Ajatellaan että olis pari mukavaa heppua tässä tarjolla.
Ero on siinä että toinen on komea mutta erittäin vähävarainen ja toinen ruma mutta erittäin varakas.
Kumman ottaisit?
Ruma mutta rikas vai
14
379
Vastaukset
- näitä taas.
No en kumpaakaan. Olen yksin mieluummin.
- Jep jep
Komea ja köyhä käy paremmin minulle sillä sellainen on jo. Köyhyys ei haittaa kun on kuitenkin mitä katsella.
- ottaisinkaan...
Kumpi niistä on mukavampi? Hänet ottaisin. Ei noilla mainitsemillasi kriteereillä vielä saa eroteltua jyviä akanoista.
- vaa'assani
Minä katson miehessä eniten sitä pään sisältöä, mutta jos nyt ajatellaan, että sekä ruma ja köyhä että ruma ja rikas olisivat tosi fiksuja, hauskoja ja älykkäitä miehiä, eikä ruma pääsisi ikinä rikastumaan eikä rikas köyhtymään, päätyisin ottamaan sen ruman ja rikkaan. Olisi nimittäin mahdollisuuksia vaikka minkälaisiin järjestelyihin.
Kyllä miljoonat tilillä, 500 neliötä kaupunkiasunnossa, rivi autoja ja timantteja joka päivälle aina nätin naaman ja söötin peffan voittavat. - tietenkin..
rikkaan kanssa menisin naimisiin ja komean ottaisin rakastajaksi.
Eiköhän toi nyt ole täysin selvä.
Vai miten selitetään esim nämä kuvat?
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/07/29/article-0-021A8FAB00000578-579_468x554.jpg
http://bauergriffinonline.com/bfm_gallery/2008/06/BriatoreHoneymoon/post_image/post_image-80630j6_briatore_f_b_gr_01.jpg
Vaikka mistä sitä miehenä tietää vaikka tollanen vanha pappareinen olisikin naisten mielestä kuuma tapaus.- Nelikymppisenä
En tiedä, kuka tuo jälkimmäisen kuvan mies on, mutta minusta hän ei ole ollenkaan hullumpi. Puku päällä on varmaan jo tosi charmikas, eikä uikkareissakaan nyt mikään "papparainen" ole. Kuten sanoitkin, makuasioita nämä ovat.
- kuvassa on
Nelikymppisenä kirjoitti:
En tiedä, kuka tuo jälkimmäisen kuvan mies on, mutta minusta hän ei ole ollenkaan hullumpi. Puku päällä on varmaan jo tosi charmikas, eikä uikkareissakaan nyt mikään "papparainen" ole. Kuten sanoitkin, makuasioita nämä ovat.
sama tyyppi ja näyttää ällöttävältä.(Mutta mitä aloituskysymykseen tulee,niin tietenkin se komea.)
- jo on kysymykset taas...
No sen, jonka kanssa tuntuu mukavammalta olla.
En minä valitse rahan perusteella. Kivaahan se olisi olla helvetin rikas, mutta jos menee suhteeseen vain rahan takia, ei se ainakaan omalla kohdallani kauaa kestäisi.
Sitäpaitsi minä haluan miehen miellyttävän myös silmääni, en pysty ihastumaan, jos toinen muistuttaa mielestäni lähinnä petolinnun keittiöpuolta. ;) Jos se rikas rumilus ois vielä tooooosi vanha, frigidi ja impotentti ja tulis jättämään mulle omaisuutensa. Sen komean kanssa harrastaisin seksiä ja sit vois olla vielä kolmas joka ois muuten vaan mukava. :)
- olisi...
...se fiksumpi kaveri???
- sldkfjsldjfn
Kyllä mä varmaan ottaisin sen köyhän ja komeen. En oikein tule rikkaitten kanssa toimeen ja pidän vaatimattomasta elämästä.
- ...
Komea ja vähävarainen.
- Anonyymi
Pärjään omillani,en muutenkaan ota ketään riesakseni🌟🎄❄️Elämä on ihanaa ilman stressiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446