Osaisikohan joku arvailla tai kertoa, mikä minua vaivaa..? Kahtena aamuna on ollut huono olo, johon olen herännyt aamuyöllä. Samalla sylkeä on tullut suuhun todella runsaasti, sitä on pitänyt niellä ja niellä ja niellä ja sylkeä.. On ollut oksettava olo mutta en ole saanut oksennettua. Samalla on ollut järkyttävä nälän tunne ja huono olo on helpottanut vasta, kun olen syönyt aamupalaa. Edellisinä iltoina olen kyllä syönyt mutta en mitään erityistä eikä maha ole ollut sekaisin. Kuumetta ei ole ollut enkä muutenkaan ole ollut kipeä. Olen siis 21-v. nainen. En syö muita lääkkeitä kuin e-pillereitä.
Pahoinvointi aamulla ja runsas syljen erittyminen
Mitä mahtaa olla?
3
3954
Vastaukset
- pukkikekkonen
KRAPULA!! ei hätää..
- enemmän
Arvelisin että podet myös masennusta tai muita mielenterveydellisiä ongelmia. Jos sylki on vaahtomaista, niin onnittelut; sinulla on todennäköisesti Chlamydia pneumoniae infektio. Se on bakteeri jota niin monilla on, kukaan ei tiedä siitä mitään, ja kukaan ei osaa hoitaa sitä myöskään. Minulla oli lisäksi metallinen maku suussa.
- pois raskauden??
e-pillerit kun eivät ole edes oikein käytettyinä 100%:n varmoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194387Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271919
- 221757
- 341743
- 651719