huonoon kumppaniin koska "miehet vain ovat sellaisia". Uskon että mies voi olla myös pehmeä, viisas jne. Minulla on hieman katkera tunne siitä, ettei tällaista haaveitteni miestä ole elämääni tullut.

41

1669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa vaihtaa.

• Martta-X

lisäksi vielä se että se katselee muita naisia, ja aiemmin vielä piti silmäpeliä ja flirttaili niiden kanssa. Kerroin että musta se tuntuu pahalta, ja että haluan miehen jolla ei ole intressiä muihin naisiin kun se on mun kanssa. Mies väitti lopettaneensa muiden tiirailun, mutta epäilen. Miesystäväni on liian viriili. Mulle riittäisi sellainen pehmompi, vähemmällä testosteroonilla varustettu tapaus. Enkä mä tartte seksiä kolmea kertaa päivässä, kerran, kaksi viikossa riittää.

• dayum

Tuon toisten naisten HUOMAAMISEN voit aivan huoletta laittaa jokaisen heteromiehen miinuslistaan. Jos jotain muuta kuvittelet, niin valehtelet vain itsellesi. Tai joku mies muuta väittää, niin valehtelee. Mistä pääsee aasinsiltaa pitkin siihen, jotta naiset ovat kovin innokkaina aina selittämässä etteivät parisuhteessa ollessaan huomaa muita miehiä ollenkaan. Mitä en usko, en sitten millään. Miten itse toimit parisuhteessa ollessasi, huomaatko muiden miesten olemassaolon?

Ja jos kerran tiedät mitä mieheltä haluat, niin tee asialle jotain. Äläkä aina anna periksi jos jotain yrität. Tuotahan taidat tehdä kun kerran olit maininnut jotain että "mies hakee sinut aina takaisin". Just.

• eräs n

3 kertaa päivässä. Aina? Apuva.

• Martta-X
        dayum kirjoitti:

Tuon toisten naisten HUOMAAMISEN voit aivan huoletta laittaa jokaisen heteromiehen miinuslistaan. Jos jotain muuta kuvittelet, niin valehtelet vain itsellesi. Tai joku mies muuta väittää, niin valehtelee. Mistä pääsee aasinsiltaa pitkin siihen, jotta naiset ovat kovin innokkaina aina selittämässä etteivät parisuhteessa ollessaan huomaa muita miehiä ollenkaan. Mitä en usko, en sitten millään. Miten itse toimit parisuhteessa ollessasi, huomaatko muiden miesten olemassaolon?

Ja jos kerran tiedät mitä mieheltä haluat, niin tee asialle jotain. Äläkä aina anna periksi jos jotain yrität. Tuotahan taidat tehdä kun kerran olit maininnut jotain että "mies hakee sinut aina takaisin". Just.

muut miehet vasta kun huomasin että miesystäväni katselee muita naisia ja petyin häneen. Jos olen rakastunut ja tyytyväinen suhteeseen, en katsele muita. Miehen katselu liittyy mulla aina siihen, että mietin olisiko joku heistä mulle sopiva kumppani.

Toki ihmiset "huomaa" siinä mielessä, ettei niitten päälle kävele kadulla. Siinä kaikki.

En todellakaan aio tyytyä mieheen joka katselee muita naisia. minusta se vaatimus ei ole ollenkaan mahdoton.

• Martta-X kirjoitti:

muut miehet vasta kun huomasin että miesystäväni katselee muita naisia ja petyin häneen. Jos olen rakastunut ja tyytyväinen suhteeseen, en katsele muita. Miehen katselu liittyy mulla aina siihen, että mietin olisiko joku heistä mulle sopiva kumppani.

Toki ihmiset "huomaa" siinä mielessä, ettei niitten päälle kävele kadulla. Siinä kaikki.

En todellakaan aio tyytyä mieheen joka katselee muita naisia. minusta se vaatimus ei ole ollenkaan mahdoton.

Vaikka olisin miten ihastunut tai rakastunut, niin en minä silti sokeaksi naiskauneudelle muutu. Katselu ei kuitenkaan tarkoita, etten pitäisi kumppaniani viehättävänä tai että haaveilisin muista. Jos naiset tällaisesta pettyvät, niin kannattaa ryhtyä lesboksi tai vanhaksipiiaksi.

• Martta-X
        Ratikkakuski kirjoitti:

Vaikka olisin miten ihastunut tai rakastunut, niin en minä silti sokeaksi naiskauneudelle muutu. Katselu ei kuitenkaan tarkoita, etten pitäisi kumppaniani viehättävänä tai että haaveilisin muista. Jos naiset tällaisesta pettyvät, niin kannattaa ryhtyä lesboksi tai vanhaksipiiaksi.

suuri osa ihmisistä hyväksyy muiden katselun varattunakin. Minä etsinkin yhtä spesiaalia, en mitään jokapoikaa :)

• Martta-X
        eräs n kirjoitti:

3 kertaa päivässä. Aina? Apuva.

ole nähneet joka päivä, mutta usein hänelle ei riitä yksi akti. Sen jälkeen pitäisi vielä imeä tai hän käy kädellä. Tai sekä että.

• Martta-X kirjoitti:

suuri osa ihmisistä hyväksyy muiden katselun varattunakin. Minä etsinkin yhtä spesiaalia, en mitään jokapoikaa :)

Ne ei kuulemma katsele muita naisia. Muut vain peittävät sen hyvin ja valehtelevat sujuvasti. Tosin olenkin aina sanonut, että valkoiset valheet ovat parisuhteen kantava voima.

• Martta-X
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ne ei kuulemma katsele muita naisia. Muut vain peittävät sen hyvin ja valehtelevat sujuvasti. Tosin olenkin aina sanonut, että valkoiset valheet ovat parisuhteen kantava voima.

että henkisesti kehittyneitä, rakkaudellisia ihmisiä on oikesti olemassa. Et varmaan vaan ole tutustunut niihin, koska yleensä ihminen vetää omaan tasoisiaan ihmisiä puoleensa.

• Martta-X kirjoitti:

että henkisesti kehittyneitä, rakkaudellisia ihmisiä on oikesti olemassa. Et varmaan vaan ole tutustunut niihin, koska yleensä ihminen vetää omaan tasoisiaan ihmisiä puoleensa.

Voi olla, mutta siinä olet oikeassa, etten ole koskaan kuvailemaasi miestä tavannut. Tai olenhan, mutta he ovat homoja. Minusta on luonnollista, että heteroseksuaalin miehen silmä lepää kauniissa vastakkaisen sukupuolen edustajassa. Minusta kuulostaa mahdottomalta, että ihmismieli voisi olla niin valikoiva, että vain yksi ihminen näyttäisi kauniilta ja kiihottavalta. Katsos kun tekojaan voi hallita, muttei tuntemuksiaan. Ja huomion kiinnittäminen kauniiseen naiseen on niin vahva primitiivireaktio, etten usko kenenkään miehen siitä vapaa olevan.

Mutta onnea etsintään. Tule sitten kertomaan, kun olet sellaisen ihmemiehen löytänyt. ;-)

• dayum
        Martta-X kirjoitti:

Se yksikin seikkailee pääosassa Raamatun sivuilla. Kuulemma.

• dayum kirjoitti:

Se yksikin seikkailee pääosassa Raamatun sivuilla. Kuulemma.

Olen lähes varma, että se pani salaa Maria Magdaleenaa. ;-)

• Martta-x
        Ratikkakuski kirjoitti:

Voi olla, mutta siinä olet oikeassa, etten ole koskaan kuvailemaasi miestä tavannut. Tai olenhan, mutta he ovat homoja. Minusta on luonnollista, että heteroseksuaalin miehen silmä lepää kauniissa vastakkaisen sukupuolen edustajassa. Minusta kuulostaa mahdottomalta, että ihmismieli voisi olla niin valikoiva, että vain yksi ihminen näyttäisi kauniilta ja kiihottavalta. Katsos kun tekojaan voi hallita, muttei tuntemuksiaan. Ja huomion kiinnittäminen kauniiseen naiseen on niin vahva primitiivireaktio, etten usko kenenkään miehen siitä vapaa olevan.

Mutta onnea etsintään. Tule sitten kertomaan, kun olet sellaisen ihmemiehen löytänyt. ;-)

Voin kertoa että olen sellaisia miehiä löytänytkin, jotka eivät ole muita naisia katselleet. Eksäni ovat olleet sellaisia. Heissä on sitten ollut muuta vikaa/suhde ei ole toiminut muusta syystä. Aiempien, hyvien kokemuksien jälkeen olinkin aivan ihmeissäni kun huomasin tämän nykyisen mieheni taipumuksen.

Et saa yleistämällä perusteltua omaa kelvottomuuttasi :)

• Martta-x kirjoitti:

Voin kertoa että olen sellaisia miehiä löytänytkin, jotka eivät ole muita naisia katselleet. Eksäni ovat olleet sellaisia. Heissä on sitten ollut muuta vikaa/suhde ei ole toiminut muusta syystä. Aiempien, hyvien kokemuksien jälkeen olinkin aivan ihmeissäni kun huomasin tämän nykyisen mieheni taipumuksen.

Et saa yleistämällä perusteltua omaa kelvottomuuttasi :)

Minä olen aina oikeinkin kelvollisesti peittänyt todellisen miehen luonteeni, koska yksikään naisystäväni ei ole ikinä minulle muiden katselusta huomauttanut. Olenhan minä sentään herrasmies, vaikken luonnonoikku olekaan. ;-)

• voi kyllä
        dayum kirjoitti:

odottaa. Jokainen täyspäinen nainen tietää että varatutkin miehet tuijottaa muita naisia. Tämän vietin täytäntööpanoon on kyllä aikaa ihan tarpeeksi viikossa ilman että sitä täytyy totetuttaa seurutelukumppanin ollessa vieressä.

• Martta-X

mies tykkää halimisesta ja suutelusta
      laittaa mulle ruokaa
      pitää kotinsa kunnossa, tunnollinen työssään
      pitää koti-illoista mun kanssa
      haluaa olla mun kanssa, olen yrittänyt jättää sen useasti, hän pitää suhdettamme kasassa
      hyvä kroppa, välillä unohdan kuvotukseni ja harrastamme ok seksiä

enemmän plussia vai miinuksia? Mikä on realistista?

• Miinuksia 12 kpl
        Plussia 6 kpl

Käsitin, että aloitusviestissäsi kerroit haluavasi miehen, joka pitää halimisesta ja nykyinen ei hali.
        Pitää käydä katsomassa uudelleen ja lisään alle.

• runontaja kirjoitti:

Miinuksia 12 kpl
        Plussia 6 kpl

Käsitin, että aloitusviestissäsi kerroit haluavasi miehen, joka pitää halimisesta ja nykyinen ei hali.
        Pitää käydä katsomassa uudelleen ja lisään alle.

Kirjoitit "Haluaisin että seksi olisi hellää, läsnäolevaa, siinä olisi henkinen ulottuvuus ja rakkautta. Hellyyttä joka ei tähtää seksiin tulisi olla PALJON. Miestäni taas kiinnostaa rynkytys ja naamalle laukeaminen."

Eli mielipiteen näkemysvastuu on lukijalla.

• mieleen..

Olisiko nykyisestä miehestä mahd. lapsiesi isäksi?
      Millaisena näet hänet pienten lasten kanssa?

• Martta-X

joten sillä asialla ei juuri ole merkitystä. En ehkä näkisi häntä hyvänä isänä, koska hänen oma isänsä on ollut diktaattorimainen ja jopa väkivaltainen. Miesystäväni on selvästi perinyt häneltä tiettyä ajatuksen jäykkyyttä. Hän ei esimerkiksi koskaan ole kyseenalaistanut mainitsemiani sukupuolirooleja. Sellainen asia ei ole koskaan tullut hänen mieleensä! Emme pysty keskustelemaan mistään tällaisista asioista. Olen esimerkiksi yrittänyt keskustella todellisuuden luonteesta. Hän pitää sitä hullun puheena.
        En osaa ajatella viettäväni loppuelämääni hänen kanssaan. En edes halua muuttaa yhteen, vaikka hän on sitä ehdottanut.

• sitten<
        Martta-X kirjoitti:

joten sillä asialla ei juuri ole merkitystä. En ehkä näkisi häntä hyvänä isänä, koska hänen oma isänsä on ollut diktaattorimainen ja jopa väkivaltainen. Miesystäväni on selvästi perinyt häneltä tiettyä ajatuksen jäykkyyttä. Hän ei esimerkiksi koskaan ole kyseenalaistanut mainitsemiani sukupuolirooleja. Sellainen asia ei ole koskaan tullut hänen mieleensä! Emme pysty keskustelemaan mistään tällaisista asioista. Olen esimerkiksi yrittänyt keskustella todellisuuden luonteesta. Hän pitää sitä hullun puheena.
        En osaa ajatella viettäväni loppuelämääni hänen kanssaan. En edes halua muuttaa yhteen, vaikka hän on sitä ehdottanut.

sun on kyllä täysin turhaa mistään miehestä haaveillakkaan jos et lasta halua..
        Lapseton elämä on justiin sitä rynkytystä ja naamalle laukeamista kun syvempi tarkoitus puuttuu jota ei ilman lasta,tai halua saada lapsi voi olla.

• Martta-X
        sitten< kirjoitti:

sun on kyllä täysin turhaa mistään miehestä haaveillakkaan jos et lasta halua..
        Lapseton elämä on justiin sitä rynkytystä ja naamalle laukeamista kun syvempi tarkoitus puuttuu jota ei ilman lasta,tai halua saada lapsi voi olla.

Lapsetko pelkästään tuo elämään syvyyttä? Jopa on pinnallinen ajatus.

• persona-non-grata

etenemisen johdosta jotain. Toivoa, että jonain päivänä saisit rinnallesi miehen, jossa on ne ominaisuudet, joita miehessä kaipaat. Kuuta taivaalta ei kuitenkaan koskaan saa ... jokainen on vajavainen ja keskeneräinen ihmisenä, kuka enemmän, kuka vähemmän. Myöskin niissä viisaissa, filosofisissa ja henkisissä miehissä on omat puutteensa ja ne tulevat esille ajan kanssa ... joillain nopeammin kuin yleensä :).

• Cranky_geek

Mieshän on perusluonteeltaan ihan sen vastakohta mitä mieheltäsi todellisuudessa toivoisit. Vähän semmonen tyytymisen maku tossa, mikä ei mun mielestä ole reilua miestäkään kohtaan, jos kuitenkin antaa ymmärtää olevansa täysillä mukana vaikka samalla miettii koko ajan, että josko sittenkin löytäisi paremman. Mielestäni on reilumpaa erota ja katsella sitten ihan rauhassa sinkkuna uutta miestä. Sellaista joka vastaa peruselementeiltään ihannettasi ja lähteä sen pohjalta rakentamaan suhdetta. Noin isoihin muutoksiin ei kukaan mies veny. Niin ja jos mies vähän väliä suorastaan kuvottaa, niin silloin on kyllä jo kyseessä selkeästi liian erilainen ihminen suhdetta ajatellen.

Ihan kivoja ja "riittävän hyviä" naisia ja miehiä on Suomi pullollaan, mutta suhteessa pitäisi olla jotain erityistä ja sellaista ainutlaatuisuuden tuntua. Itsekin olen tänä kesän aikana viheltänyt poikki pari tällaista ihan kivaa juttua ja ollaan sitten jatkettu juttua kaveripohjalta, kun ollaan kuitenkin tultu hyvin juttuun. Ihan kivan kanssa voi elää ja kaikissa on jotain hyvää, mutta sinuna jatkaisin ihan reilusti sinkkuna sen viisaan ja syvällisen miehen etsimistä. Asiat eivät nyt etene kun et voi käydä treffeillä mielenkiintoisten miesten kanssa ja olla aktiivinen, ellet sitten halua pettää miestäsi ja kyllä siitä ennemmin tai myöhemmin jää kuitenkin kiinni. Niin ja eroamiseen on yleensä aina yksi tai useampikin hyvä syy ja uudelleen lämmittelyt exien onnistuu aika harvoin. Ellei sitten ole sellainen tunneihminen, joka tekee hetken mielijohteesta hätäisiä ratkaisuja joita katuu myöhemmin.

• Ob.Server

ristiriitainen juttu.

Jos erot ovat noin suuret, on aivan totaalisen käsittämätöntä, että edes olette yhdessä. Mikähän se on sitten miehessä ollut se jokin, minkä perusteella olet hänen kanssaan ylipäätään alkanut seurustelemaan?

• Martta-X

oli kai alkuperäinen syy. Miesystäväni oli tosi innokas ja aktiivinen ja sai mut tuntemaan oloni hyväksi. Pidin miehen ulkonäöstä ja seksi oli teknisesti melko hyvää. Alussa hän ei tietenkään osoittanut huonoja puoliaan, vaan huomioi mua joka tapaamisella. Niinhän ihmiset tekee, antavat alussa itsestään liian auvoisan kuvan.
        Tottumus on syy miksi jumitamme yhdessä. On niin mukava herätä lämpimän vartalon vierestä, ja saada aamuhali, (vaikka seuraava asia onkin sitten se latistava"saanko tulla sun kasvoille" tai "viitsitkö imasta"). on kiva kun on joku joka soittaa joka ilta, ja jolle kertoa ilot ja surut.

• Ob.Server
        Martta-X kirjoitti:

oli kai alkuperäinen syy. Miesystäväni oli tosi innokas ja aktiivinen ja sai mut tuntemaan oloni hyväksi. Pidin miehen ulkonäöstä ja seksi oli teknisesti melko hyvää. Alussa hän ei tietenkään osoittanut huonoja puoliaan, vaan huomioi mua joka tapaamisella. Niinhän ihmiset tekee, antavat alussa itsestään liian auvoisan kuvan.
        Tottumus on syy miksi jumitamme yhdessä. On niin mukava herätä lämpimän vartalon vierestä, ja saada aamuhali, (vaikka seuraava asia onkin sitten se latistava"saanko tulla sun kasvoille" tai "viitsitkö imasta"). on kiva kun on joku joka soittaa joka ilta, ja jolle kertoa ilot ja surut.

se on, kaikki hakevat jonkinlaista stabiliteettia elämäänsä ja edes sen jonkinlaisen löydettyään saattaa olla vaikea irtaantua, koska vaihtoehto saattaa olla pidempiaikainen irrallinen tilanne. Silloin helposti tarrautuu siihen, mitä on, vaikka se muutoin olisikin epätyydyttävää.

Ennuste tuollaisessa tapauksessa ei kuitenkaan ole kovin hyvä, joten rohlkeasti uusille markkinoille vaan.

• Martta-X
        Ob.Server kirjoitti:

se on, kaikki hakevat jonkinlaista stabiliteettia elämäänsä ja edes sen jonkinlaisen löydettyään saattaa olla vaikea irtaantua, koska vaihtoehto saattaa olla pidempiaikainen irrallinen tilanne. Silloin helposti tarrautuu siihen, mitä on, vaikka se muutoin olisikin epätyydyttävää.

Ennuste tuollaisessa tapauksessa ei kuitenkaan ole kovin hyvä, joten rohlkeasti uusille markkinoille vaan.

Markkinat nimenomaan kauhistuttaa. Jos nyt sinkkuunnun niin teen kaikki maagiset temput että rakkaus vaan ilmaantuisi, eikä tarvitsisi lähteä baariin tyrkylle ja pettymään.

• kauheen kivalta kuulostanut.. jos sua ahdistaa suhde ja et ole tyytyväinen, koita ensin puhua miehen kanssa jos todella rakastat häntä.. Koetko että hän rakastaa sinua? Jos on molempiin vastaus "EOS" niin sitten se on yhtä kuin ei.. Sinuna eroaisin, ei se ole kivaa olla suhteessa joka ei tunnu hyvältä. Sulla on oikeus olla onnellinen niiden ihmisten kanssa, jotka arvostaa ja rakastaa sua :)

• Martta-X

väittää rakastavansa.
        Analysoin tuossa äsken lenkillä, että olen halunnut olla hänen kanssaan siksi että omistaminen on niin kivaa. nyt aion luovuttaa hänet pois. Elämään tulee aukko, mutta eiköhän se täyty jollain mielekkäällä.

• Martta-X kirjoitti:

väittää rakastavansa.
        Analysoin tuossa äsken lenkillä, että olen halunnut olla hänen kanssaan siksi että omistaminen on niin kivaa. nyt aion luovuttaa hänet pois. Elämään tulee aukko, mutta eiköhän se täyty jollain mielekkäällä.

Mutta ei sattuneesta syystä ihan tunnu siltä..? Tommonen kaiku tossa oli, lenkille meno auttaa usein saamaan ajatuksia järjestykseen ja se oli hyvä juttu että menit :P

Niin, omistaminen on kivaa mutta kun se ei valitettavasti ole koskaan mahdollista. Kaikki materia on vain pelkkää lainaa, raha, talo ja autot, ulkomaanmatkat... Ystävät, perhe ja kumppani myös ovat pelkkää lainaa, mitään et saa pitää ikiomana ja mieti, se antaa myös vapauden siinä mielessä että sulla on lupa irtautua niistä. Hienoa että oot tosissaan nyt päättänyt mitä aiot tehdä, mä pidän peukkuja pystyssä sulle :)

• persona-non-grata

http://www.youtube.com/watch?v=lrZRs69YvhA&feature=related

Älä ota tätä vittuiluna, sillä sitä se ei ole ... tuli vain mieleen osuvasti tämä kappale. Olen myös itse ollut aikanaan samankaltaisessa tilanteessa ja empatiat ovat puolellasi :).

Alkuun sitä varmasti jokainen ruokkii myös omia tarpeitaan alkaessaan suhteeseen toisen kanssa. Vähitellen siitä vain kasvaa pois oman henkisen kehityksen tuloksena, kun toinen taas sitävastoin jää polkemaan paikalleen ... tsemppiä ja voimia sinulle joka tapauksessa huonosta suhteesta irroittautumiseen, sillä niitä sinä tarvitset.

• samalla luen kirjaa

Itselleni ei ole toisiaan poissulkevaa et syvällinen vaiko seksy.Koen että valaistunut ihminen tajuaa pornon markkinaraon olevan psykologiassa,jossa huijataan kuluttajaa kuvittelemaan että vain esim. netissä on oikeita naisia,naisennäköisiä vieläpä jopa.Naisia on kaupungit tulvillaan,useimmilla on esimerkiksi hyvä kroppa ja meikkejä.Kilpailukykyistä ei ole vannoa olevansa number uuno tai henkisesti F-kuppinen,mitä lie sekään on.Kipeää on tajuta olevansa keskinkertainen mutta kaikki terveet yksilöt ovat enemmän tai vähemmän sitä!Joku kuvaussihteeri saa palkkaa Wonderbra-liivien mainostamisesta jne..

• En mä usko, että sun ongelma on mitenkään sukupuolisidonnainen, vaan samanlaisia ongelmia on varmaan monella miehellä, siis sillälailla samanlaisia, että toiveet ja todellisuus eivät oikein tunnu kohtaavan.

Varmaan tuossa asiassa auttaa se, että tietää, mitä haluaa, siis käytännössä ja osaa siten käyttää järkeä, ettei mene epäsopivaan suhteeseen. Niin, eihän ihan jokaisen kanssa kannata suhdetta yrittää, ei vaikka kuinka olisi ihastunut.

Jotkut taas tuntuvat omaavan sellaiset vaatimukset, ettei niitä yksikään pysty täyttämään ja tuolloin sitä helposti ajautuu moniin suhteisiin, etsimään sopivaa. Silloin ei olla tiedetty, mitä halutaan ja ainoa asia, mikä näitä lyhyitä suhteita tällöin yhdistää, on kelpaamattomuus, eli tällainen henkilö käyttää kumppaneita hyväkseen itsetuntonsa pönkittämiseen. Hän ei tiedä, mitä haluaa, mutta luulee tietävänsä... todellisuudessa muiden kelpaamattomuus on se, mitä tällainen henkilö haluaa.

Sitten on niitä, joille monikin kelpaa sitten, kun tutustutaan, eli ollaan liiankin anteeksiantavaisia. Kun toiseen tulee tunnesiteitä, kaikki piirteet hyväksytään...

Tulee mieleen, että olisko miehillä vähän samanlaista ongelmaa sen hellyyden kanssa, kuin naisilla sen eläimellisyyden kanssa. :) Luulisin, että moni kokee sen hellyyden jotenkin kaukaiseksi ja jotenkin miehuutta rikkovaksi asiaksi. Itseasiassa se on eräänlaista seksuaalista estymistä ja defensiivisyyttä. Toisilleen miehet voivat osoittaa välittämistä vaikka vittuilemalla.

• kysymys,

millaista mieskuvaa pojille opetetaan jos eläimellisyys on sallittua, hellyys ei?!

• kysymys, kirjoitti:

millaista mieskuvaa pojille opetetaan jos eläimellisyys on sallittua, hellyys ei?!

millaista naiskuvaa tytöille opetetaan; kiukutteleminen on sallittua, antaminen ei...

• -mies-

Ihmisen ja apinan dna on n. 98% sama. Ehkä sun miesystävällä vastaavuus on 99% ja se selittää nuo alkukantaiset tavat? Asian varmistaa jos hän haluaa seksin jälkeen nyppiä sinusta kirppuja.

• Snou

Ehdottomasti vaihtoon! Minulla vastaavanlainen suhde, paitsi että hellyyttä ja huomioimista oli. Seksi vain oli tuota eläimellistä rynkytystä ja pornoleffoista haettuja kikkoja (näin miehen pornovideokokoelman ja suurin osa niistä oli anaaliseksiä ja naamalle laukeamista koskevia). Lopulta en edes halunnut seksiä, koska siitä puuttui kaikki yhteys. Tunsin olevani lähinnä vain väline miehen laukeamiselle ja nautinnolle, en hänen rakastettunsa.

Nykyisen kanssa seksi on saanut uuden merkityksen. Se on nimenomaan yhteyden luomista toiseen, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Ja välillä oikein rankkaakin paneskelua, mutta aina tunnen, että mies on läsnä. Hän rakastelee/panee nimenomaan minua, eikä käytä minua välineenä omille haaveilleen. Kyllä on olo tyydyttynyt joka kerran jälkeen ja seksi maittaa vieläkin (kolme vuotta yhdessä) päivittäin.

• tuli mieleen

että sinun pitäisi elää nyt vuosi, mieluummin kaksikin kokonaan ilman miestä. Siis kokonaan. Siis selibaatissa.

Voi tuntua rajulta mutta tehoaa. Olet miehen kanssa koska koet tarvitsevasi miestä. Mies on kuitenkin mielestäsi vääränlainen, mutta parempi sekin kun ilman miestä. Ajatusta puolustelet itsellesi sillä että mies haluaa olla kanssasi eikä anna lähteä.

Kun henkisyys kerran on sinulle noin tärkeää niin ole se vuosi ilman miestä ja opettele tuntemaan millainen olet kun et hahmota itseäsi jonkun miehen kautta. Nyt suhtaudut seurusteluun ja rakkauteen ilmeisen pakkomielteisesti ja pelkäät yksin jäämistä, vaikka tiedät että se on se mitä eniten tarvitset, ei toisenlainen mies.

Kunnes opit olemaan yksin, tulet löytämään vikaa jokaisesta miehestä jonka kanssa olet.

Puhun omasta kokemuksesta.

• maniamania

kitiset? Onko se miehen vika, jos olet tehnyt väärän valinnan?

Ehkä sun haaveiden mies on olemassa, tai sitten ei. Yleensä ihmiset eivät ole sellaisia,kuin haaveissa ja fantasioissa.

Nainen, joka puhuu miehestään (itse valitusta) noin, kuin sinä.. voisi yhtä hyvin olla sinkku. Et ainakaan satuttaisi ketään. Itseäsihän ei vielä satu, kun elät haavemaassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2221
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1836
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1354
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      216
      997
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      94
      983
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      980
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      945
    8. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      776
    9. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      760
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      729
    Aihe