Ramp- työntekijä

ebbe

Moro! Kertokaas viisaammat millasta Ramp- työntekijän homma on, fyysistä kuulemma sen tiedän, mut millanen palkkaus / työajat yleensä? Kellään kokemuksia?

10

9941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loadmaster

Miksi EI kannata:

- huono palkka
      - työajat todella perseestä!
      - ei MISSÄÄN nimessä "varma työpaikka"
      - Esimieheksi saat perseen nuolijan tai aluepäällikön kaverin
      - Firmat repii voiton sun selkänahasta
      - EI kiitosta
      - EI arvostusta
      - Sua kustaan silmään 24/7
      - Vittuuntuneet työkaverit
      - Kusipäiset "esimiehet" joilla EI esimiestaitoja.
      - Palkkaavat nuorta väkeä mitä on helppo kusettaa ja uhkailla

Plussat?

- Palkka maksetaan kuun viimenen päivä lisät kuun 15 päivä...
      - Hyvät työkaverit (lue: Kaikki inhoaa työnantajaansa)

Ainakin Airpro:lla "vvvkuvi" (vaadi,vittuile,väheksy,kiristä,uhkaile,varoita,irtisano) aika yleistä.. Mene kouluun ja unohda rämppärin hommat!

• John von

Ei ole kaikki yhtiöt kuin Airpro ! Tosin muuallakin on hommat kiristynyt. Liksa on ok jos miettii koulutustaustaa mitä tarvitsee ajokortti,parin viikon kurssi ja töihin.
        Vuorolisien kanssa alkupalkka noin 3000€.

• turvarix

Airprolla on kaikilla osastoilla tuo "vvvkuvi" voimassa.

• Hattulallinenskeepeliä

Tere. Tää Airpro on lähinnä vitsi. Ja vielä huono sellainen. Täysin epäpäteviä välijohtajia ripotellaan maakuntakentille valvomaan lähinnä firman etua ja ettei julkisuuskuva murene. Talon sisällä yhtä kaaosta. Auta armias jos satut kiinnittämään huomiota epäkohtiin ja työssäjaksamiseen. 12-vuotta ollut alan töissä joista viimeiset 4 persona non grata.

Olen siis RTG:llä töissä. Airpron on pakko pitää RTG vielä olemassa, koska Finnair ei halua olla missään tekemisissä tämän ilmailualan äpärän kanssa ja hyvä niin.

Levittäkää toverit sanaa tästä Airpron hyväveli-kähminnästä niin voisimme siten ehkäistä nuoria myymästä sieluaan paholaiselle.

• etsillee

no mitäpä luulisit? työaika todella paska. palkka todella paska. ja raskasta paskaa. Eli yhteenvetona =paskatyöpaikka

• Jjjjjjdjb

Koulusta kehiin ja kunnon töihin.

• Rämppäri

Suosittelen kyllä miettimään mihin firmaan hakee hommiin, mikäli rämppärin hommat kiinnostaa. Airpro ei välttämättä ole se paras vaihtoehto...
      Itse olen toisessa yrityksessä hommissa ja olen kyllä tykänny olla, hommat monipuolisia ja tosiaan työajat on mitä on.
      Mutta toiset tykkää yövuoroista ja taas toiset aamuista, tähän voi itse vaikuttaa suurimmaksi osin.
      Palkka tietysti riippuu paljon osaamistasosta, mulla pyörii siellä 45 000€- 55 000€ vuositasolla.

Se on ihan sama mitä duuneja täältä kautta kyselee, aina löytyy niitä kenen mielestä on paskaa ja kusista kaikki duuni. Ei mun mielestä.

• Anonyymi

kohta vuoden ollut airprossa ja homma mennyt ilmeisesti vähän positiivisempaan suuntaa . palkka on siinä n 3k kohdilla jos ei tee ylitöitä. ylitöillä palkan saa todella helposti 4-5k . Työnä varsinkin ruumassa olo todella raskasta. tähän osa syynä työntekijä pula ja liian pienet henkilö resurssit . esimiehet ovat mukavia ja niin on työkäveritkin

• Anonyymi

Airprolla parhaillaan haku käynnissä ja peruspalkka 2157,26 e/kk + mahdolliset vuorolisät 300-600 e/kk. Ei kovin hyvä minun mielestä.

• Anonyymi

Join pullollisen etikkaa ja nyt pierettää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      5935
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3863
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      468
      2719
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1730
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1403
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      156
      1272
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe