näkyy ottavan rintaan ja kovasti, tehkää leveetä dippiä =)
dippi leveä ote ja rintalihakset =)
7
1576
Vastaukset
- joo joo
Ja kunnolla lisäpainoa, vaikka 80kg ja ne dipit alas asti eikä mitään pellebodarinytkytyksiä.
- almasty
Hyvä sillähän ne saa olkapäät rikki.
- miten niin
almasty kirjoitti:
Hyvä sillähän ne saa olkapäät rikki.
Heikot menee rikki, eikö vain.
- lotionman
ottaa hyvin rintaan, mut en uskalla ite tehdä. dippi kapeella hiton hyvä apuliike esim penkkiin ja dipillä saa tehokkaasti ojentajiin voimaa. rintaliikkeiksi löytyy parempia ja turvallisempia vaihtoehtoja.
miettikääs et jos teette penkkiä keskileveellä otteella ja vaikka ranskalaista punnerrusta niin kehitytte koko ajan varmasti, mut jos teette ylileveää penkkiä tai leveää dippiä ja paikat hajoo niin kehitys loppuu siihen, ehkä pitkäks aikaa tai lopullisesti. - otteella
tehoaa ojentajiin paremmin kuin mitä kapealla otteella
- niinkö luulet
Sittenhän leveä penkkikin ottaa paremmin ojentajiin kuin kapea penkki, niinkö?
Kylläpä löytyy viisaita "guruja" täältä netistä. - iso mies 40
Mistä löydät sellaisen dippitelineen, jossa ne tangot on huippuleveällä.
Ai joo, nyt mä hiffasin... tää viesti on pätkillä, joille jo se tangon puoliväli on "leveä". Hahahahahahahaaaaaaaaaaaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781