Ruma mutta rikas vai

komea mutta köyhä

Ajatellaan että olis pari mukavaa heppua tässä tarjolla.

Ero on siinä että toinen on komea mutta erittäin vähävarainen ja toinen ruma mutta erittäin varakas.

Kumman ottaisit?

14

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näitä taas.

No en kumpaakaan. Olen yksin mieluummin.

• Jep jep

Komea ja köyhä käy paremmin minulle sillä sellainen on jo. Köyhyys ei haittaa kun on kuitenkin mitä katsella.

• ottaisinkaan...

Kumpi niistä on mukavampi? Hänet ottaisin. Ei noilla mainitsemillasi kriteereillä vielä saa eroteltua jyviä akanoista.

• vaa'assani

Minä katson miehessä eniten sitä pään sisältöä, mutta jos nyt ajatellaan, että sekä ruma ja köyhä että ruma ja rikas olisivat tosi fiksuja, hauskoja ja älykkäitä miehiä, eikä ruma pääsisi ikinä rikastumaan eikä rikas köyhtymään, päätyisin ottamaan sen ruman ja rikkaan. Olisi nimittäin mahdollisuuksia vaikka minkälaisiin järjestelyihin.

Kyllä miljoonat tilillä, 500 neliötä kaupunkiasunnossa, rivi autoja ja timantteja joka päivälle aina nätin naaman ja söötin peffan voittavat.

• tietenkin..

rikkaan kanssa menisin naimisiin ja komean ottaisin rakastajaksi.

• Nelikymppisenä

En tiedä, kuka tuo jälkimmäisen kuvan mies on, mutta minusta hän ei ole ollenkaan hullumpi. Puku päällä on varmaan jo tosi charmikas, eikä uikkareissakaan nyt mikään "papparainen" ole. Kuten sanoitkin, makuasioita nämä ovat.

• kuvassa on
        Nelikymppisenä kirjoitti:

En tiedä, kuka tuo jälkimmäisen kuvan mies on, mutta minusta hän ei ole ollenkaan hullumpi. Puku päällä on varmaan jo tosi charmikas, eikä uikkareissakaan nyt mikään "papparainen" ole. Kuten sanoitkin, makuasioita nämä ovat.

sama tyyppi ja näyttää ällöttävältä.(Mutta mitä aloituskysymykseen tulee,niin tietenkin se komea.)

• jo on kysymykset taas...

No sen, jonka kanssa tuntuu mukavammalta olla.

En minä valitse rahan perusteella. Kivaahan se olisi olla helvetin rikas, mutta jos menee suhteeseen vain rahan takia, ei se ainakaan omalla kohdallani kauaa kestäisi.

Sitäpaitsi minä haluan miehen miellyttävän myös silmääni, en pysty ihastumaan, jos toinen muistuttaa mielestäni lähinnä petolinnun keittiöpuolta. ;)

• Jos se rikas rumilus ois vielä tooooosi vanha, frigidi ja impotentti ja tulis jättämään mulle omaisuutensa. Sen komean kanssa harrastaisin seksiä ja sit vois olla vielä kolmas joka ois muuten vaan mukava. :)

• olisi...

...se fiksumpi kaveri???

• sldkfjsldjfn

Kyllä mä varmaan ottaisin sen köyhän ja komeen. En oikein tule rikkaitten kanssa toimeen ja pidän vaatimattomasta elämästä.

• ...

Komea ja vähävarainen.

• Anonyymi

Pärjään omillani,en muutenkaan ota ketään riesakseni🌟🎄❄️Elämä on ihanaa ilman stressiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      91
      1477
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      383
      864
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      849
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      723
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe