Salkkareiden mainoiksessa tulee joku teksi josta ymmärsin että jaksot on (jälkikäteen) nähtävissä ilmaiseksi netissä..
Olis kyl tosi hyvä homma koska ei ole tallennus mahdollisuutta!
Vai meinaako edelleen sitä että saa maksua vastaan katsoa etukäteen?
ilmaiseksi netissä?
5
1669
Vastaukset
- se maksaa
ihan samalla tavalla, kuten aiemminkin.
Sitten ihan pikkuvinkkinä:
Vaikka jakso löytyisikin Youtubesta tai jostain muusta latauspalvelusta, suosittelen lämpimästi, että katsot jakson sitten vaikka ihan telkkarista, jollet halua/voi katsoa sitä maksua vastaan Katsomosta, sillä jakson levittäminen noiden videonjakopalveluiden kautta on laitonta. - Salkkarit
Ole sinä hiljaa
Oliks katsomossa ennen Salkkaritkii (jälkikäteen) maksulliset? Kovasti muuttuu asiat mainosrahoitteiseen suuntaan. Mut millä sais Katsomosta ne mainokset veks? Ennen toimi Adblok Plus, mut nykyään ei näytäkään, jos se on päällä. Saaks sen jotenkin ohitettua?
- rtgkoy0i5690i705
Mtv:n asiakaspalvelu, idiootti
- salkkaritjyrää
Kyllä ne jälkikäteen on aina nähnyt ilmaseksi Katsomosta, siis siitä alkaen kun semmoinen mahdollisuus tuli. Ja mainoksen esto ei taida toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356191
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282808Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹351427Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261427- 311251
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161