C-date.eu

:.Sampsa.:

Onko kokemuksia kyseisestä palvelusta?

16

4227

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin, onko? Onko kellään kokemuksia kyseisetä palvelusta? Muakin kiinnostais!

      • maamyyrä 5

        kyseinen järjestelmä rakentuu jatkuvan tilauksen päälle eli pääseekös siitä irti ollenkaan. Kuukauden mahiksille tulee hintaa halvimmillaan kolmisen kymppiä. jokainen voi verrata on järkeä?


      • heidiiiiiii
        maamyyrä 5 kirjoitti:

        kyseinen järjestelmä rakentuu jatkuvan tilauksen päälle eli pääseekös siitä irti ollenkaan. Kuukauden mahiksille tulee hintaa halvimmillaan kolmisen kymppiä. jokainen voi verrata on järkeä?

        sieltähän voi irtisanoa faxilla tai sähköpostilla. ei kait se sen kummoisempi kestotilaus oo kuin muutkaan. mä ainakin etsin sieltä miestä, jotain söpöä, eli tulkaapa sinne joku oulun seudulta ;)


      • ryijyrinta
        heidiiiiiii kirjoitti:

        sieltähän voi irtisanoa faxilla tai sähköpostilla. ei kait se sen kummoisempi kestotilaus oo kuin muutkaan. mä ainakin etsin sieltä miestä, jotain söpöä, eli tulkaapa sinne joku oulun seudulta ;)

        mutta mitään yhteystietoja ei ole suomeen.ei kaikki osaa kirjotaa tai puhua englantia jotta faksais irtisanomisen.palvelu pitäs olla selkeämpää:määräaikainen tilaus 1,3,6,12kk ja todelliset hinnat esiin.nyt mainostavat hintaa 6kk tilaukselle muistaakseni 69€ mutta se tarkottaa per kuukausi!
        mä etin naispuolista tositarkoituksella mutta arveluttaa lähtee tälläseen.


      • katariina.kkk.
        ryijyrinta kirjoitti:

        mutta mitään yhteystietoja ei ole suomeen.ei kaikki osaa kirjotaa tai puhua englantia jotta faksais irtisanomisen.palvelu pitäs olla selkeämpää:määräaikainen tilaus 1,3,6,12kk ja todelliset hinnat esiin.nyt mainostavat hintaa 6kk tilaukselle muistaakseni 69€ mutta se tarkottaa per kuukausi!
        mä etin naispuolista tositarkoituksella mutta arveluttaa lähtee tälläseen.

        Toi C-Date on kai tarkoitettu vähän vapaamman suhteen löytämiseen.. että jos pelkällä tositarkoituksella etsit niin kuka tietää.. vaikka deittipalveluhan sekin on, että onnea etsintään! eihän sitä koskaan tiedä. olihan tuolla sivulla yhteystiedot ja pakkohan niillä on suomalaisiakin olla töissä kun sivut on suomeksi. onnea joka tapauksessa! :)


      • bändipaita
        katariina.kkk. kirjoitti:

        Toi C-Date on kai tarkoitettu vähän vapaamman suhteen löytämiseen.. että jos pelkällä tositarkoituksella etsit niin kuka tietää.. vaikka deittipalveluhan sekin on, että onnea etsintään! eihän sitä koskaan tiedä. olihan tuolla sivulla yhteystiedot ja pakkohan niillä on suomalaisiakin olla töissä kun sivut on suomeksi. onnea joka tapauksessa! :)

        Kyllä C-Date on paras markkinoilla olevista! Löysin ihanan naisen, enkä mitään nynnyä vaan varsin villin tapauksen. Suosittelen!! !


      • Olisko meidän paikka

        Mutta kirjautua 19.50 tulee vaan mieleen, että onhan iskurikin olemassa eikä maksa mitään.
        Yritetäänkös iskurilla.
        Olen mies.


    • Uunoxyz

      Tuleeko suomalaiselle ehdokkaita ympäri maailmaa, kuten esim. collarme.com? Ei paljoa lämmitä saada treffiehdotuksia Tobagosta ja Australiasta.
      Se irtisanominen itseänikin arveluttaa. Tiedetään, että irtisanomisviestit "hukkuvat" matkalla ja eräiden palveluntuottajien kansa on kuulemma käynyt niin, että on tietämättään allekirjoittanut jatkuvan suoraveloitussopimuksen, jolla firma laskuttaa maailman tappiin.
      Sanokaa nyt kokeneemmat, miten se irtisanominen käy? Tehoaako annettuun spostiosoitteeseen ilmoittaminen todellkain?
      Ja lisäksi maksullisuus on selitetty tosi sekavasti, etten läpi lukemalla ole varma, selviääkö kertamaksulla koko sovitun ajan kaikista palveluista vai lypsetäänkö lisää? Toimiiko pyyntö profiilin poistamisesta myös virallisena irtisanomisena niin ettei laskuja tule perään?

      • _jani_

        Siellä voi valita alueen, josta saa ehdokkaita. On se kestotilaus mutta irtisanominen onnistui minulla pelkällä sähköpostilla kun ei ole faxia. Siellä on ohjeet ja kaikki


    • niin mutta miten se onnistuu en minä ainakaan päässy irtisanoutumaan sillä lomakkeella koska ei mulla oo mitään faksia ja ne oli ehtiny laskuttaa jotain 119 € niin mitä mä oikein teen?

    • älä!!

      Rikollisia. Ei saa mitään muttet pysty peruuttamaan maksuja muuta kuin faxilla.

    • Virheistä oppii

      Testattu on ja aikalailla huijausta suurimmaksi osaksi.
      Viesteistä suurin osa tullut jostakin ties mistä automaattisella kielenkääntäjällä käännettynä hoonoksi soomeksi, Melko casual datetingiä, mikäli naiset ovat hollannista tai Belgiasta :)
      Ei maksa vaivaa sanoisin. Irti siitä kyllä pääse se ei liene ongelma toki sekin on tehty tarkoituksella järjettömän vaikeaksi (sekin kuvaa tavoitetta huijata asiakkaita)
      En suosittele missään tapauksessa.

      • Höynäytetty

        Huijausta
        Vaikka peruisit kirjeitse.Et saa peruutusvastausta, vaan pitkitettyä sähköposti¨-
        ketjuja. Koeta siinä sitten kommunikoida Luxemburgin toimiston kanssa.
        Täyttä huijausta, joka vaatisi poliisin puuttumista. Jep,jep.Sydänonnea vaan.


    • Ei_tyytyväinen

      Kyllä huijaukselta vaikuttaa. Olen nyt laittanut kahdelle miehelle viestiä eilen mutta kumpikaan ei ole lukenut viestiään eikä myöskään katsonut profiiliani vaikka näyttää kokoajan olevan vihhreällä eli online tilassa. Tänään kävin katsomassa heti aamusti niin onlinessa on mutta viestiä ei luettu. Eli mahtaa olla heidiän omia feikki profiileita että vaikuttais että tarjontaa on :( En todellakaan meinaa maksaa maksua sitä kun saa nyt viikon käyttää ilmaiseksi pari päivää vielä voin seurata luetaanko edes viestejä. Sitten jotain flirttejä on tullut mut miksi ei lähetetä viestiä?

    • ---

      Sivustolta lainattu, irtisanominen:

      Kirjaudu C-dateen sisään. Klikkaa kohtaa ”Minun profiilini” ja sitten ”Asetukset”. Tämän jälkeen kohdasta ”Minun jäsenyyteni” voit löytää irtisanomislomakkeemme. Täytä lomake ja lähetä se sitten meille.

      ----------------

      Miten luulette, että tuo firma, ja muut vastaavat voisi olla pystyssä, jos tekisivät laittomuuksia koko ajan?

    • Tucan36

      Joo, C-date on aivan täyttä huijausta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe