Nyt autoliikkeet tuo kalliimpia autoja Dubaista, jossa teitä ei suolata ja sheikit myy ihan pilkkahintaan, jolloin verojen maksukaan ei tee loppusummasta läheskään yhtäkovaa kuin Länsi-maista ostetulla autolla!
Dubaista halvalla!
9
7471
Vastaukset
- ole varaa
Dubaissa ajelee levyseppä-keittäjä-hitsaajatkin vähintään 500SL mersulla. Tuollainen on paikallisella prollella juuri ja juuri varaa vaihtaa kerran vuodessa uuteen.
Suomi prolella menee 3 vuotta nettotienisteistä pelkän veron maksuun. Mutta, onhan kuitenkin lottovoitto syntyä suomeen vai mitä ...- penttiolavi
Mielellään ajelisin, kuka ja missä tuo em. autoja, kuinkahan sujuu EU-määräysten kanssa kilpiinlaitto Suomessa? Kuinkahan talvella pärjäilevät kuuman ilmaston kärryt täällä lumen ja jään keskellä? Kiva hakea urhelilumersu tänne, jos hinta kohdallaan.
- mut mut..
Eipä suolata mutta olisko siellä muutoin liukasta kun sitä hiekkaa siellä löytyy? Autojen kotelot on täynnä hiekkaa eli jos sieltä tuo auton niin kannattaa puhdistaa auto hyvin ja sitten suojata, muutoin ruoste iskee alta aikayksikön.
- ja mersut jää parkkiin
Mahtavatko kuitenkaan jättää avaimia jälkeensä? Olen jossain nähnyt kuvia paikotuisalueista täynnä mersua lamboa bemaria ja muuta leikkikaluja. Pölyttymässä kun omistajat on häipyneet....
http://www.khaleejtimes.com/DisplayArticle08.asp?xfile=/data/theuae/2009/January/theuae_January232.xml§ion=theuae - penttiolavi
Kerro ihmeessä mistä liikkeestä niitä loistokaaroja saa ostella pilkkahintaan? Eurot happanee taskussa, mikä auto erikoisesti on järkevä tuoda Suomeen?
- Dubai
Dubaista, siellä oli ostajan markkinat mutta pitää mennä itse paikan päälle... mitään fiksuja pelejä siellä ei ole mutta jos V8 bensat kiinnostaa niiin halvalla lähtee mersua, bemaria, jaggea....
- V8 rules
Dubai kirjoitti:
Dubaista, siellä oli ostajan markkinat mutta pitää mennä itse paikan päälle... mitään fiksuja pelejä siellä ei ole mutta jos V8 bensat kiinnostaa niiin halvalla lähtee mersua, bemaria, jaggea....
Onhan niitä jo suomenmaa täpösen täynnä.V8 sen pitää olla. KIa kuuluu Kuhmoon,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669