Moikka !
Olen vähän miettinyt, että ottaisin permanentin, mutta minulla on herännyt monia kysymyksiä siihen liittyen.
ensinnäkin kauan (n.suurinpiirtein) permis kestää ? Tunnen/tiedän nimittäin erään tytön,jolla on permanentti ollut todella kauan, ja se on vieläkin todella hyvän ja siistin näköinen ! onkohan hän sitten aina ottanut vain uuden..? Entäs kun käyn suihkussa / värjään hiuksiani.. Pysyykö permanentti kokoajan ns. normaalina ?? minulla on luonnostaan tummat hiukset mutta olen blondannut, joten blondaan hiuksiani, voiko se haitatapermanenttia ?? ja pestäänkö hiukset muuten permanentin kanssa ihan normaalisti, etteivät kiharat vain katoa ? Ja paljonko permanentti noin suurinpiirtein maksaa ( kun olen miettinyt,että haluaisin afro-tyylisen, eli aika voimakkaan) ?
kiitos kaikille ketkä vastaavat !
Permanentti !!?
4
6593
Vastaukset
- Santik-
Jos aiot ottaa permanentin, sinun ei tule olla juuri, sinä viikkona olla värjätty hiuksiasi, koska sitten permanenttiä ei voi ottaa.
Permanentti kestää, 4- 5- kuukautta, tai jopa 'vähän' enemmän.
Jos sinulla on permanentti, et voi värjätä hiuksiasi.
Kun käyt suihkussa, ja tulet pois, voit vähän harjata ylös päin hiuksiasi, ja kuivattaa niitä hiustenkuivaajalla- anonymion
Minulla on tehty permanentti kestovärjättyihin hiuksiin. Lisäksi permanentin yhteydessä on värjätty suoravärillä. Olin ihan tyytyväinen molemmilla kerroilla lopputulokseen. Kylläs värjäys onnistuu, mutta voi olla hiukselle aika rääkkiä. Hiusten yksilöllisestä kunnosta riippuu kannattaako se.
Koska vaalennus on värjäystä raskaampi operaatio kannattaa olla hyvin varovainen sen ja permiksen yhdistämisessä. Paremmin osaa kertoa kampaaja.
- jabadabaduuuu
Moikka. Permis kestää noin hyvänä noin 2-4 kk, riippuen siitä miten hoidat ja sehän kasvaa pois pikkuhiljaa jollet ota aina uutta. Permis pysyy koko ajan normaalina, suihkussa muistat vaan laittaa hyvät hoitoaineet jotka voit ostaa kampaajalta samalla kun otat sen permiksen. Vaalentaa ei kannata, se vahingoittaa hiusta todella paljon jos sulla on siinä permanentti. (Blondaaminen itsessäänkin hiuksille todella pahaksi jos jatkuvasti vaalentaa voimakkailla aineilla.) Permis on tosi vahva käsittely hiuksille. Muuten voit kyllä värjätä hiuksiasi noin 2-3 vko permiksen laiton jälkeen. Hiuksia pestään normaalisti mutta mulla ainakin pesuvälit n 3 pv kun ei rasvoitu niin helposti. Muutenkin hyvä antaa hiukset toipua käsittelystä hetken. Permis maksaa pääkaupunkiseudulla noin 75-150 euroa, riippuen siitä millaiset kiharat haluat ja kuinka pitkät hiuksesi ovat. Suosittelen että käyt kampaajalla kysymässä mitä ovat mieltä hiustesi kunnosta ja että kannattaako niihin laittaa permistä.
Toivottavasti tästä oli jotain apua.- ottaa
permistä jos olet vaalentanut hiuksiasi usein!! hiukset voi kärähtää heti :/ tiedän tapauksen jossa tytöllä oli puoleen selkään ulottuva paksu tukka joka oli aiemmin vaalennettu, mutta värjätty tummaksi. kampaaja sitten kyseli onko hiusta vaalennettu yms. tyttö sanoi ettei hän ole koskaan vaalentanut hiuksiaan.. no permanentti sitten tehtiin ja hiukset kärähtivät pahasti... ne jouduttiin leikkaamaan hieman korvan alapuolelle kokonaan.. ns polkkatukkamalliin . vasta permanentin jälkeen tyttö muisti että hänen hiuksiaan oltiinkin vaalennettu ja kertoi tästä kampaajalle.. sehän oli sitten myöhäistä.. tyttö itki lähtiessään liikkeestä.
eli kannattaa miettiä vielä uudemmman kerran otatko permiksen vai et! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306