Auton maalipinnan kovavahaus nk."myyllytys"

aau65

Tere, Itselläni TODELLA huonoja kokemuksia kyseisen paikan jäljestä jonka tekevät , tälläiset kokemutkset Lauttasaaressa sijaitsevasn CarClean -toimipisteestä ja en voi suositella kenellekään kyseistä paikkaa ..
Onko kellään muulla vastaavia kokemuksia kyseisen paikan toiminnasta ??

12

9066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro kerro

Yksityiskohtia tiskiin , tämän perusteella en tee päätöstä suuntaan enkä toiseen

• eri asiaa

Kovavahaus on kyllä ihan eri asiakuin myllytys. Kovavahakäsitteyjä esim. Ditec tehdään yleensä uusiin autoihin malipinnan kestosuojaukseksi.
      Myllytys taas tarkoittaa vanhan himmentyneen maalipinnan puhdistusta hiomalla eli myllyttämälä maalin pintaa pyöröhiomakoneella.

• Saksalaispyörillä

Ainakin minun Bemarini (n. 9 kk iäkäs 5-sarjalainen) kyseinen Lauttasaaren vahvin myllytti erinomaisen hyvin. Minua palvelut miellyttävä blondi ansaitsee erityiskiitoksen loistavasta asiakaspalvelusta ja hyvin hoidetusta työstä. Jälki oli hyvää ja aikataulu piti.

Tarve myllytyspalveluiden käyttöön syntyi ikävän katupysäköintikokemuksen jälkeen, kun ilmeisesti jotkut retkut olivat aiheuttaneet ajoneuvooni naarmuja (villi veikkaus: istumalla konepellillä hiekkaisilla housuilla). Vakuutusyhtiö suositteli ammattitaitoista myllytystä naarmujen poistoon. CarCleanin käsittelyn jälkeen konepelti kiiltää taas kuin tehtaalta tultuaan. Kolleegalla on samoin kokemusta CarCleanin kyvyistä maalipinnan korjailuista.

PS. Ehkä lienisikö paikan tasokokemuksella korrelaatiota asiakkaan kielellisen ilmaisun laatuun? ;)

PS2. Kovavahaus on eri asia kuin myllytys. Kovavahastakin on kokemusta, vieläpä nimeämästäsi pesulasta. Kannattaa ottaa uudehkoa maalipintaa suojaamaan.

• hyvää jälkeä!

Itse Car Cleanin palveluja paljon käyttänyt ja ei ole mitään huonoa sanottavaa.
        Myllytyksestä on kokemusta sen verran, että autoni ollessa 2kk vanha jotkut teiniretkut heittelivät kananmunia autoihin kesällä aikansa kuluksi ja omani sai myös omansa. Aurinko vielä kun porotti niin sehän paloi kiinni maalilakkaan, eli ei lähtenyt pois enään millään...

Otin sitten yhteyttä aikaisemmin ainoastaan pesupalveluja itselleni erinomaisesti tehneeseen Car Cleaniin ja siellä kaveri sanoi että aja auto tänne niin katsotaan mitä voidaan tehdä. Tunti siinä meni myllytellessä ja jälki oli erinomaista.

Itse voin suositella kyseistä paikkaa, ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa.

• Transparent
        hyvää jälkeä! kirjoitti:

Itse Car Cleanin palveluja paljon käyttänyt ja ei ole mitään huonoa sanottavaa.
        Myllytyksestä on kokemusta sen verran, että autoni ollessa 2kk vanha jotkut teiniretkut heittelivät kananmunia autoihin kesällä aikansa kuluksi ja omani sai myös omansa. Aurinko vielä kun porotti niin sehän paloi kiinni maalilakkaan, eli ei lähtenyt pois enään millään...

Otin sitten yhteyttä aikaisemmin ainoastaan pesupalveluja itselleni erinomaisesti tehneeseen Car Cleaniin ja siellä kaveri sanoi että aja auto tänne niin katsotaan mitä voidaan tehdä. Tunti siinä meni myllytellessä ja jälki oli erinomaista.

Itse voin suositella kyseistä paikkaa, ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa.

päätitte sitten itse ruveta firmaanne mainostamaan. Joko alkoi näkyä myyntiluvuissa?
        Tökeröitä läpinäkyviä yrityksiä.

Todellinen suomenkielen kukkanen: " Ehkä lienisikö paikan tasokokemuksella korrelaatiota asiakkaan kielellisen ilmaisun laatuun? ;)"
        Siinä sokea taluttaa sokeaa!

• Yritysautoilija
        Transparent kirjoitti:

päätitte sitten itse ruveta firmaanne mainostamaan. Joko alkoi näkyä myyntiluvuissa?

Todellinen suomenkielen kukkanen: " Ehkä lienisikö paikan tasokokemuksella korrelaatiota asiakkaan kielellisen ilmaisun laatuun? ;)"

Olen käyttänyt yritysautoilijana (yrityksellä sopimus paikan kanssa autopesuista) paikan palveluita noin vuoden verran ja meno on minusta ollut todella asiallista aina. Aikataulut ovat pitäneet hyvin, kun auton olen vienyt paikan päälle ja palvelu ollut ystävällistä ja altista. Olen paikkaa suositellut varauksetta myös muutamalle autoharrastajakaverillenikin, jotka ovat uskaltaneet "kalliimmanpuoleiset" autonsa tuonne viedä erikoiskäsittelyyn, kuten ionisointiin (poisti kaikki erittäin pahat hajut sisältä) ja myllytykseen. Eivät ainakaan palvelusta valittaneet, enkä ole kuullut jälkeäkään haukuttavan.
        Omaa kokemusta paikasta kuluttaja-asiakkaana ei ole valitettavasti.

• Saksalaispyörillä
        Transparent kirjoitti:

Työskentelen itse marcom-hankkeiden parissa, en autopesualalla (kaikki kunnia kuitenkin kailelle rehelliselle työlle), joten arvauksesi osui täysin hakoteille.

Kettuiluni äidinkielen tasosta johtui puhtaasti ärtymyksestä. Jos jotain inhoan, niin kavereita, jotka viskipullon kanssa innostuvat kirjoittamaan nimettömänä sontaa yleisille areenoille, perustelematta väitteitään mitenkään. Nimimerkin 'aau65' typoja täynnä oleva vuodatus muistutti muutamaa julkkisystävästäni joskus kirjailtua kännitilitystä.

Kuriositeettina on pakko todeta, ettet ole CarCleanin asiakaspalvelu kanssa selvästikään käynyt kirjallista viestintää. Kokeile joskus vaikka kysäistä jotain... ja kohta herra aau65:kin vaikuttaa Elias Lönnrotilta!

• Väitellään...

Siis noin pidemmällä tähtäimellä?

• Liiankiltti

Minun autoni kanssa kaikki mahdollinen meni pieleen Lauttasaaren CarCleanissa;

Varasin autolleni perusteellisen pesun, huolellisen kiillotuksen ja kovavauhauksen. Vein autoni sovitusti paikalle maanantaiaamuna. Auton luvattiin olevan valmis tiistaina tai viimeistään keskiviikkoaamuna. Tiistaina ei kuulunut mitään ja keskiviikkona tekstiviestiini ei vastattu lainkaan . Torstaiaamuna otin yhteyttä puhelimitse ja silloin auto luvattiin valmiiksi vasta klo 16-17. Noutaessani autoa minä onneton maksoin hommasta 330 euroa ennen työn tarkastamistas ja kun menin ylätasolta hakemaan puhdasta ja kiiltävää autoa, niin näky oli masentava: kiillotus oli todella puutteellinen, valkoista vahaa oli kantit täynnä, ovien välit ja kynnykset olivat kokonaan puhdistamatta ja kuivaamatta, katto oli osittain vahaamatta, vanteet olivat kaikki kokonaan pesemättä .... homma oli siis täysin kesken! Ja sitten alkoi lapsellinen selittely, jonka aikana tunsin vain syvää myötähäpeää selittelijää kohtaan. Kaiken kaikkiaan ala-arvoista työtä ja ei asennetta lainkaan! VAROKAA TÄTÄ PAIKKAA!! EN TODELLAKAAN VOI SUOSITELLA KENELLEKÄÄN!!

• ymmällään

Toledo ala-arvoista palvelua car cleanissa, ei olla sovittuun aikaan paikalla, jälki ei ole sitä mitä luvattu, auto vuorokauden myöhässä ja maalipinnassa jälkiä, jotka eivät autossa olleet kun vein paikalle. Jos haluat nukkua yösi rauhassa, käytät jotain muuta autoihin oikeasti erikoistunutta liikettä.

• Pettynytnaarmutukseen

Autokeskus Hatanpään myllytti uuden Bmw autoni täyteen naarmuja. Myös kolhittiin ja tökerö paikkaus päälle. Ala-arvoista. Kun menin asiasta sanoman niin minunhan syyksi naarmut ja kolhut käännettiin. Oli kuulemma ollut myllytys- ja konepesun naarmuja. Autoa ei oltu koskaan myllytetty eikä pesty muutakuin painepesurilla ja kunnon autoshamppoola. Auto oli alle 3 vuotta vanha ja maalipinta kuin uusi ennen käsittelyä.

• Fordisti

Onneksi minulla on maalin päällä lakkakerros. Kuulostaa huolestuttavalta, jos maalia myllytetään... No ehkä wanhoissa autoissa tietenkin.

Suomi24 ei liene paras paikka hakea tukea päätöksentekoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      193
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33