Ruma mutta rikas vai

komea mutta köyhä

Ajatellaan että olis pari mukavaa heppua tässä tarjolla.

Ero on siinä että toinen on komea mutta erittäin vähävarainen ja toinen ruma mutta erittäin varakas.

Kumman ottaisit?

14

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näitä taas.

No en kumpaakaan. Olen yksin mieluummin.

• Jep jep

Komea ja köyhä käy paremmin minulle sillä sellainen on jo. Köyhyys ei haittaa kun on kuitenkin mitä katsella.

• ottaisinkaan...

Kumpi niistä on mukavampi? Hänet ottaisin. Ei noilla mainitsemillasi kriteereillä vielä saa eroteltua jyviä akanoista.

• vaa'assani

Minä katson miehessä eniten sitä pään sisältöä, mutta jos nyt ajatellaan, että sekä ruma ja köyhä että ruma ja rikas olisivat tosi fiksuja, hauskoja ja älykkäitä miehiä, eikä ruma pääsisi ikinä rikastumaan eikä rikas köyhtymään, päätyisin ottamaan sen ruman ja rikkaan. Olisi nimittäin mahdollisuuksia vaikka minkälaisiin järjestelyihin.

Kyllä miljoonat tilillä, 500 neliötä kaupunkiasunnossa, rivi autoja ja timantteja joka päivälle aina nätin naaman ja söötin peffan voittavat.

• tietenkin..

rikkaan kanssa menisin naimisiin ja komean ottaisin rakastajaksi.

• Nelikymppisenä

En tiedä, kuka tuo jälkimmäisen kuvan mies on, mutta minusta hän ei ole ollenkaan hullumpi. Puku päällä on varmaan jo tosi charmikas, eikä uikkareissakaan nyt mikään "papparainen" ole. Kuten sanoitkin, makuasioita nämä ovat.

• kuvassa on
        Nelikymppisenä kirjoitti:

En tiedä, kuka tuo jälkimmäisen kuvan mies on, mutta minusta hän ei ole ollenkaan hullumpi. Puku päällä on varmaan jo tosi charmikas, eikä uikkareissakaan nyt mikään "papparainen" ole. Kuten sanoitkin, makuasioita nämä ovat.

sama tyyppi ja näyttää ällöttävältä.(Mutta mitä aloituskysymykseen tulee,niin tietenkin se komea.)

• jo on kysymykset taas...

No sen, jonka kanssa tuntuu mukavammalta olla.

En minä valitse rahan perusteella. Kivaahan se olisi olla helvetin rikas, mutta jos menee suhteeseen vain rahan takia, ei se ainakaan omalla kohdallani kauaa kestäisi.

Sitäpaitsi minä haluan miehen miellyttävän myös silmääni, en pysty ihastumaan, jos toinen muistuttaa mielestäni lähinnä petolinnun keittiöpuolta. ;)

• Jos se rikas rumilus ois vielä tooooosi vanha, frigidi ja impotentti ja tulis jättämään mulle omaisuutensa. Sen komean kanssa harrastaisin seksiä ja sit vois olla vielä kolmas joka ois muuten vaan mukava. :)

• olisi...

...se fiksumpi kaveri???

• sldkfjsldjfn

Kyllä mä varmaan ottaisin sen köyhän ja komeen. En oikein tule rikkaitten kanssa toimeen ja pidän vaatimattomasta elämästä.

• ...

Komea ja vähävarainen.

• Anonyymi

Pärjään omillani,en muutenkaan ota ketään riesakseni🌟🎄❄️Elämä on ihanaa ilman stressiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      356
      4145
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      130
      3652
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2381
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      9
      2213
    5. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      149
      1854
    6. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1769
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1748
    8. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1389
    9. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1048
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      915
    Aihe