Pakkoliikeistä ja lääkkeistä

Voiko Ketipinor 2 tabletii tulla pakkoliikeitä inhottava olo käsissä ja jaloissa tekee mieli liikutella ja vanhemmat pakottaa syömään. olen 15
3156
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

levottomat jalat, osta magnesiumia ja unohda tuo huuhaa-pelottelu mitä tuossa viestissä selitetään

Äänestä
  • kyseessä ei ole mikään turha pelottelu, vaan näillä neurolepteillä on myös todella niitä haittavaikutuksia. Pakkoliikkeet ovat tyypillisiä haittavaikutuksia.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


=( kirjoitti:

Voiko Ketipinor 2 tabletii tulla pakkoliikeitä inhottava olo käsissä ja jaloissa tekee mieli liikutella ja vanhemmat pakottaa syömään. olen 15

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu