..en ukkoseen vaan siihen uni sätkähtämiseen niin että sängyn kaksi jalkaa katkesi.. jouduin tietysti menee lattialle nukkuun ei näet nukuta kenossa..ukkonen hiljeni minä nukahdin nurkkaan.. aamulla herätessäni..lukki oli pesiytynyt korvaani.. mitä teen?
sätkähdin eilen nukahtaessani..
7
106
Vastaukset
Kuiskuttelee kivoja juttuja korvaasi.
Et myöskään tarvitse moottorisänkyä kun sänky on jo muutenkin kallellaan.pervokki kirjoitti:
..se kutittaa ja puree.. nostanko siis koivesta, vesikylpy vai rutkasti Raidia korwaan??
En oo ihan varma mitä se tekee mutta älä kummiskaan sitä suihkauta. Mee uimaan jos se lukki vaikka hukkuis mutta älä sit itse huku samalla.
tuputuu kirjoitti:
En oo ihan varma mitä se tekee mutta älä kummiskaan sitä suihkauta. Mee uimaan jos se lukki vaikka hukkuis mutta älä sit itse huku samalla.
..tuossa meri puolentoista kilsan päässä..
- SettiKarwaa?
pervokki kirjoitti:
..se kutittaa ja puree.. nostanko siis koivesta, vesikylpy vai rutkasti Raidia korwaan??
Se
- Koevassasi niin
Mene äkkiä liäkäriin
- olla vain
vaaleenpunaisii painajaisii tunnusta vaan pois äläkä punastele eikä mitään korvaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753